Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, mäkin olen miettinyt tota aspiriini-minidisperiini asiaa ja kovasti tekis mieli kokeilla. Mulla ei kylläkään ole mitään hajua mun hemoglobiini arvoista tai mistään muustakaan. Mä tokan km:n jälkeen kysäsin gyneltä asiasta mutta se jotenkin sivutti asian sanomalla ettei me tiedetä miksi km tuli.

Ilpurilla ollut ihana päivä :)
 
Toi aspiriinijuttu kuulostaa mielenkiintoiselle ;) mullaki on hemoglobiini aika korkea, nyt tosin edellisen raskauden jälkee sitä ei ees oo otettu mut sillon oli 135 alussa. Sit ku laski 100 ni olin iha pihalla mut rautakuuri vähä jeesas :D

Oon vähä kade teiän muiden ihanista päivistä ja nameista :( mä oon yksin kotisohvalla mut otinpa lasin valkoviiniä.

Ps. Tissit alkaa olla vähän arat sivuilta, eilen oli jo hieman ja nyt enemmän.
Viime kierrossa oli sama oviksen jälkee ja plussaa ei tullu eli nyt en elättele toiveita plussasta vaan uskoisin et ovis oli ja nää jutut liittyy siihen!

Nyt olis ilta aikaa lueskella teidän ihanaisten juttuja joten antaa palaa naiset ;)

Meritähti kp 19/35
 
Ootte naiset niin aktiivisia kirjoittaa ettei tällänen hidas pysy perässä. Pitäis omistaa tietokone, jotenkin tuntuu että puhelimella on niin hankalaa kirjoittaminen kun ei muista kaikkien kirjoituksia.

Pahoittelut negasta/tädistä ainakin Larissa ja Haikara. :( olin ihan varma että kumpikin plussaa.

Jollain oli komeat viivat o-testissä, toivottavasti tärppää!

Tää kierto on kyllä ärsyttävä. Ei päästy hommiin oikeena hetkenä. Toivoisin vaan et täti tulis ja sitten uuteen yritykseen. Ens kierrossa onkin naistenpolilla yhteinen lääkäriaika. Oon haikaran tavoin lainanun kirjastosta pari lapsettomuudesta kertovaa kirjaa. Nyt menossa lapsettomuuspäiväkirja. En tiiä uskallanko lukea loppuun kun haikara puhui sen surullisuudesta.

Jotenkin muutenkin ärsyttää koko yrittäminen. Taas kuvittelen kaikkia oireita vaikka tiedän että raskautuminen ei ole edes mahdollista. Tuntuu vaan että olen niin yksin asian kanssa :( Plaah! Onneksi on tämä foorumi.

Kp 27/31-33
 
Täällä vietetään iltaa mummilassa.. oma 8v ja veljen 7, 4 ja 1,5- vuotiaat lapset piristää iltaa.. aika kova meno päällä.

Mulla on alavatsa ollu jotenkin arka jo useemman päivän ja sit rinnat on kipeet (eivät oo oleet koko yritysaikana eli 2v aikana kipeet ku viime kierrossa) lisäks vatsalla sellasta outoo paineen tunnetta ja vihlontaa.....

Nyt toivon et menkat alkais vasta maanantaina et menis ne polin toimenpiteet eli kontrolli folliultra ja inseminaatio hyvin arkipäiville.. tosin en tiä pystyykö sillä pregnyl piikillä siirtään ovista päivällä.
Mut nyt lasten kans saunoon..
Kp27/24-28 yk 24

Ps. Huomenna teen aamusta testin et voin sit illalla huolella juoda pari kaljaa, oon menos kotipaikkakunnalla ylä-astekaverin kans vähän tuulettuun!! ☺
 
Sabetti, kohtahan sullakin alkaa olla ovis käsillä, toivottavasti pääsette hyvin hyödyntämään.

Ilpuri, kuulostaa todella ihanalta teidän päivä! Syytä ollakin toiveikas, kun on vielä noin ihana mies. :)
Mut oho keliakiatesti, outoa jos ne haluaa sen jos ei ole muita oireita.

Larissa ja Maggie kiitos, ihanasti sanottu, oikein liikutuin. Toivon vaan että sitten on yhtä ihanaa porukkaa täällä, tai tietty monet teistä mukana kuumeilemassa seuraavaa lasta. :)

Larissa hyvin sait kuitenkin puhuttua miehes kanssa kun lupas ottaa vitamiineja. Ei niistä ainakaan haittaa ole. Ja kiitos taas tietopankkina toimimisesta. Mä olin joskus lukenut tuosta baby-aspiriinista, mutta en muista mistä. Joka tapauksessa mulla on alhainen hemoglobiini, joten jätän välistä. Verta kun oon luovuttanut, niin usein on sillä rajalla että pääseekö vai ei.

Maggie aa sieltä on varmaan plussa tulossa! :grin

susanne, ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia. :)

Nessu huh mikä tauti, onneksi menit silloin lääkäriin. Toivotaan että tämä kuuri jo tepsii.

Meritähti, hyvä että oot ulkoillut! Harmi kun se ovis nyt ei näyttäytynyt, mut jospa se oli silloin kun et ehtinyt testata?

muurahainen, ovisplussatuulia! :)

Mymmelisti no voi elämä, jos vauvakuume olis sairaus niin varmaan olis ihmisrotu jo kuollut sukupuuttoon aikapäiviä sitten.

Jennie voimia. Varmasti turhauttavaa odotella jos tietää että kierto meni vähän harakoille. Onneksi ei oo pitkä aika kun pääsette puhumaan hoidoista.

halimami, toivottavasti teidän ajoitus osuu kohdalleen. En tiedä voiko Pregnylillä siirtää ovista myöhemmäksi, kun sehän saa aikaan sen. Jos ovis tulis luonnostaan aiemmin, luulis ettei se sitä estä... Mutta ei mulla varmaa tietoa ole.

On. Ei tullut o-plussaa tänäänkään, joten kävin hakemassa Pregnylin ja nyt illalla kun vaimo palasi reissusta pistin sen mahaan. Ei tuntunut pahalta. Luovuttajaa en nyt saanut kiinni huomisen aikataulusta, mutta koska puhuttiin jo että huomenna, kyllä se johonkin aikaan tapahtuu. Beisla kp12/öö oisko se 29 tässä kierrossa. Muistelen, että lääkäri sanoi että kun tänään pistän, ovis on sunnuntaina. Vai muistanko väärin ja on jo huomenna? Nyt kahdeksan aikaan illalla vasta laitoin.
 
Jennie, tiedän kyllä tunteen kun on varma että ovis meni hukkaan. Se turhauttaa vietävästi! Mulla kun oli noita 2-3 kk kestäviä kiertoja ni ois pitäny olla varmuudeks joka toinen päivä taktiikalla, jotta ois varmistus kun ei ollenkaan oviksesta tietoa. No eihän sellaseen tahtiin pysty kukaan enää kymmenen vuoden yhdessä olon jälkeen... Meni siis melko varmasti ohi ainakin jokunen alkuvuodesta, jos niitä oviksia ees tuli. Siinä oli vähän sekavat fiilikset... Mutta teille tsemppiä ensi kiertoon. Ehkäpä se on the kierto. :) Ja Jennie, et oo yksin tän asian kanssa. Täällä me ollaan. :)

Halimani, ehkäpä ette joudu/pääsekään jatkotutkimuksiin vaan tärppi käy! :)

Beisla, tärppionnea ja napakkaa ajoitusta! On kyllä maailma kumma ku piikillä voi tilata oviksen paikalle. Mahtavaa. :)

Muillekin tärppionnea, plussia o- ja r-testeihin, kun niiden aika koittaa, sekä pitkää pinnaa piinapäiviin.

Ja kiitos kaikille, jotka jaksaa valaa uskoa mun plussaamiseen. Itellä lähes oireettomuus ja kierron lopun häämöttäminen on karistanut vikatkin toivon rippeet. Pieni mahis tietysti on mutta mutta... Äh! Voi kunpa!

Muutamia naamanäppyjä on ilmestyny, ennakoivatko tädin tuloa? Aivan minimaalisia tuntemuksia alavatsalla jos sitäkään ja hieman normia kosteampaa alhaalla, mutta tissit ihan mitättömät, ei reagointia mihinkään suuntaan...

Maggie kp 27/28?
 
pikainen omanapailu eli kp29/28-32 ja dpo 13 ja aamulla pregcheckin tikkuun saatu jonkinlainen haamu:smiley-angelic001 kuvaa en saanut (yritin kyllä:grin) kun niin surkea tuo puhelimen kamera:rolleyes: vielä hiukan varovaisen toiveikas, täälläkään ei oikein kummempia oireita ole, aavistuksen rintoja kihelmöinyt liivit päällä ja no alakerta edelleen melko kostea mutta sekin asettunut aikaisemmasta joten maggie, toivo ei oo menetetty :wink
 
Huutelen täältä taustalta, että haluavat varmaan sen takia hoitojen aluksi tutkia myös keliakiavasta-aineet, koska hoitamaton keliakia voi aiheuttaa monenlaisia ongelmia ja kuitenkaan oireet eivät ehkä ole sellaisia että olisi osattu yhdistää keliakiaan. Tosin nuo vasta-aineet ovat vain suuntaa antavia.

Toivotaan paljon plussia tänne! Mä täällä taustalla luen teidän juttuja päivittäin ja myötäelän niitä. Negat ja tädin saapumiset aiheuttaa kiukun ja pettymyksen ja plussat (vaikka ovistestiin) saa monesti kiljahtamaan ääneen..
 
Maggie, kiitos ymmärryksestä. Tässä foorumissa parasta on just se kun aina saa tukea ja kannustusta. Kiitos siitä <3
Tsemppiä teille, toivotaan ettei täti tulisikaan.

Kyfi, varovaisesti onnea, toivottavasti vielä vahvistuu ja saadaan tänne lisää plussia +++ :)
 
en nyt tiedä saako noista mitään selvää
 

Liitteet

  • Snapshot_20150822_1.JPG
    Snapshot_20150822_1.JPG
    21.6 KB · Katsottu: 172
  • Snapshot_20150822.JPG
    Snapshot_20150822.JPG
    23.4 KB · Katsottu: 221
Haikaranyytille pakko kommata, että ne näpyt tisseissä on rasvapahkuroita ja niitä tulee useimmiten raskaana ollessa. Mulla on sellasia, nousi heti kun tulin raskaaks. :) Ja mulla niitä on vain toisessa rinnassa. Niiden tehtävä on kosteuttaa nännipihaa.
 
Kyfi, plussa se on!!!!! Onnea ja tarrasukkia!! :)

Oisko meillekin tässä se plussa-aalto alkamassa???

Larissa kp 27/27-33, dpo 15 ja menkkoja oottelen
 
Kyfi: varovaiset onnittelut ! <3
Wildside: Kiitos kun kommentoit :) mutta täällä verta tulee ja ihme hyytymiä ja klönttei aikamoista tahtia :(

Haikaranyytti kp2
Yk 28
 
Siis mikä tulos halimami?? Viivathan tossa on!! :) eli P L U S S A !!!

Larissa ei oottele mitään tätiä siellä!

Wildside samaa mieltä! Noi on raskausnäppyjä :)

Beislalla tänään inssipäivä, jei!

Kyfillä plussa! Ihanaa!

Ei oo alkanu vuoto, nyt 5+4
Tänään ajattelin olla ekan päivän ilman sidettä kolmeen viikkoon.. Jännittää :)
 
Takaisin
Top