Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nessu, eli:

Metformiini : 1tbl 3 kertaa/vrk, tää on siis oikeasti diabeteslääke, mutta sen on todettu tasoittavan kiertoa pco tapauksissa, tää menee joka päivä siihen asti kunnes raskaudun

Letrozol: 2tbl kp3-7

Menopur: follikkelia stimuloivaa hormonia ja luteinisoivaa hormonia, kasvattaa follia, tätä pistän kerran päivässä 37,5ky eli ihan tosi vähän, kp 10-13 ja ultrassa selviää riittikö vai jatketaanko...

Pregnyl: saa aikaan ovulaation, irrotuspiikki siis

Ja tähän lisäksi vitskut ja muut lisät mitä purkeista otan, niin välillä ku kattelee tota määrää mitä päivittäin popsii, tulee todellakin olo että ei tää vaan voi olla näin vaikeeta!!
 
Nessu se piti vielä sanoo, että mä otin letroja ton 2tbl kerralla, kysyin että pitääkö ottaa yks aamulla ja yks illalla, niin lääkäri sano että ota kerralla molemmat, helpompi muistaa :)
 
Hileinen, voi ei :( olen pahoillani... Voisitte vielä yrittää niillä Pepen keinoilla, jos vaikka auttaisi?

Nessu, tiedän tunteen. <3 jaksamisia sinne typerien uteliaiden juoruavien työkavereiden kanssa...

Muurahainen dpo 1, yk 20
 
Hileinen oon niin pahoillani :'( tsemppiä ❤ ja iiiiso virtuaalihalaus ❤
Suosittelen ehdottomasti pepen niksejä ❤ Ja muista; ihmeiden aika ei ole KOSKAAN ohi ❤

Mä napailen
Ovis hyödynnetty moneen kertaan ja tänään juoksin midnightrun:in 1h5min! Paransin 2min viime vuoden aikaa :) ei se tavoitteeseen mennyt, mutta kivaa oli :D

Ennen juoksuun lähtöä palo hermo hiuksiin (mulla on niin paksut hiukset et on ku olis karvalakki päässä)... Mies tuumasi; "vedä kalju"... Vetäsin 4mm siilin! Siis ennen oli tukka yli harteiden ja nyt on siili! Mä tykkään! Ja nyt loppu värjäys ;)
 
Muokattu viimeksi:
Pikkuminski, todella upea suoritus, vaikkei tavoitteeseesi ihan mennytkään, onneksi olkoon! :)
Hahah välillä on hyvä repästä kunnolla! Itellä kans todella paksut hiukset ja nyt ekaa kertaa eläessäni rintoihin asti, ja loppukeväällä "kesätukaksi" vetäsin sivusiilin :P oli lohduttoman näkösiä ne lähes puolen metrin kiehkurat lattialla, mut en ole katunut hetkeäkään, tää pää on niiiin kevyt nyt! :)
 
Tulenpa pikaisesti huikkaamaan ennen töihin menoa.

Hileinen, olen pahoillani tuomiosta. Uskon että nuo uutiset järkyttivät :(

Nessu, ainahan uteliaita riittää. Eikä aina pääse luikertelemaan hiljaisuudessa tietään ulos tilanteista. Mutta kurjaahan tuo on :/

Nennaa, tsemppailen täällä, jos ne ei olisikaan menkkakivut :)

Rauhallista sunnuntaita toivottelen, rippaisen vauvapölyä, hyppysellisen tähtien valoa ja sylikaupalla auringonsäteitä. Olette naiset ihania!

Ja Ps Pikku-Minski, hieno suoritus Midnightrunilla!
 
Pakko tulla pikaisesti kommentoimaan.

Kreisikät olen todella pahoillani. Ei edes riitä sanat pahoittelemaan. Voimia <3

Hileinen, vaikeita päätöksiä ja ikäviä uutisia. Olen pahoillani. :/ tsemppiä!

On: mulla on niin outo kierto menossa, en tajua!? Perjantaina luulin että menkat alkoo, vessassa pyyhkiessä tuli kirkasta verta, sen jälkeen ihan muutama tippa. Lauantaina ei mitään, ei yhtään mitään!? Olin varma että yönaikana (la-su) alkaa. Mutta ei alkanut. Yleensä minulla on siis tosi kivuliaat menkat ja todellakin tunnen vatsakivut ja en siitä ilman lääkkeitä selviä. Nyt vaan tissikipua ollut keskiviikosta. Saisi täti kurvata jo että pääsisi uuteen kiertoon, kun tässä ei oikeen kunnolla päästy hyödyntämään. Nyt jo kp 35, normaalisti 31-33. Ärsyttävää!
 
Nessulle piti vielä kommentoida. Että mua ärsyttää myös noi kommentoijat. Mulle yks päivä facebookissa sellanen puolituttu kommentoi yhteen kuvaan jossa olin ostanut lastenvaatteita "uuh ai vauvanvaatteita, onko uutisia?". Että mua ärsytti sen kommentti. Miehellä on lapsia, mulla kaksi kummilasta +sukulaisten ja ystävien lapset. Ihan kuin en heille voisi ostaa?! Ja ärsyttää että joku tulee julkisesti kommentoimaan tuollaista vaikka ei edes kunnolla tunneta. (Toivottavati hän ei pyöri täällä foorumilla).
Joten ymmärrän sinua hyvin. Ärsyttää niin paljon nuo uteliat. Viime lauantaina yksi äitini ystävä myös kysyi minulta "miten teille ei oo vielä lasta tulossa kun tehän ootte ollut jo yli vuoden naimisissa". Siinä vaan tuijottelun sitä suu auki!

Pikkuminski, hieno suoritus juoksuissa :)
 
Hileinen, mäkin suosittelen vielä kokeilemaan samoja kikkoja joita Pepexxl koitti! eihän sitä ikinä tiedä vaikka ne teilläkin toimisi! :) ei kannata lopettaa ennen kuin kaikki keinot on koitettu!

Nennaa, ihana profiikuva! Katoin ekana et tänne on tullu joku uusi kuumeilija ihanalla kuvalla mutta nennaaa vaan ;)

PikkuMinski, aika rohkee veto vetästä siili :D mä en ikinä vois omista pitkistä hiuksista luopua vaikka välillä ne ärsyttääkin tosi paljon!
Hieno suoritus muutenkin!

KresiKät, vetää ihan sanattomaksi tuommoiset uutiset ;( voimia ja iso hali <3

Muuta en enää muistakaan..

On. Täti valmistautuu tulemaan. Alaselkää vihloo jo, vatsa sekaisin ja flunssakin vielä tulossa kun paleltaa kamalasti, huhheijaa.
Mut tuleepahan lyhyempi kierto sentään.
Töitäki vielä monta päivää edessä. Plaah.

Meritähti kp28/35
 
Hileinen, pahoittelut ikävistä uutisista :( Halaus täältä! ❤️

PikkuMinski, mahtava suoritus ja repäisy!! :D Ja ihania pikkutossuja! <3 Toivottavasti saadaan kaikki tehdä pian tilaus niistä! ;)

Jennie, oletkos testiä tehnyt? ;)

Oma napa tuli eilen täytettyä voileipäkakuilla. Kierto taas siinä vaiheessa että saa heilutella peittoa vähintään joka toinen päivä ;) Vielä kun olis kytkin jolla sais itsensä huijattua vaikkapa tjottailu-moodiin eikä jatkuvasti ajattelis koko asiaa... Ja ei, täältä en kykene olemaan poissa :D
 
Hileinen, isot pahoittelut :sad001 Mutta komppaan nyyttiä! Laita pepelle viestiä ja mies vitamiinikuurille! Ei olisi ensimmäinen ihme, joka täällä tapahtuu simppojen laadun suhteen!!!

Enu, onnea ovikseen!

Nessu, tsemppiä letrojen kanssa! Ja olipa siellä taas yhdenlainen mölyttelijä...

ninukki, tsemppiä sinne piikittelyn kanssa! Ei kyllä herkulta kuulosta, mutta mitäpä sitä ei tekisi raskauden eteen :rolleyes: :grin

nennaa ja meritähti, ei mitään menkkoja sinne!!!

Pikkuminski, vau mikä juoksusuoritus ja uusi tukka! Oot kyllä rohkea! :grin

Jennie, oisko testille aihetta? Vai ootko jo testaillu? Voisi olla kiinnittymisvuotoa/valemenkat.


Taustailen tässä jatkossa hieman, kun en ehdi koneelle paljoa eli kommentointi jää vähälle. Mutta tykkäilen ja lueskelen kyllä jos ja kun ehdin :)

Larissa kp? ennen ovista, yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Anannaa ja Larissa, odotan vielä tämän päivän ja huomenna teen jos ei tätiä kuulu. (Jos pystyn) ;) En haluaisi tehdä negaa, koska epäilen vahvasti ettei se plussa olisi. Mu
 
Meritähti, mie se vaan :P
Sinne sen tädin ei kyllä välttämättä olisi pakko tulla :(

Jennie, jännät paikat siellä!

Larissa, toivoisin myös, mut tällä suunnalla ainki pahalta vaikuttaa :/
 
Jennie, kääk, ihmisillä ei kyllä monestikaan ole kauheesti harkintakykyä eikä älytä, että tilanteita voi olla tosi erilaisia. Me on oltu naimisissa miehen kanssa yli 5 vuotta ja yhdessä 10, joten voit kuvitella, että aika monta kysely- ja vihjauskierrosta on jo käyty läpi... Ei varsinaisesti helpota.

Ninukki, kiitos informaatiosta :) Mielenkiinnosta kysyn myös, missä hinnoissa nuo Menopurit ja Pregnylit on? Saattaa olla hyvinkin sama itellä edessä, niin osaa ainakin henkisesti varautua. Tsemppiä piikittelyyn ja nappien napsimisiin. Mitä sitä ei tekis... :)
 
Hileinen, Voi ei mitä uutisia, oon niin pahoillani että tuomio oli noin julma :sad001 Mutta niinkuin moni on sanonut, niin suosittelen jutteleen Pepen kans siitä mitä heillä oli käytössä plussakierrossa, toivotaan että teillekin tapahtuisi ihme, vaikka yllätyksenä sitten :)


PikkuMinski, Wau! upee suoritus!! Ja rohkee veto vetää tukka siiliks! :)


Jennie, Taidat päästä plussa-aaltoon! :happy:


Ääh, täällä on niin monta ihanista jotka ansaitsis jo saada plussan! Aina tulee tosi paha mieli kun teistä jollakin alkaa menkat. Toivottavasti saadaan tää ketju tyhjenemään päin kohta eikä tänne täytyisi kenenkään palata!


Enpä tiedä täsä kierrosta että koska se ovis oli, mutta tänään on ihme kyllä kuivaa kun saharassa. Talleteltu on hyvin mutta ei mitenkään verenmaku suussa ja hampaat irvessä :)

Tää raskautta yrittävän naisen kierto on kyllä melkonen vuoristorata, ensin tulee pettymys/vitutus/masennus jne ja sitten tulee tylsä vaihe jollon toiveet nousee, jonka jälkeen tulee tärppipäivät ja sitten piinaviikot, ei oo ihmekkään että meillä vaihtelee tunteet ja mielialat ja ollaan välillä vähän sekasin! :grin Voisin väittää että kukaan joka ei oo tässä tilanteessa, niin ei pysty samaistuun meidän tuntemuksiin eikä ymmärrä miks ollaan esim vauvauutisille ja muille niin herkkiä. Ja miehet,vaikka ne onkin mukana tässä hommassa niin ei nekään pysty samallalailla samaistuun tähän kun me naiset, koska nää asiat tapahtuu meidän kropissa ja vaikuttaa meidän hormoneihin. Ja kun jokaisella hormonit toimii ja nousee eritavoin niin se vois olla yks syy siihen että toiset reagoi vahvemmin tai heikommin muiden raskausuutisiin, tää siis sen lisäks että kaikilla vaikuttaa se oma yrityshistoria myös siellä taustalla, näin oon järkeilly asian. Kun täällä on ollu puhetta siitä että toisia ei hetkauta että muut raskautuu ja toiset ei siedä sellasia uutisia. Tällänen tuli vaan mieleen kun mietiskelin asioita :)
Tää on kyllä niin tärkee tukiryhmä!!! Paras porukka ikinä!! :happy:


Mami91 kp 18/26-29 yk 15
 
Muokattu viimeksi:
Naulan kantaan, Mami, tää porukka on tullut tosi tärkeeksi! Oon joskus jopa miettinyt, että teitä vois olla kiva tavata jopa ihan naamatustenkin, jos sattuis porukka asustelemaan samalla puolella Suomea... :)
 
Mami ja Nessu, samaa mieltä. Tämä foorumi on muodostunut yllätykseksi todella tärkeäksi minulle. Jännityksellä aina odottaa toisten uutisia :) Täällä on ihania naisia jotka jaksavat tukea kaikkia niin hyvissä kuin huonoissakin asioissa vaikka kaikilla on omalla tavallaan myös rankkaa omassa yrittämisessään. Ootte ihania <3

On: oon niin kohta lähdössä ostamaan testiä. En tiedä maltanko odottaa huomiseen. Ei mulla kyllä tosin ole mitään oireita, paitsi tissikipu joka voi tarkoittaa kumpaa vaan.
 
Miustakin voisi olla tosi mukava tavata tän ryhmän naisia :)
Beislan kanssa tavattiinkin keväällä kun hän sai miut innostumaan kokeilemaan kiipeilyä, oli todella mahtava päivä ja todella vieraanvaraisia ja ihania naisia olivat vaimonsa kanssa! :) vielä kerran suuri kiitos Beislalle❤

Olisipa kiva saada vaikkapa "salainen huone" meille keitä kiinnostaisi tavata kasvotusten niin ei tarvitsisi välttämättä koko maailmalle kertoa omaa asuinkuntaa :P
 
Muokattu viimeksi:
Sabetti, onnee ovisplussasta ja hauskaa hyödyntämistä :)
Samoin minä koen helpotusta, kun voin jakaa teidän kanssa juttuja. Juuri nyt ei ole ketään kohtalotoveria lähellä ja kyllä näistä on helpottavaa vaihtaa vinkkejä ja tukea toinen toistaan.
Mulla vuotaa vielä ihan tosissaan, joten en tiiä pitäiskö tauottaa noita kapseleita joilla on vaikutusta vuototaipumukseen. Tuli viikko täyteen taas ...
 
Takaisin
Top