Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jee, plussia, ihanaa! Aivan upeeta nähdä niitä nimenomaan tässä meidän ryhmässä. Kovasti onnea plussaajille ja viivoille vahvistumista! :)

Ps. Kertokaahan plussaajat tiivistettynä, mitä erityistä plussakierrossa tapahtui, tuntemukset, ajoitukset, bongasitteko oviksen jne.? :)
 
Tytsyy, mun silmiin noi molemmat on negoja. Alempi on jotenkin virheellinen testi, kun siinä on tuo ihme kupru tai jälki? Kannattaa reklamoida tuollainen! Onko noi testit pregcheckejä vai jotain muita? Terolut-kuurin uskaltaa kyllä syödä vaikka nyt raskaana olisitkin, sillä se on vaan synteettistä keltarauhashormonia eikä vahigoita mahdollista alkiota.

Maggie, siis tämmöstä tää elämä nykyään on, pelkkää oottelua ja piinaa! Sen takia yritän nyt ensi kierron mennä rennommin, kun ei tämmöisestä elämisestä mitään tuu! Voi tulispa sinne plussa eikä menkat!

Halimami, usko nyt että se on plussa! :) Haalea mutta ihan selvä PLUSSA!


NAPAA TAAS: Heitin äsken macan loput roskiin. Laitoin sitä palautusjuoman sekaan teelusikan kärjellisen ja sain ikävät vatsaoireet ja hengenahdistusta! :depressed: :dead: En muistanutkaan, että on näin herkkä sille... Ehkä me pärjätään siis ilman tota, ainakin henki kulkee paremmin :grin

Disperiini haettu ja aloitettu 50 mg/vrk annostuksella. Aika järjettömiä määriä sitä näemmä saisi esim. kipuun ottaa! Pakkausselosteessa luki, että jopa 500 mg 3 kertaa päivässä! o_O:nailbiting: Eli tuskin tosta mun pienestä annoksesta voi kovin suurta haittaa olla :grin

Menkat ei oo vielä alkanu, mutta jos samalla tavalla menee kuin viime kierrossa niin huomenna illalla alkaa. Tänään ei oo ollu tuhrua ollenkaan, eilen oli tippa kirkasta verta petipuuhien jälkeen :oops: Tänään on tullu ihan vaan v.vuotoa, mutta näin se mulla aina menee, että tyyntä myrskyn edellä ennen kuin täti paukahtaa paikalle punaisen flamenco-mekkonsa kanssa.
 
Pikainen kommaus vaan väliin;
Onnea plussista Kyfi ja Halimami!❤
Ihan mahtavaa kun tähänkin ketjuun alkaa plussia tulemaan! :)
 
Oii onnea kyfi ja halimami! Kyllä nuo on plussia! Mahtavaa! Kaikki ottaa mallia ;) (oiski niin helppoo)
 
Larissa, maailman ihaninta mitä sun mies on sanonut! :happy::Heartred Ei kannata mitään taukoilla! :grin Hyvä myös et aloitit sun ihmiskokeet!

Beisla, toivottavasti inssi otti tuulta alleen :)

Halimami, onnittelut haamusta. Kyllä se siitä lähtee tummumaan! :joyful:

Tytsyy, mä erotin ton täplän, varmaan vähän hankala kun oot lähdössä reissuun mut voithan sä ottaa testin mukaan ja tehdä siellä. ehkä parin päivän päästä ois selkeempi tulos. Mä kyl tos kohtaan epäilisin virheellistä testiä...Siistiä reissua!



Niin hieno plussa aamu! :smiley-bounce013 Me oltiin eilen ihan hullun väsyneitä niin ei me nyt sit mitään seksi jaksettukaan, yleensä muutenkin on menty jokatoinen päivä periaatteella, eli toissa päivänä oli ja tänään taas. Tein tänään viel ovistestin, ja oli yhtä tujakka viika kuin eilenkin, et no worries :joyful:
 
Larissa, no onpa tosiaan isot rajat aspriinilla. Kuulostaa hyvältä sun ajatus, että yrität unohtaa kiertopäivät. Paitsi tietenkin jos vielä plussaat. :)

Tytsyy, mustakin näyttää negoilta. :sad001 Kyllä mä aloittaisin sen kuurin, koska tosiaan siitä ei mitään haittaa ole. Kuulostaa kyllä siltä, että on voinut olla ovuloimaton kierto jos noin myöhään vielä negaa näyttää. Parempi se kai katkaista ennemmin kuin myöhemmin, kun sulla kuuri kuitenkin on, niin pääsee taas yrittämään puhtaalta pöydältä.

Halimami, apteekin testi on ainakin laadukas, ja clear blue. Varhain näyttävät on usein olleet jopa tavallisia huonompia, tosin en tiedä apteekissa myytävistä.

Ilpuri, teillä tuntuu olevan tallettelut hyvällä mallilla. :) Varmasti tämän päivän pupuilut vielä auttaa, jos eilen tuli plussa. Myöhemmillä plussilla ei tosin pitäis enää olla merkitystä. Se on se hormonipiikki joka laukaisee oviksen, eli ovis on yleensä vuorokauden-puolentoista päässä ensimmäisestä plussasta.

On. Nyt on sitten inssi tehty. Alkaa olla niin peruskauraa tuokin homma. Lohdullista tietää että ainakin ovuloin tässä kierrossa, mutta juuri nyt olo ei varsinaisesti ole sen varmempi kuin edellisissäkään yrityksissä. Paitsi vaimolla. :p Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin jatketaan samalla reseptillä ainakin pari kuukautta lisää. Eihän parhaissakaan olosuhteissa joka kuukausi tärppää. Ehkä jotenkin siis sellainen olo, että uskon lääkkeiden auttavan, mutta todennäköisemmin nyt muutaman kuukauden sisään, kuin että juuri tässä kierrossa tulis tärppi.
Pohdin tässä testipäivää. Yleensä mieluummin odotan menkkojen alkuun, mutta nyt dpo13 olis kaverin häät. Siinä ollaan jo sen verran pitkällä oviksesta, että ehkä mieluummin otan selvää juodako vai ei.
 
Beisla, siellähän alkaa olla tämän kierron asiat mallillaan :) eiköhän dpo 13 ole hyvä testipäivä. Luulisi silloin edes haamu näkyvän, jos kaveri on tarttunut kyytiin :)
 
Heippa tytöt!

Mietin tässä pitkästä aikaa lukiessa että mitäs larissalle aukkarin jälkeen kuuluu? En millään jaksa lukea kaikkia viestejä läpi.

Tyttöyiikeri: ei sun tartte arastella täällä yhtään. Harmi vaan että näin pitkälle teilläkin yritys mennyt.

raskaus uutisiin jotka äkkiä plussaa. Ajattelen että se on heidän onni. Miksi siitä loukkaantumaan, kehukoot. Ei tässä maailmassa muutenkaan mee nalle karkit tasan. Tuo oo ees se pahin asia maailmassa että joku raskautuu sormia napsauttamalla ja mä en. Mieli alaan toki vaikuttaa hyvinkin paljon ja raskasta itselle on tämä kun ei vaan pysyvää plussaa tuu. Jokainen pystyy täällä netissä kuvittelemaan asiat vähän niinku oman fiiliksen mukaan. toinen voi ajatella että tuo tuli lällättämään omasta pikaisesta plussastaan ja toinen taas pystyy asian ottamaan toisella lailla. Me ei kuulla äänen sävyä, eikä nähdä kasvojen ilmeitä joiden perusteella luoda mieli kuvia toisistamme ja päätelemään mikä kertojan takaajatuksena oli.... no mutta jokainen meistä on yksilöitä ja jokaisella meillä on oikeus olla sellaisia ku ollaan.

On. Täällä on letrot aloitettu tänään. Ei venynyt kierto kovin pitkäksi... tais jäädä 36 päivään niinku edelliset clomi kierrot. Varasin ajan lääkärille jotta luget saisin tukemaan vielä keltarauhasta mutta peruin ajan koska lääkäri sanoi et nyt sit rauhassa katellaan puol vuotta noita letroja... ja muutenki otettava vähän rauhallisemmin...ei voi enää kuumeilla samalla lailla. Vie mielenterveyden...ikäviä sivuvaikutuksia... :D saas nähdä millasia sivuvaikutuksia näistä tulee... ukon kans menny ihan taas iisisti. Osti meille vähän piristystä makkariin kun en meinannu pystyä nauttii peittojen heiluttelusta yhtään...inhosin välillä puuhastelua ja sekös se sitten alkaa vituttaa kumpaakin en osannu rentoutua ja sit se oli sellasta kuivaa pakko jyystöä. Oli sellanen olo että aina jään itse ilman ja oon vaan alistuva osa puoli ja tarkoitukseni on tuottaa nautintoa toiselle osapuolelle saamatta siltä kuitenkaan itse mitään takas. Nyt se sit itsekki huomas että on parempaa puuhastella kun oikeesti olin kiimassa itsekki :D
 
Larissa pahoittelut negasta ! Tunnut kuitenkin olevan jo paremmalla tuulella :) et sä voi taukoilla , me oltas pulassa muuten :D <3 itsekkin olen miettinyt minidisperiinin aloitusta, mulla korkea hb ja matalat paineet. Mutta en taida nyt oma-aloitteisesti uskaltaa...

Beisla tsemppiä nyt kovasti loppukiertoon :) ihanaa että ajoitukset meni nappiin ja nyt plussaa sinne !!

Murkulle ovisonnea ! :) <3

Paljon onnea halimami plussasta !! :)

Kyfin haamulle vahvistumista, mutta olihan se jo niin selkeä, että varovasti onnittelen :)

Tasapuolisesti tsemppiä nyt kaikille ihanille ja plussatuulia !!

Täällä ollut vieraita niin ei oo ehtinyt foorumille. Soittivat pe polilta ja mun ensi viikon käynti muuttui ultraksi. Yritin selittää että haluaisin tulla vasta myöhemmin kun ei siellä vielä mitään edes näy, mutta oli kuivakka hoitaja joka vähän syyttävään sävyyn jutteli kun olin näin nopsaan uudestaan raskaana :/
No mennään sitten silloin, tuntuu vaan turhalta juosta siellä mahdollisesti usein ilman varmuutta.

Putosin muuten edellisyönä ekaa kertaa 20v sängystä :D oli siinä koirat ihmeissään kun tulin vessasta, hyppäsin jalkopäästä sänkyyn ja kepsahdin sängyn ja patterin väliin niin että kolina kävi :D:D
Mies ei edes herännyt.

Mukavaa iltaa ihanaiset !

Muoks ihana Lucky kun palasit <3
 
Mikä tuo Mimi disperini juttu on. Itsellä on kans korkea hemppari ja tosi alhaiset paineet... miten se vaikuttaa.

Beislalle tsemppiä! Onko vielä luovuttaja kuvioissa vai ihan klinikka inssi?

Kyfillä ollut haamu...varovaiset onnittelut.

Halimami oot aika uusi täällä...tai sit vaan unohtanut sut... mut onnea plussasta!

Mariska86: putosit sängystä :) sulla jännät paikat...
 
Lucky, ihanaa että tulit moikkaamaan! Aukkari meni hyvin ja kivuttomasti. Eilen dpo 14 tein negan ja jätin luget pois eli nyt oottelen menkkoja. Hyvä että siellä sujuu taas paremmin! Lue tosta disperiini/aspiriini jutusta mitä kirjoittelin eilen tänne. Saattaa auttaa kiinnittymisessä sekä parantaa munasolujen ja limiksen laatua, jos ottaa pienellä annostuksella (ite aloitin nyt 50mg/pv) aspiriinia/disperiiniä esim. menkoista ovikseen asti. Amerikoissa on ihan yleinen käytäntö hoitojen yhteydessä. Jos on verenvuototaipumusta tai muita lääkkeitä käytössä niin aspiriini ei välttämättä sovi.

Mariska, hyvähän se on että haluavat ultrata :) Joo täällä on jo parempi fiilis eilisen nega-pettymyksen jälkeen. Kunhan ne menkat alkaisi niin pääsisi uuteen yritykseen.

On se kumma jos ei ala plussaa tulemaan poppaskonsteilla ja tällaisilla eväillä :) Ja mies vielä toivoi ruuaksi salaattia ja lohta <3 :p

ImageUploadedByVau Foorumi1440253610.068143.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Hmm, täällä tuntuu ehkä vähän alavatsan tuntemukset lisääntyneen. Voi olla kumpaa vaan, tätiä tai plussaa. Jaiks! Maltankohan odottaa maanantaihin testin kanssa? Ja oispa kiva ku yhteinen vapaa viikonloppu et vois puuhailla mut ennen simppanäytettä pitää pidättäytyä 2-5 pv... Pöh!

Maggie kp 27/28?
 
Lucky, ihana kuulla että menee paremmin <3 Voimia edelleen hyvinvoinnin ylläpitämiseen! :)
 
Onnea Kyfi ja Halimami! <3

Mahtavaa lukea plussa-uutisia!

Hyvä Kresikät että vuoto on loppunut :)

Larissalla ollut kunnon eväät!

Kiva kuulla susta Lucky!

Täällä kp 10 meneillään.. Aloitin salilla käymisen, saa ajatuksia vähän muualle, ja tavoitteena saada kiloja pois.. Ylipainoa on jonkin verran.. :/ toivottavasti tuottaa tulosta ja näkis muutosta vaikka joulun aikana! :D ruokavalio on aika hyvin muokkautunut viimeisen puolen vuoden aikana.. Mut nyt piti saada juoksemisen ohelle vähän lihasta :) alkuinnostus on ainakin kohdillaan, toivottavasti jatkuu..
 
Lucky, ihan omin luvin teen nyt ihmiskokeen. Gatusallahan oli aspiriini myös käytössä, jos muistat. Amerikoissa ottavat tuota 80-100mg läpi kierron, joten ajattelin että jos otan 50mg menkoista ovikseen niin se ei voi mitään kovin pahaa tehdä. Pakkausselosteessakin oli, että sitä voi ottaa jopa 500mg 3 kertaa päivässä, joten toi mun määrä ei ole paha. Ja ei kai aspiriinia saisi ilman reseptiä, jos se olisi kovin vaarallista? Mutta en siis ketään yllytä kokeilemaan, ihan omaa ihmiskoettani tässä suoritan ;) Alkaa olla sellainen olo, että sama kokeilla kaikki oljenkorret tässä vaiheessa... Onneksi mieskin innostui ottamaan nyt monivitamiinit ja sinkkiä mun kanssa :)

Kukka hyvältä kuulostaa! Itse pääsin tänään salille tauon jälkeen ja ai että teki hyvää! Kummasti saa ajatuksia muualle ja tulee sellainen olo että saa jotain aikaiseksi :)

Maggie, testaa jo ;) ja onpa tylsää kun ette voi puuhastella :/
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top