Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onko??? En halua innostua ku en ymmärrä tälläsiä.. tässä ehkä parempi kuva...
 

Liitteet

  • 1440225080014.jpg
    1440225080014.jpg
    33.7 KB · Katsottu: 166
Halimami, plussa se on!!! Nyt tarrasukkia mukaan pienelle :)

KresiKät, oot ihana mutta eiköhän mulla ne menkat ala lähipäivinä kun luget jäi pois. Ja ihanaa, kun olet ehtinyt jo noin "pitkälle"!! Mitään vuotoa ei oo sinne tulossa! :)

Ihana mies mulla :) sanoi noiden vitamiinien syömisestä, että syö mielellään jos se tekee mut iloiseksi <3 käski vielä joka päivä tuoda ne nokan eteen että muistetaan molemmat ottaa <3
 
Beisla: Toivottavasti luovuttaja tavoitettu, onko tullut piikistä sivuoireita?

Maggie, hui kun sulla alkaa olla H-hetki käsillä!! :nailbiting:

Aphrael, kiitos tiedosta! Tuohan selittääkin :)

Plussiaplussiaplussia!!!:smiley-angelic003


Ilpuri kp19/n.32, yk19, dpo 0 (kai)
 
Kyfille suuren suuret onnittelut haamulaisesta, joka ihan selkeästi näkyi :) :) tarrasukkia pienokaiselle matkaan! <3

Halimamille myös onnittelut plussasta!!! :) tarrasukkia sinnekkin matkaan!

Vautsi mikä aamu!!! Kaks plussaa meidän ryhmässä!!! :) :) :)

Hei, jokos plussanneet saa siirtää plussanneisiin, vai tekiskö tossa plussanneet kohdasta rv 10 ohittaneet kohdan?
 
Halimami: Onnea plussasta ! <3

KreisiKät: Ehkä olivat ehkä eivät mutta meikä tyhjenee tääl ni rajusti että mitään raskautta ei ole :(
Rinnatkin alkaa tasoittumaan...

Kp2 yk28
 
Halimamillekin onnea plussasta :) kaks viivaa näky vaikka kirkkaassa auringonpaisteessa tihrustelin ;)

Kukas hyppää seuraavana tähän plussa-aallon kyytiin?! :)

Meritähti kp 20/35 oviksesta ei tietoa
 
Mimmu kiitos, niinhän se lääkärikin sanoi. :) Taas vaihtelee ohjeistukset; mä yritin kysyä että kannattaisko meidän yrittää kahta inssiä, niin tämä lääkäri oli sitä mieltä että yks riittää ja liikkuvuus on parempi kahden päivän välein. No, jos vaimo ei ois ollu reissussa oltais varmaan silti yritetty kahta. Luotan tähän lääkäriin ja uskon että se on ammattilainen, mutta haluan ottaa huomioon myös eroavat ohjeet kun ei näissä asioissa ole yhtä totuutta.

Maggie no sanos muuta, kätevää kun pystyi sopimaan jo etukäteen hyvää päivää. Esim. jos luovuttajalle olis ollut tosi hankala päivä lauantai, oisin tuikannut Pregnylin vasta lauantaina.
Pidän vielä peukkuja sun puolesta, ei kaikille juurikaan tule oireita! :)

Aphrael kiitos tiedosta, en ajatellut että keliakia voi olla niin vähäoireinen tai hankalasti tunnistettava.

Kyfi mahtavaa, kyllä tuossa jotain näkyy! Parin päivän päästä uutta testiä? :wav

Hamimami haamulta näyttää iik, vahvistumsita! :wav

KresiKät huh miten helpottavaa, saakin pysyä vuoto poissa! :)

Muurahainen jes, kuulostaa tosi lupaavalta. :)

On. Ihanaa lukea näin paljon hyviä uutisia heti aamusta. Mekin saatiin inssiaika sovittua, olis 11-12 aikaan. Sitten olis vaan matka kohti rauhallisia, rentoja piinapäiviä. :p Kp13/29
 
Halimami, tuplaviiva siinä on! Ihanaa!! Vahvistumisia ja varovaiset onnittelut! Voisko tätä sanoa jo plussa-aalloksi?!

Larissa, ihanasti mies sanoi :)

Murkun vahvistuvalle ovistestille peukku!

Ja Beislalla inssi!

Täähän on aika hyvä aamu!!

Muoks. Ja Kresikätin vuotoja ei näy! Sekin vielä!!!
 
Haikaranyytti, senkin hassu! :) eiköhän sieltä olis eilen dpo 14 joku haamu tullu jos joku ois kyydissä. Mun seuraava plussan mahis on sitten 4 vk päästä kunhan nyt pääsis uuteen kiertoon. Mutta ihana oot! <3

Meritähti, sulla onkin 2 viikon piina alkamassa! Eiköhän se ovis oo siellä ollu kun eikö sulla ollut jotain olojakin? Saat sitten 2 vk päästä sen 2 viivaa tikkuun kun oviksen aikaan et saanut ;)

Murkku jes! Sieltä se ovis tulla jollottaa sullekin! :)

Beisla, jee sinäkin pääset kohta "rauhassa" piinailemaan :)


Mulla on hyvä fiilis vaikka tätiä oottelenkin! Huippua aloittaa aamu sillä, että näkee täällä meidän ketjussa plussia!!! :) miehen kanssa otetaan uudessa kierrossa vitskut ja itelleni haen tänään sen aspiriinin. Macaakin olis kaapissa joten voisihan sitäkin ottaa ;) kyllä tää taas tästä! Lenkille koiran kanssa ja sitten salille käy mun tie.
 
Oho, olikin tullut enemmän viestejä väliin kun kirjoitin omaani.

Ilpuri, ei tullut mitään sivuoireita piikistä sen paremmin kuin letroistakaan. Hoitaja sanoi, että on tosi yleistä että pistokohtaan tulee iso punoittava alue, mutta mulla ei näy mitään.

Larissa, tosi hyvältä kuulostaa! Ja kannattaa varmasti kokeilla se aspiriinitemppu, tuskin siitä ainakaan haittaa on.

Huomasin nyt että ei olekaan ovislimat ilmaantuneet vielä, itse asiassa vähentyneet eilisestä. Että oli se irrotuspiikki varmasti hyvä idea, että ei ainakaan ovis pitkity.
 
Beisla, hyvä tuuri sulla ettet saanut letroista ja piikistä oireita. Helpompaa kun ei tartte kärvistellä sivuoireiden kanssa normaalin arjen kiireiden keskellä. Olkoon tää nyt teille THE kierto!!! :)

Mietin tässä että maltanko pitää sittenkään foorumitaukoa... Katotaan :D saatan hengata ja jutustella täällä, mutta jättää kp:t ja oireet kirjaamatta ;) Jos tuleva kierto mentäisiin vaan rennosti eli otettaisiin vitskut ja pidettäisiin hauskaa vällyjen välissä ja muutenkin ;D luget aloitan vain jos tuhru meinaa ilmaantua.
 
Muokattu viimeksi:
Moikka!

Kp 48 ja testit näyttää negatiiviselta (ylempi kuva), tänään kun tein joku ihme "täplä" (alempi kuva), onko toikin nyt nega? Näätteköhön edes mitään alemmassa :D

Alan tänään syödä terolut kuurin kun ei vaan millään menkkoja ala :( mitä jos jos jos oliskin raskaana niin onko noita terolutteja turvallista syödä?

Tää lähtee huomenna auringon lämpöön viikoksi ja koittaa rentoutua ;)

Valtavasti onnea kaikille plussanneille, hienoa <3
ImageUploadedByVau Foorumi1440232650.415874.jpg
 
Jes todellakin mikä aamu! Näin kanssa molemmissa, Kyfin ja Halimamim kuvissa toiset viivat. Värejä en hirveesti erottanu mut selkeät viivat kuitenkin! Vahvistumista kummallekin! Jee! Todella, tästä sen plussa-aallon on lähdettävä. Yritän hypätä aallon mukaan :) :) :) :)

KreisiKätin vuodottomuus. Mahtavaa!

Murkun plussa vahvistuuuuuuuuuu! Sit pääset jälkiaaltoon myös r-testissä muutaman viikon päästä.

Etkä sä varmaan Larissa mitään taustaile ;) Täällä porskutat entiseen tahtiin. Tietysti! Mitä jos meille tulis vaikka joku kysymys sillä välin ku oisit poissa?? Hihihhihihi! Uuteen kiertoon mars (jos ei siellä sit oo ylläriä). Mut rento ote kuulostaa hyvältä. Siihen pyrittäköön kaikki!

Maggie kp 27/28? Tää ja huominen. On edettävä maltilla. Paljon puuhaa että aika menis nopeesti. Miks elämä piinaa? Miks asioiden pitää olla niin vaikeita ja elämän niin arvaamaton? Sit taas jos uus kierto pärähtää käyntiin niin on taas niin monta monta monta viikkoa tähän samaan hetkeen. Huoh!
 
Kiitos onnitteluista mut aika varovaisin mielin nyt oon.. maanantaina uus testi.. ku tua apteekissa ei oo ku apteekin raskaustesti (minkä tein aamusta), early joku?? ja clear blue... en tiä kannattaako hakee toinen ja tehdä vielä tänään uus.. onkohan toi early testi herkempi vai vaikuttaako sit se et ei oo aamuvirtsaa ni tulokseen... en tiä.. ihan sekasin oon ja en oikein osaa mieltää tota plussaks ku on noin vaalee, vaikkakin siinä livenä mun silmään on väriäkin ja viiva tuli 2min kohdalla..
Juomatta alkoholia aattelin kaiken varalta olla tänään kuitenkin... onneks on paras ystävä ketä tietää meijän yrityksestä ja sille voi jo nyt tästä kertoo..
 
Tytsyy, musta ei näytä plussalta. Yleensä täplät on virheitä tuotteessa. Ei tietty kuvasta nää niin selkeesti... Terot ei varsinaisesti haittaa mahdollista raskautta, toisillahan keltarauhaslääkitystä käytetään tukemaan omaa hormonitoimintaa raskauden aikana. Mut miks et alottais kuuria vasta reissun jälkeen? Antaisit kropalle vielä viikon aikaa kokeilla omaa toimintaa. :) Tsemppiä piinaan ja päätöksiin!
 
Kyfi86 kyllä testissä minunkin silmiin haamu piirtyy! :)

Ja halimamilla kans ihan selvä haamu! :)

Onnea onnea! Ja pikkuisille sinnikkyyttä kyydissä pysymiseen!♥

Ihana tulla lukemaan tässä ryhmässä näin iloisia uutisia! Jee!
 
Takaisin
Top