Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tarinaa lyhykäisyydessään: Keskenmeno ollu kesällä 2011, joka sai alkunsa pillereiden läpi exän kans. Nykysen kans jätin sitte pillerit pois 1/14 ja mitään oo tapahtunu. Mulle ois ensimmäinen ja miehellä on jo edellisestä suhteesta lapsia. Minkään näkösiin tutkimuksiin en oo saanu itteäni vielä tähän mennessä raahattua, vaikka nuin pitkään onki jo yrittäny. Tässä kierrossa nyt oli testissä greippimehu.
 
Kiva että allekirjoitustyyli sopii kaikille, minähän sitä tuolla raskaaksi 2015 ketjussakin ehdotin :)

Mh,onnea!! Mäkin nään väriä :)

Juttelin äsken lekurinnkanssa,kun oli soittoaika ihan muista jutuista. Kerroin että kierrot alkanu heittämään häränpyllyä ja lutis tosi lyhyt. Vastaus oli et vuos pitää ootella ja antaa kropalle aikaa korjata ite ku ittesä.
Mä oon kuitenkin jo 34, et kovin kauaa ei viittis vaan ootella. Mut ei maha mitään. Kahellaa nyt tovi vielä ja jos ei parannusta näy ni käytävä yksityisellä vissii .
Oviskipuja oli aamulla aika lailla eli ovis kai tänään kp23/29. Jei.

Nyytti kp23/29 yk5
 
Jos päivitätte etusivulle plussia niin mulla siis plussa 6/15 ja la 2/16. En tiiä kirjotinko täällä että olis ollu viides kierto km jälkeen, mutta kun laskeskelin uudestaan niin kuudeshan se oli :) Kerta oli se 12 kierto kaiken kaikkiaan. Ai miten niin huono matikkapää? :D

Onnea mh!! Nyt vaan lujaa otetta kyytiläiselle! :)

Tsemppiä oviksiin ja ihanaa kuin iso jengi teitä on juhannuksena testaajia! Toivon joka ikiselle plussaa ja oikein kuivaa juhannusta! :wink:grin
 
Mh- ONNEA plussasta!!! Nyt kaikki liimat ja tarrat matkaan,että pieni pysyy kyydissä! :)
Darkmimosa, IHANIA KUVIA <3 haaveilen itsekkin omasta kauramoottorista kotitilan kera :D

Taas unohtui puolet siitä,mitä olisi halunnut kommentoida..höh! Monella kuitenkin tuntuu olevan rento asenne kesän aikana, toivottavasti se tuottaa toivotun tuloksen ja kaikki päästään siirtymään ennen syksyä iiiiihan toisenlaiseen ryhmään ;)

On. Siiiiiis justiinsa kun heitti kirveen kaivoon oviksen kanssa, aamulla oli testiviiva huomattavasti aikaisempia vahvempi. Ei kuitenkaan ihan yhtä vahva,mutta nyt iltapäivällä uusi testaus ja viiva selkeästi aamua haaleampi :p onneksi eilen tuli talleteltua ja tänään tarkoitus vielä tuo ukko kellistää ;)

Titja kp16/28 yk17
 
Nyytti, aika PEESTÄ että sun pitäisi muka vuosi odotella :( tässä huomaa miten eri käytännöt on eri alueilla. Mun piti katella noin 9kk tätä tiputteluhommaa ja pääsin sitten ensin omalääkärille sekä lopulta tonne naistenklinikalle. Ja ikää ok "vaan" 28.

Titja, onnea oviksen hyödyntämiseen! ;)

Larissa kp 14/27-31, dpo 0?
 
Mymmelisti, viime kierrossa ovis oli kp21 ja silti kierto jäi 29 päivään vaikka luulin et ois ollu pidempi,kerta ovis tuli viikkoa myöhemmin kun aiemmissa kierroissa. Eli en nyt sit tiedä, et miten tässä kierrossa käy. Nähtäväks jää.
 
Heippati! Tääl on selviydytty mökiltä kotiin ja luettu monta sivua teidän juttuja! :)
Pää lyö taas aika tyhjää mutta

Onnea mh selkeä plussa siellä! :)

Onnea ovis plussan saaneille! Ei muuta kun hyödyntämään mars :)

Darkmimosa laittoi ihanat kuvat jaakosta ja olikos se uusi varsa tyyne? Ihanat heppa vauvat! ;)

Tääl ei kummempaa kp19/27-30
 
Niin ja tajusin just että tää ehkä kans testaa juhannuksen tienoolla.. Jos täti ei tuu paikalle.. Tosin mä en usko onnistumiseen tässä kierrossa :D
 
Ai niin! En päässyt aiemmin tiiraamaan testikuvaa kun töissä oli kokoajan joku olan takana... mut mh- mielettömästi onnea! Ihan selkeä plussa mun mielestä! :)
 
Onnea MH plussasta! Tarrasukkia matkaan pikkuiselle! Saako muokata jo etusivulle plussanneisiin? :)

Sen verran vauhdikas päivä takana, että pää lyö ihan tyhjää.

Mun puolesta voidaan tehdä miten vaan et on sit lista tai jokainen kirjoittaa oman kommentin alle, listalta olis vaan helpompi seurata kellä on jännät paikat :)
 
Muurahainen, entä jos ne jotka haluaa vois ilmoittaa testipäivänsä, ja sen vois muokata etusivun listaan? Löytyis lista helposti, eikä tarttis joka päivä olla muuttamassa kp-numeroita.

Mh, hurjasti onnea, onhan tuossa selkeästi väriä! :) :wav
Onko mitenkään mahdollista, että sulla oliskin ollut ovis aiemmin ja dpo:t pidemmällä?

Hileinen höh, johan on outoa. Ehkä uutta testiä varalta parin päivän päästä? Jotkut saa vaan hitaammin plussan, tosin lonkalta heitän että kyllä viimeistään viikon päästä pitäis näkyä jos on näkyäkseen viivaa.

Mymmelisti, no olipa taas ajan tasalla olevaa henkilökuntaa. :rolleyes: Älytöntä kun ite pitää olla niin hyvin kartalla.
Mäkin oisin voinut ottaa sen ukkosen, tai me saatiin vaan sen reuna tänne, kaukana jyrähteli ja vähän välkkyi.

Lucky, niinhän se on että koira pitää valita harrastus- ja liikuntatoiveiden mukaan, eikä (ensisijaisesti) ulkonäön. Hyvä jos paimenkoira kuitenkin kelpais sun miehellekin. :) Toivottavasti clomit tuo avun!

Larissa ihan mahtavaa, tuu vaan hihkumaan tänne niin paljon kuin sielu sietää. :grin

Sabetti, mahtoi olla hyvä reissu jos kp:tkin pääsi unohtumaan. :)

Mami91, hieno ovisplussa sulla. :) Eiköhän sillä eiliselläkin tallettelulla pitäis pärjätä, jos ette tänään kerkeä.

susannne, hyvä että on talletukset kunnossa. :)

Nyytti, harmittaa niin teidän puolesta kun muka pitäis vuosi kattella outoa kiertoa! Ymmärrän että muutama kk mutta vuosi on jo tosi pitkä aika, etenkin tosiaan yli kolmekymppiselle. Kumpa nyt korjaantuis pian itsestään!

Titja no niin, ehkä se ovis vielä tulee sieltä. :)
 
Ylihuomenna olis tosiaan ensikäynti klinikalla. Mitäköhän siellä tapahtuu? Klinikan kuvauksen mukaan tehdään tutkimus- tai hoitosuunnitelma mutta ei ultrata. Jos on muita klinikalla käyneitä, onko jotain mitä erityisesti kannattaa muistaa kysyä? Ainakin pitää kysellä mitä tutkimuksia haluavat tehdä mulle, ja sit luovuttajan aikataulusta, miten hänet sinne haluavat. Jänskää.
Kp5/28-32
 
Mamilla hieno ovis plussa,toivottavasti saatte hyödynnettyä;)

Mh ihan selkeä plussa eikä haamu :) Kaikkea tahmaista matkaan, että pysyy kyydissä.

Mymmelistillä hieman erikoinen näytteenotto reissu ollu. Välillä tuntuu, että hoitavat tahot eivät tiedä mistään mitään. Pitäis ite hoitaa itsensä :D

On. Kävin tänään pitkästä aikaa ratsastamassa ja olihan se ihanaa :hello2 Saa muuta ajateltavaa hevosen selässä. Ollaan juhannuksena lähdössä laivalle. Ja tulikin mieleen, että viimeksi kun plussasin oltiin lähdössä laivalle. Oiskohan tää joku enne :think005:grin
Tädin pitäisi saapua juhannuksen jälkeen alkuviikosta, mutta ei tarviis;) Yritetty pitää "liikenne " vilkkaana tuolla makkarin puolella. :laughing021

Soma Kp 13/28-30 ,ovista odotellessa.
 
Larissa: kyl mä siihen tulokseen olen tullut että paimenkoira rotu, koiran näköinen koira, ei saksanpaimenkoira vaikka kauas ei tartte mennä ku tuostaki saksaria löytyy... :) ja tosiaan sillälailla helppo rotu että aloittelevan harrastelijan olis shutkot helppo päästä touhuun mukaan. Nyt olis jo pentuja lähettyvillä mutta joutuu antaa odottelemaan vielä.

Mh: viel onnittelut tätäkin kautta!
 
Pikainen esittely itsestäni, eli täällä kirjoittelee yrityksen marraskuussa 2013 aloittanut. Ikää on jo yli kolmekymmentä. Itselleni toista, miehelleni esikoista yritetty tuloksetta. Lapsettomuushoitoja aloiteltiin 11/14, jossa lääkäri totesi, ette ovuloi ollenkaan. Clomit määräsi ja tuli siihen tulokseen että en ovuloi edes clomien kanssa, joten hoidot laitettiin jäihin, kunnes laihdutan neljä kiloa. Nyt paino on vaan lähtenyt nousemaan, ja parissa kierrossa vahvat ovisplussat olen saanut, tosin vauvaa ei vieläkään ole kuulunut.
Käytössä tällähetkellä gelee royal ja foolihapot.

muurahainen kp6/30, yk18

Sori että kopsaan tä mut lueskelin alkupäästä pitkästä aikaa
Millä perustein et ovuloi clomienkaa? :o Mites nyt onko hoidot edelleen jäissä ? Onko gelee royal vaikuttanut omasta mielestäsi miten? Ja kauan oot syöny ? : )



Halusin muute kysyä et kattoko kui moni tätä lauantaina 19.30? mie katoin :D huhuh hurja ohjelma..
ImageUploadedByVau Foorumi1433802891.104419.jpg
( kuva )
 
Mäkin voisin tänne tulla.

Minä 36v ja mies 30, täyttää joulukuussa 31. Yritetään mulle neljättä ja miehelle toista. Ennen esikoista oli keskenmenoja, ainakin kolmesti, ellei jopa neljästi, sitten syntyi poika -07, keskeytynyt keskenmeno 05/08, tyttö -09, keskeytynyt keskenmeno 05/12, tyttö -13, keskenmeno 03/15 ja keskeytynyt keskenmeno 04/15. Ollaan yritetty 06/14 asti, ensin periaatteella tulee, jos on tullakseen.

Vuorokausi vaihtui, eli nyt on kp 15/29-32 (?) En tiiä, että mikä on kierto kkm:n jälkeen...
 
Takaisin
Top