Ei tää voi olla näin vaikeeta!

No enhän mie sen testin kans malttanu ootella huomiseen :oops: Pakko oli äsken tehä ja tuli kyllä tiputus maan pinnale. Eilisenkihän tosiaan tein keskellä päivää. Kuvassa on alapuolela se eilinen kuivuneena ja päällä tämän päivänen, ehkä hyvin hyvin haaleana jotain näkyy.

Ja tuosta monikkoraskaudesta. Ukolla on joku taito niitä tehtailla. Exänsä kanssa molemmat ollu kaksosia, mutta toisessa toinen menny kesken. Se itte on kaksonen ja sen isä on ollu. Periaattessahan miehen ei minun käsityksen mukaan pitäs asiaan vaikuttaa, mutta ei sen exän suvussakaan kaksosia ole.
 

Liitteet

  • DSC_0001.JPG
    DSC_0001.JPG
    538.2 KB · Katsottu: 188
Beisla, tikutin jokaisella clomi kierrolla, mutta näin vahvoja en oo saanut kuin nyt kahdessa viimeisessä. Äh, ihan sama, tulee jos tulee...

Hile <3 voimia sinne kipuilun kanssa <3
 
noihin testeihin äkkiä vaikuttaa ihan jo vaikka juomisen määrä, joten en nyt vielä heittäs kirvestä kaivoon mh:) täällä juilinu molempia muniksia tän päivää, näinköhän sit ovis onki vasta tulossa:think005
kyfi86 kp 22/28/30
 
Mh mun mieheni on myös kaksonen ja sen kaksoisveljellä on kaksoset ja sillä itellään on kaksoset :D tiedän kyllä ettei isä voi vaikuttaa kaksosuuteen mutta aika hyvin mennyt kyllä.. :) tyhmää kun tuo sun testi nyt noin pelleilee :o kyllä tos ylemmäskin jotain näkyy..
 
Mutta muurahainen: eikö sulla ollu ovis plussa mutta jos ei irtoa ni eikö pregnyl ollu sulle ok.
 
Lucky, en mä mihinkään lähtenyt mutta siirryin tänne :) Tosin maanantaina ollaan lähdössä Espanjaan lomalle.

mh- kyllä mä nään sun ylemmässäkin testissä punaista. Testaat vaan aamusta uudelleen.
 
Onko kenelläkään kokemusta Fertinovasta? Tässä ajanvietteenä vertailussa nämä Pirkanmaan yksityiset klinikat. Väestöliitolla ei täällä toimipistettä ollutkaan, höh!
 
Soma, me mennään mökille juhannuksena jos vaan on yhtään kelejä :) Testit jää kotiin ;)

Mh, kyllä ylemmässäkin jotain näkyy. Tee seuraava vaikka ylihuomenna, jotta hcg-taso ehtii nousta ja tee testi aamulla ekasta pissistä! Vahvistumista toivon sun haamulle!

Pahoittelut menkoista Hileinen :( Kannattaa jo lähteä tutkituttamaan asioita! Onko sulla joka kierrossa tota tuhrua ennen menkkoja? Mullahan on nyt terolutit tohon samaan ongelmaan ja huomenna/ylihuomenna pääsen ne aloittamaan.
 
Hileinen, pahoittelut menkoista ja etenkin kovista menkkakivuista. Itsellä ei ole niin pahoja, mutta vaimolla on yhtenä päivänä kuussa niin pahat kivut että joutuu olemaan sairaslomalla. Syytä ei ole löydetty. :sad001
Omakohtaista kokemusta ei ole Fertinovasta, mutta oon lukenut paljon Sateenkaariperheiden foorumilta eri ihmisten kokemuksia eri (yksityisistä) klinikoista. Muutama yksittäinen ikävä kokemus löytyy lähes joka klinikalta, mutta pääosin kaikki antavat kiitosta, kuinka mukavia lääkärit ovat ja helposti asiat sujuvat. Uskoisin että Fertinova on ihan hyvä paikka asioida. :)

Soma, niinhän hevosten kanssa on... omaani en ikinä olisi voinut myydä, ja rakastin kovin, mutta totta se on että "huoleton on hevoseton mies" (tai nainen).
Juhannussuunnitelmista, mä lähden sinne minne niin moni muukin kiipeilijä juhannuksena, Repoveden kansallispuistoon. Telttailua, kiipeilyä ja leirinuotiolla jutustelua. :grin Mun juhannusruuat on karsiutuneet vain uusiin perunoihin, kun ei sinne paljon tuoretta jaksa raahata. :p

Meritähti, hyvä että oli väärä hälytys. Ja kuulostaa kivalta teidän juhannussuunnitelma laittaa lapsi mummolaan. :)

Hipsutin, hyvä että mies on jo innokas. :grin Toki tuun kertomaan miten klinikalla meni.

mh- no höh, onpa outoa kun eilisessä niin näyttäis olevan väriä. Odotan jännityksellä, miten tilanne kehittyy. Kun ei olis ollut pelkkä kiinnitymisyritys.

muurahainen, jos et ennen saanut niin hyvää plussaa, niin kuulostaa silti lupaavalta että oisit oikeasti ovuloinut nyt. Eihän sitä parhaissakaan olosuhteissa jokainen alkio jaksa kasvaa. :sad001
 
Larissa, on ollut joka kierrossa. Vaihdellen 2-4 päivää ennen varsinaista vuotoa, samalla usein alkaa jo krampit. Särkylääkettä joudun siis syömään kuukautisten aikaan toooosi paljon, siltikin usein krampit puskee läpi. Asiaa tutkittiin joskus 7 vuotta sitten ja silloin hoitona oli tietysti yhdistelmäpillerit. Epäiltiin endoa muttei sitten tutkittu enempää kun pillerit auttoi.

Beisla, tosiaan varmasti puolensa jokaisessa klinikassa.. katsotaan miten tämä asia etenee ja mihin sitten edetään. Tutkailin asiaa ja voi olla, että päästään suoraan Tays:n lapsettomuuspolille. Jos/kun sinne on kamalat jonot, harkitaan tota fertinovaa.
 
Hei te Clomienkaa elelevät..
Söin clomeja 5 kk painoa tuli lisää 12kg... ( olen siroluinen enkä aijemmin lihonnut mistään ) nyt 2kk ilman clomeja ja paino tippunut 7kg :o tekemättä mtn :D onko muilla tällaista lihoamista?
No taitaa tulla nekin 7kg takasii ku enskuussa taas alkaa clomi kuuri....
 
Muokattu viimeksi:
Aaa samaa tekee mulla hormooni ehkäsyt siks lopetin ne nuorempana :D ennen näitä kaikkea sain syödä ja tehdä mitä vaan ja olin xxs/xs :D
 
Haikaranyytti, clomien yleinen sivuvaikutus on tuo painonnousu! Toisilla kerää nestettä aika rajustikin ja paino voi hyvinkin nousta tuon 10+kg. Toiset taas eivät reagoi painollaan, vaan heille voi tulla muuta vatsavaivaa. Ja toisille sitten ei tuu mitään.
 
Mä oon varmaan joo päässyt clomien kanssa tosi helpolla, kun ei ole ollut mitään oireita niistä. Pregnylistä sitten tuleekin kunnon oksuolot.

Jos en olis eilen pissinyt tikkuun niin luulisin oloista, että tänään on ovis. Hirveä turvotus päällä ja aikasemmin oli kipuilua molemmilla puolilla.
 
Beisla, Repovesi on kaunis paikka ❤ viimeksi siellä käydessä,nähtiin paljon kyykäärmeitä,joten olkaaha varovaisia :)
 
Voisin siirtyä tänne kirjoittelemaan :) Pyörin vielä viime vuoden tuolla Raskaaksi 2014 - ryhmässä ja hetken aikaa olinkin 2015 - ryhmässä, mutta jäin sitten pois kun alkoi tämä oma tilanne ahdistamaan ja jätin koko "yrittämisen" hetkeksi. Nyt on taas eheämpi olo ja kaipaan jotain paikkaa vertaistuelle.

Minä siis 28 ja mies 38, esikoista toivomme. Ehkäisyn jätimme 10/14 ja sen jälkeen ei olekaan tapahtunut mitään. Raskauduin alkuvuodesta 2013 ehkäisystä huolimatta (kumi käytössä, pillereitä en ole koskaan syönyt), mutta se meni kesken yhdeksännellä viikolla. Jotenkin luulin, että kun jättäisimme ehkäisyn kokonaan, tulisin heti raskaaksi. No enpä ole tullut. Kävin yksityisellä gynellä helmikuussa ja kaiken pitäisi olla ok. Määräsi Terolutit kahteen kiertoon, vaikka kiertoni ovatkin tasaisia. Mainitsi myös ASA:n kokeilemisesta. Viime kierrossa kokeilin ekan kerran ovulaatiotestejä ja kyllä niillä ovisplussan sain. Tässä kierrossa olen syönyt kp1 alkaen Disperin 50mg, E-vitamiinia superkuurina ensin viikon ja nyt normiannoksella siitä eteenpäin. Lisäksi syön jotain äitiysvitamiinivalmistetta. Katsotaan tuoko tämä koktail tuloksia.

Että stemppiä vaan kaikille! Oma olo on nyt hyvä ja rauhallinen, vaikka viime kuussa vielä itkin ja kipuilinkin tämän asian kanssa reilustikin.

Nyt siis kp11/28
 
Takaisin
Top