Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Läheinen voi jo paremmin, onneksi... :)

Eagwhiteä tuli aamulla vielä vähän. Mitenhän se nyt sitten laskettais, oisko tänään sit se ovispäivä vai olikohan se jo eilen, hitsi kun testit loppui kesken, ni ei pysty tikuttaa. :(
 
Tyttötiikeri, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta <3

Larissa, olkoon tämä kierto teidän <3

Beisla, meilläkin menee oikeastaan niin että haluisin puhua tästä hommasta miehen kans mut ei.. Mut parin ystävän kans oon puhunut.. Mies ei tästä hommasta stressaa juurikaan, mä oon se kuka pähkäilee ja miettii.. Mut tosiaan onneks on tää foorumi :)

Täällä kp 17, eilen oikealla alavatsalla tuntu mukavasti kipua, limat oli eilen ja on tänään aika mukavat :rolleyes:
Ja kaiken lisäks mieskin on kellistetty :wink
Tästä on hyvä jatkaa vaikka eipä oo mitään odotuksia tähän kiertoon.. Mut kiva kuitenkin että tuntee että kropassa on jotain hengissä :D
 
Nennaalla söpö uus profiilikuva! IhQu! :greet015:greet015



Larissa, sulla on kyllä kivan ajoissa toi ovisoireilu alkanu. Tuntuu että siellä tapahtuu ja paljon! Ja kellistelytkin onnistuneet. :sign17:sign19:sign17:smiley-angry007 Hienoa! :hug003 Meillä taas vähän ajat menee ristiin täällä kotona ja toivon, että mulla EI olis ovis ajoissa. Ja taidan tulla sua muutenkin kierrossa vähän jäljessä että ei senkään puolesta pitäiskään olla vielä mitään. Tylsä vaihe täällä. Ens viikon lopulla aikasintaan odottelen jotain tuntemuksia. :rolleyes:



Ilpuri, sullapa ollu kiireinen päivä. Toivottavasti ehdit vähän levätäkin. :smiley-bounce005



Muurahainen, sulle sama vastaus ku PikkuMinskille noista eggwhitestä :gen026 että ovis lähettyvillä just nyt, mutta niin kuin todettiin, ne limat voi myös tulla oviksen jälkeen tai ennakoida ovista. Eli pihalla ku lumiukko, jos ei tikku vahvista. Puuhiin vaan siitä varmuuden vuoksi! :sex



Kukka, kuulosta hyvältä sun ajotukset ja limat. Nyt plussapuhuria sinnepäin! :dummy::dummy1::dummy::dummy1:



Minni2, tosi outoa, jos kaks eri tikkua samasta pissasta voi antaa noin erilaiset tulokset! :schocked028 Mitä siinä sitten uskookaan. :think005 Toivotaan, että kirkas o-plussa pärähtää pian tikkuun! Ja tallettelut kohdilleen. :sign17:sign19



Tyttötiikeri, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :hug013 Mut toi on hyvä kuulla, et kierto asettuu aloilleen. Se on jollain tapaa rauhottavaa kun ei joka kerta joudu sydän kurkussa odottamaan epämääräisiä päiviä ja arpomaan ja sitten testaamaan turhia negoja kun ei alkupäiviä osaa arvata. Tämä kierto olkoon teidän! :hello2



Beisla (ja muut kanssa), mietin kans tota että miten paljon keskustella ulkopuolisten kanssa yrittämisestä. Harmi, ettet päässyt purkamaan aihetta samanlaisessa tilanteessa olevan/olleen pariskunnan kanssa. Se vois helpottaa, varsinkin kun tuntee tarvetta vähän purkautua. Voihan olla, että mieli muuttuu vaimollaskin ja myöhemmin juttelu muidenkin kanssa onnistuu. Ainakin ois hyvä, jos keskeenään vois puhua aiheesta vapautuneesti. Meillä se ei oikein toimi kun ollaan hieman eri linjalla tän yrittämisen asteen kanssa… Mulla se vauvakuume, miehellä tjot. Meillä on vähän niin ku Larissallakin että kotonakaan harvemmin puhutaan lastensaannista tai sen vaikeudesta, saatika että puhuttais siitä yhdessä joillekin ulkopuolisille. Itse oon puhunut luotettaville ystäville ja sitten tietty täällä foorumilla! Ja ilman oisin varmaan jo räjähtänyt!! Vaikeita aiheita ja siks ymmärrän kyllä, ettei ihan joka paikassa puhuta. Mulla riesana monesti se, että liikutun tosi herkästi :sad010 ja en halua itkeä julkisilla paikoilla mielelläni tai jos on paljon ihmisiä ympärillä jossain iltamissa vaikkapa. Siks pelkäänkin et jonain päivänä joku kysyy huonolla hetkellä lapsista ja alan vollottaa. :sad015


No ehkä jonain päivänä voin jälkiviisaana sanoa jotain järkevää lastensaannista ja sen vaikeudesta. Nyt tuntuu, että kaikki aiheeseen liittyvä on vaan toiveajattelua ja arvuuttelua. :schocked028 Tulis nyt ees se kierron puoli väli ni ois jotain mitä ajottaa ja toivoa. Nyt vaan odotan ajan kulumista ja yritän saada päivät täyteen puuhaa.

Plussatuulia naiset! :talk017 Jollain on kohta tärpättävä!

Maggie kp 6/28------->?
 
Muokattu viimeksi:
Moikka kaikille!

Tuun ilmottelemaan, että jättäydyn tyystin taustalle ja vähennän koko foorumilla roikkumista. Saatiin tyly tuomio klinikalta: ainoat meille suositeltavat keinot saada lapsi on inseminaatio ja/tai ivf. Miehen näytteessä vain 2% liikkuu ja tästäkin osasta vain 1% on normaaleja. Hedelmöityskyky voimakkaasti alentunut. Miä en ees ovuloi joka kk, mikä tekee yhtälöstä suht hankalan. Neuvoteltiin lääkärin kanssa ja kysyttiin "tsäänssejä" inseminaatioon: n.10% per kerta. Ei tässä kohtaa lähdetä siihen. Eikä ivf: äänkään. Hyvä ystävä sen totesi hyvin: "oliko se nyt sitte siinä?", "kyllä". Ja sit itkettiin. Ehkä ihmeitä tapahtuu, ehkä ei. Yritän nyt opetella elämää tän totuuden kanssa. Eipä tätä kenellekään toivoisi. Ehkä elämästä saa lopulta kiinni tämänkin asian kanssa.
 
Hileinen♥♥♥ ihan kamalan pahoillani olen teidän puolesta! :( voimia asian käsittelyyn ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Toivon täydestä sydämestä että elämä joskus yllättää ja saatte kaikista huonoista ennusteista huolimatta pienen ihmeen syliinne♥♥♥
 
Hileinen olen todella pahoillani :( suuren suuri hali❤ toivottavasti te olette yksi niistä pareista jotka kokevat ihmeen, te sen ansaitsisitte ehdottomasti❤❤
Kaikkea hyvää jatkoon teille!❤
 
Maggie, kiitos iteki ihastuin :P
Tsemppiä oviksen odotteluun. Toivottavasti siellä ovis tulee sopivaan väliin ja pääsette tallettelut hoitamaan optimaaliseen aikaan! :)
 
Taas pikakommaus:
Minni, en kestä tota sun kommenttia :grin:grin:grin SINÄPÄ SEN SANOIT! :excited001 :smiley-bounce022

nennaa, jospa tää olisi teidän plussakierto :) Ei voi tietää vaikka olisikin! Hyvä ettei flunssa iskenyt pahasti. Ps. Ihana tuo sinun uusi kuva :joyful:

Samaa mietin eilen, että missä Mymmelisti???

murkku, mulla ovispäivä on yleensä ollut se päivä kun on viimeisen kerran egg whitet. Seuraava päivä (eli dpo 1) mulla on "kuivaa" ja sitten taas lorisee valkovuoto. Mutta tämä on aika yksilöllistä.

Kukka, jee onnea ovikseen! :)

Katjusha, jee minun huudeilla oot pyörimässä :)


Pöh, osalle jää kommentoimatta kun lähdetään leffaan!
 
Hileinen, olen todella pahoillani teidän puolesta! <3 Toivotaan silti sitä pientä ihmettä. Elämä voi yllättää.
 
Hileinen, oon niin pahoillani :( ei taas sanat riitä. Voimia sinne asian käsittelyyn <3 ja pientä ihmettä toivoen.
 
Hileinen hirmu suuret pahoittelut tylystä tuomiosta. :sad001 Tuollainen on varmasti todella inhottavaa kuulla ja kamalaa, kun osuu omalle kohdalle. Kovasti jaksamista sinne ja kuten itsekin sanoit, ihmeitä tosiaan tapahtuu ja toivon sydämeni pohjasta teille sellaista. :Heartred


ON: Hirmu kiire taas, en ehdi enempää kommentoimaan muille. Tää viikko ollut niin hektinen, etten oo ehtiny ku lukemaan teijän juttuja. Yritän huomenna ehtiä paremmalla ajalla. :happy: Ovis on tuloillaan ja sitä parhaamme mukaan hyödynnetään. :smiley-ashamed005

Mukavaa viikonloppua naiset ja plussatuulia!! :smiley-bounce016

enu kp 13/31
 
Voi ei, Hileinen. Tuo on niin, niin väärin. :( Surettaa teidän puolesta. Mutta ihmeitä tapahtuu, joten toivon koko sydämestäni, että teidän kohdalla tapahtuu sellainen. Voimia sinne! <3

Täällä foorumilla tuntuu nyt tulleen viime viikkoina paljon ikäviä uutisia. Elämä ei oo helppoa. Lapsen yrittäminen ja saaminen on elämän isoimpia asioita, joten ei ihme, jos koko maailma tuntuu aina romahtavan, kun tässä aihepiirissä tulee pettymyksiä tai surullisia uutisia vastaan. Ei niitä toivoisi kenellekään.

Omat murheet tuntuu Hileisen ja Kreisikätin tilanteiden jälkeen mitättömiltä. Mua harmitti tänään, kun oli työpaikan virkistyspäivä, jossa tarjottiin alkoholia. Pyysin tilalle holitonta juotavaa, koska päätin kuukausi sitten olla juomatta mitään ainakin parin kolmen kuukauden ajan, jotta treenatessa tarkka ruokavalio ei häiriintyis satunnaisista viinilasillisista tai saunaoluista.

No, se, että en halunnut ilmaistakaan alkoholia aiheutti sitten sen, että jälkikäteen työpaikan tunnevammainen kailottaja laitto viestiä, että aiotkos olla kevääseen asti juomatta. Siis vihjas, että raskauden takia jättäisin juomatta. Ja tiedän, ettei hän ollut ainoa, joka alkoi jo spekulaatioilla juoruilla.

Tiedän, ihan naurettavaa, mutta pahoitin mieleni. Tyyppi ei varmasti älynnyt ajatella, miten paljon haluaisin olla juomatta raskauden takia ja miten kauan vauvaa on meillä yritetty. Tavallaan pieni asia, ja monelle sellainen, ettei tule edes ajatelleeksi. Mutta mulle koko maailma.

Anteeks, jos pahoitin jonkun mielen nyt tällä. Että mitä tuokin noin mitättömästä asiasta jupisee. Mutta osui vaan ja upposi. :(

Muuten, huomenna kp 3 ja syö ekat Letroni, aamuin illoin seuraavat viisi päivää. Mites muilla letroilijoilla, onko niistä tullut teille mitään tuntemuksia tai sivuvaikutuksia?
 
Hileinen olen pahoillani! :( ihmeitä todella sattuu, mutta uskon, että masentaa moinen tieto! Kuitenkin kaikkea hyvää jatkolle <3

Larissa meillä tehtiin tänään juuri niin ;) :D Ja vielä onnistuin! :D Eiköhän ala olla päivät joilla olis mahiksia :P
 
Nessu, mulle ei letroista tullu mitään sivuvaikutuksia :) vähän muniksia nippaili välillä mikä oli vaan hyvä merkki että siellä joku kasvaa.

En oo kans pitkään aikaan mitään kirjotellu, lukenut kyllä kaiken :) hirmuisesti tullut täällä ikävämpiä uutisia, voimia kaikille!! Ja muutamilla lupaavan olosia oireita, tsemppiä piinapäiviin :)

Mulla menossa nyt toinen letrokierto, pe oli kp10 folliultra, samat löydökset ku viimeksi, toisella puolella yks 13mm folli :) kun viime kierto ei kuitenkaan tuottanut tulosta, piikitän nyt kolme päivää Menopuria ja ma uus ultra. Jos folli ei ole tarpeeksi kasvanut, jatketaan piikittelyä ja viimesenä vielä irrotuspiikki.. Huhhuh, sanon minä, ei oo itsensä pistäminen herkkua! Jos ei rupee näillä dopingeilla tulosta tulla ni en tiedä mitä tästä taas ajattelisi.. Nyt menee siis metformiini, letrozol, menopur ja sit se pregnyl vielä...
 
Ninukki, sulla on montaa erilaista lääkettä menossa. Mikä noiden muiden kuin Letrojen tarkoitus on ja missä vaiheessa kiertoa niitä otat?

Ihan mielenkiinnosta kysyn ja siltä varalta, että jos mullakaan ei Letrot pelkästään riitä. Senhän tosin näkee vastaa muutamien viikkojen päästä.
 
Hileinen, valtavat pahoittelut tylystä "tuomiosta" :(
Mutta älkää luovuttako!! Eikö Pepen tilanne ollu suht sama? Miehellä siis oli aika surkia simppanäytteen tulos,mutta lähtivät homeopaattisilla+vitskuilla parantamaan simppojen laatua ja raskautuminen tapahtuikin aika pian tämän jälkeen vaikka mahisten piti olla ihan surkeat! Laita ihmeessä vaikka pepexxl:lle viestiä ja kysele tarkemmin, mitä he käyttivät? :)

Kresikätille jättimäiset pahoittelut!!

Nennaa, siellä ollu hurja läheltä piti tilanne! :O

Nyt on jo niin kauhea väsy että oksettaa, joten komentoinnit jää lyhyeen.
Kovasti tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin ja voimia uskoa siihen omaan plussaan!! :)

Nyytti rv 14+2
 
Hileinen, niinkuin Nyyttikin sanoi, oli pepellä samanmoista ongelmaa ja muistaakseni meni jokseenkin näin; hän ei ovuloinut aina ja miehellä vain 1% simpoista kunnollisia. Mies alkoi ottamaan geleetä 2kpl, sinkkiä, foolihappoa ja homeopaattisia. Pepe kun sai ovisplussan, saivat he myös r-plussan :)

Nessu, kyllä tuokin pahan mielen helposti saa aikaiseksi, olen pahoillani :(
Tsemppiä hurjasti, toivottavasti pian saatkin "sen oikean" syyn olla kokonaan kevääseen asti alkoholittomalla linjalla ilman mieltä pahoittavia vihjauksia :)

Larissa, toivottavasti oli ihana leffailta teillä!❤

On; täällä alkoi nyt jo alavatsakrampit, tosin vain vasemmalla puolella :o näinköhän kierto lyhenee ja täti pyrähtää jo huomenna/ylihuomenna punaisella ferrarillaan mein mäkiseen pihaan :(
Enpä tosin paljoa muuta odottanutkaan, mutta tyhmää jos kierto TAAS lyhenee >:(
 
Törkeä omanapailu, sen verran jo pahentunu menkkakivut ett enköhän huomenna pääse heti herättyäni keittelemään kuppia... :(
Eli ei tarvitse odotella henkeä pidättäen miun testiä, ellei sitten oikein urhea ole :D
Toivoisin vain aikaa pian sinne tutkimuksiin, jotta olisi edes joku mitä odottaa!
 
Takaisin
Top