Ei tää voi olla näin vaikeeta!

IrviKissa: luin kirjoituksesi, en tiedä mitä on tapahtunut mutta olen sanaton! :(
Voimia ja toivoa sinne mikä ikinä onkaan hätänä! <3
 
Onpas kaikenmoisia uutisia täällä.

Reissusta pikakommentit: beislalle tsempit inssiin!
Larissalle plussatuulta testiin!
Irvikissa, pahoittelut ikävistä uutisista :(
Haikaranyytille voimia epätietoisuuteen, yhtä odottamistahan tää tuntuu välistä olevan..

Kaikille muillekin hurrrrjasti plussatuulia ja kärsivällisyyttä :)

On. Kp 2 kramppeineen. Kierto venähti 40 päivään, mikä onkin uusi ennätys. Varaan ens viikolla sen hoitojen suunnittelukäynnin. Katsotaan sitten taas.

Hileinen kp2/31-40 yk13
 
Voi ei, Irvikissa. Ei kuulosta hyvältä. :( Jos vain mitenkään täällä voi sua tukea ja auttaa, niin sen avun ja tuen varmasti saat. Hurjasti tsemppiä, että kaikki keikahtaa vielä parhain päin!
 
Irvikissa, Ohhoh mitä uutisia oot saanu! :( Tänne saa kyllä purkaa tuntoja, jos yhtään siltä tuntuu. Pahoittelut, jos kuumeilun joudut nyt laittamaan kokonaan jäihin <3

Nessu, hyvä että sait kuurin! Kuulostaa kyllä ihan karmealta toi sun olo :O :(

Hileinen, onnea uuteen kiertoon! Olkoon tämä se teidän kierto! Ja jos ei, niin hyvä että pääsette eteen päin kun varailet aikaa :)

Täällä närästää taas. Siis oikeasti, nyt jo 6 pv putkeen ollut ajoittaista närästystä :O onpa tooooosi hauskaa jos tää alkaa olla tällaista jokaisen kierron lopussa :'D No, ihan sama sillä mulla alkoi vapaat eli teen pizzaa ja otan samarinia :D
 
Muokattu viimeksi:
Beisla, kyllä oli surullinen tarina! Mulle on muutamia samanlaisia tullut vastaan asiakkaiden taholta, tosi kamalaa kuultavaa! :(

Nessu, hyvä et sait lääkkeet :)

Halimami, hyvä et teidän asiat etenee. Saa nähdä käykö Taysiin myös meidän matka tänä syksynä saman asian äärelle. Clomi ja söin viime kesänä yhdessä kierrossa ja sivuvaikutuksia oli vielä 3 kierron päähän :o

Irvikissa, onpas pelottavan kuuloinen tilanne! Toivottavasti saat pian vastauksia ettei tartte epätietoisuudessa olla

Larissa, onko sun tuhrut muuttuneet aamusta?

Mä tässä mietin semmosta kun mähän varasin sen ajan verikokeeseen ens tiistaiksi joka on mun kp23. Lähetteessä oli et koe pitäs ottaa kp23-25 ja tänään tein ovis testin joka ei ollut vielä ihan plussa. Luulen et ovisplussaan huomenna. Limatkin vähän siitä viestii. Mut ilmeisesti se keltarauhashormoonin takia tuolloin pitää verinäyte antaa mut onkohan se liian aikainen jos mun ovis tapahtuu kp19 Pitäskö siirtää? Tai soittaa naistenpolille ja kysyä? Varasin eka vahingossa väärälle päivälle sen testi ajan ja tänään kun soitin sitä peruakseni niin hoitaja kuulosti hiukan ärsyyntyneeltä kun soitin sinne ja sit mulla ei ollut sitä varausnumeroakaan. Niin en viitsisi sinne turhaan soitella.

Ilpuri kp17/n.32 yk19
 
KreisiKät, mun testiä varmaan saat vielä ootella kun pohdin tässä just kahden välillä sitä et viittiikö testata ennen simppapurkin viemistä, joka siis ois maanantaina. Joka on siis sama päivä ku tädin pitäis tulla. Jos jaksan, odotan sinne. :clock



Larissa, ihme vuotoja sulla, hiutaleita ja kaikkea! Toivotaan että ne enteilee sitä toivottua. Ja lisäks närästys, eiks se oo aika monella alkuraskauden oire? Huomenna onneks jotain tietoa, en malta odottaa! :blob7:blob5:blob3:blob5:blob8:blob9:blob10



Mimmu, todella ikävää kuulla, että koiravanhus on huonona. Se on rankka paikka. Voimia! :hug013



Minni2, kyselit siitä preseedistä. Mulla oli kanssa vähän arpomista et käyttääkö ihmiset oikeesti niitä asettimia. Meillä ollu käytössä ilman niitä mutta ei se musta ollu mitenkään niin äly riittoisaa kuin täällä hehkutettiin. Normi kuivuudesta ei siis kärsitä mutta jos haluaa niin ku lisäkivaa, vai miten sen nyt muotoilis. Ni sit joutuu kyllä lisäilemään niin ku muitaki liukkareita. Ja korkkikaan ei oo niin kätevä ku semmonen napsautettava ois. Mutta kaikki keinot käyttöön! :sex Varmaan jos haluis optimoida sen voiteen vaikutuksen ni pitäis spruutata asettimella ni ois hyvä liukupinta simpoilla. Mut omaks huviks jos käyttää ni en usko et asetinta tarvii, mut silloin ei oo hyötykään niin suuri. :sign17:sign19:sign17:sign19:smiley-angry007



Beisla, onpa jännää, jos rupeet piikittelemään. Onneks sait harjotella. Onnea ajoitukseen. :hello2



Halimamilla hyvät lekurikäynnit. Hommat etenee. Ja varmasti aika jännää kun lähtee noin nopsasti etenemään kunnon toimenpiteillä! :ky


Voi Irvikissa! Ikävä kuulla. On varmaan jotain isompaa ongelmaa? Haluutko puhua siitä? Täällä kuunnellaan varmasti!:hug013 Ei oo kiva luopua haaveestaan, varsinkin jos on ehtiny jo näin innostua. :Heartblue:Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartpink:Heartred


ON. Mietin että milloin tää lääkkeiden ja muiden tabujen kierre oikein päättyy? Eka popsitaan e-pillereitä vuosikaudet, sit lopetetaan ne vain jotta päästään popsimaan geleetä ja foolihappoja ja lisäks tuli primot, sitte mahdollisesti letrot tai clomit, sitte JOS tuuri kävis ni mammavitskut. Ei loppua näy. Meinas tänäänkin unohtua yks kolmesta primotabletista kun on niin paljon muistettavaa ja muutenkin ajatukset missä lie. :schocked028

Ja mä oon kuulkaa miettiny semmosta, millä oon omaa ahdistusta yrittäny lieventää. Miettikää luontoa: siellä esim. koivu tuottaa miljoonia siemeniä eikä niistä välttämättä yksikään tuota uusia puita ja silti se koivu vaan joka vuosi tekee uuden sadon ja kylvää sen toiveikkaana. Sit jonain päivänä johonki kallion päälle pienelle sammalmättäälle kasvaakin koivun vauva! Kaikista epätodennäköisin paikka mutta mahdollinen. Tai kun jossain asfaltin hakeamassa kasvaa leskenlehti ison autotien varressa. Siellä se vaan sinnittelee, vaikka ei varmasti oo olosuhteet optimaaliset. Onhan tää vähän kumma vertaus mut ehkä mä oon vähän hulluks tullu tässä yrittämisen aikana. Tää antaa mulle silti voimia! Ehkä teillekin. :love7

Maggie 25/28?
 
Muuten tosta preseedistä niin mä oon samalla linjalla Maggie kanssa. Mun mies aina valittaa kun sitä pitää olla koko ajan lisäämässä. Kotitesti.fi:stä oon ostanut consieve plus liukkaria, halvempaa ja isompi pakkaus kun preseed mut vaahtoaa :D ainakin mun miehen mielestä. Mut se ainakin laittaa sitä vähemmän mun mielestä. Hän siis hoitaa meillä nämä liukastusasiat :D
 
Ilpuri, aamusta on laantunut hieman, mutta edelleen tulee ruskeaa tippa silloin toinen tällöin sekä pyyhkiessä. Aamun jälkeen ei ole kirkasta verta näkynyt ja silloinkin sitä oli vain pyyhkisessä. Kiitos kun jaksat kysellä tilanteesta :) Jos se sun verikoe on progesteroni, niin se pitäisi ottaa noin 5-7 pv oviksesta. Jos sun ovis on kp 19 ja verikoe otetaan jo kp 23 niin se on ehkä hieman liian aikaista.


Maggie oot kyllä oikeassa siitä preseedin korkista, että se ei oo kätevä, jos välillä lisää liukkaria! Ja ihana toi sun koivu-vertaus :flower
 
Lomareissulta kotiuduttu...

Ja mitä nään! Tirpukka tikku on palannut! :) ihanaa ja tervetuloa takaisin! ♥

Kreisikät onnea digin tuloksesta! :) ♥

Välihuomautus: Siis en millään malttaisi odottaa että pääsen ottamaan ketjun loppun asti kiinni, toi Larissan tilanne on niin jännittävä. :D vielä mooonta sivua...

Kattika kiitos tarinastasi. :)

Beisla kuullostaa teidän kuulumiset niin hyvältä, kovaa plussa puhuria sinne♥

Haikaranyytti kaipaa fiiliksiin lämmintä halusta -o- ♥

PepeXXL on niin söpö masu jo.♥ ja päivittelen minäkin kuinka nopeaa aika on menny! Ei kauaa kun saat pienen syliin♥

Irvikissa kuullostaa pelottavalta, toivottavasti tilanne selviäisi parhain päin♥

Larissa odotin kyllä että olisit esitellyt jo plussatestiä! Peukut pystyssä vuodosta huolimatta.

Monelle jäi kommentoimatta, oli niin kova urakka lukea viestit läpi. Plussatuulia kaikille♥
 
Sabetti, hehee kerrankin olen malttanut mieleni testaamisen kanssa :grin Huomenna aamusta sitten :wink Mikäs tilanne/vaihe kierrosta siellä on? Muistanko oikein, että sullakin alkaa olla kohta piinapäivät käsillä..? Onko loma hyödynnetty? :grin :wink
 
Ei ole vielä piinapäivät, just eilen menkat loppu ja nyt ovista odotellaan. :) Tänään kp 5. :)
 
Sabetti, ok, sitten muistin ihan päin honkia :grin

Sorry, nyt tulee ehkä liikaa infoa, voitte skipata. Mutta mulle iski nyt jostain kaamea ripulikin vielä :inpain: :hungover: 5 tai 6 kertaa olen käynyt veskissä viimeisen tunnin aikana. :bored: :meh:
 
Meillä tuskin tarvitsee sitä lisätä, kun ei juuri liukkareita olla käytettykkään :) katotaan miten käy :D

Irvikissa kuulostaa ikävältä! Avaudu ihmeessä, jos se vain auttaa <3

Larissaaa iiiks! Jännittäää ;)
 
Irvikissa hui ! :eek: Kuullostaa hurjalta. Hirvittävästi tsemppiä ja voimahaleja sinne ! Toivon kuitenkin koko sydämmestäni että kaikki kääntyy parhainpäin ja yritys voi jatkua :Heartred

Beisla tsemppiä oviksen metsästykseen ja inssiin :) tuo tarinasi oli surullinen, itse koitan aina olla syyllistämättä/ ajattelematta pahaa kenestäkään, koska tosiaan usein siellä takana voi olla jotain mitä ei tiedä.

Larissalle nyt suuret peukut ja plussatuulia ! :) niin toivon että sä plussaat !

Pepellä ihana massu :Heartred

Mimmulle tännekkin :Heartred tsemppiä ja voimia hurjan paljon.

Tasapuolisesti kaikille onnea ovikseen, talletteluihin ja piinapäiviiin ! Olette ihania !
 
Kiitos teille kaikille ihanille <3

Toivottavasti Nessulla helpottaa vti nopeasti!

Irvikissa toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyvin. Isot pahoittelut huonoista uutisista.

Larissan oireet on kyllä niin mainiot, että jospa se plussa siellä kolkuttelisi :)

Mä jäin miettiin, että muistinko Ilpuria ja muita toivottaa tervetulleeksi tälle puolelle, kun niin innoissani lomailin. Että tervetuloa :D

Kysy polilta tota ovisasiaa. Mä en yhtään tiedä onko sillä vaikutusta, kun mullekin sanottiin, että tiettyinä päivinä pitää mennä.

Koiravanhukselta otettiin verikokeet, että nähdään miten munuaiset ym toimii. Huomenna saadaan vastaukset ja niiden perusteella päätetään mitä tehdään. Sai antibioottia piikillä, kun oli kuumetta. Ruoka maistu ollenkaan ja kävely on vaikeeta, kun tasapaino heittää. Mutta katotaan nyt huomiseen.
 
Larissa kuulostaa kyllä hyvältä noi sun oireet.Mulla oli vatsa löysällä 2 viikkoa ja kävin noinkin usein vessassa päivässä; ) Nyt olen vaihteeksi ummella :D
Sun testiä odotellaan, monelta testaat? ? ;)
 
Larissa, en tykänny ripulista vaan oireesta! :grin Hullun siistiä! En malttas oottaa millään aamun! :)

Mimmu, toivoittavasti teillä on nyt rauhallinen yö edessä koiran kanssa! Se on niin rankkaa noiden kanssa :sad010
 
Takaisin
Top