Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Juu, onneksi juuri alkoi työmaa-alue, joten nopeus tippui normaalista 100->80 ja siitä vielä 60, joten olin muutenkin hidastamassa joten ei mennyt aikaa jarrupolkimen etsimisessä. Vieläkin lyö sydän tuhatta ja sataa...
 
Ai niin Minnillä oli ollut hyvin erikoiset testitulokset ja vielä samasta näytteestä... Hyvin outoa...

Nennaa, ai kauheeta, noi tilanteet kyllä säikäyttää! Onneksi ei osunut kuitenkaan.

Pikkuminski, jes, samoissa mennään!!! :) :) :)
 
Nennaa, apua tollanen on ihan kauheeta! Mä oon vetäny kerran 80 vauhdista auton katolleen, niin tiedän sen kauhun ja shokin tunteen kun luulee et nyt käy tosi tosi pahasti! Hyvä et selvisitte säikähdyksellä! Oli enkeleitä matkassa!
 
KresiKät voimia, palaa sitten kun jaksat. :hug013

Minni ok no hyvä jos kuitenkin tiedät miltä plussa sulla näyttää, kyllä se varmasti on sieltä tulossa pian.

Sabetti mahtavaa, hyvä että kuunteli mitä sanoit. Luulis että molemmille kivempi niin. :wink

Mami tosiaan eihän kenenkään voi oletaa aina ehtivän/jaksavan kirjoittaa tänne, säkin oot ihana tsemppari. :)

PikkuMinski jes, kuulostaa hyvältä suunnitelma. :) Oon lukenut että jos eggwhite-limoja tulee useampana päivänä, ovis on todennäköisesti niistä viimeisenä. Mutta ehdottomasti kannattaa pupuilla tänään.

nennaa hui kauhea, onneksi ootte kunnossa! :eek: Kyllähän tollanen säikäyttää ja pahasti, järkytys tulee kuitenkin vasta jälkeenpäin.

On. Saatiin just tietää että eräs vaimon kaveri on raskaana. Heilläkin pitkä yritys takana, ainakin yli vuoden jos ei lähemmäs kahta. Ei siis harmita yhtään tuollainen uutinen. Ainoa mikä mua vähän harmittaa on että vaimo ei edelleenkään halua kertoa sille kaverille meidän yrityksestä. Hänen päätös, kun mulle ei ole niin läheinen kaveri. Kuitenkin ajattelin että olis ollut kiva jutella kasvotusten jonkun kanssa jolla on myös pitkä yritys. Vaimo ei vaan koe tarvetta puhua tästä muiden kanssa, kun taas minä mieluusti keskustelisin. En kuitenkaan halua painostaa häntä.
Onneksi ootte te ihanat naiset täällä, joiden kanssa voin puhua. :Heartred Se helpottaa kyllä paljon.
 
Ilpuri, ai kamala mikä kokemus siullakin! Ollut onneksi meillä molemmilla paljon enkeleitä matkassa, kun ei ole pahemmin sattunut :)

Jännä kun juuri Murkku puhui kuinka oli miehensä lähellä menettää hengen ja nyt mie meinasin ajaa kolarin.. Huono viikko, toivottavasti kellekään muulle ei enää tapahdu mitään!❤

Mies lohdutti, ett vaikka olisi osunutkin, niin siinä olisi ehkä mennyt vain konepelti ja lokaria ja muuta rahalla korvattavaa vain, koska ne oli niin pieniä honkkeleita vielä ja vauhtia oli niin vähän..

Noh tää oli vika postaus tähän asiaan liittyen, ja nyt kasaan itteni ett uskallan ajaa vielä kotiinkin :P
 
Beisla, muakaan ei harmita yhtään sellaisten raskausuutiset jotka on pitkään yrittänyt tai sellaisen ystävän joka on pitkään halunnut äidiksi, mutta puoliso ei ole suostunut...
Ymmärrän kyllä, että olisi mukavaa jutella kasvotusten, harmi kun vaimo ei ajattele samalla tavalla :(

Nennaa, mietin just samaa, et toivottavasti tämä viikko olisi pian ohi ja ensi viikolla tulisi jo parempia uutisia.
Meinaan mun eräs hyvin hyvin läheinen joutui tänään sairaalaan. Huoli hänestä on kova, että nyt sais jo jotain hyvääkin tapahtua...
 
Mä tuun nyt tänne mainostamaan...
Jos joku vielä muistaa niin virkkaan vauvoille pikkuisia converse -tossuja. Koko 5-7cm. 12€/pari, postitettuna 15€/pari.
Facebookista löytyy ryhmä : vauvalle virkatut converse-tossut ❤

Tilaukset yv:llä :)
 

Liitteet

  • 1440789899107.jpg
    1440789899107.jpg
    142.4 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
Anteeksi! Mun on vaan pakko saada jotain tekemistä :O jos elämä olisi reilua (ja menisi niinkuin mä haluaisin)ei tarvitsisi... mulla olisi omalle vauvalle jo päälle 70 paria tossuja :O
Ainakin voin tehdä jotain niille kaikille muille vauvoille ♡, vaikka onnittelut ei ole aina täysin vilpittömiä; on nämä tossut valettu täyteen rakkautta, toivoa ja uskoa parempaan ❤
Jokainen ansaitsee varmasti oman pikkuisen, mutta pidempään yrittäneiden onnistuminen lämmittää sydäntä ja saa kyyneleet silmiin ❤



Voi murkku ❤ jo riittää huonot uutiset!
 
Muokattu viimeksi:
KresiKät, oon niin pahoillani :( Halauksen täältä lähetän <3 Ota oma aikasi ja palaa sitten takaisin kun olet valmis :)

Tintille tervetuloa! :) Pikaista plussaa täältäkin.

Puhelimella täällä taas pikaisesti kommentoimassa, netti poikki ties kuinka monetta päivää joten koneelle en pääse :/ Huomenna anopin synttärijuhlat ja niihin oon väkertäny voileipäkakkuja koko illan. Puoliunessa oli silti pakko käydä lueskelemassa päivän kuulumiset :) Nyt hyvää yötä te kaikki kanssasisaret :)
 
Nennaa, hui kamala! Vaikka olis kyseessä orava ni varmasti säikähtäis sitäkin! Onneks ei käyny mitään.

PikkuMinski, eggwhite hyvä homma. Iteki kyselin viime kierrosta just tota moneen otteeseen ja selvittelin netistä. Ei tullu yksimielisyyttä siitä, onko limat o-päivänä, ennen sitä vai viikko jälkeen... Tai ennen. Kaikki variaatiot löytyy. Mut yleisin oli kai se vastaus et hollilla on ovis ku limat tulee. Otapa tästä ny selvää! ;D

Ja ihania tossuja! Voisin ihan omaks iloks tilata kaappiin odottamaan, jos uskallan ennen ku mitään plussia ilmestyy. Huom. KUN ei JOS!

Maggie 5/28------>
 
Pikkuminski ompa hienoja tossuja, jotkut vaan on niin taitavia käsistään :)!

Murkku toivottavasti läheisesi paranisi pian ja pääsisi kotiin <3

Nennaa hui, onneksi selvisit säikähdyksellä !

Beisla joillekin on niin arka asia tää lapsettomuus ettei siitä halua puhua ja joillekin taas puhuminen helpottaa oloa. Ihmisillä on niin eri tapoja käsitellä kriisejä ja suruja, mutta onneksi olet löytänyt tän foorumin :) täällä on kyllä niin ihania ihmisiä ja helppo puhua <3
 
Nennaa, hui. Onneksi ei käynyt kuinkaan. Noi on pelottavia tilanteita, kun on kolari lähellä. Enkelit oli kyllä mukana.

Beisla, ymmärrän kun ei ole oikeastaan ketään kenelle livenä puhua yrittämisestä. Sen takia tämä foorumi onkin henkireikä kun saa kertoa kaiken limoista, tisseistä ja vitamiineista ilman että joku pitää höyrähtäneenä :chicken:


Larisa, tuloksia tässä odotellaan, en oikein tiedä onko hyvä vai huono asia että ne viipyvät. Oviksen välttely on kyllä yhtä laskemista, samanlaista kuin oviksen bongailu. Ovis taitaakin tulla sunnuntaina. Hieman harmittaa tämä tämmöinen viivästely mutta minkäs mahtaa.

PikkuMinski, aivan ihania tossuja :Heartred Ja varmasti sydämellä kudottu. Olet kyllä taitava. Jos koskaan tästä raskaudun, haluan ainakin harmaat ja punaiset tossut :D

Flunssaa taitaa olla liikkeellä. Onneksi oma olo parani eilisestä. Ottakaa nyt tuplamäärä c- ja b-vitamiineja vahvistamaan ja peskää käsiä. Bussissa erityisesti kuuluu pahankuuloista yskimistä. Kannankin käsidesiä mukana käsilaukussa (miten niin vainoharhainen?). Räkätauti ei kuulu nyt suunnitelmiin.

Aurinkoista lauantaita joka sorkalle.
 
ÅPikainen omanapailu: semmoset vatsakramppailut et eiköhän se täti tänään pyyhällä paikalle, niin kuin odotettavissa olikin. Mulla on nyt siis pääsääntöisesti ollu kierto 30 päivää, ja luteaalivaihe ollu 11 päivää, ovis on ollu kp 19. Nyt oletan oviksen olleen kp 17 koska kp 16 oli kivut ja tollon kp 17 oli ihan selkeet ovislimat jotka oli jo loppunut seuraavana päivänä. Eli jos ovis on ollut kaks päivää aiemmin niin kiertokin on kaks päivää lyhyempi? Niin ainakin oli pari kiertoa sitten...

Edit. Kp 1/28-30
 
Muokattu viimeksi:
pikakommaus ennen töihin lähtöä:

Hui Nennaa! Olipa sulla läheltä piti -tilanne! Onneksi ei sattunut mitään :)

PikkuMinski, nuo on niin hienoja! <3 Jos joskus plussaan niin sitten voisin tuollaiset tilata :) Ja hienoa jos sielläkin on egg whitea näkyvissä :wink

Irvikissa, onpa rasittavaa, kun joutuu ovista välttelemään :sad001 Toivottavasti saat tulokset heti ensi viikolla!

Pahoittelut menkoista Tyttötiikeri :sad001 Mutta jospa tässä uudessa kierrossa pääsisitte paremmin tallettelemaan! Vähän lyhyeksi jää tuo lutis sulla, mutta jos papu aloittaa kiinnittymisen ajoissa niin ehkäpä siinä ehtii.

Sabetti, hyvältä kuulostaa! Sulla on siellä joku megaovis tulossa :grin

NAPAA: Täällä kans alkoi eilen ovis-tyyppiset kivut ja etenkin vasemmalla tuntuu herkempi kohta, mikä menisikin ihan "oikein" kun viime kierrossa näkyi ultrassa folli oikealla. Kun nyt vaan saisi tasaiseen tahtiin tota miestä kellistettyä :grin

Ihanaa lauantaita kaikille, mie suuntaan töihin :)

Larissa ovista oottelemassa, yk 15
 
Tyttötiikeri, just näin vois päätellä. Mutta jos oviksessa voi olla 1-2 päivän heittoja, voi luteaalivaihekin hiukan vaihdella.
Täällä vuodot on vieläkin runsaat. Mulla on normisti 3-4 päivän menkat, mutta nyt on menossa 5-6. päivä. .. plus outoudet siihen alkuun.
 
Oon kyllä ihan tyytyväinen et täti tuli, se merkkaa sitä et kierrot pysyy aika säännöllisinä, tunnistan oviksen ilman testejä ja osaa myös menkkojen tuloon varautua. Ja Larissa mäkin mietin tota lutiksen pituutta mut ennen esikoista oli kyl samanlaiset kierrot ja yhtä pitkä lutis, ja silti tärppäs. Joten toivotaan että toinenkin onnistuu tämmösillä kierroilla. :)
 
Katjusha, toivottavasti kiertosi selkenisi nyt omiin uomiinsa, ärsyttävää kun kroppa tekee mitä lystää :( tsemppiä hurjasti❤

Tyttötikru, hyvä ettei kierto venynyt ja nyt pääsette kunnolla yrityksen makuun ja toivottavasti saatte myös plussan! :)

Larissa, tsemppiä harjoituksiin! :) olkoon tämä rentokierto myös plussakierto!❤

Irvikissa, toivottavasti tulokset tulevat pian ja pääsisitte taas yrittämään!
Toivottavasti et tule kipeeksi noilla varotoimilla! :)

On; kurkkukipu hävinnyt suurimmaksi osaksi onneksi, toivottavasti pääsen näin vähällä. Aamulla tosin nenä vuoti kunnolla, mutten ole siitä nyt huolissani kun loppui jo sekin nuha tältä erää :)
Oih ja voih kuinka saittekaan taas miullakin odotukset nousemaan plussan suhteen :D onneksi sentään tiedostan ett aivan turhaa, joten ei niin koville menkat ota kuitenkaan :)

Ps. Missähän mymmelisti? :o
 
Pikkuminski jee hienoa! :P nyt plussaa kehiin! Ääää noi tossut! Lupaan, että kun plussa tulee niin tilaus lähtee! Aikasemmin en uskalla vaikka pikkuvaatteita jo onkin jonkun verran :D

Nennaa hui kamala! Tollaset säikäyttää kyllä aika! Onni onnettomuudessa!

Beisla ihana että kaverilla on tärpännyt! Kyllä jokaikiselle pitkään yrittäneelle suo plussan :) ja onneks on foorumi! Olisin itekkin niin kusessa jos tänne ei sais purkaa ja kysellä kaikkee tähän liittyvää kun muualle ei juuri voi purkaa!

Pahoittelut muurahainen :( ikäviä uutisia.

Larissa nyt sitten hepeneet päälle, preseedit aukkoon ja menoks! :D

Tikru pahoittelut kp 1 :/

On. Tikut taas aamulla molemmat todella hailukat mutta "vanha" malli oli kyllä selvästi taas tummempi. Jatkan siis tikuttelua ja yritän kellistellä äijää minkä kerkeen :D

Kp 19
 
Beisla, harmi sun kannalta et sun vaimo ei halua puhua asiasta ulkopuolisille, mutta tietenkin se on ymmärrettävää hänen kannaltaan. Ihmiset on tossa kohtaa niin erilaisia, itse aina tulee puhuttua läheisille ystäville ja erityisesti niille kjotka kamppalilee myös lapsettomuuden kanssa, jopa oon muutamien pitkä aikaisten asiakkaidenkin kanssa puhunut asiasta, en kyllään monen. Onneks sä pääset täällä juttelemaan asiasta niin helpottaa :rolleyes:

Murkku, toivottavasti sun tuttusi voi jo paremmin!

Irvikissa, mä oon kans tosi bakteerikammoinen! aina kun tuun kotia tai alan syödä pesen ja desinfioin kädet ja töissä nyt joutuu muutenkin. Ja ällöttää aina koskee ovenkahvoihin, eri nuppeihin ja nappeihin :grin Mut hvyä se on vähän olla varovainen niin ei tuu kipeeksi. :)

Tyttötiikeri, pahoittelut kp1 :sad001

Larissa, ovishyödyntykseen ja sen kautta plussaan :joyful:

Ohhoh, vihdoin työviikko takana, kyllä väsyttää. Eipä ole kummempia oireita, tänään vähän päivällä vihloi alavatsaa. Oon ollu tänään niin häähässäkän keskipisteessä että tuli jotenkin ihan tyhjä olo kun tulin kotia. Mulla oli häämeikki ja kaksi kaason meikkiä ja niiden miehiä pyöri siinä ja sit ne pukikin sielllä mun liikkeellä niin oli sen takia niin hässäkkää, mut tosi kivaa :) Tuli ihan omat häät mieleen!

Ihanaa lauantaita!:dance011

Ilpuri kp26/n.32, yk19, dpo7
 
Takaisin
Top