Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Soma ja Haikaranyytti, huomenna aamusta testaan juu. En tiedä vielä monelta herään, kun on vapis ;) soma mielenkiintoista kuulla, että ripulikin voi olla r-oire! :O Pahoinvoinnista ja ummetuksesta oon kyllä tiennyt. Pahoin kyllä pelkään, että huomenna tiputaan kovaa ja korkealta...

Ilpuri, mietinkin että kuka hullu tykkää ripulista :D ;)

Mimmu, mua itkettää täällä sun koiran tilanne :( Kauheaa jos joutuu perheenjäsenestä luopumaan vaikka tiedossahan sen tilanteen pitäisi olla, kun lemmikin ottaa. Mutta ei sitä hetkeä vaan osaa ajatella saati jatkoa ilman hännänheiluttajaa :'(
 
Huomenta tytöt!

Negahan se oli eli luget jää kaappiin ja minä jään menkkoja odottelemaan. :/ Ehkä ensi kierossa sitten...

Ps. On noi pc:t vaan ihanan selkeitä paskojen one steppien jälkeen! Ei tartte arvailla viivanpaikkoja!
 
Larissa voi ei, pahoittelut negasta. :( täytyy kyllä olla varovainen omien toiveiden kanssa, jos luget aiheuttaa noin samanlaisia oireita raskauden kanssa! :(
Harmi, olisin toivonut sulle jo plussaa♥
 
Larissa: Mitä?? Rikkinäinen testi ollu! Kaivappas vielä roskiksesta! Missä todistusaineisto??? Elähän nyt, ei oo täti kurvannu vielä ei! Nyt toppi höpötyksille!

Mimmi: oon joutunu kans useemman eläimen saattelemaan tuonne toiselle puolelle :( aina se on yhtä rankkaa :( mut sitten kun sen asian joutuu päättämään ja sitten vielä perustelemaan lapsille.. Toivottavasti selviätte säikähdyksellä!

Irvikissa: kuulostaa rankalta! Kun ja jos tuntuu siltä, täällä otetaan sinut isoon halaukseen ja kuunnellaan kaikki surut puolikkaiksi :) toivon sinulle pelkkää hyvää ja isosti jaksamista vaikeiden asioiden läpikäyntiin <3
 
no höh Larissa, oli kyllä niin hyvän kuulosia oireita:sorry: joku kyseli millon testaan, pitää nyt kattoa saisko tänään käytyä testiä ostamassa, ihan tuosta lähikaupasta en viitsi :p tavallaan myös jarruttelee tuota testaamista kun huomenna menkkojen pitäisi alkaa ja se nega on vaan niin hanurista..:angry2
mimmulle tsemppiä koiruuden kans:Heartpink itselläkin kaksi koiraa ja välillä tulee mietittyä myös sitä päivää kun joutuu raskaan päätöksen tekemään:sorry:

muoks. kp28/28-32 dpo 12
 
Larissa, höh mitä tää nyt on? Sä olisit täydellinen kandidaatti aloittamaan uuden plussa-aallon!
Meille ei vieläkään ovisplussaa ja lämmöt on alhaalla. Nyt alkaa jo tympäistä koko juttu.. Pari päivää vielä testaan ja sitten totean että tais jäädä ilman ovulaatiota tämäkin kierto. Huoh.
Kp 16 tai 18 / 26-30
 
Larissa, ei vielä luovuteta!

Katjusha, harmi jos ei ovis tartu tikkuun. Tiedän tunteen. Sitä odottaa että ihan kohta, ihan kohta... Ja ei vaan sitten millään! Ehkä se vielä? Viimeistään ens kierrossa. :)
 
Larissa, no johan on markkinat! Tuhruttelu jatkuu kuitenkin? Mä niin innostuin eilen! Oon tosi pahoillani :(
 
Larissalle tämäkin: voi paska! Toisaalta, eihän sulla vielä ole kiertopäiviä ihan kauheesti, joten jospa ottaa vielä muutaman päivän, että hormonitasot nousee riittävästi näkyäkseen?

Toivotaan, että tästä kyse!

Oma napanen: Elämä alkaa voittaa! Tosin yöllä meinasin - noloa - pissata housuun, kun en meinannut ehtiä sängysä umpiunesta ajoissa vessaan. Edelleen vessassa saa rampata monta kertaa tunnissa, mutta enää ei satu niin paljon. Ihanat antibiootit, vaikka yleensä niitä vastustan ja välttelenkin, viimeks syöny antibiootteja joskus vuosia sitten. Mutta nyt ne kyllä auttaa!

Keitäs muita loppukiertolaisia? Täällä kp 24/28-30. En tosin usko että plussaisin, ei mitään tuntemuksia.
 
Huomenta naiset!
Kierto pyörähti kp32 ja tänään starttasi kp 1...ja yk 28
Joten täti on täällä ja raskaana ei olla!


Haikaranyytti kp1 yk 28
 
Larissa niin kauan on toivoa kun täti ei kurvaa paikalle <3

Katjusha mulle ainakin lääkäri sanoi että kaikki ei saa ovista tikkuun vaikka se olisikin Tapahtunut, joten älä vielä vaivu synkkyyteen <3

Haikaranyytti halauksia <3 mutta hyvä kun täti vihdoin saapui kun testitkin näytti negaa, joten nyt pääsee uuteen kiertoon paremmalla onnella. Toivon todella että tää on se teidän kierto <3

On kp 20/28(?) Ovista en halunnut tikutella kun en ennenkään o-plussaa oo saanut mutta tallettelut onnistui aika hyvin oletetun oviksen paikkeille. Nyt sitten vaan piinaillaan.. Ja miehellä ens ke simppanäytteen vientiaika :)
 
Larissa pahoittelut negasta. :sad001

Haikaranyytti pahoittelut myös sulle tädistä. Mää kyllä vahvasti uskon, että jotain siellä yritti varmasti tapahtua. Ei sitä haamua muuten olis tullu. Parempaa onnea tähän alkaneeseen kiertoon! :)

Nessu hienoa, että antibiootit tehoaa! :happy:

lumihiutale hyvä, että saitte oviksen hyödynnettyä. Tsemppiä piinailuun! :grin

enu kp 5/31
 
Minni2, lumihiutale, mimmu: Kiitos lohdutuksen sanoista! <3

Enu: Toivon itsekin että siellä jtn yritti tapahtua ja toivottavasti tapahtuu jatkossakin mutta niin että päästään ihan loppuun asti :p


Oon koulussa joten pidän täällä itseni kasassa vaikka alamaha kivut ja olo on niin lohduton! Kunhan 12 jälkeen kotiin pääsen eiköhän se romahdus tule mutta pakko päästää tunteet ulos!

Haikaranyytti
 
Takaisin
Top