Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla, komppaan Larissaa. Heilahtelut vastustukyvyssä on just nyt parasta sulle :joyful: Mä ainakin odotan, että sun nokka on tukossa ensi viikolla hyvästä syystä!
 
Asiasta kukkaruukkun, luinko oikein jostain ketjusta Katjusha että olit aloittanut geleet? Mulla ne veti kierron entistä enemmän sekaisin (kuvittelin että auttaisi tiputteluun). Ruskea tiputtelu muuttui siis geleen kanssa veren lorinaksi jo ennen menkkoja aina ponnistaessa. Ja sullahan oli nyt outoja vuotoja? Itse jätin geleet pois 2-3 kk kokeilun jälkeen ton takia. Edelleen tuhru siis jatkui geleen jälkeenkin, mutta gelee pahensi mulla sitä mulla aika sietämättömäksi.
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, olet oikeassa, olen aloittanut Geleen pitkälti keskenmenon jälkeen. Arvelin sen karkoittavan alkaneet vaihdevuodet. Mulla on siis nyt jäänyt kaksi ovista pois, mutta enhän edes tiedä, onko mulla ovista ylipäätään enää ollenkaan. Viimeksi oli luonnonovis todistetusti joulukuussa, ja sen jälkeen olen ollut lääkityksellä, raskaana tai toipumassa. Että ei osaa sanoa, mistä tämä sekavuus johtuu. Ehkä kaikesta tästä kokonaisuutena. Mulla on luonnostaan ollut aika lyhyt kierto, ja epäilen, että follikkelit jää liian pieniksi ilman apuja. Ja lääkkeitähän ei mulle enää suositella, kun olen jo tämän ikäinen ja ollaan oltu epäonnistuneessa IVF:ssä mukana jo 4 vuotta sitten. Lääkärini luottaa luovuttajamunasoluihin, että niillä se onnistuu jos onnistuakseen. Joulukuussa sain ovisplussan kp 17 ja kierto oli 30. Luteaalivaihe oli siinä kohtaa kai ihan riittävä, mutta luulen, että perinteinen 26 päivän kiertoni on ihan räpiköimistä. Joko tämä outo vuoto johtuu siitä ovuloimattomuudesta tai sit siitä geleestä. Kai siinä voi helposti mennä muutama kuukausikin, että oma hormonitoiminta palaa, kun on tämmöinen 7-8 kuukauden rytistys takana. Kiitti kommentista, tätähän pitää seurailla. Mulla on vehnänalkioöljy- ja E-EPA -kalaöljykapselit myös käytössä.
 
Hahaa, en viittinyt sanoa Beislan flunssasta mitään, mut kun kerran puheeks otitte, ni joo! Kiinnittyminen, oispa!!

Kresikät, mitkään sanat ei riitä nyt :( voimia sinne!

Tinttiä en tainnut aamulla muistaa toivottaa tervetulleeksi! Parempaa foorumiryhmää saa hakea, eli oikeessa paikassa olet, vaikkei tänne kenenkään toivo pitkäksi ajaksi jäävän...<3

Beisla, nt-ultra on 15.9. eli heti kun kotiudun reissusta. Barcelonaa on kyllä kehuttu niin paljon, että sen täytyy olla mahtava! Olo on levollinen ja normaali. Mun pitäis varmaan hihkua ilosta tuolla odottavien puolella, mutta jotenkin on vaan helpompaa ja kotoisampaa tällä puolella.

P.s. Pakko sanoa, km-puolella plussas tänään yksi piiitkään yrittänyt. Kaikki pillerit ja pistokset kokenut, luomukierrosta. Päivän paras uutinen <3 naiset, toivoa on!! <3
 
Liisu, ihanaa kuulla tuollaisia uutisia :) Piristää päivää ja luo toivoa! Yritän tässä itsekin vaan takoa itselleni päähän, että äidillä kesti jokaisen lapsen kohdalla yli vuosi alulle saamisessa ja 3 lasta kuitenkin sai! Siihen aikaan ei tietty tutkittu tai hoidettu millään tavalla eli luomunakin voi onnistua vaikka pidempään menisi. Minä olin vielä tavallaan "vahinko" kun toivo kolmannesta oli siinä vaiheessa jo menetetty :grin
 
Nyt on pakko huudella tänne puolelle. Kresikät suuren suuret pahoittelut! :'( kyllä tuli tippa linssiin kun luin mitä on käynyt.

Tuohon kommentointiin, itse ainakin olen vähän huono vastaamaan välillä.. Mutta silti kiinnostaa mitä muille kuuluu ja käyn täältäkin säännöllisesti lukemassa teidän kuulumisia ja todella toivon, että jokainen teistä saa nyytin syliin!
 
Voi KreisiKät! :( Mä olen ihan äärettömän pahoillani teidän puolesta :(

Tervetuloa Tintti! Pitkä tie on teilläkin takana :(

Kukka, mulla sama homma, että tuun heti herättyäni kattomaan mitä tänne kuuluu :D

Murkku, kyllä mä silti menisin toiselle lääkärille. Vaikka raskautuminen usein hieman helpottuukin, kun vähän painoa pudottaa niin ei se neljästä kilosta kiinni ole.

Mutta jos kalorien lasku tai ruuan punnitseminen ei ole oma juttu niin onhan noita mitä kokeilla. 5-2 on musta ollut helppo, kun mulla menee heittämällä päivä muutenkin syömättä. Toinen millä mulla lähti helpolla kilot oli, kun jätti hiilihydraatit minimiin.

Beisla, gonal on tosiaan paljon tehokkaampi. Sitä käytetään esim ivf hoidoissa, kun yritetään saada mahdollisimman monta munasolua. Mulla tietty sitä tarvetta ei ole mutta annostus on niin pieni, että toive on se 1-2 munasolua. Letroja ei juuri siksi, että me ei olla vielä klinikalla vaan mun gynen pakeilla.
Mulla muuten alkoi plussakierrossa kurkkukipu ja "nuha" dpo 6 ;)

PikkuMinskille pikaista paranemista.
 
Oon taas lueskellut reippaasti päälle sata, varmaan lähemmäs kaks sataa viestiä, enemmän ja vähemmän tarkasti, mut pää on nyt niin täynnä ettei mitenkään pysty kommentoimaan yksityiskohtaisesti. Mut KresiKätille lähetän paljon voimia!!! :(

Omaa napaa. Kp 28/30. Tosin jos ovis oli silloin kun kipujen ja limojen puolesta sopii olettaa niin tädin pitäs saapua huomenna.. Ihme "oireilua" on taas ollut, ja jos pupuilut olis yhtään ajottunu paremmin saattaisin jopa vähän jos epäillä et olis tärppi käynyt. Tässä on nyt parina päivänä ollu jatkuvaa huonoa oloa ja ihan järjetöntä väsymystä, pissihätää tiuhempaan ja ihme tuntemuksia vatsassa, närästystä ja tissitkin on turvonneen tuntuset. Mut tosiaan, olis jo aika ihme jos nyt olis tärppi käynyt, eli eiköhän syystä tai toisesta nyt oo vaan vähän rajummat menkkojen alkamisoireet... Täytyy toivoa et vihdoin ens kierrossa saatais oikeesti ovis hyödynnettyä..
 
KresiKät, olen todella pahoillani :sad001 Eihän tuon noin pitänyt mennä. Halaus!

Tämä ketju niin elää ja jutut kulkevat että välillä on vaikea pysyä mukana :) Enkä ehkä nyt niin aktiivisin kirjoittelija ole. Oon niin uusikin että nikit ovat vielä aika vieraat.

Liisu, aivan uskomattoman ihania uutisia :) Jotenkin nuo tarinat (mitkä Larisakin kertoi) että pitkän yrittämisen jälkeen vauva tulikin, herkistää. Ja siinäkin mielessä että vauvaa on niin paljon toivottu ja odotettu että millainen ilo siitä tuleekaan niin äidille että isälle (puhumattakaan niistä isovanhemmista).

Hieman napaakin: Tänään olen ollut todella väsynyt ja nukuin kolmen tunnin päikkärit, näin unta että imetin vauvaa ja vielä yksityiskohtaisesti ihailin pikimustia kutreja imettäessäni. Kun heräsin, nännit olivat kipeät. Että melko todentuntuinen uni! Nyt koetan saada lähdettyä sinne lenkille, en ymmärrä miten näin väsyttää, tuntuu melkein että flunssa olisi tulossa.

Ja nyt taas toivotan lujasti plussatuulia, niille joilla uusi kierto alkoi toivon upeita ovulaatioita, ja jotka piinailevat niin pidän peukkuja pystyssä. Jotka saivat plussan, paljon onnea :)
 
Kreisikät suuren suuret pahoittelut menetyksestä :( Paljon voimia! ! Ja vertaistukea löytyy varmasti täältä, jos mieltä haluat purkaa ♡
 
Nopea huikkaisu Kreisikätille, oon todella pahoillani, että teillä kävi noin surullisesti. Olisit ansainnut ehdottomasti jo pysyvän plussan. Paljon, paljon voimia ja halauksia!
 
KreisiKät, ei sen näin pitänyt mennä, ei todellakaan. Osanottoni! Voimia sinne! <3

Larissa, mulla oli kuukuppi jo pillerien aikaan, eli se ei vaikuttanut mulla vuodon määrään tai aikasemmin loppumiseen mitenkään.

Beislan flunssa, iiiks!!

Kiitos noista onnistumistarinoista. Antavat voimaa. Eniten ihmettelen just sitä, et usein vaikeita läpikäyneet plussaa sitten luomukierrossa vaikka ois muulloin ollu vaikka mitä apukeinoja. On kumma tuo luonto kun hoitaa... :) Toisinaan.

Irvikissa, toivotaan että piristyisit etkä tulis kipeeksi, jatkuva väsy on raskasta. Ei jaksa innostua mistään ja muutenkin jos on suruja. Ei ole helppoa. Voimia! <3

Tyttötiikeri, kai siellä on pieni mahdollisuus kuitenkin? ;)

Maggie 5/28------->
 
Jospa tyttötiikerille tulossa sitkeiden simppojen ansiosta ylläriplussa! ;)
Millon teillä oli talletuksia?

Irvikissalla melkoinen uni! Vois olla aika sydäntäsärkevää herätä tuollaisesta.

Täällä taitaa olla folli oikealla kasvussa! Äsken koiran kanssa kävelyllä ja alkoipa melko mojovasti sattumaan oikealle alavatsaan. Ei olekkaan pitkään aikaan ollu noin selkeitä kasvukipuja, jos ne nyt oli niitä. :)
 
Kresikät :sad001 ei oo todellista. Oon tosi tosi pahoillani.. Koittakaa jaksaa. :Heartred
 
Onpas ollut kiireiset pari päivää kun ei ole edes tänne ehtinyt mitään kirjoittamaan, mutta jospa nyt vähän jotain :)

Tintti, tervetuloa minunkin puolesta. Tosi inhottavaa että teillä plussa antaa odottaa. :sorry: Toivottavasti, nyt kun tulit tänne, niin se kirvoittaa sulle pikaisen plussan!

Kreisikä, voi ei mitä kamalia uutisia! Oon niin syvästi pahoillani sun puolesta! Voimia ja halauksia! :Heartred

Maggie, ootpas ihana! :)Tsemppiä sun oviksen alusaikohin ja nyt vaan odottelemaan tuloksia!

Liisu, ajatukset positiivisina niin pieni pysyy loppuun asti kiinni :) Ihania ja toivoa antavia uutisia toit toiselta puolelta! :)


Larissa, kyllä se ovisaika on vaan aina nin hauskaa aikaa :wink tuottakoon se tulosta!

Tyttötiikeri, älähän vähättlee oireita, kyllä ne voi hyvinkin tarkoittaa sitä parasta! Voi kun plussaisit!! :nailbiting:

Kommentoinnista, mulla on välillä ihan hirveen kiireisiä ja pitkiä päiviä töissä, että en valitettavasti joka päivä ehdi. Niin kuin eilenkin. Toivottavasti se ei haittaa ketään. Eilenkin tulin kotiin töistä seiskan jälkeen ja sit sain hullun siivousdraivin päälle, niin ekaa kertaa istuin klo 23 :grin en sit jaksanu alkaa mitään kirjottelemaan. Ja aina ei vaan ole sanotavaakaan..
Meille tuli tänän viikonlopuksi meidän koiran kaveriksi toinen koira ja ne tässä kun on tätä kirjottanut niin kokoajan tulee kerjää rapsutuksia. vähän hankalaa kun kokoajan läppärin päälle tippuu kuolaa:grin Ihania kultia ovat! :Heartpink
Mulla on nännit olleet vaihtelevasti kipeät ja tänään on ollut ajoittaista flunssa fiilistä sekä menkkajomoa selässä. Mutta niin on ollut monessa muussakin kierrossa :p Mut mulla tuntuu outoa painetta tossa keskellä rinnassa, niin kun tossa kurkunpään kohdalla, en tiiä onko se henki-vairuokatorven päässä. ei siis sydämen kohdalla. Mut se ei tunnu ollenkaan närästykseltä.. tiiä nyt sit näistäkin. Pitää ehkä tehdä sellasia rintakehää avaavia venyttelyitä niin jospa helpottaisi. En muista et mikä kp nyt on enkä jaksa mennä tarkistaa, mut ovis oli viime la :grin Nyt meen rapsuttelemaan noita tuijottelijoita :Heartred

Iloista ovis- ja plussarikasta viikonloppua! :Heartbigred
 
Haha kiitos ihanat, vaikka en ite kyllä lähde laskemaan tätä oireeksi. :grin On dpo5 kuitenkin vähän aikaista kiinnittymiselle. Plus näin eilen flunssassa olevaa kaveria, eiköhän se sieltä tullut. Mutta positiivisissa, ei ole yhtään kuumeinen olo niin uskon pääseväni lähtemään huomenna.

Katjusha, mulla oli vaan yhdessä kierrossa geleet käytössä, mutta siinä kierrossa oli poikkeuksellisen runsasta tiputtelua. Nyt on meneillään geleen jälkeinen kierto, niin en osaa sanoa vielä mitä tästä tulee. En siis yhden kierron perusteella uskalla varmasti syyttää niitä, mutta sen verran lisääntynyt tiputtelu ärsytti, että annoin loppupurkin pois.
Tietenkin jos sulla on ollut ovuloimattomia kiertoja, varmasti sekin sekoittaa.

Liisu, kiitos kun kerroit onnistumistarinan, tuo toivoa! :)

Kiitos mannikka, kiva kun käyt täälläkin lukemassa kuulumisia. :)

Mimmu aivan, ymmärsin vaan että gyne oli se joka kertoi clomi/letro-määräysten syystä, eli oletettavasti tietää myös letroista. Mutta hyvä jos sait noin tehokasta lääkettä halvalla, paremmalta se kuulostaa. :)
Saa nähdä kuinka kauan tää mun flunssa jaksaa, jos sulla kesti silloin pidempään.

Tyttötiikeri, hatunnosto kun luit kaikki sivut, mä oon välillä lukenut vain jonkin verran häntäpäästä jos oon ollut pitkään poissa. Harmi jos teillä ei pupuilut osuneet ihan kohdalleen, toivottavasti jotain toivoa on silti. Toivottavasti täti pysyy poissa! Tai sitten että saatte paremman ajoituksen ensi kierrossa.

Irvikissa, tollaiset unet on vähän masentavia kun herää. :sad001 Kumpa sun väsymys hellittäisi pian eikä olis alkavaa flunssaa.

Sabetti jes, kuulostaa hyvältä! :)

Ilpuri, tosi kivasti sä mun mielestä kommentoit. :) Ja jänskältä kuulostaa sunkin oireet! Kuinka paljon sulla on suurinpiirtein piinapäiviä vielä jäljellä?
Ja tiedän niin "ongelman" minkä lemmikit tuo tähän kommentoimiseen. Mun kissa rakastaa istua mun sylissä kun oon koneella. Joskus se haluaa käyttää mun kättä tyynynä enkä raaski siirtää sitä, kun se on niin söpö. Yritä siinä sitten kirjoittaa yhdellä kädellä... ei. Joutuu odottamaan, että kissa siirtyy tai käsi väsyy.
 
Apua kauheen kiireisiä päiviä mulla kun niin paljon kaikkea! Töitä olis vaikka muille jakaa..

Mutta siis kresikät ei voi olla totta! Ei löydy sanoja :( olen niiiiin pahoillani!

Kaikille tasapuolisesti plussatuulta ja pahoittelut menkoista ! <3

Pikkusen napaa... Siis en tajua? Molemmat testit tilattu raskauskeijulta, en tiedä onko toinen sitten kenties herkempi kun toinen vaikka pitäis olla sama testi, mutta ulkokuorta ovat ainakin vaihtaneet ja näin erivahvuset viivat :D erikoista!

Kp 18/36-38

ImageUploadedByVau Foorumi1440777489.955411.jpg
 
Takaisin
Top