Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitti ihanat <3 mutta eiköhän ne menkat sieltä tule viimeistään maanantaina. Dpo 14 kyllä pitäisi testissä jo jotain näkyä, jos raskaana olisi. Kierto jää lyhyeksi, kun ovis oli niin aikaisessa.

Haikaranyytille pahoittelut menkoista ja isot halit <3 I feel you! Mie uskon kans, että siellä on jotain yrittänyt tapahtua!

Larissa kp 26/27-33, dpo 14, yk 14

Muoks. Avasin instagramin ja heti ensimmäisenä näkyy kahden eri raskaanaolevan mahakuvat. Kiitti universumi, ihan kuin ei tarpeeksi oma nega ottaisi päähän niin hierotaan aihetta vasten kasvoja... :(
 
Muokattu viimeksi:
Taas oon hetken taustaillu tässä, joten kaikkea kommentoitavaa en valitettavasti millään pysty muistamaan, joten anteeksipyyntö teille jotka jäävät nyt vähemmälle huomiolle :( mutta tässä niitä jotka jäi vahvasti edellisiltä päiviltä mieleen;

Larissa, pöh negalle! Siul oli niin kovin hyvät oireet jo siellä..

Haikara, pahoittelut tädistä :( mut uskon myös ett siel jtn yritti kyl tapahtua! Enskerral sit pysyy loppuun asti :) halauksia ja tsemppiä koulupäivään!

Mimmu, raskaat päivät teillä menossa karvasen ystävän parasta päättäessä❤
Itsekin pohdin monesti ett miten tuun kestämään kun sateenkaarisillalle joutuu omia karvasia saattelemaan..
Ja olipas siulla todella tökerö "ystävä" :( vaikka toisilla käy helpommin, voisi muutkin ottaa huomioon silti..

Pepellä ihana masu siel jo❤

Ilpuri, ihanaa jos saat noinkin hyvällä alella ostettua kauan haaveilemasi laitteen! Sopiiko kysyä minkämoisesta laitteesta on kyse? :)
Näinköhän noin iso satsaus tuo plussankin.. :)

Irvikissa, kuullostaa hyvin rankalta tilanteelta siellä. Toivottavasti et joudu lopettamaan kuumeilua/yritystä ennenku pieni pääsee syliin❤

Beisla, onnea hyvistä ultrakuulumisista ja onneksi letroannos sattui olemaan juuri oikea! :)
Nyt sit plussaat tästä kierrosta ;)

Katjusha, toivon niin kovin ettei ovisplussa jäänyt vain kiinni, tai olisi vasta tulossa. Toivoa on jokatapauksessa!

Hillittömiä plussatuulia kaikkiin suuntiin ja joka kierron vaiheeseen! :)

On; huoh alku viikosta maha aivan sekasin ja sit ummetti 3-4pv ja nyt taas aivan ripulilla. Kohta en enää jaksa tän mahan kanssa :D

Mies kertoi omat kokemuksesta tuosta gelee+sinkki+fooli pillerikombosta; "tekee vaan herkemmäks ja sit tuun puolet nopeemmin. En tykkää" :D
Silti ottaa joka ilta mukisematta edelleen ja toisinaan jopa muistuttelee mua niistä! :) vissii tais pelottelut simppanäytteen antamisesta tehdä tehtävänsä ;)
 
Nennaa, saisinkohan minäkin miehen syömään sinkkiä ja foolia sillä kiristämällä, että kun se ei halua sitä simppanäytettä antaa... :D
 
Muokattu viimeksi:
Saako kysyä mikä niillä on sitä näytteen antamista vastaan? Meillä se oli ainakin ihan selvä, että kun muakin tutkitaan ja hormoneja joudun syömään, niin hän tekee oman osuutensa kanssa. Vaikkei se tainnut mikään ilon päivä sille olla, ni kyllä se sen ihan mielellään antoi, kun yhteinen projekti tää kuitenkin on ja näki mun pettymyksen kerta toisensa jälkeen. Kyllä musta ois tuntunut hyvin epäreilulta, jos mä teen kaikkeni ja toinen ei voi viiden minuutin hommaa tän eteen tehdä. Tarkoitus ei oo mitenkään arvostella tai loukata, oon vaan tätä jo pidempään ihmetellyt.
 
Pahoittelut vuodon kohdanneille :/

Hitsipilli sentään. Saatan liittyä kerhoon.
Vein yhden koiran pieneen leikkaukseen ja käväisin siinä vessassa. Mullahan tihkuu verta :/. Nyt jos kysytään, niin tuntuu menkkatuntemuksia eikä suinkaan ovulaatiota. Eipä ole kyllä ennen 2-3 viikon välein alkanut vuoto. Hmm, kroppa on NIIN sekaisin. Välivuotoja en ole koskaan kokenut.

Mutta hei sainpahan ainakin paljon seksiä että sen puoleen ei voi valittaa!
 
Liisu, meillä mies on edelleen sillä asenteella että tulee jos on tullakseen. Meillä ei siis ole projektia vaan minä kuumeilen enemmän ja mies tjottaillee. Kammoksuu jo siis sitä kun mua on tutkittu tiputteluvuotojen takia, mutta on tyytyväinen kun sain luget avuksi. Hän ei halua, että tämä menee väkinäiseksi yrittämiseksi ja sen ymmärrän. Kuka sellaista edes haluaisi? Ja ei toista vaan voi pakottaa mitään näytettä antamaan vastoin tahtoa. Epäreilultahan tämä tietty tuntuu, mutta mies näyttää ahdistuvan entisestään jos menen sille avautumaan siitä, että se ei anna näytettä. Ei oo muita vaihtoehtoja kuin antaa asian hautua ja koittaa jos hän alkaisi foolia ja sinkkiä syömään niin koko näytettä ei ehkä tarvittaisi lopulta. Kyllähän tuo taas sai nähdä mun fiilikset negan jälkeen, kun joka kerta hajottaa vaan enemmän kun ensin tulee nega ja sitten menkat.

Katjusha, pahoittelut välivuodoista :( ne on niin perseestä! Jos sulla olisi ovis niin siihenhän voi liittyä pientä vuotoa...

Musta tuntuu, että foorumitauko voisi olla kohta taas paikallaan. Asia pyörii taas liikaa päässä ja ahdistaa.
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei kun on paljon huonoja uutisia! :sad001

Irvikissa, kuulostaa aika pelottavalta sun tilanne. Toivon että sut saadaan kuntoon, ja pääsisit vielä joskus piinailemaan. Voimia ensi viikon tutkimuksiin. :hug013

Larissa, ei sen noin pitänyt mennä. :sad001 Isot pahoittelut negasta, mutta uskon että luget tuo sulle vielä plussan.

Haikaranyytti pahoittelut menkoista, ehkä siellä tosiaan yritti tapahtua jotain.

Katjushalle myös, voi ei jos nyt alkaakin vuoto. :sad001

Hileinen, toivottavasti saat pian suunnittelukäynnin ajan. :)

Ilpuri, ikävää jos hoitaja kuulosti ärsyyntyneeltä kun vahingossa väärälle päivälle olit varannut ajan. Sattuuhan sitä, pitäis heidän se ymmärtää. Parempi jos vois heiltä kysyä varmistusta, mutta ymmärrän et tuossa tilanteessa ei tee niin mieli soittaa.

Maggie, ihanasti sanottu. :)

Mariska kiitti, ja tsemppiä sulle vielä ultran odotteluun. Oliko pitkä aika vielä ultraan tai neuvolaan?

Mimmu voimia vielä raskaaseen tilanteeseen. :sad001

Soma mikä siellä tilanne?

Nessu, hyvä että lääkkeet puree noin nopeasti. Pian oot taas jo kunnossa. :)

Lumihiutale tsemppiä piinailuun, kuulostaa hyvältä teidän tallettelut.

Nennaa, ihanaa kun sun mies jaksaa popsia pillereitä. Mulle itelle ei kyllä geleet sopineet (tai en oo varma johtuiko juuri niistä, mutta tiputtelu oli paljon runsaampaa siinä kierrossa) niin voittehan kokeilla hetken myös sinkki+foolihappo-yhdistelmällä.

On. Täällä on limat nyt selkeästi venymään päin. Ei vielä eggwhite, mutta jo lähempänä ovislimoja kuin eilen. Ajattelin tehdä o-testin kolmen aikaan, niin ehdin vielä apteekkiin jos tarvii. Tosin pikkasen arvon, että pitäiskö odottaa Pregnylin kanssa jos ei o-plussaa tule, kun limat on jo noin selkeät, eikä mulla yleensä kovin montaa päivää ole tullut niitä... mutta ehkä nyt teen lääkärin ohjeen mukaan. Beisla kp12/28

Eilen olin ekaa kertaa elämässäni Taideiden yössä. En tosin pitkään. Mutta tein jotain jännää, maisteltiin siskon kanssa heinäsirkkoja! Ei ees ollut pahaa. Joku kuvaili niitä sanoilla "kuin lihaisaa popcornia". Tavallaan koostumus toi mieleen ravun tai äyriäiset (vaikka jälkimmäisestä en pidäkään). Tähän asti olin ajatellut että ällöä, en kyllä maistais, mutta sisko yllytti. Ja jos sisko uskaltaa, pakko on minunkin. Näin meillä. :p
 
Larissa, oli hyvä ja selventävä selitys. Eihän toista tietenkään voi pakottaa. Sä olisit vaan sen plussan niin ansainnut!!

Katjusha, sinä se aina jaksat olla positiivinen vaikka mitä olis! Pahoittelut välivuodosta :(

Ai Beisla kävitte maistamassa niitä "koriste" sirkkoja :D aika rohkee olit!

Muoks. Haikaranyytti :( voimia!!! En oikein muuta osaa sanoa.
 
Beisla mee vaan lääkärin ohjeen mukaan. Ja rohkea olet ollut kun söit sirkkoja! Itse en ehkä olisi pystynyt :D

Liisu, sori mulla kuohahti ehkä ton selvennyksen kanssa vähän yli. Välillä tulee sellainen olo, että kun meillä ollaan tjottailufiiliksellä miehen puolelta niin en "saisi" edes tänne kirjoitella. Joudun vähän väliä jotenkin tätä asenne-eroavaisuutta selittelemään täällä.

Olen täällä itkeskellyt koko aamupäivän kun on niin epäonnistunut olo. Haluaisin pystyä vain olemaan rennolla fiiliksellä plussaamisen suhteen niin kuin mieskin, sillä mitään vikaahsn musta ei ole löytynyt! Aukkarin epikriisiin oli lekuri jopa kirjoittanut, että mahdollisuudet raskauteen ovat hyvät. Jos lugeja ei olisi käytössä ja niiden käytön aloitus oviksen jälkeen ei olisi niin tarkkaa niin menisin ensi kierron kiertoa seuraamatta ja foorumitauolla. Ehkä yritän sen toteuttaa jotenkin... Mulla on liian kova paine ollut taas tästä asiasta joten sekin voi estää onnistumisen.
 
Larissa,tarkoitus ei ollut tehdä sulle sellaista oloa, anteeksi. Varmasti on yleistä että mies tjottailee ja nainen yrittää. Tsemppiä noihin fiiliksiin. Luget on kyllä siks ihan jostain, että rennosti on ihan mahdotonta ottaa.

Muoks. Ja tohon kirjoittamiseen täällä, älä ikinä ajattele, ettet saisi!!
 
Kiitos Liisu, tiedän että et tarkoittanut asiaa noin :) Olen kyllä suoraan sanoen kateellinen teille joilla miehet on täysillä yrittämässä ;)

Mietin, että oottelen nyt ne menkat ja sitten painun foorumitauolle. Jututan tänään miestä ja yritän takoa sille kalloon, että jos se suostuisi koittamaan vitamiineja ja koitettaisiin lisätä petipuuhia entisestään niin sitä simppanäytettä ei tarttis ihan heti olla miettimässä :) pakko kehitellä sotasuunnitelma! :D

Ps. Pahoittelut tästä oman navan ympärillä pyörimisestä tälle päivälle. :'D Tämä on vaan niin huippu paikka kun tänne voi purkaa kaikki tunnot. Ootte upeita ihmisiä kaikki! <3
 
Nennaa, se on sellainen millä voi tehdä kasvoille acne, couperosa ja kiinteytyshoitoja uralla ja sähköstimulaatiolla ja vartalolle myös ja kavitaatiota ja silmänympäryshoitoja. Siinä on tosi paljon hoitomuotoja mitä en ees kaikkia muista :) harmi et sun vatsa reistaa mut hienoa et mies ottaa napit mukisematta :D

Mä sanoin mun miehelle tosta näytteen antamisesta et kun ne on niin isoja juttuja mitä mulle tehdään niin siks se eka. Plus me saatiin antaa näyte kotona joten mä olin siinä mukana koko ajan. Ja roudasin purkkia ympäri pitäjää :D siis tämä tosiaan siinä vaiheessa kun alkoi olla tutkimuksiin meno ajankohtaista

Katjusha, voisiko olla kiinnittymisvuotoa???

Beisla, mä soitin sinne naistenpolille ja vvarmisti. Se mun varaamaan päivä on ok. Hui! Mä en ikinä pitäis heinäsirkkoja suuhun!!! :o

Voi Larissa! Mä niin tiedän miltä susta tuntuu kun on tossa miehen kanssa vähän eri viivalla. Mut ne ehkä kasvaa tohon lapsettomuus ajatukseen vähän eritahdissa. Voimia ja halauksia sulle! <3
 
Ja näin nätin sain tänään ovistestiin :) jez!

Ilpuri kp18/n 32 yk19
 

Liitteet

  • 1440148497523.jpg
    1440148497523.jpg
    50 KB · Katsottu: 113
Ilpuri, mullahan on myös purkki miehelle valmiina jemmassa jos se muuttaa mieltään :D ja minähän sen varmaan sinne polille saisin myös kiikuttaa. Mutta on tää vain tällaista välillä noiden jääräpäiden kanssa... Ihana sun mies, kun suostui näytteen antamaan <3

Ps. Wauuuuii! Nyt on muhkea O-plussa! :D
 
Liisu joo koristesirkkoja, niissähän oli lappu että tyyliin biotuotettuja ja ammattilaisten valmistamia mutta Suomen lainsäädäntö kieltää ruokana myymisen, joten älkää syökö. :wink Koju oli kyllä helppo löytää, se oli se jossa oli pisin jono! :eek: Mä sanon että se pulju tienas ihan huikean summan sinä iltana.

Larissa, totta kai saat tänne kirjoitella! Raskasta varmasti olla vähän eri linjalla miehen kanssa. Ja tiedän kyllä ton tunteen, itsekin negan tai menkkojen alun aikaan ei jaksa juuri kuin napailla.
Tuosta että "saako" tänne kirjoittaa, mä oon hieman jo stressannut etukäteen (joo, meen "vähän" tapahtumien edelle) että sitten joskus kun aletaan toista kuumeilla, ja vaimo onkin se jota yritetään raskaaksi, onko mulla paikkaa täällä tai oikeutta tulla, tai miten ihmiset suhtautuu, jos kirjoitan enkä edes ite yritä raskautua. Vaimolla kun ei ole niin kiinnostusta näille foorumeille. Vaikka kaipa tänne mieskin sais tulla kirjoittamaan jos ois oikein vauvakuumeinen?! Jos siis kestäis lukea kaikista näistä eritteistä. :hilarious: No mutta, se on sen ajan murhe.

Ilpuri hyvä että päivä on ok, musta oli kyllä hyvä varmistaa tuossa tilanteessa. Ja siinä on tosi komea o-plussa! :grin
 
Katjusha kuullostaa ikävältä koskien heittää ihan häränpyllyä. Jospa se ois kuitenkin jotain limakalvo vuotoa ahkerasta seksin harrastamisesta ;)

Larissa sä oot kyllä tosi rautanen mimmi, tuntuu etten ite mitenkään jaksaisi tätä kaikkea jos mies ei olis yhtä satasella mukana. Mutta kyllä meilläkin mies osaa ottaa rennommin asenteella. Varmaan kun ei se joudu joka kerta sitä epäonnistumisen fyysistä puolta kokemaan... toivottavasti saat ajatuksia vähän muualle ja lomaa tästä kuume stressistä♥

Haikaranyytti pahoittelut vielä menkoista♥ :*

Beisla kuullostaa hyvältä oviksen suhteen! :) ja ootpa kyllä ollu rohkee, en kyllä tiiä uskaltaisinko ite. Varmaan kans yllytettynä... :D

Tuuletukset ilpurin ovisplussalle! Ei jää ainakaan arvailujen varaa! :)
 
Takaisin
Top