Ei tää voi olla näin vaikeeta!

ImageUploadedByVau Foorumi1440049023.095481.jpg

Larissa tässä eilinen masu rv 27+0 :)
 
Voi ei Larissa! Toivottavasti olisi harmitonta. Mut omasta kokemuksesta, niin harvoin näissä tapauksissa kirkas veri on. Oon niin pahoillani. Olisi nyt ollut jo sinun aika! Halauksia!

Pepe, kyllä on aika menny äkkiä! WAU! :)

Maggie, mun tuttu plussasta juurikin siinä kierrossa missä ei ovisplussannut :)

Muoks. Niin ja anteeksi Larissa, jos olen liian realistinen :( itseni olen vain tuon samaisen kirkkaan punaisen jälkeen löytänyt suklaa levyn kanssa huutoitkemästä liian monta kertaa :'(
 
Nessu lääkäriin ja äkkiä! Mulla meni munuaisiin tulehdus ja olin sairaalassa 2 viikkoa tiputuksessa :O

Larissa lähetä täti tänne! Jakso olla riesana sen 2 päivää ja nyt ei oikeen tiiä ollakko vai eikö olla :p Sun vuoro olisi ollut jo :'(

PepeXXL IHANA MASU ❤

Haikaranyytti mulla teki bosat noi tossa 2012 ku oli vanhimus kyydissä ;) mä jaksan uskoa edelleen ❤

Mymmelisti Koskas me ovuloidaan? :D ;) Eikö meil oo sama 30 kiertoki?!

Beislalle onnea follista ❤ olisipa jo teidän vuoro ❤

Mimmu mä oon kuullut jo kaiken... Ymmärrän sua ❤

Mariska ❤ Ihanaa kun sä oot paksuna ;) mä lähettelen unihiekkaa!

On. Tylsä vaihe. Mies ylitöissä ja vanhimus nuhassa :(
Viimeistään viikonloppuna täytyy ottaa takasin ;)
Täti oli täällä 2 päivää :O nyt enää tuhrua :O

-PikkuMinski kp5/30 yk24-
 
Haikaranyytti mäkään en vastannut kun ei mitään kokemusta tollasesta. Jos ei vaikuta hälyttävältä, varmaan odottelisin joitakin päiviä tai viikon ja jos tätiä ei näy niin uutta testiä kehiin.

Viipsukka, hyvä että ootte talletelleet, toivotaan että ovis tulee ajallaan.

susanne, tsemppiä perjantaille! :)

Larissa, voi pahus jos ne menkat alkaa. :sad001 Mutta onhan se niin että vaikka fyysiset olosuhteen olis täydelliset, ei joka kierrosta silti tärppää. Uskon kyllä, että luget tuo teille plussan muutaman kierron sisään. Päävaiva eli tiputtelu on kuitenkin vähentynyt lähes olemattomiin verrattuna entiseen.

Pepe ihana masukuva! :Heartblue

Mariska, toivottavasti saat pian taas nukuttua kunnon yöunet. Hyvä että esikolla menee hienosti koulussa. :)

Maggie, tsemppiä kovasti piinailuun, eihän noista oloista tosiaan osaa sanoa.

Nessu paranemisia, ethän sä voi kuumeisena (siltä sun olo kuulostaa) töihin mennä. Varmasti saat pian lääkkeen kun vaan soitat. :hug013

PikkuMinski, jopas sulla oli lyhyet menkat!

On. Normaalisti oon tehnyt kaks o-testiä päivässä, mut lääkäri sanoi että yhden pitäis riittää. Kun nyt näin sen follin, oon taipuvainen uskomaan sitä. Se tosin käski tehdä aamulla, mutta mä oon lähes aina saanut ekan o-plussan illalla, joten näin meinaan tehdä. Inssin ajoitukseen se ei kuitenkaan vaikuta, kun luovuttaja on päivällä töissä, enkä tee testiä yömyöhään. Kp11/28-32
 
Maggie: nännipihassa on niitä msitorauhasi mitä lie "paukamia" nännit on va kovat, kipeät ja turvonneet :D

No maanantaina se tk:pissatesti katsellaan sitten miten käy! Jos sillonkaa ei mtn ni kunhan paranen viisaudenhammas leikkauksesta vaadin ultran jos menkat e ala...

Haikaranyytti kp 32
 
Ilpuri, ei se mitään. Itse olen myös realistinen ja en plussaa oleta huomenna tulevan. Pakko vaan testata ennen kuin luget jättää pois. Nyt taas ei oo tullu kirkasta verta, vaan ruskeaa.

Minski, olipas sulla lyhyet menkat :O ehkä se täti tekee täällä työnsä aloitusta vaikka nyt ei verta taas tuukkaan vaan ruskeaa.
 
Larissa, miten teillä oli sen miehen näytteen kanssa? Milloin jätätte sen?
Muoks. Ja pahoittelut vuodosta tietysti :(
 
No niin, mä kommailen nyt 45 viestin päästä alkaen, toivottavasti ei tuu kauheen myöhässä :) ja joku unohtuu varmasti! Joo ja mulla kännyllä kommaillessa toi sormi lipee aina en tykkää tai luova nappeihin :) korjaan kyllä tökkäyksen, mutta elekee ihmetelkö jos tulee ilmotus etten tykänny :)

Beisla: upeat tulokset! Nyt muuten tärppää!!! Jeee!! Ihanaa!!

Nessu: juu, vti ihan selkeesti. Verivirtsaisuus viittaa oikein mojovaan tulehdukseen. Vti nousee kokoajan ylöspäin ja lopulta on siellä munuaisissa. Selkäkivut ja toi palelu viittaa siihen. Mulla yks kaveri kärsi tosta jatkuvasti aikanaan ja joutu usein sairaalaan tippa antibioottiinkin. Toivottavasti saat äkkiä kuurin ja homman hus pois! Jos rupee uusimaan niin siihen on olemassa estolääkityskin tosin karpalo tai puolukkamehun litkiminen on kyllä parempi estolääkitys :) Älä jää odottelemaan! Ei mihinkään töihin!

Haikaranyytti: öö.. Maitorauhasia harvemmin tulee tissilöihin ovis tai menkkaoireissa :) kyllä tuo kuullostais hcg nousulta :) ihan ihme juttu että testit on negatiivisia!!! Maanantainako sulla oli se pissitesti? Meinaatko viikonloppuna vielä testata?

Enu: ihan loisto fiilis sun puolesta! Tollanen aurinkoisuus tarttuu! Kyllä sieltä hymynaamat paukkuu!

Ilpuri: loistavaa että teit päätöksen! olet varmasti asian miettinyt tarkkaan ja on kyllä raju alennus! Niinhän se on että ennen plussaa pitäisi yrittää elää mahdollisimman normaalisti mutta tuo hankinta kyllä plussan houkuttelee paikalle :)

Larissa: oivoi.. Vielä olis yks päivä odotettava! Moneltako sun testiä voi olla täällä odottamassa (foorumi kuumana heti aamusta!!!)
Eikä sinne mitään tätiä oo tulossa!

Mimmu: ajattelematonta ystävältäsi :(
Jos itsellä ei ole (ollut) ongelmaa vauva-asian kanssa, pitäisi silti huomioida muut ei voi koskaan tietää milloin omalle kohdalle sattuu :/ Tuskin ystäväsi on sillä pahaa tarkoittanut. Se vaan on niin että on asia mikä hyvänsä, ei sitä voi todella ymmärtää ennen kuin sen kokee. Sympatia/empatia.. Yritä purra hammasta ja ajatella että aurinko paistaa ja on lämmin keli :)

Kyfi86: millon testaat?

Maggie: aaargh, piinapäivät. Millon testiä???

Mymmelistillä loistava suunnitelma!

Pepellä ihana masu!!! Aaaww!!!

Pikku minski: tsemppiä nuhan keskelle murulle! Ja äitille <3
 
Liisu, miehen näyte jätetään sitten kun mies lämpenee ajatukselle :D eli tuskin asia etenee siltä osin mihinkään väähään aikaan...

Joo siis wtf nyt tulee taas vaan ruskeita hitusia liman seassa :O ota tästäkin taas selvää...

KresiKät, testaan huomenna kunhan herään. En tiiä monelta :D

Nyt töihin!
 
Kiitos KreisiKät! Meillä kyllä sataa saavista vettä. :)

No mutta tälle aamulle karmea alku. Me nimittäin herättiin kauheaan paskan katkuun ja alakerta olin täynnä sitä itseensä. Koira, joka on jo 14v ei päässyt kunnolla enään kävelemään ja pää kenotti vinossa. Vaikka oireet on samat kuin vuosia sitten olleessa aivoinfarktissa niin veikkaan, että pienellä alkaa munuaiset hiljalleen pettään. Seuraillaan tilannetta iltaan tai huomiseen saakka mutta pahoin pelkään, että viimeisiä päiviä viedään. Tosiaan kun ikää on jo 14v niin hirveän paljon ei tässä vaiheessa voi enään tehdä, jos sisäelimet alkaa prakaamaan. Enkä mä missään nimessä halua, että toinen kärsii, joten vaihtoehdot on tod.näk. aika vähissä. Koira on jo pidempään juonut paljon, joka yleensä kertoo munuaisten toiminnasta, joten veikkaan kyllä sitä myrkytystilaa. Ja kun takapääkään ei enään oikein pidä niin.. :(
 
Mimmu, ihan kauheaa! :'( vaikeita päätöksiä joudutte tekemään :( isot pahoittelut ja halit! <3 hirvittää milloin joutuu vastaavan tilanteen eteen oman koiran kanssa..,
 
Mariska tsemppiä väsymyksen ja unettomuuden kanssa ja hienoa, että esikon koulu on alkanut sujumaan. :happy:

Pepe voi kuinka ihana masu sulla onkaan. :joyful:

Kyfi, Maggie ja Larissa siis ainakin plussaa pian! :nailbiting:

Mimmu voi haukku-parkaa, inhottava tilanne kyllä. :sad001

Larissa ei se täti sieltä tule. Sun tuhrut on harmittomia, koska sää niin plussaat!! :p

enu kp 4/31
 
Oii pepe aivan ihana masu! <3

Larissa huomista jännitetään hui! Piti kysyä, että kuinka paljon käytät preseediä? Käytätkö niitä asettimia vai sormella vaan?

Haikaranyytti lupaavalle kuulostaa, jospa hormonit nousis hitaasti :)

Mimmu voi ei :( meidän koira on vasta 2v ja harvase päivä mietin, että miten selviän siitä kamalimmasta päivästä! Mutta pitää muistaa, että se on se paras ja viimenen teko parhaalle ystävälle jos kärsii yhtään <3

Beisla, kyllä paketti saapui :P pian pääseekin testailemaan sekä o testejä ja liukkaria :D

Kp 10/36-38
 
Voi ei mimmu :( pelkään itse samaa milloin meidän 13v vanhus koira on siinä tilanteessa, että ei enää ole osana meidän päiviä.

Kiitos kaikille, toivottavasti saatte pian kaikki nauttia tällaisesta mahasta <3 (tosin nyt jo alkaa olemaan niin ylhäällä, että kylkiluut särkee istuessa)
 
Larissa, voi sun ruskeat hippuset nosti taas mun toivet ilmaan! :grin Ja tottakai teet testin, mä testaan aina joka kierrossa vaikka menkat alkaisikin, kun jotenkin aina oon nin epäileväinen kaikkea kostaan, et jso ne sittenkin olisi valemenkat :grin
 
KreisiKät : Joo maanantaina ja tuloksen saan tekstiviestinä aamupäivästä.
En aijo koska en halua enää negoja :(

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti mäkin liputan ehdottomasti testin puolesta! Tuolla raskaaksi 2015 ketjussa taisi olla millier, joka sai negoja mutta oli ihan varma raskaudesta ja joskus kp40+ tulikin plussa. Mä ainakin jaksan uskoa ❤

Larissa hituset sai täälläkin hihkumaan! Ehdottomasti testaat ;)

Mimmu voi ei :'( näissä tilanteissa sanon aina: onneksi ollaan allergisia! Mä en kestäisi luopumista :'(
Vierestä monesti joutunut seuraamaan :(

Kresikät unohdin, että säkin oot ihanasti paksuna ❤
 
Liisu, mä katoin kanssa sitä tekstiä, mut ei mua naurattanu, mut vähän hymyilytti. Ehkä tää on vaan sen verran arka aihe et se tuntuu. Joku oli myös kivasti kommentoinu siihen, et unohdit mainita tekstissä siitä joka kk pettymyksestä ja itkusta ja naisesta joka aiheuttaa tän vuodon tai jotain tollasta :) tietty huumorilla se mies kirjottaa niitä, mut siltä jäi vaikein asia pois.


Pepe ihana masu <3 :)

Pikkuminski, mulla kans jäi siihe 2päiväö ja pissalla käydessä pyyhin verta mut siteeseen ei tullu mitään.. Huoh! Arvioitu ovis on meillä tiistaina 1.9.2015 ja kp17 ja kyllä yhtä tuskallisen pitkällä kierrolla mennään :D

Mimmu, kamala tilanne siellä :(
Tsemppiä<3 halauksia<3

Haikaranyytti, mulla ei oo ikinä ollu mitään tissi oireita. Mulla ei ees ikinä oo tissit kipeenä! Sun oireet niin kuulostaa raskaudelta tai ainakin kroppa on valmistautumassa!

Mymmelisti kp5/30 yk 37
 
Mimmu, voi ihan kauheaa minkä päätöksen edessä olette :'( Mietin kauhulla aina tuota jos joskus joudumme saman päätöksen eteen. Ne ovat vain niin rakkaita! Mutta aina koiran parasta ajatellen
 
Takaisin
Top