Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, no huhhuh kun vierotusoireitakin tulee, en ole ikinä ottanu ripsiä ja veikkaan ett skippaan ne ajatuksenkin tasolla lopullisesti, vaikka melkein on tehnyt mieli jollain luotettavalla ottaa. Kamalaa mitä kauneuden eteen ammattilaiset joutuvat kokemaan :(

Kaakao, kyllä tuo ihan plussalta näyttää :o toivottavasti tallettelut on hoidettu :)
 
Kaakao, mä värjää mun hiukset n. 12.vk välein ja uskon värjään jatkossakin vaikka olisin raskaana. Ainehan on vain vähän aikaa päänahassa ja hiuksista itsestään ei mitään imeydy. Mä työn puolesta joudun meikkaamaan ja uitan käsiä kaikki päivät rasvoissa ja öljyssä joten en voi niitäkään jättää. Enkä näe syytäkään koska mun sarjat on turvallisia. Muutamissa on teepuuöljyä mut sit vaan niitä välttelee. Kyllä testi ovisplussalta näyttää! Hienot viivat! :)

Oho!!! Mä soitin tänään sinne naistenpolille ja kun se mun aikaan ois ollu 28.9 mut sillon 8n mun kp24 ens kierrossa niin halusin siirtää aikaa. Se hoitaja sanoi et hänellä ei ole valitettavasti uusia aikoja ja sit lokakuulle ei ole tullut vielä lääkäreiden listoja. Se oli et tuu sillon 28.9. Ja et tehdään se aukkari toisella kertaa. Tietty mua harmitti ja sanoin et onpa ikävää kun mun on tosi hankala järjestää ja meillä on sinne matkaa 100 km per suunta. No se oli et no hän vielä kattoo ja sit se totesi että tuolla on EHKÄ 1 aika 14.9 (kp10) mut hänen pitää kysyä lääkäriltä et voiko se ottaa mut. No se sit soitti mulle kohta takaa ja oli et tuu vaa sillon 14.9! Vähän siistiä! Mun ei tarvii ottaa ees töistä vapaata kun sillon on mun vapaapäivä. Siinä kuitenkin menee koko päivä kun näin kaukaa lähtee sinne. Ja asiakkaita on niin hankala siirrellä kun onn muutenkin tosi täyttä. Mut pointit kunnallisen naistenpolille et saivat järjestymään :) hui, se on tosi pian! Nyt alko jännittää!
 
Huippua Ilpuri että järjestyi noin hyvin! Sehän on jo ihan kohta!! Jännän äärellä... :nailbiting:

Muoks. Niin ja vielä noista kemikaaleista, että töissä tosiaan itsekin väkisinkin jonkin verran altistuu ties mille, ja ihan terveeltä tuo esikoinen vaikuttaa. Kohtuus kaikessa, sanoisin :)
 
Ilpuri minä myös teen ripsiä harvakseltaan ja itsekkin sellaset omistan. Ajattelin kyllä luultavasti pitää vaikka raskaaksi tulisinkin. Mutta nuo sun oireet kuulostaa kyllä melko hurjalta. Ajattelitko hakeutua lekurille niistä?

Kaakao kyllähän tuo plussalta näyttää! :) hyvä että tallettelut on kunnossa!
 
Apua tätä tekstin määrää! :D Mä yritän ottaa ainakin vähän kiinni.

Kaakao, tervetuloa tälle puolelle!

Ninukki, otatko sä siis molemmat letrot ja piikityksen kasvattamaan follia?

Hileinen, isot pahoittelut tältäkin! :( Varmasti menee aikaa sulatella raskaita uutisia. Saako kysyä miksi ette halua kokeilla inseminaatiota? On kuitenkin yksi helpoimpia hoitomuotoja ja tuo 10% onnistuminen per kierto ei ole huono.

PikkuMinskille onnea juoksusta ja siilistä :D Musta ei ole kyllä ollut moiseen.

Meritähdelle pahoittelut menkoista ja Jennielle negasta :(

Enulle onnea oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen.

Nennaalle onnea tupakoinnin lopetuksesta! Hieno päätös. Mulla tuli keväällä just 4 vuotta täyteen. Mäkin kerkesin vetää melkein 15 vuotta, joten oli jo aikakin.

Beislalle pikaista paranemista! Ja plussaa :)

Muille terkkuja ja pahoittelut etten kommentoinut.

Navanalus: megaovis taitaa olla ohi. Ja olipahan varsinainen ovis tosiaan. Aikamoiset kivut kaksi päivää mutta nyt näyttäisi enään keltsu jumputtavan. Huh hu. Vanha ystävä seksin jälkeinen verivuoto palasi valitettavasti kuvioihin mutta johtuu ilmeisesti vaan nyt erittäin verestävistä limakalvoista. Plääh. Nyt sitten odotellaan 2 viikkoa menkkoja, että päästään taas tositoimiin. Pistin just tänään Q10 ja foolihapon tilaukseen niin on taas lisää pillereitä otettavana :D
 
Niin ja Ilpuri, loisto juttu, että sait kun saitkin tuon ajan noin nopeasti. Toivottavasti on putket auki!
 
Kuulkaa naiset kyllä se testi oikeaa näytti ja aamuyöllä se täti pamahti paikalle. Kierto venähti 36 päivään :/
Onneksi tässä kierrossa naistenpolille aika, jos saataisiin jotain selvyyttä/apua tähän :) ei muuta kuin eteenpäin!

Täällä oli monta kenellä oli ovis juuri, tsempit kaikille teille! Toivottavasti parin viikon sisään saamme tänne kaikilta teiltä plussat ;)

Kp 1/31-33(36) yk öö kai 17 vai onko tää jo 18 :D
 
Pahoittelut tädistä ja venähtäneestä kierrosta Jennie :sad001 Toivottavasti polilta löytyy apu ja plussaat mahdollisimman pian!
 
Voi räkä.. Kp 19 ja nyt tulee valkkaria jossa punertavaa mukana.. Semmoista hennon punaista.. Kroppa vissii vähän sekaisin.. Viime kierto jäi 24 päivään.. Voisikohan johtua liikunnasta ja ruokavaliosta että kroppa menee sekaisin.. ?
 
Enu, joo ihme säätöö ton foorumistatuksen kanssa. Mut kiitti, oispa ihanaa jos musta ei tuliskaan VIP vaan todella plussaisin! Oi, se olis niin mahtavaa. :shy: Tänään taas monet pitkät huokaisut pääs kun katselin raskaana olevia ja vaunujen kanssa liikkuvia ihmisiä kaupungilla… Niitä vaan tulee joka tuutista! :BangHead Ei voi välttää.



Kiitti Mymmelisti, oispa kyl kiva jos pääsis jännäilemään kolmen viikon päästä, taas. Mut jännittää et ehitäänkö talletella ku mies reissussa ja kierto lähenee puolta väliä… äääää! :angryfire Sulle tsemppiä haastatteluun! :wav Onpa jännää, isoja muutoksia elämään.



Kaakao, tervetuloa. :welcome Kiva kun esittelit ittes vaikka toisesa ketjussa pyörivät varmaan tuntevatkin jo. Iteki seurailin pitkäänt tota Raskaaksi 2015 ketjua mut sit rupesin putoomaan kärryiltä ku tuli niin paljon kokonaan uusia tyyppejä ni löysinkin onnekseni tän ketjun! :love7 Ja oikeestaanhan mä tulin suoraan tähän ketjuun ku oli jo valmiiks yritystä alla sen verran, ennen ku uskalsin tunnukset luoda ja ilmestyä kehiin. Pikaista plussaa teille! :smiley-bounce016 Ja aika kummaa että noi ovistestit noin nopeesti muuttaa mieltään siitä, missä mennään! Vähän kun oi Minninkin o-testit jotka samasta pissasta väittää eri oloja. Ei oo helppoo tulkita. :schocked028



Beisla, toivotaan että sun nippailut ja olot on niitä oikeita oloja! Suunta plussaa kohti. :talk017



Minni2, noista ovislimoista ni mä sanoisin ennemminkin että kyseessä on kananmunanvalkuaiselta VAIKUTTAVAA liisterimäistä ja venyvää limaa, jolla vois vaikka tapetoida! :gen026:gen026:gen026 Ei ehkä niinkää se väri. Näin mä oon kokenu. Ja että sitä tulee paljon kerralla, eikä vähitellen. Sen siis TODELLA erottaa normi valkkarista. Ei voi olla huomaamatta. Näin mulla siis kerran tai pari käyny. Tosin mulla ei oo välttämättä ovulaatiotakaan oikein ollu elämässäni että mistä sitä tietää, mutta just niihin aikohin on ollu ku kuvittelinkin oviksen olevan. Mut tietty yksilölliset kropat, yksilölliset reaktiot ja oireet. :confused005:confused004

Lähinnä mä ihmettelen, oonko ainut joka EI koe oviskipuja? :schocked028 Kun täällä lukee nii kaikilla tuntuu olevan tietoa ja tuntemusta siitä, missä ja milloin irtoaa. Mutta kun googlettelin ni n. 20 % naisista vaan tuntee kivut. Eli ehkä mulla sittenkin on toivoa, että jotain on joskus tapahtunu vaikka ei niinkään oo tuntenu mitään.


Ja Minni toi raskauden VAARA oli kyl ihan huippu termi. Todellakin. :laughing021


Ilpuri, kuulostaa hurjilta noi terveysongelmat. Toivotaan, ettei mee pahemmiksi! Ja tsemppiä piinapäiviin. Hyvä että sait vaihdettua sitten kuitenkin sen lekuriajan. :talk030 Pointsit hoitsuille!


Jennie, pahoittelut kp1:stä. Uuteen kiertoon vain! Ei kai siinä muukaan auta. :Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred Et huomaakaan niin kohta oot jo ovista huhuilemassa! Ja sitten plussaplussaa tähyilemässä.


Oma napa: Ei lisättävää. :farao
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kaakao! Muistankin sut tuolta raskaaksi 2015 ketjusta, harmi että päädyit tällekin puolelle. Toivottavasti saat pian plussan! :happy:

Jennie, Höh! Taas se täti löysi väärään paikkaan! :mad:

Maggie, Mulla ei aina tunnu oviskivut ja esikoisen syntymän jälkeen meni varmaan vuosi ennen kun alko taas välillä tunteen oviskipuja. Mutta oviksen oon silti saanu tikkuun. Ja eikös se kipukin menny niin jännästi että se puoli missä tuntuu kipu niin ei useimmiten oo se mistä se irtoo vaan just toinen.


Nyt ei pää toimi että mitä vielä piti kommailla kellekin :sorry: Täällä tuntuu olevan flunssasia kanssasisaria, ja niinhän se tauti tännekin löysi, nyt täällä ollaan minä ja poika kipeenä :sad001


Ens viikolla toivottavasti pääsee testaileen, tuntuu vaan että nyt oli ovis myöhempään että liekö on mahkuja rasakautua.. Me alotettiin sinkki kans, paljonkos sitä nyt pitikään syödä miehen? Siitä just oli juttua täällä mutta en millään muista niitä määriä :oops:


Mami91 kp 19/26-29 yk 15
 
Kaakao tervetuloa! Te ootte saanu jo esikoista yrittää kauan. Onko toisen yrittäminen tuntunut helpommalta tarkoitan että kun esikoisen lopulta kuitenkin saitte, niin onko luottavaisempi olo että kyllä te toisenkin saatte? :) oon ite monesti miettiny, että jos saadaan joskus oma lapsi, niin jaksaako ja uskaltaako tähän ruveta enää uudestaan.

Kaikille flunssassa kärsiville pikaista paranemista♥ jospa se vastustuskyky laskisi sen verran että keho ei jaksaisi taistella pikku kiinnittyjää vastaan♥

Ilpuri just luin artikkelin jossa oli kerrottu tosta ripsiliiman aiheuttamasta astmasta! Hui! Pitää ruveta vielä paremmin suojautumaan itsekkin!
Minäkun en ole yrittäjä, niin on tosi vaikea raskaanakaan kieltäytyä tekemästä töitä. Aromahieronta on ainut mistä voi kieltäytyä. Huoh...

Tai kukka voi johtua kiinnittymisestä jos lyhyt kierto ;) mikä dpo?

Ovislimoista olitte puhuneet, niin mulla vaihtelee kiertojen välillä tosi paljon millon tulee eggwhitet ja tuleeko ollenkaan! Tässä kierrossa ollu erityisen kuivaa ja niin se vaan testi hymyili eilen, ja tänäänkään ei mitään valkkaria. Joskus taas tulee reilusti ennen Ovis plussaa. Olen lopettanut muutenkin limojen seuraamisen, kun limat muistuttaa tosi paljon miehen tuotoksia ja niitä kuitenkin tulee aina seuraavanakin päivänä ja lääkärin määräyksestä kp 10 alkaen jokatoinen päivä talletuksia tehdään.

Tässä kierrossa viimeiset pupuilut oli eilen, tämän viikon mies on iltavuorossa ja mä aloitan huomenna loman jälkeen työt, niin melkeempä läpsystä vaihdetaan kotona vuoroa. Mutta kyllä pitäisi riittää. :)

Sabetti dpo 0 ylihuomenna eka luge 8)
 
kaakao kyllä se ovisplussalta näyttää! Peitot heilumaan nyt ja sitten vaan piinailemaan. :love022:wink

ilpuri on kyllä melekosta myrkkyä se liima.. :eek: Hieno homma, että sait sen ajan jo noinkin pian! :happy:

Jennie pahoittelut tädistä.. :sad001:mad:

kukka mulla tuli sama mieleen, ku sabetilla jospa se oiski kiinnittymisestä johtuvaa.. :nailbiting:

Maggie toi on kyllä totta, et noita vaunuja ja vauvamahoja näkee melkein joka paikassa minne pään vaan kääntää. Tai ehkä niihin vaan kiinnittää normaalia enemmän huomiota. :rolleyes: Välillä itellä käy sellanen ajatus mielessä, et laittais esikoisen rattaisiin vaunukopan paikalleen ja työntelis niitä omaksi ilokseen. Sais ainakin naapurit hyvät jutut aikaseks ja pitäis mua ihan hulluna.. :grin:excited001:laughing021

Mami plussatuulia kovasti sinne! :blob1 Mää en muista tuosta sinkistä sitä saantisuositusta, joku viisaampi vois sen kertoa.. :think005

sabetti eihän siihen onnistumiseen tarvita, kuin se yks sinnikäs siimahäntä, eiköhän se eilinen pupuilu ollu just passeli. Plussatuulia sinnekin! :hello2

ON: Ovislimat bongattu täällä ja sellasta menkkamaista jomotustakin oli aamupäivästä. Ei oo kyllä aiemmin tällasia ollukaan. Varmaan joku vaikutus noilla vitamiineillä sun muilla. :hilarious: Hymynaamaa ei tänään vielä kuitenkaan tullu, mutta täytyy tänäänkin tuo uros kellistää. :joyful:

enu kp15/31
 
Oviksen olen joka kerta saanut tikkuun kyllä, mutta limoista en sitä olisi osannut odottaa. Ja kivuista niin oviksen jälkeen alkaa aina repäsykivut muniksissa ja tänään alkoi ne! Jos en tikuttaisi, ei olisi kyllä mitään aavistusta koska se on :D
 
Takaisin
Top