Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennaaa, täällä mä luen, mut tuntuu ettei oo mahksia raskautua ennen leikkausta ni en haluis vaan marmatella :D
onneks selvisitte vain säikähdyksellä<3


Hileinen, pahoittelut kurjasta tuomiosta! :( toivon et vielä joku päivä saatte oman nyytin syliin <3


Larissa, täällä mä oon. En vaan oo kirjotellu. Minkä leffan kävitte kattomassa? :)


Pikkuminski, hyvä suoritus! Ite en uskaltais hiuksia ajaa pois, vaikka välillä tekis mieli saada kaikki värjätty tukka pois. Toisin mulla onki aika ohuet hiukset. :)


On. Ovis oli meni tai sit on nyt tai on huomenna tai ylihuomemna, en oo ihan varma.
Mä täällä kyllä luen mut jotenki en oo jaksanu mitää kirjotella. Oli kyllä rankka viikkokin. Varmaan viikon päästä taas eri fiilis kun taas piinailee. :D
Postilaatikolla on joka päivä käyty mut ei vieläkään kirjettä. :(

Nyt kp 15/30 yk37
 
Pikainen napailu töistä!

Kp 1 täällä :( arvasinkin et menkat alkaa...

Eipä tarvittu teroja lyhentämään kiertoa. Itestään (stressaamatta :D) lyheni 28 päivään... Pläääh. Nyt kyl vituttaa ja paljon.

Toivottavasti nennaa nyt kuitenki plussais ku multa se jäi välistä :(
 
ImageUploadedByVau Foorumi1440939189.331631.jpg


En malttanut odottaa, pyöräilin apteekkiin ja tein testin. Negahan sieltä tuli. Onneksi en tuhlannut digiä.
 
Mymmelisti, johan sillä ajalla nyt kestää tulla! :( ootko soittanu tai meinaatko soittaa siitä? Ettei vaan oo unohtunu mihinkään.. Samallahan voisit kysästä ett kuinka pitkä leikkausjono siellä jokseenkin on? :)

Meritähti, pahoittelut tädistä :(
Täälläkin menkkakramppeja, mut ei vielä vuotoa.. Mut tuskinpa jää tulematta :P

Jennie, pahoittelut negasta :( toivottavasti ei nyt kovin pitkity kierto, ellei sitten plussaa tule
 
Hileinen, pahoittelut huonoista uutisista :( kauheasti voimia lähetän sinne. Niin kuin täällä jo moni on sanonut, ihmeitä tapahtuu, ja kokosydämmestäni toivon sitä teille <3

Minski WAU ! :) upea suoritus ja todella rohkea veto ! Itse juuri saanut hiukset kasvamaan yli olkapäiden, käynyt kyllä leikkaus taas mielessä kun tää on niin ohkanen :D

Pahoittelut Meritähti tädista :(
Ja Jennie negasta :(

Taas menee pika kommentoinniksi, oon nyt voinut tosi pahoin aamusta iltaan ja tänäänkin oikeastaan vaan torkkunut/ köllötellyt. Ruoka ei maistu juuri ollenkaan. Jäätelöä joutui mies kyllä kaupasta lähteä hakemaan. :D

Mukavaa sunnuntai iltaa ihanaiset !!
 
Mami, ei voi sun pohdintoihin sanoa muuta kuin AAMEN, sillä aikalailla mun ajatukset puit sanoiksi :grin Siellähän pääsee runsaan viikon päästä jo testailemaan :wink

Beisla, wuhuu! Nyt vaan enää viimeiset tallettelut, jos ehtii :wink

Katjusha, kurjalta kuulostaa :sad001 Mitä kaikkea sulla oli nyt käytössä? Jos jättäisit kokeeksi kaikki pois muutamaksi päiväksi?

Mymmelisti, hyvä että oot tallessa :) Mutta ihan PEESTÄ että se sun leikkausaika ei ole vieläkään tullut!!! Käytiin katsomassa Ihan yössä (Trainwreck) ja se oli kyllä hauska :grin Vähän erilainen versio sinkkunaisen kohelluksista kuin esim. Bridget Jones.

Meritähti, olipas paska täti kun saapui sinne! :mad: Joo saa terolut jäädä kaappiin/apteekkiin kun ihan hyvähän toi sun kierron pituus on. Turha lääke! Mutta vitun täti! Ärrh!

Pahoittelut negasta Jennie :sad001

Nennaa, sinne ei se täti nyt saa tulla!!!

Mariska, tykkäys sille että tulit kommaamaan, ei siis sun pahalle ololle :sad001 Mutta ehkä se on hyvä merkki siitä, että tämä papu on sinnikäs :wink


Kopsaan samat omanapailut kuin mitä tuonne toisaalle laitoin :grin:

Mie suunnittelen täällä remppaa eteiseen :grin Jotain kivaa projektia pitää kehitellä ajankuluksi ja töissä käynnin ohelle, kun tuntuu ette mikään etene mihinkään eikä oo mitään mitä oottaa (lomaa, reissua tms). Noheva emäntä järjestää itse itselleen tekemistä :grin Jos sillä vaikka saisi ensi kuun loppupuolella plussan houkuteltua tikkuun, kun tuhlaa (vauva)säästöjä remppaan :wink

Larissa kp? ovista ootellessa, yk 15
 
Mie korkkasin eilen siiderinkin kun masensi niin paljon ne kivut.. Sitten kyllä helpotti :P tänään ollut aaltoimaisesti kipuja, välillä sattuu niin ett joutuu kaksinkerroin vääntäytymään ja toisinaan ei satu ollenkaan. Ihmettelen jos tiistaihin asti pääsen tapaamatta tätiä, mutten kyllä keittänyt tänään kuppia ;D

Jennielle kiitos, toivotaan ett teidän toivotukset auttavat vihdoin saamaan paljon odotetun ja toivotun lopputuloksen! :)
Nyt on ainki kaikkemme annettu, otettu rennosti ja popsittu äärettömän paljon pillereitä tunnollisesti ;)
 
Meritähdelle pahoittelut kp1 :( höh täti minkä tas teit...

Ja jenniellä pahoittelut negasta! Noi on kyllä kans sellasia ryökäleitä nuo yhdet viivat...

Mymmelisti kiva että olet hengissä siellä kuitenkin! :P Tallettelut kuitenkin kohdillaan?

On. Ei tänäänkään o plussaa vaan hailukka viiva. Edelliskierrossa se tuli huomenna, saas nähdä. Eilen mies kellistetty, jos sitä tänään tai huomenna taas :)
 
No niin, nyt sain aikaa sen verran, että ehdin jotain enemmän raapustaa. Pahoittelut jos/kun joku jää huomiotta, en sitä tahallani tee. Kaikkea ei vaan voi muistaa. :think005

Minni onpa tosiaan jännä kuinka kaksi eri testiä voikaan näyttää noin erilaisen tuloksen. Tsemppiä oviksen bongaukseen ja hyödyntämiseen. :)

Ilpuri täällä on sormet ja varpaat ristissä sun ensi lauantain testiä varten! Kiva, että sait ajan noinkin pian sinne naistenpolille. :happy119

Murkku hienoa, että eggwhitet löysi tiensä sinne ja hyvin saitte oviksen hyödynnettyä. Sitten vaan odotellaan sun plussausta. Tsemppiä piinailuun. :thumright

Beisla toivon todella, että nyt on teidän vuoro plussata. Hyvältä kuulostaa sun oireet! Harmi ettei vaimosi halua jutella muiden kanssa yrittämisestä. Siitä saisi kuitenkin mukavaa vertaistukea, mutta kuten sanoit toista ei voi siihen pakottaa. :)
sabetti hyvä, että miehelle avautuminen meni perille. :happy112 Molempien pitää saada nauttia tasapuolisesti. Onnea hymynaamasta ja tsemppiä piinailuun. :happy090

nennaa sulla on kyllä ihku profiilikuva. Onneksi selvisitte säikähdyksellä siitä läheltä piti – tilanteesta. Tollaset kyllä säikäyttää. Toivottavasti ne menkkakrampit johtuu sun tulevasta plussasta eikä tädistä. :happy119

Pikkuminski hyvä, että saitte oviksen hyödynnettyä vatsan oikkuilusta huolimatta. Ja onneksi syy selvisi mikä turvotusta aiheutti. Noi sun tekemät tossut on kyllä ylisöpöjä. Upean juoksu-urakan olit tehnyt ja rohkea olet, kun hiuksesi leikkasit. :joyful:

Tyttötiikeri pahoittelut tädistä, mutta hienoa että kierto pysyi säännöllisenä. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon. :smug:
kukka jee, hienoa siellä on ollut ovis ja hyvin hyödynnetty. :hello2 Tsemppiä piinailuun!

Nessu tollaset ihmiset on kyllä niin syvältä, jotka tekee niin ”nokkelia” päätelmiä toisen juomattomuudesta. Varmasti tuo tuntuu pahalta ja tietenkin saat purkaa pahaa oloasi tuollaisesta meille tänne. Toivottavasti letroista on sulle apua. :happy:

ninukki sulla on kyllä aikamoinen lääkearsenaali siellä. On kyllä kumma jos ei noilla plussaa tule ja toivottavasti saat maanantain ultrassa hyviä uutisia. :grin

Nyytti tsemppiä väsymyksen ja pahan olon kanssa. Kiva kun käyt meitä täällä moikkaamassa. :)

Jennie pahoittelut negasta. On kyllä oudon kuuloinen ollut tuo sun kierto. Toivotaan, että saat pian selvyyden tilanteeseen. :rolleyes:

Anannaa mukavia hetkiä peiton heilutteluun. Olis kyllä tosi kätevää jos sais ittensä huijattua ajattelemaan jotain ihan muuta, kun tätä yrittämistä. :p

Larissa hyvä, että siellä ovis tekee tuloaan ja toivotaan, että mies on yhteistyöhaluinen kammarin puolella. Minkälaista remppaa meinasit eteiseen tehdä? :smug:

Mami91 hyvin kirjoitettu, totta joka sana. Tää on vaan tosi tärkeä paikka ja nää on mahtavia naisia täällä. :happy:

Mymmelisti kyllä sää täällä saat marmatella. :) Sais se sun leikkausaika jo pian tulla. o_O

Meritähti pahoittelut menkoista, mutta jotain hyvää sentään, että kierto lyheni. :)

Nyt on kyllä tullu liikaa huonoja uutisia tänne. Jokohan kohta alkais se kuuluisa plussa-aalto vyörymään tänne, jotta päästään kaikki hyppäämään siihen mukaan. :talk017


ON: Kuten eilen jo mainitsin, niin melko kiireistä on ollut enkä siks oo tänne ehtiny kommentoimaan. Lukemassa kyllä käyn ja hengessä oon mukana parhaani mukaan. :p Aiemmin oli puhetta tuosta miesten vitamiinien syönnistä ja meillä tuo asia kävi yllättävän helposti. Ilmoitin vaan miehellä, että sekin saa ruveta sellaisia syömään ja mukisematta ne on ottanut. Välillä aamuisin muakin niistä muistuttelee. :rolleyes: Meillä menee muutenkin nykyään jotenkin tosi hyvin. Siis ei ennenkään oo huonosti menny, mut nyt jotenkin tän kesän aikana me ollaan saatu sellasta uutta boostia yleisesti perhe-elämään ja kaikkeen muuhunkin. :happy: Ja paremmin ollaan myös keskusteltu tästä yrittämisestäkin ja yhtä kovasti molemmat halutaan sitä pikkukakkosta. Ovista olen nyt tikutellu halppispuikolla ja viivat on tummumaanpäin. Oletan oviksen tulevan viimeistään torstaina ja täytyy nyt alkuviikosta dippailla niitä cb:n digiovistestejäkin. :grin Nyt on kyllä niin hyvät fiilikset, että jaksan uskoa siihen, että kyllä se plussa meillekin tulee, ennemmin tai myöhemmin. :)

enu kp 14/31
 
Enu, mahtava asenne sullakin :) Ja kyllä se plussa tulee teille jossain vaiheessa! :) Meilläkään ei joutunut miestä suostuttelemaan vitamiinien syönnissä. Sanoin vaan, että "ostin tämmöiset vitskut ja nyt syödään näitä molemmat" :grin

Rempasta Enu kysyit, niin meillä on tosi ruma eteinen nyt :grin 70-luvun sinapinruskea-tummanruskea muovimatto, johon tarttuu kaikki lika kiinni ja seinissä 90-luvun alun vaalea kohotapetti. Säilytystilana vaatteille on vaan seinässä oleva naulakko eli tämä eteinen ei vaan toimi :shifty: Naulakon tilalle tulee peiliovinen vaatekappi-naulakko-systeemi, lattiaan harmaasävyistä laminaattia ja seinät maalaan valkoisiksi :) On niin pieni ja pimeä tila etten hirveästi tummia sävyjä tai kuvioita halua sitä pienentämään entisestään.
 
Minni2, hyvät ajoitukset talletteluille, jos se ovis sieltä huomenna pompsahtaa. Peukut pystyssä ja preseedin voimalla eteenpäin, sano simppa tunnelissa. :sign17:sign17:sign17:sign19:sign19:sign19



Siis Nennaa, ei oo totta, kipuilua mutta ei tätiä mailla halmeilla? Moneen päivään? Olisko se sittenkin jotain…? :smiley-angelic001



Larissa, hyvä suunnitelma toi remppa. Varmasti hyvä jos saa ajatukset selkeesti johonki muuhun projektiin. Siinä sivussa saattaa hoitua se THE projekti. :excited001



Mariska, parempia vointeja sinne. Voi kun pääsisit nauttimaan olostasi. :hug013



Jennie, kumma tilanne! Miten musta jotenkin näyttää toi testikuva, että siinä olis joku viivanpaikka? Vai onko mun silmät ihan viivalaseissa? No ehkä se on uskottava, jos livenä ei oo mitään. Tosi harmi. Mutta toivoa vielä on jos ei punainen kurvaa paikalle. :love017



Nessu, noi kommentoijat on kyllä niin hanurista! :spamani Mäki joskus haluisin terveydellisistä syistä olla juomatta, tai kun ei vaan huvita. Esim. toi urheilu on yks tosi pätevä syy ja se ettei vaikka nauti darrasesta olosta seuraavana päivänä. Mutta anti olla tän ikäsenä ja kauan yhdessä olleena ei voi muuta kun saada merkitseviä katseita tai selän takana arpomista, et miks toi ei juonu… :violent5 Ärsyttää! :angry4:angry5:angry4:smiley-angry019 Melkeen siis vaan helpompi vaikka huijata juovansa, ottaa mukamas pari huikkaa ja sit kanniskelee lasia mukana ja vaik tilaisuuden tullen kaataa viemäriin, jos ei halua juoda eikä selitellä. Mut sekin on tietynlaista alistumista yhteisön painostukseen ja oletuksiin! :smiley-angry016 Tsemppiä sulle letro-kiertoon, ehkä se tuo toivotun tuloksen ja saat hyvillä mielin olla alkoholittomalla ja vastata kysymyksiin et todellakin oon raskaana! Hah! :woot:



Mami91, hyvin kommentoit tota mielialavaihtelua ja muutenkin raskauden odottamisen tunnelmointia. Osuit asian ytimeen! :smiley-angelic008



Meritähti, suuret pahoittelut tädistä. Ei oo yhtään kivaa!:smiley-angry019 Niitä plussia kyllä nyt kaipais tähän ketjuun ja vähän äkkiä. Masennus muuten iskee (tai pahenee) yhdellä sun toisella. Jaksamista eteenpäin, uutta kiertoa kohti.:hug013



Mymmelisti, kiva kuulla että oot vielä mestoilla. Nyt piinapäivät kehiin. Kohta pääset jännittelemään, jospa se endosta huolimatta tärppäis. :smiley-bounce016 Komppaan Nennaa tossa et voishan sitä soitella niin ku sen verukkeella et kuinka pitkät jonot siellä noin yleisesti on. :talk030 Saisit vähän hermolomaa tosta odottamisesta. Varmasti ahdistaa tuollainen epätietoisuus.



Ninukki, sulla on kyllä kunnon dropit! :ky (Laitoin ton kuvan ku se musta sopii lääkkeisiin tai labraan mut ei hajuakaan mikä se oikeesti on!) Mutta Huhhuh, aika rankkaa tää lapsen teko on. Ja hintavaa. Miks toiset saa lapsen ilmaseks? :wtf Tsemppiä droppien kanssa taiteiluun!



PikkuMinski, huh oot hurja! Siilin vedit. Vitsi jos mullakin ois paksummat hiukset ni ainakin sen sivusiilin vetäisin niin ku nennaa. Ja onnee juoksusuorituksesta. Hienosti vedetty. :director:hello2:hello2



Enu, ihanan positiivinen fiilis sulla. Ja ihana kuulla että menee kotona hyvin. :love7:love7:love7 Se antaa niin paljon voimaa muuhunkin arkeen ja olemiseen. Mieliala kun kohoaa niin vois olla jopa paremmat tsäänssit plussaan kun keho on vastaanottavainen eikä stressitilassa. Tsemppiä talletteluihin! :sex

ON. Edelleen päivät matelee. Ei oikeestaan omasta olosta kommentoitavaa eikä mitään jännitettävää. Kunhan odotan. Ja odotan. Ja yks mitä oon oppinu tässä ajan kuluessa ja kiertojen vaihtuessa uusiin, että mikään oire mulla ei viittaa plussaan vaan kaikki on laskettaviksi kierron normaaliin olotilan vaihteluun. On ollu lämpöjen nousua, lievää huonoa oloa, jomotusta, tissikipuja, päänsärkyjä, nenäverenvuotoja, vatsa kiemurassa, kuumotusta ja palelua, flunssaoloja ja vaikka MITÄ! mutta ei, täti se sieltä vaan kolkuttelee aikanaan taas.Enää en usko kuin vasta kahta viivaa, turha elätellä toiveita joka kuukausi kaiken maailman olotilojen takia kun ei ne kerro mitään. Ehkä jos oikeesti oksentaisin pahaa oloani :sick006 ni voisin aatella et nyt on jotain menossa, mut muuten ei oo ainkaan oireista voinu päätellä YHTÄÄN MITÄÄN. Oispa kiva päästä jo kierron loppupuolelle ja saada vastauksia. Ärsyttää muuten ku tulee se lekuriaika, että jos kierto venyy ni en ehi saada selville, oisko tässä kierrossa tärpänny ku sen on just siinä hollilla ku tädin pitäis tulla jos ois tasottunu kierron pituus 28 päivään. Oon taas asioiden edellä. Eka viikko vasta kierrosta takana. Eteenpäin vain! :wav Plussatuulia kaikille!!

Maggie 7/?????
 
Maggie, tsemppihali sinne! Samoja fiiliksiä täälläkin. Olen itse kans nyt ajatellut, että jos ei oksennus lennä niin mitään en laske enää "oireeksi" :grin Se viime kierron lopun närästyskin on jatkunut menkkojen yli, tänään viimeksi närästi, kun oli nälkä! o_O

Ps. Aina kun näen Maggie sun allekirjoituksen niin muistan että mikä kp mulla on menossa :grin Nooo, onneksi se myös unohtuu yhtä nopeasti :grin
 
Maggie, avasin testin koska pyörittelin vaikka missä valoissa ja ajattelin että jos avatessa sittenkin näkyisi. Mutta hyvin tyhjää näytti :/ eilen eikä tänään oo vuotanut tippantippaa, ainoastaan perjantaina ja silloinkin vain ihan vähän? Ei kipuja vatsassa? En tajua!?

Ymmärrän ton odottamisen. Se on rankkaa ja raastavaa. Päivästä toiseen, kuukaudesta kuukauteen, yhtä odottamista. Ensin odotetaan ovulaatiota, sitten sitä että täti ei tulisi, testataan, nega. Odotetaan tätiä. Se tulee, odotetaan ovulaatiota. Se on tosi rankkaa. Mä tunnistan noi ihan samat ajatukset itsessäni. Itsellä on myös se etten osaa oikein elää, kun mielessä on se ODOTUS! Ystävät mietti reissua keväälle. Kaikki muut oli ensimmäisenä "se olisi ihan mahtavaa" ja minä mietin mielessäni, en uskalla vastata mitään jos ehkä mahdollisesti olenkin viimeisilläni.

Tänään sain melkoisen itkukohtaukset testin jälkeen ja itkin miehen sylissä. Olin jo kerennyt ennen testin tekoa taas suunnitella ja unelmoida kaikkea. Tuntuu että tämä Odotuksen odotus, on niin raastavaa. Ihankuin koko elämä olisi pysähdyksissä. Tajusin että nyt on jo vierähtänyt 1,5 vuotta tätä "odotusta".

Anteeksi tämä oma vuodatus.
 
Jennie, varmasti kaikki me täällä samaistutaan noihin tuntemuksiin. Ollaan aika paljon tästä juteltukin, miten elämä menee parin viikon sykleissä. Ensin oviksen odotus, sitten testaamisen/plussan/menkkojen odotus ja taas alkaa rumba alusta. Itse en enää edes jaksa ajatella tulevaisuutta "mitä jos olen silloin raskaana" -tyylillä. Ehkä ensimmäisen puoli vuotta tein sitä, nyt en enää jaksa vaan koitan suunnitella ja elää niin kuin haluan. En halua että elämä menee hukkaan, kun odotan sitä että pääsen odottamaan. Eli nyt suunnittelen seuraavaa remppaa ja kerään matkakassaa, jotta päästäisiin keväällä mahdollisesti etelään :)

Ps. Tänne saa vapaasti vuodattaa tuntoja!
 
Jennie, uskon myös ett kaikki täällä pystyy samaistumaan noihin ajatuksiin ja tuntemuksiin. Odotuksen odottaminen on todella raskasta, etenkin kun joku puolituttu tulee lohduttamaan "tiiän miltä tuntuu kun ei heti raskaudu, meilläkin meni 3kk ett raskauduttiin, kyllä tekin vielä saatte lapsen", juu moro! :(
Ite kyllä vielä mietin vähän sitä "entä jos olenkin raskaana" ja varaan lentomatkat silleen etten voi viimeisilläni missään tapauksessa siellä olla :D vaikka turhaahan se on ollut.. Mutta muuten kyllä elän normaalia elämää :)

Maggie, johan siellä kannattaa ainakin alkaa tallettelemaan pikkuhiljaa ;)
Siis miulla menkat oo edes myöhässä :D odottelen ehkäpä tiistaille alkaviksi, mutta eilen alkoi hillittömät menkkakivut, joten ajattelin menkkojen alkavan tänään tai huomenna viimeistään. Mut ei viel ainka oo alkanu :)

Minni, pääasia ett tallettelut on kunnossa! :) olisihan se tosin kiva kun tulisi o-plussakin pian niin ei kierto venyisi :)

Larissa, kuullostaa kyllä mahtavalta tuo eteisen remppaidea! :)

Enulla mahtava asenne ja aivan mahtavaa kun kesä tehnyt tehtävänsä parisuhteellekin! Toivottavasti plussakin tulisi sen myötä :)

Tsemppiä kaikille ihanille naisille odottamisen odottamiseen❤

Ps. Typreää kun kännykällä ei näe mitään allekirjotuksia, en tiiä yhtään mistä puhutte! :(
 
Larissa, mä mietin just tota et ku laitan päivät näkyviin ni säkin näät ne kans!! Meinasin äskeisessä postauksessa just sun takia jättää laittamatta, mut salee ois kohta joku kysyny et mikä kp menossa, onko testiä tulossa ym. Mut hei, niin ku puhuin aiemmin, tekis mullekin varmasti hyvää olla vähän off-tilassa laskurin suhteen. Jätän tästä lähtien merkkaamatta, meidän molempien hyväksi! :) :) :)

Ja kumma juttu muuten kävi. Foorumin ilmoitukset kertoi mulle että on nostanu mun statusta, hetken olikin kaks tähteä ja status "peruskäyttäjä" aloittelijan sijaan. Nyt taas olikin yks tähti ja paluu vanhaan statukseen. Ehkä se sieltä päivittyy joskus. Ja jos tähän tahtiin täällä ramppaan ja yritys näyttää jatkuvan, ehkä musta tulee vielä VIP ja viis tähteä! :) (En todella toivo sitä, vuosienkin kuluttua täällä möngerrän. Ehei!)

Maggie kp? ;)
 
Nennaa, tarkoitin tolla "allerkirjoituksella" tota, kun ihmiset laittaa esim. "Larissa kp jne yk se ja se" viestin loppuun :wink Eli kun Maggien kanssa mennään lähes samoissa kiertopäivissä niin en voi olla autuaan tietämätön omasta kp:stani kun luen Maggien viestin :grin Mutta siis se on kyllä pöljää, kun ei niitä "virallisia" allekirjoituksia näy tossa viestin alla kun puhelimella selaa :shifty:

Voi ihana Maggie kun ajattelet mua :happy: Mennään taas käsi kädessä ja autuaan tietämättöminä kiertopäivistä :grin
 
Nennaa, mun allekirjoituksesta jos puhut ni se kyllä näkyy ihan normisti. Mulla ei oo mitään vaan tietokoneella näkyvää lisätekstiä, vaan tuo itse joka postin perään lisätty kp se ja se. Jonka nyt siis ajattelin jättää merkkaamatta jatkossa. Mutta muuten kyllä kandee joskus käydä koneella tsekkaamassa muitten oikeet allekirjoitukset, koska niiden kautta pääsee ihan eri tavalla perille tän foorumin ihanista naisista ja elämänpyörteistä. Ja lisäks tohon tallettelujen alottamiseen ni voi ku voiski jo alottaa mut mies TAAS reissussa. Onneks pitäis loppuviikosta taas onnistua, silloin lähenee kierron puoliväli. Jaiks! Ehtiiikö? Hope so.
 
Takaisin
Top