Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Näin samaan aikaan ku Larissan kanssa näpytellään ni tulee tuplavastaukset, kun ei ehdi nähdä toisen vastausta kun omansa lähettää. Tällaista on tää hektinen online-elämä! :) :)
 
Nyt on itkut itketty, aloin järkkäilemään kaappeja. Eiköhän se oo taas niin että hymyä huuleen ja kohti uusia pettymyksiä. Ei tätä muuten kestä! ;)

Kiitos kaikille tuesta ja kannustuksesta <3 toivotaan kaikkille plussia ja kaikkea muuta positiivista uuteen viikkoon!
 
Larissa ja maggie, tajusin iteki mitä tarkoititte just ku olin lähettäny viestin ja sammuttanu selaimen :D
Aluksi siis luulin tosiaan ett puhuitte siitä "oikeasta" allekirjoituksesta, missä joku puhui ett monet on laittanu esim vuosipäiviä, yrityksen alku, km ja kkm, montako lasta on jo jne. Niitähän en näe kännykällä :/
Ja me ei omisteta tietokonetta enkä viiti mihinkään kirjastoonkaan mennä tietokoneella pyörimään tällä foorumilla :P

Mie muuten lopetan nyt sen kirotun tupakoinnin! (katotaan ensviikolla ku täti pyrähtää kylään :D )
Latasin pitkästä aikaa sähkötupakan ja nyt imeskelen sitä enää. Ja sainpa miehenkin lähtemään samaan, tosin hänellä on nikotiinia hiukan mukana, mutta kuitenkin! :)
 
nennaa mä liityn kuoroon ja kehun sun ihanaa profiilikuvaa! :grin Ja ihana kun muistelet vielä sitä kiipeilyä, on se mullakin usein mielessä. Toivottavasti sun menkkakrampit olis kuitenkin ihan jotain muuta! Vähintään toivon että kierto ei lyhene.
Oi ja mahtavaa, kilokaupalla tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Muistan että oot tehnyt jo suuren työn vähentämällä, oon varma että pystyt siihen.

Tyttötiikeri, pahoittelut menkoista. :sad001 Kuitenkin hyvä että kierto tasoittuu, toivon kovasti että pääset kellistämään miehen ensi kierrossa oikeaan aikaan.

Katjusha, höh kun noin vuotaa omituisesti vieläkin. Kannattaa varmasti kokeilla ainakin ilman sitä geleetä.

muurahainen, ehkä sulla oli eilen aamulla ovis, tai sitten silloin yöllä?

Hileinen, oon niin pahoillani teidän puolesta. :sad001 Voimia hurjasti.

Nessu olipa ärsyttävä möläyttelijä! Ihan totta, ihan kuin juomattomuus olisi jotenkin huono vaihtoehto muutenkaan?!
Mulla oli nyt eka letrokierto. En saanut mitään sivuoireita, oikein pelotti että toimiiko ne, mutta ultra osoitti että toimihan kyllä. :)
Ja komppaan, olis kyllä kiva tavata joskus. Oon usein miettinyt, että ilmeisesti raskauskuukausiryhmillä on livetapaamisia (näin ainakin eräs äiti-kaverini sanoi). Mutta on niin tuurista kiinni keiden kanssa sinne pääsee; täältäkin jää varmasti monta eri ryhmään kuin minä, jotka olis kiva tavata.

ninukki huh mikä hinta, toivon tosiaan että se menopur toimii! Mäkin sain tässä kierrossa kokeilla itseni pistämistä; ei se tosiaan herkkua oli mutta tuntui vähemmän kuin oletin.

Nyytti, toivottavasti saisit levättyä ja pahoinvointi lakkaa.

PikkuMinski hieno aika, ja vautsi mikä rohkea veto! :grin Hiuksissa on se hyvä puoli että kasvaahan ne takas jos haluaakin muuttaa. :)

Jenniekin kohdannut möläyttelijän, höh. :sad001 Ja ihme kierto sulla, mullakin pari kertaa heittänut viikolla pitkäksi. Ärsyttävää odotella ratkaisua.

Mami ihanasti puhuit! :)

sabetti jes, onnea hymynaamasta!

Meritähti, pahoittelut tädistä. :sad001

Mariska, harmi että sulla on huono olo, mutta toivon että se tarkoittais että pieni on sitkeästi mukana!

Larissa, tarkoitit ehkä sabetille eikä mulle sen tallettelukommentin? :wink Ja hyvä idea toi eteisremppa! Nyt on pakko vinkata, kun meilläkin laitettiin eteisen lattialle muuta muovimaton tilalle. En tiedä onko sulle tuttu linoleum? Meillä nyt sitä eteisessä ja keittiössä. Kestää hyvin vettä ja kulutusta (ei ole tullut painaumia, tosin isoäidin liukuestenasta raapaisi pienen jäljen) ja oli helppo asentaa. Sen firman oman tuotteen nimi taisi olla Marmoleum.

enu, ihanan tsemppiviestin olit kirjottanut ja hyvä että teille menee niin hienosti miehen kanssa. :)

Maggie samaa mäkin oon miettinyt, että jos oksu lentää niin se on yksi harvoja syitä miksi testaisin aikaisin. On NIIN monet oireet jo koettu.

On. Nyt on kotiuduttu, ja on aika nuutunut olo. Flunssa on pahentunut, kurkkukipua ja tuntuu siltä että saattaa se kuumekin vielä iskeä, vaikka vielä ei niin ole käynyt. Sori siis kun en jaksanut kaikille kommentoida, mutta taidan kohta kaivautua sohvaan.
Kiitos tsempistä ihanaiset. Saatiin juteltua illalla vaimon kanssa ennen mun reissua. Kahdestaan ollaan siis aina voitu puhua tosi hyvin tästä vauvaprojektista. Ja ollaan me kerrottu muutamalle kaverillekin. Päästiin kuitenkin yhteisymmärrykseen että ei nyt kerrota tälle yhdelle lisää, eli kaikki ok meillä. :)
Beisla kp21/29 dpo7
 
Maggie juurikin näin. :happy: Tällä hetkellä tuntuu ettei mua oikeastaan stressaa mikään. Mulla kävi toissa viikolla samalla tavalla ton foorumistatuksen kanssa kuin sullakin. Ihme touhua. Ei susta ehdi tulla viiden tähden VIP-käyttäjää, kun sää kato plussaat tästä kierrosta. :wink

Larissa kivalta kuulostaa teijän tuleva eteinen. Tollanen remppaaminen vie varmasti ajatukset sopivasti muualle eikä ehdi joka nippausta tai vihlasua siinä miettimään. Meillä on uusi talo, joten remppaamaan ei pitkään aika pääse, mutta pihahommat ajaa onneksi saman asian. Se on niin mielettömän rentouttavaa, ku saa omassa pihassa touhuta kaikenlaista. :happy:

nennaa tsemppiä tupakanpolton lopettamiseen! Se on varmasti hyvä päätös ja hienoa, että sait miehenkin siihen mukaan. :)

Beisla toivottavasti et ole kipeäksi tulossa vaan oireet johtuu jostain muusta. :wink:p
 
Nennaa, sen ajan pitäs olla 6kk sisään eli viimestään marraskuussa, mut silti odotan jo sitä ja toivon et saan sen ajoissa eikä sillain 2viikkoa aikasemmin. No kunhan tulee.. Oon vaan niin malttamaton.

Jennie, pahoittelut negasta :(

Larissa, munkin pari kaveria oli käyny kattomassa sen ja sano että oli hauska. Pitää varmaan itekkin mennä kattoo! :) mulla kans vähän säästöjä hoitoja/vauvaa varten. Oon suunnitellu et jos ei vauvaa kuulu lähen jonnekkin matkalle. Tietty toivon enempi vauvaa ;)

Minni2, kyllä on tallettelut ollu kohdillaan! Pitkästä aikaa mua jopa onnisti kahdesti ;D toivotaan et ovis sulla on kumminkin vaikka et sitä kiinni oo saanu! Joka toinen päivä menetelmällähän on parhaat tulokset! ;)

Enu oot ihana<3 :) mäkin oon miehelle sanonu mitä sen pitää syödä ja kyllä se ne välillä muistaakin ottaa, välillä taas pitää viedä sohvalle pillerit ja vesi :)


Maggie, varmaan syyskuun lopulla rupeen soittelee jos aikaa ei kuulu, mut jos 6kk sisään aika pitäs olla niin onhan mulla vielä muutama kk aikaa :) mun mielestä kans aika matelee. Jostain syystä 1-2viikkoo menny niin hitaasti et jos en tietäis väittäisin 1-2kk ehkä se voi olla sekin et palasin töihin lomalta. Nyt kaikki vitskut käyttöön ja oviksen metskailu pian alkakoon! 3viikon päästä jännäillään sua! :)


Huomenna alkaa miehelläkin työt aamusta, mut kai se on vielä "herätettävä" ettei mee mahdolliset mahikset ohi :D hain muuten kouluun! Haastattelu muutaman päivän päästä!! Katotaan miten käy! :) niin siis ajattelen vieläkin, et en voi mennä jos pääsen kun jos tuunkin raskaaksi, mut se nyt on ihan peestä niin ajatella! Mulla olis jo vaikka ja mitä jos en tätä 3vuoden yrityksen aikana olis koko aika ajatellu mitä jos..

Mymmelisti kp16/30 yk37
 
Tervehdys!

Voisin nähtävästi liittyä seuraan, kun tämä kakkosenkin yritys näyttää venyvän. Olen tuolla Raskaaksi 2015 ketjussa kirjoitellut jonkun aikaa, mutta jo varmaan kuukauden verran tälläkin puolella juttuja lueskellut. Jotenkin täällä tuntuu olevan niin kiva henki, että mielellään liittyisin mukaan!

Pikainen esittely: Olen 33-vuotias, mies 40. Esikoistyttö pian 1 v 3 kk. Häntä "tehtiin" 1,5 vuotta ja yksi alkuraskauden km koettiin sillä matkalla. Clomeilla sitten saatiin meidän rakas. Toista on yritetty maaliskuusta asti ja nyt neljättä kiertoa letrot käytössä. Ovista tässä odotellaan lähipäiville saapuvaksi.

kaakao kp 9/23-28, yk 7
 
Mymmelisti tsemppiä haastatteluun, hyvin se varmasti menee. Se on just noin, et turha ajatella tyyliin "entä jos..". Eihän sitä vois mitään tehä tai tulevaisuutta suunnitella jos aina miettii vaan sitä, et mitä jos tulen raskaaksi ym. Täytyy vaan mennä tilanteen mukaan ja kun raskaaksi tulet, niin silloin asiat menee vaan vähän eri tavalla. :happy:

kaakao tervetuloa mukaan.:greet025 Pikaista plussaa teille toivottelen! :)
 
Huomenta ihanat naiset!

Maggie
, jospa te vielä ehtisitte! :)

nennaa
, hieno juttu sekä sulta että sun mieheltä!!! Luin tuolta yhdestä toisesta ketjusta, että tupakoit ja meinasin että kysyn asiasta, mutta en ilennyt. Tupakoinnin lopettaminen on kuitenkin usein lähes ykkösenä listalla, jos mietitään asioita millä parantaa plussan mahista. Eli upea juttu! :)

jennie, tsemppiä sinne! Hieno asenne!

Beisla, toivottavasti flunssa ei iske enää pahemmin! Lepäile! Ja joo varmaan väärälle ihmiselle talletteluita kommentoin :grin Kiitos linoleum-vinkistä, mutta mies haluaa laminaatin :grin

Enu, me asutaan 70-luvun talossa jossa kukaan aiemmista asukkaista ei ole juurikaan rempannut. Eli hommaa riittää! Ja sitten vielä piha :grin Mutta mukavaa hommaa tämä on :)

Mymmelistille tsemppiä haastatteluun!

Tervetuloa mukaan Kaakao!


Yritän nyt pysyä pois täältä muutaman päivän, katotaan onnistuuko :grin Täällä kun pyörin niin olen liian tietoinen kierrosta vaikka tarkkaa kp:ta en muistakaan. Beisla, Nennaa ja muut piinailevat saa luvan plussata tällä välin!
 
Huomenta !

Beisla juo nyt jotain lämmintä ja laittaa villasukat jalkaan <3 ei saa tauti tulla sinne ! Jos ei sitten ole jotain muuta kuin flunssaa ;)

Tervetuloa Kaakao ! :greet025

Larissalle mukavaa foorumitaukoa ! :) älä oo kauaa pois :)

Huh, töihin pitäs lähteä , saas nähdä mitä tulee olojen kanssa työpäivästä. Voi kun tää nyt pitäis kiinni :)
Koirat riekkunu aamusta asti, en tiiä mikä syksy villitys niillä on päällä :D

Mukavaa alkavaa viikkoa ihanat !!
 
Kyllä tää naiset on ihan oikea flunssa. Olin torstaina kylässä kaverilla, joka oli kipeenä; ilmeisesti sain saman taudin. Kurkku tosi kipee ja nenä ihan tukossa. Aavistus lämpöä mutta ei ihan kuumetta. Sitä en tiedä johtuuko tämä alentuneesta vastustuskyvystä vai olisinko tullut kipeäksi muutenkin. Kyllä yli puolet mun vaimoon osuvista flunssista skippaa mut, mutta en nyt voi sanoa etten "koskaan" ole kipeänä. Muutaman kerran vuodessa flunssa iskee. Mutta ihanaa kun jaksatte innostua tästäkin. :grin

Mymmelisti jes, paljon tsemppiä haastatteluun, toivottavasti pääset! :)

kaakao, tervetuloa tälle puolelle. Harmi että teilläkin yritys kestää. Toivon kovasti, ettei mene ainakaan yhtä kauan kuin esikoista tehdessä. Ja saa ovis tulla pian! :)

Larissa, tsemppiä foorumitaukoon, ethän kauaa pysy poissa? Jos vaan muutaman päivän olet, tuskin ehdin testata ennen.

Mariska, toivottavasti selviät kunnialla työpäivästä. Luulis kyllä että joku siellä pitää kiinni, jos oireet vaan kovenee.

Napaa vielä. Kyllä siellä jotain nippailuja tuntuu, ainakin keltarauhanen tykyttää. Ehkä muutakin tuntuu välillä. Mutta niin on tuntunut nippailuja tai jomotusta kaikissa paitsi yhdessä kierrossa - siinä, jossa olin varma että ei ole tärpännyt. Nyt ei ole sellainen olo. Eipä se epävarman toiveikas olo ole ennenkään plussaa merkinnyt. Nyt piinapäivinä tuntuu toisaalta paremmalta, kun ei ole "varma" olo negasta. Vaikka voi olla, että pettymys on taas kovempi kun kehitän oireita. Etovaa oloa ei ole ollut. Tai no, veneessä on vaikea sanoa mikä johtuu mistä. Mä en kovin helposti kärsi matkapahoinvoinnista, mutta toisaalta kokemuksesta jos vene alkaa heitellä enemmän, kyllä mulle vähän huono olo tulee.
Beisla kp22/29 dpo8
 
Maggie haha sunkin kommenttia :D samaa mieltä noista oireista. Oon kans jokaisen raskausoireen paitsi purjoomisen kokenut tässä kropassa, joten enään ne ei mua kuseta :D

Nenna kyllä nämä mun kierrot vaan tahtoo aina venyä. Saa nähdä onko se joskus syy tähän ettei tärppää. Vielä jatketaan kuitenkin ilman tutkimuksia. Iso peukku polton lopettamiselle!! (Itsehän en ole koskaan edes maistanut) :D

Beisla täällä samaa fiilistä! Ikinä en ole kipeä mutta nyt tosissaan tuntuu siltä että joku tautipiru on iskenyt. Toivotaan että sulla olis ehkä ennenmminkin oire ;) hienoa että saitte juteltua :)

Mymmelisti toivotaan että riittää kunhan sais sen plussan o testiin. Hyvä että teillä on kohdallaan ;)

Kaakaolle tervetuloa tänne! Toivottavasti et tullut jäädäksesi:P

Larissa elä pitkään ole pois!

On. Edelleen ihmettelen näitä hemmetin o testejä :D nämä kaksi tikkua saman merkin testi, sama pissi ja jälleen näin eri tulos. No ainakin toisessa viiva on tummenemaan päin joten eiköhän se o ole pikkuhiljaa tulossa. Tämä kierto kyllä venyy taas pidemmäksi kun viime kierto. No ei auta kun talletella ja odotella.
ImageUploadedByVau Foorumi1441005937.899097.jpg


Kp 21 ja ladytimer sanoo että raskauden VAARA on korkea :D

Ps. Oonko ainoa joka ei ole koskaan bongannut niitä "eggwhite" limoja? Mulla ei koskaan ole ollut meinaan läpinäkyvää vaan aina sameeta?..
 
Muokattu viimeksi:
Mulla meni lauantai ilta ja eilinen ihan meidän oman ja hoitokoiran kanssa oleiluun, niin en tännekään ehtinyt. -Mies lähti töihin ja mulla on vapaa päivä niin alan nyt lukee ja kirjoittaa, tässä tulee:

Hileinen, en tiedä ootko enää täällä taustallakaan, mutta jos olet, niin äärettömän paljon voimia ja jaksamista teidän tilanteeseen. Varmasti alkuun tuntuu musertavalta ja ylivoimaiselta, mutta pikku hiljaa elämä normalisoituu vaikka suru tosta kuviostga ei varmaan ikinä lähde kokonaan. Kuitenkin, ihmeitä tapahtuu vaikka aina ei niin uskoisikaan, joten toivon koko sydämestäni että te kuitenkin joskus sen yllättävän ihmeen saatte kokea! :Heartred

Nessu, sun tosta alkoholittomasta virkistys päivästä. tosi typerää käytöstä sun työkaverilta! Luulisi, kun nykypäivänä on puhetta ihan hulluna lapsettomuudesta ja pitkistä yrityksistä, ja keskustelut on varmasti saavuttanut myös ne ketkä ei yritä tulla raskaaksi tai lapsiluku on jo täynnä, että eivät niin kyselisi. Ja vielä tosi tahditonta! Oon tosi pahoillani sun puolesta kun jouduit tollaseen tilanteeseen :sad001

ninukki, mä oon kans kammonnu ajatusta tosta piikittelystä! Toivottasti sulla menee hyvin, hyvän asian puolesta ainakin :) huh sun pillerimäärää! mä kans syön sitä metformiinia!

Nennaa, onko ne menkat alkaneet vieläkään? Superisti onnea tupakna lopettamiseen!

PikkuMinski, ohoh! :eek: On varmaan nyt outoa tukatta olla! Ainakin viilee :grin Mä en ikinä uskaltais eikä kyllä mun mies antaiskaan! Aina kun meen kampaajalle ja tasotetan latvoja tyyliin 1-2 cm niin se on et pitääkö se aina kyniä noin lyhyeksi :grin Ja mun tukka on just kans tonne puolellen selkään! Hienoa et sun juoksu meni hyvin! :)

Jennie, eikö siellä nyt näkynyt viiva? Minä ainakin näin haamun tästä koneelta! Outoa että ei näy livenä. Tai ehkä mä nään mitä tahdon nähdä! Suuret pahoittelut negasta, jos se nyt sit on nega. Ja oon myös tosi pahoillani tosta sun pahasta henkisestä olosta, se on nin kamalaa aina negan jälkeen! Jaksuja :Heartred:hug013

sabetti, onnittelut oviksesta, toivottavasti tärppää!

Larissa, hyvä on harrastaa just noita projekteja! Nm. huomenna lähtee se hullun kallis ihonhoitolaite tilaukseen :grin Iloista remppailua!

enu, toivottavasti ovisplussa nyt tarkkuu tikkuun ja saatte hyödynnettyä! Kyllä se r-testi plussakin ennen pitkää ilmaantuu :)

Maggie, mä oon kans ajatellut noiden kaikkie kummallisten oireiden kanss samalla tavalla kun sä, ainakin alku kierrosta! :grin Sit aina kun niitä alkaa ilmaantua, niin sit taas toiveet nousee :grin

Beisla, inhottavaa et oot kipeenä, toivottavasti paranet pian!

Mymmelisti, tuo on nin ärsyttävää kun alkaa ajatella "entä jo mä sit oon raskaana". Just eilen miehen kanssa puhuttiin et jos lähdettäs käymään keväällä meidän häämatka-paikassa ja olin et no entä jos oon raskaana? Mua niin alkaa suututtaa kun miettii tollein. Vaikka oon päätänyut että en miettis. Mut tuo maa on sellanen viini-maa, niin ois tosi tyhmää mennä sinne raskaana. Pah! I feel you! Toivottavasti pääset kouluun! Kiva jos saat muuta mielen päälle!

kaakao, tervetuloa! pikaista plussaa :)


Minni, no kyllä tosiaan nuo viivat ainakin vahvistuu :grin Toivottavasti se ovisplussakin sieltä tulee selkeänä!



Täällä ei mitään sen kummempia oloja, silloin tällöin pienesti voi vihlaista vatsasta jostain kohti mut muuten ei mitään. Nännit oli viime viikolla arat, eivät enää.
Anteeksi kun nyt taas koirista höyryän, muta meidän hoitokoira lähti eilen, joskus klo 12 yöllä ja sen omsitajat huuti sitä pihalta ja se sit meni ovenraosta niiden luoa. Aiemmin se oli jo ehtinyt mennä nukkumaan meidän sängyn alle niin ,mä en sit ehtinyt sitä ollenkaan hyvästelemään. Mä sit yöllä jonkun tunnin itkeä tihrustin. Tosi outoa että sitä ehtii parissa päivässä nin kiintymään, vaikka onhan meillä meidän oma rakas koira myös. Tosi outoa! Mua ärsytti et miks ne ei voineet tulla sisältä hakee sitä, mä en taas voinu mennä ulos koska meidän oma koira jotenkin superviilliintyi, mä pelkäsin et se satuttaa itsensä jos jätän sen sisälle.

Mulle on alkanut tulla outoa hengen ahdistusta ja sellasta et joku istuu tossa rinnanpäällä. Eka ajattelin et oonkohan mä saamassa sydänohtauksen mutta juttelin sit mun yhden kaverin kanssa. Me molemmat ollaan kosmetologeja ja tehdään ripsipidennyksiä. ainut et hän joutui lopettaa hommat koska sai pahan työperäisen astman. Juteltiin oireista ja nuo mun oireet olivat yksi ja sit kun puhuttiin enemmän huomattiin et meillä oli monta samaa juttua, mitä en ollut edes osannut miettiä. Mm. silmittömia raivokohtauksia ei mistään. Oon vaan ajatellut et mun mies on vaan erityisen ärsyttävä :grin Se sanoi että sillä loppui ne pikku hiljaa. Oon jo useamman kuukauden tehnyt sellanen kaasunaamari päällä ripsiä mutta oon tehnyt niitä jo vuosia ja paljon, joten altistuttu on. Mulle on puhjennut myös tosi kova heinä nuha. Aamulla kun meen töihin ja jos ekana on ripsiasiakas niin en aina pidä naamaria koska silmät ja nenä vuotaa niin hulluna että ei tuu töistä mitään. Ja tuloksena oli tosiaan tuo rinnanpääläistumis-juttu. Että näin, kyllähän se on rehellisyyden nimissä sanottava että sisuksissa on vaan se niin pelottava tunne, oonko itse aiheuttanut lapsettomuuteni? Mikäli tuun raskaaksi, en missään tapauksessa ota uusia asiakkaita mut jotenkin pitäs saada nämä nykyisetkin ripsiasiakkaat jonnekin. Joo-o.. kyllä on vähän ärsyttävä tilanne. Seurailen nyt tätä juttuja ja katotaan miten tilanne etenee.

Tiiä nyt sit mistään..!

Ilpuri kp28/n.32, dpo9, yk19
 
Kaakao, tervetuloa tällekin puolelle :)

Beisla, iiks olisipa ihanaa kun sieltä pärähtäisikin plussa testiin❤ Milloin testaat? :)

Larissa, toki oisit voinu kysyä! :D mitäpä sitä heikkouttaan peittelemäänkään alkaa. Eilen loppui siis tupakat "kesken" oikein hyvään saumaan, niin päätettiin sitten ettei enää osteta yhtään askia ja ainka vielä ei tee tiukkaa, yli puoli vuorokautta ilman! :)

Mymmelisti, tsemppiä haastatteluun! Uskon kyllä ett pääset sinne :)
Mikäs siusta sitten muuten tulisi? :)

Mariska, komppaan Beislaa ja uskon myös ett jos on oireita, niin kyllähän siellä silloin joku on mukana ja toivottavasti loppuun asti :)

On; tänään ei oo ollu ollenkaan menkkakipuja, eikä vielä vuotoakaan! Eli ehkäpä tämä kierto ei sitten lyhentynytkään :)
 
Ilpuri, enpä kyllä ite oo tullut ajatelleeksikaan miten vaarallisia ripset on! Niin paljon niitä nykyään on ja tehdään ja myös teini-ikäisille..
Tai siis kyllähän nyt sen tietysti tiedostan, ett siinä jotain kemikaaleja on jne, mut aika hurjia noi siun oireet! :o toivottavasti oireet helpottavat kun tiedät mistä ne saattaa johtua ja pääset välttämään niitä edes jonkun verran :)
 
Nennaa, joo siis se liima on tosi jytyä. En tiiä et asiakkaille ois koskaan tullut tollasia oireita, koska ne kuitenkin altistuu liimalle tosi vähän aikaa, mut mulla on välillä päiviä että teen vain niitä. Tää on myös siksi ärsyttävää että vaikka itse sanonkin, oon mietettömän hyvä laittaa ripsiä, joten jos nyt yht äkkiä lopetan menetän aika paljon asiakkaita. Mut luulen että kun asiakkaita lopettaa niin en ota enää uusia tilalle ja näin pikku hiljaa vähennän. Mut siis jos olisin raskaana, en itse ottas ripsiä omiin silmiini. Näistä aika vähän puhutaan, mutta siis se liima ois sama kun sä imppaisit jotain tussia, bensaa tai muuta liimaa. Pään kyllä saa sekasin. Sille mun kollegalle tuli aina viikon loppusin ihan hullut vierotusoire tärinät. Mut siis mä tosian käytän tuuletinta, pidän ovea auki kun teen et ilmavaihtuu ja pidän sitä kaasunaamaria
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :)

Ilpuri ovatpa kyllä melkoisia myrkkyjä nuo liimat! Huh! Itse mietin hiusvärejä esikoista odottaessa ja silloin päädyin värjäämään 7-8 viikon välein. Ennen raskautumista mulla oli latvat punaiset ja niitä piti värjätä kyllä kerran viikossa että pysyivät hyvänä. Raskautumisen jälkeen vaihdoin sitten värin kokonaan tummaan, niin ei tarvinut niin usein värjäillä. Ajattelin että en kuitenkaan pysty kemikaaleja täysin välttelemään, kun en voi kuvitella meneväni töihin ilman mitään hiusvärejä ja meikkejä, joten tämä harvempi värjäys oli semmoinen kompromissi.

Ninukilla aikamoinen lääkearsenaali käytössä. Eiköhän noilla jo ala tulla tulosta!

Mariskalle ja pienelle peukut pystyssä! Pidä kiinni nyt... :)

Beislalle ja Minnille pikaista paranemista ja plussaa heti perään! Kummasti käyttäytyy kyllä nuo Minnin o-testit :wideyed: Huomenna kuitenkin sitten selvä plussa, eikö vain?!

Hämmentävää oviksen metsästystä täällä päin. Aamulla digiin tuli nega. Sain tukevasti raskaana olevalta kaverilta ylijääneet ovistestiliuskat tänään ja niitä oli melkoinen läjä. Ajattelin sitten säästellä digejä ja tein varmuuden vuoksi neljä tuntia aamutestin jälkeen vielä liuskan, että voisin jatkossa testailla niillä alkuun ja tehdä vain varmistuksen digillä... Ajattelin että saan hyvän kontrolliviivan johon voin alkaa vertailla vahvistumista mutta sehän olikin jo nyt tasavahva! Hä? Täytynee tehdä vielä seuraavasta pissasta toinen ja jos näyttää noin vahvalta niin uusi digi vielä. Ehkä se ovis onkin sitten jo tänään!
 
Takaisin
Top