Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, mietin samaa ku sabetti, ett onko samasta pissasta tehty? Tosi suuri ero on kyllä! :o

Ilpuri, hyvin miunkin mielestä kommentoit, harvapa täällä kokoaikaa kerkeää olla vastailemassa ;)

Beisla, mahtavaa jos pääset kuitenkin huomenna veneilemään, toivottavasti säät suosivat! :) ja olisi kyllä mahtavaa kun plussaisit, vaikkei siulla niin vahva luotto siihen olekaan :)

Sabetille toivon oikein mojovaa ovista ja plussaa kierron loppuun :)

Tyttötikru, oiskohan kuitenkin ylläriplussan aika? :) :) täällä ainakin ollaan sormet ja varpaat pystyssä! :)
 
On; täällä alkoi kurkkukipu :( mieshän siitä valitti n. puolituntia ennenku kuume alkoi nousemaan, toivottavasti miulle nyt ei ole kuitenkaan kuume nousemassa! :( en oikein ehtisi kipeänäkään olemaan ku tiistaiaamuna olisi aika työkkäriin ja ajattelin mennä shoppailemaan hiukan sen jälkeen kun mennään kaupunkiin yhdellä autolla ja mies pääsee vasta alkuillasta töistä.. Vähän siis laatuaikaa shoppaillen itelle :P
 
Sabetti, just meinasin Minniltä kysyä samaa :grin

Irvikissa, oho olipa elävä uni! Toivotaan, että se oli enneunta ja saat tummakutrisen pienen vielä joku päivä syliin asti <3 Missä tahdissa sulla alkaa tutkimukset etenemään? Onko mitään toivoa, että pääsisitte vielä uudestaan yrittämään? Ja toivotaan ettei oo flunssa iskemässä!

Ilpuri, hyvin sä musta aina jaksat kommentoida :) ja hyvältä kuulostaa sun oireet! Oon toiveikas sun suhteen :wink Anna rapsutuksia ihanille koirakavereille! :joyful: Saat mulle aikaiseksi koiranpentukuumeen vauvakuumeen lisäksi :grin

nennaa, sulla on sama flunssa kuin Beislalla joka tarkoittaa pikaista plussausta :wink No joo vitsi sikseen, toivotaan että et tulisi kipeäksi!

Tyttötiikeri, sinne voisi kyllä jo se ylläriplussa tulla sinnikkäillä simpoilla :wink
 
Tyttötiikeri, hyvältä kuulostaa oireet, voi kumpa :)

Irvikissa, sama juttu täällä, päikkäreiden jälkeen herättyäni hieman flunssainen olo. :(

Hei flunssaisille, luin just Larissan innostamana sinkin hyödyistä, jos flunssa iskee päälle, niin sinkin pitäisi auttaa lyhentämään sitä. :)

On: ovistikut tosiaan loppui eilen, tänään tullut aamulla eggwhiteä, eli tää kierto venyy entisestään.. No jos on tulossa, niin hyvä vaan! Mies meinaan kaatoi minut keskellä päivää sänkyyn. :) oma fiilis jo vähän parempi. Aattelin kattella vielä pari kiertoa ja sitten otan varmaan neuvolaan taas yhteyttä, katotaan mitä ne sanoo, jos ei miellytä ni sit käydää yksityisellä muualla...
 
Mä kirjoitin viestin 2 kertaa ja poistin sen myös! Argh!

Beisla, nyt on dpo6, testaan ens viikon la. Ihanalta kuulostaa sun kissa! :D

Minni, otitko nuo testit samasta pissasta?

Nennaa, ett tuu kipeeks et pääset omalle laatuajalle!

Larissa, nuo kaksi on kyllä ihania! Sanoin just miehelle et eikö olis maailman ihaninta kun ois kaksi koko ajan! Mä "ehkä" kanavoin mun vauvakuumeen noihin koiriin mut ei se mitään :D

Unohdin kertoa! Tänään tuli naistenpolille aika, 28.9. Mut sillon on tod.näk. kierron kp24 joten mun pitää siirtää sitä.

Kp25/n.32, yk19, dpo6

Muoks. Niin ja hyvä Murkku et mies on aktiivinen :D
 
Minni, samaa kysyisin kuin Sabetti. Jos on samasta, niin huh mikä ero! o_O Uutta testiä/testejä kehiin huomenna. Vähän olisin taipuvainen uskomaan tuohon plussaan (siltä se näyttää).

nennaa, ei mulla tosiaan ole luotto plussaan, mutta ei varsinainen luotto myöskään negaan. :p Joo, mun mieli ei osaa tehdä päätöksiä nyt.
Höh flunssalle, jos nyt iskee niin toivottavasti olis ohi tiistaihin mennessä. Onhan siihen kuitenkin aikaa.

muurahainen, hyvä että tuli eggwhite, ja vielä noin ihana mies. :) Ja kuulostaa hyvältä sun suunnitelma.

Ilpuri ai niin mehän oltiin kiertokavereita. Lahopää ehti jo unohtaa. :smiley-ashamed008 Hyvä että sait ajan, eihän se kovin pitkälle edes mennyt. Toivottavasti saat siirrettyä.

On. Luin läpi mun yrityspäiväkirjaa. Tosiaan on niin, että vain joka toisessa kierrossa on ollut oireena etovaa oloa (joka on sitten lakannut ennen menkkoja). Laskin että jos nyt kerran ovuloin oikealta puolelta, niin vain vasemman puolen kierroissa, kaikissa paitsi yhdessä, on ollut etovaa oloa. Se poikkeus oli heinäkuu, ja silloin oli tosi varma olo siitä että ei ole tärpännyt. Ehkä mulla on laiska oikean puolen munasarja, joka nyt lääkkeellä lähti toimimaan? Tiedä häntä. Tai sitten olen vaan luulotautinen sen etovan olon kanssa. :p Monirakkulaisuutta näkyi kyllä molemmin puolin, mutta tosiaan koskaan ei ole verikokeella tms. varmistettu ovuloinko vai en.
Beisla kp19/29 dpo5
 
Kiitos tsempeistä. Meillä siis oli petipuuhia dpo 1 js sit joskus dpo 4, eli aika epätodennäköistä että olis tärpännyt, mahdollista toki. Jos olisin kotona olisin kyllä varmaan jo testannut, mutta ollaan mun äidin luona, niin en täällä viiti ruveta ostelemaan ja tekemään testiä... mutta ihan hyvä vaan, maanantaina mennään kotiin ja sillon nyt viimeistään pitäs tädin saapua, sittenhän se on hyvä ti aamulla testailla jos ei siihen mennessä oo täti saapunut. :D
 
Voi kun ootte ihania <3 kiitos kaikille pahoitteluista.

Vaikkei näille mitään mahda niin kyllä vaan riipasee. Jotenkin aika turta ja täynnä hoitajien kirjaviisautta siitä kuinka yleisiä km on.

Taustailen nyt varmaan hetken, enkä nyt tiedä mitä ajatella tai tehdä tämän vauvailun suhteen. On se kolme peräkkäistä kuitenkin ikävän laatuinen hattutemppu.

Luen kuitenkin teidän kuulumisia ja jännään plussia kovasti!

Luv u <3
 
Kreisikät suunnattoman suuret halaukset sinne :Heartred olen suunnattoman pahoillani ! Ei ole sanoja jotka helpottaisi oloasi nyt, mutta voimia lähetän kovasti !
 
Tyttötiikeri ei ollenkaan mahdotonta kuitenkaan! ;)

Minni on kyllä oikeesti melko mystiset testit! :o no jospa huomisesta testistä viisastutaan. Kovin lähellä varmaan ovisplussa on kuitenki. :)

Kannatti kyllä avautua sillon yks ilta miehelle siitä että tää seksi ollu vaan yhtä vauvan tekoa ja sen tulemista... on meinaan ollu sen jälkeen eri ääni kellossa! ;)
 
Kresikät, Eikää :sad001 Oon niin pahoillani sun puolesta :sorry: Paljon voimia ja jaksamista teille!

Pahoittelut menkoista,ihan liian moneen väärään osoitteeseen on täti taas eksynyt täällä :mad:

PLUSSATUULIA++++++++++++ Toivottavasti alkaa taas kunnon plussapuhuri :talk017


Täällä myös yksi joka tykkäilee ja lukee kyllä kaikki viestit mutta vastailuun ei juurikaan tällä hetkellä oo aikaa :sorry: Sitten kun joskus ehtii kirjotteleen niin ois niin tuhat asiaa muistettavana että se ei vaan oo mahollista enää muistaa niitä läheskään kaikkia, ja tulee sitten valikoidusti vastattua mutta tarkotuksella en suosi/ jätä vastamatta kellekkään. Toivottavasti en kenenkään mielestä kuulu niihin jotka vaan omanapailee, kun parit viime viestit on ollu aika pikaisia. Niin mielelläni kirjottelisin enemmänkin ( niinkun tein silloin kun elämäntilanne oli eri ) mutta nyt kun on koulu,työ ja hoito kuviot niin aika on kortilla..
Tosi mahtava porukka täällä kyllä on!! Aivan ihania vahvoja naisia jotka kaikki ansaitsisivat plussan ja oman nyytin!! :happy:



Mami91 kp 16/26-29 yk 15
 
Murkulla ainakin todella lupaavanoloista siellä! Ja aivan ihana mies voi vitsi! :)
Toivottavasti ette joudu enää miettimään hoitokuvioita julkisen ja yksityisen välillä, vaan saisitte plussan!❤

Tikrun testiä odotellessa! :)

Mami, niinkuin ollutkin puhetta, niin ei aina kerkeä/muista vastata kaikille ja se on ihan ok, kun täällä kuitenkin pääsääntöisesti kaikki tsemppaavat muitakin, eivätkä käy postaamassa montaa vain itseä käsittelevää kommenttia päivässä :)
Joko ovis on bongattu siellä? :)

Kreisikätille oikein suuuuren suuri voimahali❤ muuta en valitettavasti osaa sanoa :/

Sabetti, mukava kuulla ett siellä on muuttunut touhu! :)

Minni, no jopas on mystinen testimerkki :o toivottavasti pian tulee ovisplussa! :)
 
Meinasin äskettäin ajaa kolarin joidenkin öö ehkä peurojen kanssa. En oo ikinä ollu niin lähellä kolaria ja mies vaan rauhotteli vieressä kun aloin itkemään ja vapisin aivan hulluna! En voinu edes mennä kauppaan ku ei jalat meinannu kantaa :( säikähdin aivan huolella, huhhuh!
 
nennaa, Hui! Tollanen tilanne kyllä pistää pasmat sekasin. Onneks ei käyny mitään!
Luulisin että ovis on tänään tai oli eilen, varma en oo kun tässä kierrossa en tikuttanu, mutta yleensä se on kp 15. Nyt jännätään että saanko toukokuussa synttärilahjaks nyytin :)


Ovistelijoille antoisia kellistelyhetkiä, toivottavasti nyt tulis toivottu tulos! :happy:
 
Takaisin
Top