Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onpas täällä ollu tänä iltana hiljasta. Mä nauratan itteäni lukemalla superhauskaa kirjaa. Suosittelen! Mainio on ja meitä kaikkia taatusti kiinnostavasta aihepiiristä - ja tässä ei taatusti synkistellä :D
ImageUploadedByVau Foorumi1440616729.413160.jpg
 
Titem, symppaan sua ton yk 12 kanssa, varmaan itellekin tuota leimaa tähdätään suoraan otsikkoon tuota pikaa. Pahoittelut menkoista mut siirryit just kiertokamuiks ainakin mun, Larissan, Lukutoukan, Kyfin ja Anannaan kanssa. (Ketäs muita olikaan?) =) :anyone Jotain iloa sentään, yhdessä rämmitään eteenpäin ni saa toisistaan voimaa ja vinkkejä. Mä en usko, että kahvista totaalikieltäytyminen auttais mitään.:confused005 Ehkä jos litratolkulla juo ni vois vähentää mut kuppi pari päivässä on vissiin raskaana olevillekin ihan ok, ei tietty kauheesti suositella muttei kielletäkään. :_rr Ja toi alkoholi, se on kinkkinen, jotenki pitäis voida elää normaalisti ja välillä päästä vaikka rentoutumaankin biletyksen merkeissä jos siitä tykkää, ite ainakin välillä kaipaan. Sittenhän sitä ei saakaan pitkään aikaan jos nyt oikein tuuri kävis. :love7 Ehtii sitten olemaan absolutisti. Siinä siis sama vinkki, kohtuudella, ei ryystämällä.


Mä oon kans miehelle yrittäny vinkata noista vitamiineista vähän ton syysflunssankin verukkeella mut ei se muista niitä ottaa ja meillä on tosi eri aikataulut arjessa ni en ees pääse aina niitä tyrkyttämäänkään esim. aamupalan yhteydessä ja muistaako sitten illalla enää. No ehkä yritän ryhdistäytyä! Larissalla on kyl hyvät huijausniksit oman miehen vitamiinien kanssa! :laughing002 hahahahaha! Unen laatukin paranee. :sleep002:sleep011:sleep002


Tohon tissikipukeskusteluun niin mulla oli selvästi tän yrittämisen alottamisen jälkeen, että kaks viikkoo nännit selvästi aremmat ja sit menkat, eli vois laskee että oviksesta menkkoihin. (e-pillerit jotenkin suojas ettei tommosia kiertotuntemuksia oikein ollu.) Yhessä kierrossa oli jopa niin kipeet, että suihkun vesipisarat sattu! Voitte varmaan arvata että olin satavarma raskaudesta. No en ollu sit kuitenkaa...:crybaby2



Katjushalla ikävän sekava tilanne ton kierron kanssa. Onneks varmaan muutaman viikon päästä vähän selkiää, jospa sitten tulis se o-plussa! Tai plussaplussa? Oisko se mitenkään mahdollinen, jos tää vuoto olis ollu jotain ovisvuotoa? Sulla on kyllä kanssa rankka tarina ja monta epäonnea ollu vastassa. Mutta kyllä se sieltä vielä! Toivon niin! :hug013



Mariskalla todella sekopäinen lekuri siellä. :wtf Ihan asiatonta. Kokeilitko, löytyykö sen paikan nettisivuilta palauteosio tai yhteydenottolomake? Sitä kautta vois olla helppo laittaa vähän asiallista palautetta lekurin käytöksestä. :smiley-angry002:smiley-angry016:smiley-angry019:smiley-angry026:smiley-angry005:smiley-angry005



Halimamilla ihana tilanne kun viivat on pysyneet! :dummy::dummy1::dummy1::dummy:



KreisiKät, mukava kuulla, että miehes tilanne vähän selvis. Mut en vieläkään tajua, miks kukaan hullu uhkaa pettämisellä jos on saanu töistä kenkää? Eikö se oo vähän ojasta allikkoon? Mutta hyvä kuitenkin että saitte nyt juteltua. Ja sitä hyvitystä odotellessa, sulle saattaa koittaa ihan kivat viikonloput, jos mies keksiikin jotain, millä lepyttää sut. :woot::woot::rolleyes::rolleyes:



Meritähti, toivotaan että oireet ei oo mitään kuvittelujuttuja vaan niitä ihka oikeita oireita!! :p:grin:p:grin:p



Nessulla jännät paikat! Uskon ja toivon, että ei turhaan menkat anna odottaa itseään. Ja joo, välillä täällä on näitä hiljasempia hetkiä ni oiken ihmettelee ku piipahtaa ni ei ookaan tullu mitään uutta! Sit ihan et onko mun netissä vikaa tai jotain? :computer012:computer012


ON. On niin kökkö vaihe kierrossa et oikein vaikea miettiä miltä nyt tuntuu omassa kierossa tai mitä odottais vai odttaisko mitään. Jotenki ihan turta vaan, ei oo mitään tehtävissä muutenkaan ku kuukupilla vielä käyttöä ainakin hetki. Ja senkin jälkeen odoteltava ainakin viikko et ois mitään tsäänssejä mihinkään. En oo vielä päättäny, tikuttaisko tän luomukierron. Beisla neuvokin vähän et ehkä säästäis seuraavaan kiertoon jos tulee lääkkeet tai muuta kehiin sen lapsettomuuslääkärin käynnin jälkeen. mut en oo koskaan tikuttanu luomukiertoo ni sen takia vähän himottais. Mut sit taas petyn jos ei mitään näykään, :confused013 jos tulee vaan yhtä haaleeta ku viimeks. Mut voi sitä ilon päivää jos tuliskin kunnon räiskyvä punakka viiva! :smiley-bounce012 Ja sit seuraavaks se toinen kaksoisviiva. Aaaa, miten hullu ihminen taas onkaan. Tässäkin vaiheessa jo elättelee niitä toiveiden toiveita. :BangHead

Maggie 3/28-82?
 
Muokattu viimeksi:
Mariska, MITÄ HELVETTIÄ!!! Kyllä on tainnut olla lääkäri-sedällä huono päivä, huh huijaa! Todella törkeitä kommentteja! Jätät ne omaan arvoonsa! Ja se, että sykettä sykettä noilla viikoilla näy niin se ei tarkoita että olisi tuulimuna kyseessä! Sykehän näkyy vasta joskus 6-7 viikoilla?Anna palautetta tosta tunarista. Ei se voi laukoa tuollasia kommentteja naisille, joilla on ongelmia raskautua ja pysyä raskaana (tai kenellekään). Vittu kun vituttaa tuollaiset!!!! :mad::mad::mad:

Halimami, täällä on kaikki paukut ja ukkovarpaat pystyssä, että tämä pieni pitää lujasti kiinni! :Heartred

Voi KresiKät! Vai tuollainen tilanne oli sun miehellä. Miksi ei voinu heti kertoa vaan piti muuta selitellä?! Miehet... Eiköhän teillä kaikki järjesty, jos on "vaan" raha-asioista kyse. Mutta silti ei ollut asiallista käytöstä sua kohtaan!

Nessu, oisko jo testin paikka kohta..? :wink

Meritähti, oisko siellä kiinnittymistä...? :wink

Maggie, mun niksit toimii! Tänään mies oli itse muistanut ottaa vitskut ilman tyrkyttämistä :grin Sitten vielä varmisteli että minä olen muistanut :grin Komppaan tikuttamisen suhteen Beislaa. Jos olisin sinä niin menisin tämän kierron rennosti ja tikuttamatta, sillä jos kierto venyy niin sitten se venyy tikutit tai et. Ensi kuussa saatte kuitenkin selvyyttä asioihin ja apuja tarvittaessa :)
 
Muokattu viimeksi:
Ihan kaikkia sivuja en taas kerinny lukemaan,pari vikaa jää huomiselle. Pakko vaan kirjottaa ettei unohu kokonaan! :)

Kyfi,luinko oikein että et pitäny digitestiä pystyssä? Eikö sitä nimenomaan pidä pitää 20sek pystyssä ja sit asettaa tasaselle. Näin mun cb digin ohjeessa muistaakseni oli. Voisko "toimimattomuus"johtua siitä?

Kresikät,onpa siellä ollu mylläkkää ja kovin ikävää käytöstä. Tsemppiä,jaksuja ja parempia tulevia päiviä :)

Sinkistä,mulle apteekissa sano(ja google myös), että 30mg on suositellun päiväsaannin raja. Farmaseutti sano et isompi annos voi käydä mahan päälle. Mies söi meillä 15mg sinkkitabun+monivitskuja joissa toiset 15mg.

Mariska,olipas törkeä lekuri :O
Ei tietenkään näkyis syke vielä 5+.
7+näkynee jo varmasti. 6+ saattaa näkyä,mutta mitä lähempänä 7 sen parempi.
Tsemppiä!!
 
Muokattu viimeksi:
Voi kamalaa mikä lääkäri Mariska! Nyt vaan palautetta menemään! Toivottavasti kaikki on hyvin <3

Kresikät, aikamoinen uutinen.. Miehet on kyllä huonoja puhumaan asioista, ei kaikki mut jotkut.. Ja purkaavat ajatuksia väärällä tavalla.. Toivottavasti kaikki järjestyy <3

Täällä kp 15 menossa.. Yövuorot meneillään että eipä oo miehen kans kerenny kun kuulumiset vaihtaa.. Oon jaksanu salilla käydä hyvin! Ihan yllätyin kuinka koukkuun siihen jää.. Aikaisemmin olin varma ettei oo mun juttu mutta toisin kävi! Tietysti pelkäsin että nauraako kaikki ku tämmönen pullukka koittaa jotain tehdä.. Oon ollu koulukiusattu aikoinaan niin jättänyt vähän syvemmät arvet.. Mut sit mietin että jostain on aloitettava, jokaisen.
 
On Joo-o ja kp1.... Kestikin kierto oikein 25päivää ja edellinen oli 43päivää, mitähän tää oikein on.. Ärsyttää ja masentaa Ja tuntuu että on jotain pahemmin vialla kun ei oo ovista tikkuun tarttunut ja kierto heittelehtii ihan
miten sattuu..
 
Voi vittu mikä lääkäri Mariska :mad:
Palautetta menemään!
Meilläkin näkyi pojan syke vasta 6+2 :)

Kresikät ohhoh! Olipas kynnys miehelle jos ennemmin väläyttelee pettämistä kuin kertoo duuniin loppumisesta :O
Tosin jotkut miehet (oma mukaan lukien) elää edelleen 50 luvulla! Miehet elättää perheen :/
Tervetuloa 2000 luvulle; nyt se tehdään yhdessä :)

Lumihiutale pahoittelut tädistä :'(

Jos pysyisin perässä paremmin olis helpompi kommentoida... Yritän lukea joka päivä, mutta tuo yliuhmainen 2 ja puol vuotias vie kaiken energian :/ ja käyn aina kännykällä lukemassa :O

Pahoittelut kaikille kp1 tai muuten paskojen juttujen uhreille :(
Onnittelut kaikista plussista ja hymynaamoista ja tsemppiä niiden metsästykseen ❤

Panox muuten sisältää sinkkiä 10mg ja L-arginiinia 1000mg ja lisäks mies syö minisun multivitaminia ja d-vitamiinia ja kalaöljyä :)

Onko kukaan lähdössä juoksemaan midnightrun:iin lauantaina?

-PikkuMinski kp12/30 yk24-
 
Muokattu viimeksi:
Lumihiutale, voi harmi! :'( tosi suuret pahoittelut! Kyllä on suuri heittely mut ei se välttis tarkotinkin et on mitään vakavaa. Joskus kroppa vaan toimii päin persettä :( jaksamista ja haleja!
 
Meritähti, jospa siellä olis jotain tapahtumassa! :)

Ilpuri hah, mutta hyvä jos kuitenkin osasivat ottaa testit kunnolla. Parempi että tarkastaa kuin arvailee.

Halimami joo ja voihan suosituksetkin olla muuttuneet, varmasti hyvä tarkistaa.

Nessu, kiitti vinkistä. Jos tuo on vähemmän masentava kuin muut kirjavinkit mitä täällä on pyörinyt, voisin hyvin lukea tuon. :)
Näköjään löytyykin meidän kirjastosta, harmi kyllä vaan suomeksi (tykkään lukea alkuperäiskielellä) mutta voisinpa käydä hakemassa.

Maggie hmm, jos oot kuitenkin joskus tikuttanut kiertoa, onhan siinäkin jotain kerrottavaa lääkärille. Mietin tätä sen tiedon kannalta, mitä lääkärille voi antaa.

kukka, tosi hyvä kuulla että oot jaksanut salilla. Ei mitään syytä ihmisten nauraa, moni hoikka voi olla paljon huonommassa kunnossa ja parempi että yrität tehdä jotain! Itekin koulukiusattu vaikka muista aiheista niin tiedän että arvet jättää. :sad001

lumihiutale no voi ei, johan se kierto nyt heittelee. :sad001 Tosi masentavan kuuloista.

PikkuMinski, tsemppiä Midnight run:iin! Voisin joskus itsekin kokeilla, jos selviäisin juoksemaan keskimäärin enemmän kuin kerran kuussa. :p

Napailuja ei oikein ole, kun oireitakaan ei voi kehitellä näin aikaisin. Viikonloppuna oon tosin lähdössä veneilemään pitkästä aikaa, saa ainakin ajatuksia muualle.
Beisla kp18/29 dpo4
 
Lumihiutale, ei oo kivaa :(
Mä Symppaan niin, ku itellä on vuodot alkaneet nyt noin 20 päivän välein..
Mutta jospa mäkin nyt liittyisin kiertokamuihin, mulla olis ehkä kp 3 tai 4, riippuen mistä lasketaan (vuodon koostumus oli alkuunsa todella epämääräistä, johtunee ovuloimattomuudesta) Nyt on ollut ihan normaalin oloista vuotoa kuukupissa, mutta ei hirmu runsain mitoin, mikä varmaankin selittyy äärimmäisen lyhyellä välillä edelliseen vuotoon.
FSH testi näytti aamulla negaa, eli mikäli siihen on uskomista on mun follikkelia stimuloivan hormonin taso kiertopäivään nähden normaalien rajoissa. Eli ohjeen mukaan "minulla ei tässä kierrossa ole vaihdevuodet" :)
Tsemppiä hei kaikille ja jospa tää tästä!
Kp 3-4 / 26-30 yk mones
 
PikkuMinski, voi vitsit mimmi pääsee juoksemaan! Oon vähän kade, kun olen jättänyt tänä vuonna kaikki perinteiset juoksutapahtumat väliin.. Tsemppiä sinne, se menee HYVIN :D
 
Mä juoksin viime vuonnakin :) . Tälle vuodelle vaan midnightrun ja tavoite olis alle tunti; viime vuonna naistenkymppi tasan 1h ja midnightrun 1h7min.

Mä en todellakaan rakasta juoksemista ;) , mutta se on hyvä kuntoilumuoto :D
Ens viikolla jos lisäisi kahvakuulaa ja punttia... Jos vain tuo uhma helpottaisi :O poika on ulkoisesti isänsä kopio, mutta luonne on 100% äitiä :confused::oops: siksi kai me niin kovin yhteenotetaankin :p

Mulla ei noista välivuodoista ja tuhruista ole mitään tietoa :O
Kierto käynnistyi kun poika 8kk (imetin 12kk) ja ollut siitä asti 27-31 (yksi36)...
Kaveri plussasi, vaikka kierrot 25-30 ja toinen taas kierrolla 28-120...

Korkeemman kädessä taitaa tämä asia olla :/

Beisla veneily ❤ meillä mä (oinas) ja poika (kalat) ollaan kauheita vesipetoja, mutta mun mies (myös kalat) pelkää vettä :O

ON.
En ymmärrä mitä mun kropassa tapahtuu... Joka ilta maha kipeä ja turvonnut, päätä särkee päivittäin, unettomuutta ja kuumia-/kylmiäaaltoja varsinkin öisin, koko ajan janottaa ja sit pissattaa...

Limat lisääntynyt vähän ja ovis varmaan viikonloppuna (en tikuta)
 
Tsemppiä kukka uuteen harrastukseen! Täällä pitäis kans aloittaa ja koin tuttuja noi fiilikset aloittamisesta!

Lumihiutale ei muuta kuin soittoa gynelle! Toivottavasti saat kierron tasoittumaan. Pahoittelut menkoista.:(

PikkuMinski tsemppiä midnighttiin! :)
 
Huonoja uutisia folliultrasta kuten arvelin. Löytyi 4 kpl 17 mm follia eli seksi kielto seuraaville 10 päivälle. Ens kierto on luomu, että kroppa kerkeää toipumaan ja siitä seuraavaan kiertoon gonal-f pistokset. Lääkäri sanoi, että kolmesta oltaisiin vielä voitu keskustella ja seksi lupa olisi varmastikin tullut mutta neljästä ehdottomasti ei.

Emmä tajua miten mä edes enään odotin positiivisia uutisia.
 
Mimmu Voihan seksikielto! :mad:
Ihan tyhmää! Joka kierto odotetaan, et yks kasvaisi ja tajuisi vielä irrota ja hedelmöittyä ja kiinnittyä... Nyt olisi 4 tod.näk. lähtövalmiudessa ja niille ei saa laittaa vastaanottokomiteaa :O ihan perseestä! Mikä riski tässä siis on? Monikkoraskaus vai jotain muuta?
 
Joo, monikkoraskaus. Mun iän takia todennäköisyys on muutenkin kohonnut. Mun iän takia myös todennököisyys, että kaikki menee pieleen kehittyvillä vauvoilla olisi yli 60%.
 
Mariska laita palautetta tuollaisesta käytöksestä. Vaikka olisi kuinka kiire tai huono päivä lääkärillä ei hänellä ole minkäänlaista oikeutta puhua noin. Järkyttävää käytöstä ammattilaiselta, mutta ei kuulosta ammattilaisen käytökseltä!!!
 
Takaisin
Top