Soma, onpa kiva kun pääsit ratsastamaan. Mulla oli nyt yli vuoden tauko, kunnes aloin käydä liikuttamassa yhtä kaverin hevosta kerran viikossa. On se vaan kivaa! Mulla oli joskus omakin, melkein kymmenen vuotta ehti olla kunnes kuoli pahaan ähkyyn. Toista sellaista ei tule.
Haikaranyytti, hyvä jos oot saanut lomalla ajatuksia muualle. Tsemppiä ultraan! :)
Viipsukka, tervetuloa tänne. Onpa sua tosiaan koeteltu keskenmenojen suhteen.
Junttura, mä tikutan oviksen mutta mun on pakko, kun muuten ei inssi tapahdu. En osaa ajatella sitä stressiä lisäävänä tai vähentävänä, se on vaan pakollinen vaihe mun lapsenhankinnassa. En tosin vieläkään osaa päätellä oviksen ajankohtaa pelkistä oireista.
mh, no kieltämättä oviksen aika näyttää melko varmalta. Odotan kuitenkin innolla sun huomisen testiä!
muurahainen, eihän se pelkkä ovisplussa takaa että on varmasti ovuloinut, koska siihen liittyy paljon muutakin kuin se LH-piikki. Ootko sä aiemmin tikuttanut ovista, joko ennen clomeja tai niiden aikana, mitä silloin näytti?
Mimmu joo, toisaalta asiat on edenneet nopeasti nyt, mutta toisaalta oli tätä jo suunniteltukin. Jo projektin alussa puhuttiin että noin puoli vuotta koti-inssejä ja sit klinikalle, ja uudestaan puhuttiin kuukausi-pari sitten. Yksityiselle saa kuitenkin ainakin ensikäynnin hyvinkin nopeasti, kun vaan selviää soittamaan.
On. Eipä ihmeempää, huomista klinikkakäyntiä odotellessa. Pitääkin muistaa ottaa mukaan gynekäynniltä peräisin oleva ultrakuva ja tiedot. Kp6/28-32