Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huomenta. Lueskelen viestit myöhemmin.. Nyt oon sairaalassa petissä. Vuodot ja kivut ylty ihan mahottomaksi viime yönä, joten pakko se oli lähtee. Nyt ootan et lääkäri alottaa kierron ja ultraa, mitä on tai ei ole. Kyllä on kuravellissä ryvetetty olo :sad015

Rv 6+3 tai sitten ei
 
Mimmu, kiinnostava huomio siitä clomien/letrojen määräyksestä. Letrot tosiaan on alunperin rintasyöpälääke. Sitä lääkärikin varoitteli mulle, että varsinkin pienellä paikkakunnalla saa apteeksissa helposti myötätuntoisia ilmeitä. (En saanut, hain Helsingistä ja farmaseutti tiesi muusta käytöstä.) Miksiköhän ne ei sulle sitten letroja kokeilleet? Vai onko se gonal vaan tehokkaampaa tms?

nennaa, hyvä lista sulla silti. :grin Mutta toivon pikaista aikaa tutkimuksiin!

Larissa ja muutkin puhuneet ihanasti porukasta täällä. Mä oon ihan samaa mieltä. Vaikka haluan lisätä, että eri asia jos ei ehdi kommentoida muille, eihän sille mitään voi. Ja puhelimella on tosiaan vaikeampaa. Mutta pari sellasta tyyppiä oon bongannut jotka jatkuvasti postaa monta kertaa päivässä, eli selkeästi on enemmän aikaa, ja silti kertoo lähinnä omia juttujaan tai kommentoi muita vaan siltä osin miten jutut koskevat itseään.

Nessu, pahoittelut tädistä. :sad001 Tuleeko sulle siis tosiaan heti jo pistoshoito jos letrot ei yhdessä kierrossa toimi? Oon nimittäin täälläkin foorumilla lukenut parista tyypistä joilla meni pari-kolme kiertoa saada annos kohdilleen, mutta sitten tuli hyvä lopputulos. Mietin vaan sitäkin kun letrojen hinta on murto-osa gonal f:n hinnasta. (Jos se on samanhintainen Suomessa kuin mitä Mimmu kertoi.)

PikkuMinski huh, hyvä että syy löytyi! Mutta voi ei ettet vielä voi paremmin! Vieläkö se ohra vaikuttaa vai onkohan se jotain muuta?

sabetti jes, toivottavasti luget toimii! Onko sulla ollut ne ennen käytössä? Ja tsemppiä oviksen metsästykseen.

Muurahainen voimia, toivon kovasti että ovis tulis ensi kierrossa jos ei nyt. Vaikea tosiaan päättää kertoako kyselijöille vai ei.

Katjusha huh että vielä mahantaputtelijoita, ei ihme että sanot suorat sanat, kyllä muakin ärsyttäis aika lailla.

Tintti tervetuloa ja teilläkin tosi pitkä taival takana. Ootteko muuten käyneet tutkimuksissa tai onko teillä jatkosuunnitelmia niiden clomien lisäksi?

Mariska pikaista paranemista.

KresiKät voi ei, toivon niin kovin että saisit hyviä uutisia!

Beisla kp19/29, dpo5
 
Voi KreisiKät!! EIkäääääääääääääääääääääääää!!!!!!!! Ei ei ei ei ei. Voimia! Jospa se olis vaan pelottelua. Ei ole mahdollista että taas epäonni kohtaisi. Ilmottele heti kun tiedät lisää. Halauksia ja suuret tsempit. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:hug013:hug013



Lumihiutale, pahoittelut kp1:stä. Mut toivottavasti miehen simppatulokset on loistavat! Itseä jäi jännittämään, oliko näytettä tarpeeks, oliko siinä tarpeeks pitkä aika pidättäytymistä et ne ois hyvät ja miten loma on vaikuttanut laatuun kun silloin on kuitenkin aina vähän epäterveellisemmät elämäntavat. kääk! :schocked028



Nennaa, harmi että mies on kipeenä. Siinä ei paljon yhdessä mitään puuhata, saa vaan hoivata ja voivotella. Miehillä vielä usein on siinä lisänä se miesflunssa joka on 10 kertaa voimakkaampi ku naisen vastaava. Pikaista paranemista! :happy093.:happy093. Hyvältä kuulostaa noi sun oireet plussan kannalta, ehkä se siellä kolkuttelee!



Mimmu, voimia ja jaksamista kiperän tilanteen kanssa. :hug013 Toi luovuttamisfiilis ja epätoivo on niin tavallinen tunne täälläkin. Sulla kuitenkin raskaus on mahdollinen! Pidä siitä oljenkorresta kiinni. :wav Kyllä te vielä onnistutte. Tsemppiä luomukiertoon, sellanen itelläkin tässä käynnissä. Lääkärikäyntiä odotellessa… :talk030



Nessu, pahoittelut kp1:stä. Toivotaan että letrot tuo toivotun tuloksen! :happy093.



Murkku, onhan toi selkeesti vahvempi toi o-viiva ku edellinen. Harmi jos se ei kuitenkaan tarkota oviksen saapumista kun kerran toinen testi sanoo muuta. :confused005 Ja noi kyselyt!! Mulla ei oo onneks hirveen monta kertaa käyny niin, et oisin oikeesti meinannu räjähtää mut varmasti niitä on tulossa kun ei tää näytä onnistuvan niinkään helposti tää plussaaminen, ei ees o-plussaaminen saatika se toinen! Tekis kyllä mieli avautua mutta toisaalta ei halua ruveta pillittämään julkisilla paikoilla kun herkäks vetää aihe kuitenkin. :sad010



PikkuMinski, onneks selvis mahakivun syy. Hui kauhee miten tarkkana saa olla ettei käy köpelösti. Onko lapselle periytyny allergiat? Ootko uskaltanu varovasti testailla eri ruoka-aineita tai onko tullu jotain vaaratilanteita? :schocked028


Kyfi, voimia haamun jälkeiseen kamppailuun. Siinä kyllä vasta korkealta pudotaankin! Ihan hirveetä. Mutta toivoa on, uusi kierto on toivottavasti the kierto! :blob6:blob6:blob7:blob8:blob9:blob10



Tervetuloa Tintti83. Pitkä aika teilläkin yritystä. Huoh, tää on raskasta tää odottamisen odottamien. Harmi ettei oo clomitkaan tuottanu tulosta. Voimia ja pikaista plussaa! :welcome


Beislalle pitkää pinnaa piinapäivinen kanssa!


Toivottavasti Larissalla oli kiva vapaapäivä eilen ja sait miehen peittojen väliin touhuamaan!

Ja oon ihan samaa mieltä tän ketjun ihanuudesta. Joka aamu ja junamatka ja ilta ja kaikki välit päivässä houkuttaa tsekkaamaan, mitä uutta tällä palstalla taas on ja sitten eläytyy ihan täysillä mukana joka käänteeseen ja tekis heti mieli kommentoida kaikille. :love7 Aina ei vaan heti ehdi! Yleensä menee vähintään puoli tuntia että ehtii kommentoida kaikille, joille pitkin. Aivan mahtavaa porukkaa! :hiding

Mä ennen juttelin parille luottoystävälle mutta niillä on jo omia lapsia eikä mitään aktiivista yritystä päällä, ei oo sama asia jutella sellasten ihmisten kanssa! Tää foorumi antaa ihan eri tavalla tukea ja just oikeanlaisia vinkkejä, joista voi olla hyötyä tän pitkän piinan kanssa. Kiitos teille! :Heartpink:Heartblue:Heartbigred:Heartred:Heartpink

ON. Päivät matelee ja käynnissä kp 5/28-82? Saatiin vihdoin korkattua uus kierto. Olikin ennätyksellinen tauko, melkeen 3 viikkoa!! Oli reissuja ja se purkin vienti ja täti ja ääääh niin eri aikataulut. Mut sitäkin hauskempaa pitkästä aikaa. Mulla oli muuten pillerien aikaan vuoto aina n. 5 päivää, nyt ilman hormonaalista ehkäisyä vaan 3 päivää plus neljäntenä päivänä tuhru. Eli vois sanoo et 3-4 päivää vuoto. Toivotaan että se riittää limiksen paksuutta ajatellen.:sign17:sign19 Ehkä niiden vehnisten ostoon ensi kierrossa jos ei tääkään tärppää. Nyt otin geleen ja foolin lisäks vielä multivitan.

Kohta töihin ja sit vapaa viikonloppu!! Ihanaa viikonloppua teille rakkaat naiset! Voimia, tsemppiä ja plussatuulia, niin o- kuin r-testeihinkin.:hello2

Maggie 5/28------>---->----->? :schoked025
 
Muokattu viimeksi:
Juu välillä kommentointi on vaikeaa kun en ainakaan hölkäsenpäläystä ymmärrä näistä hoitoasioista :D kommentoin myös aina puhelimella niin välillä hankala muistaa mitä piti kirjoittaa jos paljo tullut viestejä :( mutta tsempata muita pystyy kyllä Aina <3 Ja aidosti toivoo plussaa kaikille tässä ryhmässä <3

Kresikät toivotaan että pienellä olisi kaikki hyvin <3

Maggie luulisi että jo pieni määrä riittää simppanäytteeseen :) koska teille sanottiin että tulokset tulee? Tsemppiä uuteen kiertoon Ja Plussatuulia !
 
Muokattu viimeksi:
Kreisikät voi että tulin surilliseksi sinun puolesta. ♥

PikkuMinski kylläpä sun allergia oireet on rajuja! Paranemisia!

Beisla nyt on eka kierto niiden lugejen kans. :)
Iik sulla jo dpo 5! Kyllä nyt jännittää jo sun testi! :)

Mariskalle vielä flunssan pukkasi. Plööh! Koita muista levätä myös♥ pikaista paranemista myös sinulle!

Maggie tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Sabetti kp 13/31
 
Kresikät, eiiii!! En haluu uskoa pahinta :( ei nyt! Ei sulle!!

Nennaan lista oli kyllä hyvä! Kyllä täällä ainakin testiä ootellaan :) vaikka tietty ymmärrän sun fiilikset.

Maggie, ihanaa vapaaviikonloppua sullekin!!! Nauti! Ja tsempit kiertoon!

Mariska, miten voit muuten?? Mikä fiilis?

Mimmu <3

Täällä loma jatkuu. Tänään pitäis lähtee seikkailupuistoon, jos ei tuu kaatamalla vettä. Tiistaina kohti Nizzaa ja Barcelonaa, jihaa!

Tänään on myös rv 10+3, edellinen meni kesken just samoilla päivillä.
 
Kreisikät, voi mitä siellä tapahtuukaan :confused: Kuulostaa pelottavalta! Toivotaan, että asiat kääntyy vielä parhain päin. Nyt saisivat pistää vauhtia siihen kiertoonsa ja tulla kohdallesi kärryineen pian...!

Beislalla alkaa kohta nippailu, hehee!

tervetuloa Tintti83 :) toivotaan, että onni on myötä, kuten tuossa jo muutamat totesivat

Plussaa ovisteseihin, kenellä se on päällä - ja sitten niitä plussia raskaustesteihin piakkoin...!!

Meikäläinen käy täällä 98% puhelimella, ja toden totta siinä ei muista kuin kahden viimeisimmän ihmisen uutisia tai kommentteja, joten takuulla mun jutuista saa omanapaisen kuvan (toki en pahastu yhtään, vaikka mun posteja silloin tällöin sivuutettaisiinkin - kun itsekin tiedän, miten huonosti huomioin muita :wtf:) Pahoittelut!
 
Maggie ei onneksi ole periytyneet. Mulla on ollut viljaton ruokavalio kun epäilivät keliakiaa. Huomattiin kuitenkin et kestän ruista ja vehnää :) oon aika tosi allerginen muutenkin ja kyllähän sitä on oppinut varovaiseksi :O
 
Tuomio on ehdoton. Raskausmateriaali tuli lääkärille kohdunsuulla vastaan. Kohtu on nyt tyhjä. Niinkuin mielikin. En oikein tiedä mitä ajatella.
 
Kreisikät ihan järkyttävää. :'( olen niin kovin pahoillani teidän puolesta! Kuinka väärältä tuollainen kohtalo tuntuu varsinkin teidän kohdalla. En voi muuta kuin lähettää voimia♥
 
Kreisikät suuret pahoittelut! :( sun olisi jo aika saada syliin asti kantava plussa ♡ paljon voimia ♡

Mulla on yleensä siihen kirjottamattomuuteen syynä se ettei ehdi. Kun alan lukemaan viestejä ja jos aika riittää nii sitä mukaan kun luen niin rustailenkin. Tää kännykkäsovellus on hyvä kun pystyy samalla kirjoittamaan ja selaamaan viestejä ja tää kirjoitusruutu pysyy koko ajan täs alhaalla ja viestien selaaminen onnistuu mainiosti samalla! :) nytkin aika ei riitä enempään tällä hetkellä, mutta mielessä olette kaikki ♡ seuraava plussa aalto saisi lähteä liikenteeseen! :)
 
Heti alkuun ihananat naiset: Tolla mun purkautumisella en tarkoittanut KETÄÄN TEISTÄ tässä ketjussa kirjoittelevista, vaan muutamia muissa ketjuissa olevia ihmisiä, jota käyvät vain huutelemassa omat kuulumisensa tai kyselemässä omaan tilanteeseen liittyviä juttuja. Tekevät tätä siis monta kertaa päivässä eli aikaa on, mutta ei kiinnostusta muita kohtaan. Te kaikki jaksatte ihanasti tsempata muutkin :) Aina ei voi muistaa mitä kellekin piti kommentoida ja se on ok! Toisinaan sitä vaan taustailee ja tykkäilee enemmänkin :) Kaikki on sallittua, sillä teistä tietää, että muidenkin asiat kiinnostaa, mutta aina ei ole aikaa. Olette upeita naisia ja tärkeä osa mun päivää! Pus pus!

Murkulle täältä iso rutistus :Heartred Mitään muuta lohduttavaa en osaa sanoa :sad001

Hihihiii, Nennaa sulla on mojovat olot siellä! :wink :grin Ja jospa ne olisi tässä kierrossa ihan hcg:n aiheuttamia! Ei tiiä! Jännää! Ja tässä vaiheessa yritystä on kyllä pakko jo suhtautua huumorilla kaikkiin loppukierron "oireisiin" :grin

Sabetti, jee tää on niin teidän kierto! Luget on kyllä hyvä apu loppukiertoon vaikka vähän rasittavia ovatkin käyttää :grin Milloin aloitat ne?

Nessu, pahoittelut menkoista :sad001 Mutta JES, sillä nyt saat letrot käyttöön ja tämä on teidän kierto!!!! :grin

Tintti, tervetuloa joukkoon mutta harmi kun on kestänyt plussan saaminen noin pitkään :sad001 Tänne saa kyllä purkaa olojaan, sillä me kaikki ymmäretään se miten välillä ottaa päähän kun muut vaan tuntuu tuosta vaan sikiävän. Millä asenteella sulla on mies mukana tässä hommassa?

Kyfille myös iso hali :Heartpink Alkoiko sulla menkat? Testasitko enää uudelleen? Se on ihan ok, että kommentoi sen verran kun on asiaa. Ei noihin meidän lääke-keskusteluihin ole pakko ostallistua kun ei ne kaikkia koskekaan :) Mutta mulle ainakin on helpottavaa, että tässä ketjussa voi puhua niistä kun muualla kukaan ei niihin osaa kommentoida.

Mariska, olet usein mulla mielessä :) Haleja ja pusuja :cat:

KresiKät, VOI EI!!! En tiedä mitä sanoa muuta kuin isot pahoittelut :sad001 Ei tämän näin pitänyt mennä! :sad010

PikkuMinski, onneksi ei ollut "vakavampaa". Mutta silti perseestä, kun tulee noin voimakas reaktio!

Maggie, jes jospa tää olis teidän kierto :) Ja tosta menkkojen pituudesta, jos se on yli 1 tai 2 päivää niin pituus on riittävä. Mulla menkat kestää nykyään 3 päivää (pisimmillään) ja viime kierron ultrassa limis oli "ihanteellinen", joten ei se menkkojen pituus limiksestä välttämättä kerro. Kuukuppi saattaa myös lyhentää menkkoja, kun kohtu tyhjenee ehkä nopeammin alipaineen takia.

Liisu, ihanaa lomaa! Ja tämä papu on niin kovasti tarrannut kiinni, että keikkuu sulla mukana loppuun asti :)


NAPAA: Täällä aloitettiin tallettelut eilen :wink :grin Kiertopäivät olen jo totaalisesti unohtanut, mutta veikkaan että ovis on taas ajoissa (eli tulee tässä viikon sisään), kun olot on niin himokkaat ja limoja löytyy :grin Noooo, nyt ehditään viime kiertoa paremmin tallettelemaan, kun ei ole aukkaria välissä huuhtomassa kaikkea pois :grin


Larissa yk 15
 
Larissa oviksen jälkeen, varmaan dpo 2 tai 3. Mulla ohjeena oli käyttää 200mg illalla kahden viikon kuurina. Millaisella ohjeistuksella sinä käytät?
 
Sabetti, saman ohjeen sain aloituksen kanssa eli dpo 2 tai 3. Määränä mulla on 200 mg aamulla ja toinen illalla. Kestosta eivät sanoneet mitään, mutta käytin vain dpo 13 asti, dpo 14 tein testin ja jätin luget pois kun oli nega. Eli 11 pv käytin lugeja. Pidempään en itse halunnut käyttää ettei kierto veny ihan mahdottomiin. Ja ne sotkee aika paljon (etenkin jos laittaa 2 päivässä), joten vitutti, kun oli makuukamarissa aika nihkeetä kierron 2 viimeistä viikkoa eli yhtään en halunnut niitä pidempään käyttää :grin Tässä kierrossa teen niin, että aloitan ne vasta jos näyttää siltä, että tuhru alkaa. Ja kun en edes kiertoa päivälleen nyt seuraa, lämpöjä mittaa yms. niin en tule dpo:ta tarkkaan edes tietämään.
 
KresiKät, oon todella pahoillani. :sad001 Voimia suruun, liikaa teitä koetellaan.

Maggie, ei se määrä vaan se laatu. :wink Hyvä että saitte kierron korkattua, eiköhän tauon jälkeen riitä hyvin puhti puuhastella ovikseen asti. :wink

Sabetti, no sitten toivon erityisesti että lugeista on apua. :)

Liisu mahtavaa Barcelonaan, puoliso oli siellä jokin aika sitten ja tykkäs kyllä paljon. Toivon nyt kovasti että tämä pieni pysyy matkassa. Milloin teillä on seuraava neuvola- tai ultra-aika?

Katjusha haha, niin taitaa alkaa, oli oireet todellisia tai ei. :grin

Larissalla kuulostaa hyvältä tallettelut ja limat! :) Mulla ei ole kyllä kuukuppi lyhentänyt menkkoja, vaikka toivoisin niin. Viimeiset 2-3 päivää on vaan tuhrua.

Itse vaikka koneella pyrin monille kommentoimaan, niin en aina keksi kaikille sanottavaa, tai jos tuntuu että oon kommentoinut jo aiheeseen. Ja tiedän kun välillä en keksi oikein sanottavaa itsestäni niin vaikea siihen on kommentoida. Nytkin niin tylsä vaihe meneillään. :dead: Tai sitten jos on ollut poissa ja tekstiä on kymmenen sivua, käy niin että alkua jaksan paremmin kommentoida ja sitten jossain sivun 8 tienoilla alkaa hengästyttää lukeminen.
Komppaan edelleen Larissa; kyllä sitä huomaa että vaikka joku ehtis tosi vähän kommentoida että onko lukenut muiden tekstejä ylipäätään vai ei. Täällä on kaikki tosi ihanasti mukana.

Pöh, flunssaa pukkaa. Tai siis nenä ihan tukossa. Kunhan ei lämpö nousis, muuten joudun kyllä skippaamaan veneilyn.
 
Beisla, pöh flunssalle mutta jos se olisikin sun kropan keino valmistautua kiinnittymiseen :wink Hihii, täällä jaksan olla toiveikas sun puolesta :wink

Mulla on tänään vielä vapaata ja ulkona sataa vettä kuin saavista eli jää suunnitellut ulkohommat tekemättä. :sour: No roikun täällä ja teen sisähommia :wink Huomenna taas hiljenen, kun alkaa 5 pv työputki ja kännykällä en nyt tänne kirjaudu :wink
 
Kreisikät, eiiiih! :'( ei sen noin pitänyt mennä, olen aivan älyttömän pahoillani❤ voimahaleja!❤

Beislan suhteen on aika korkeella odotukset! Voin vaikka vannoa ettette joudu odottamaan plussaa vuotta ;)

Katjusha, kyllähän siekin kommentoit paljon muillekin, tsemppaat ja jaat tietämystäsi! :)
Miekin oon aina kännykällä (koska ei tietokonetta edes omisteta) joten miulla on aika vaihtelevaa sen takia täällä tää kommentointi.

Liisu, rentouttavaa lomaa papu kyydissä! :)

Maggie, toivottavasti tässä kierrossa tärppäisi ettekä joutuisi jatkosuunnitelmaa hoidoille miettimään! :) hauskaa vapaa-viikonloppua! :)
 
Takaisin
Top