Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pikakommaus ennen nukkumaan menoa:

Beisla, hyvä että oli jo niin iso folli eli letrot oli tehonneet! :)

Mymmelisti, mie oon jo pidemmän aikaa ollut "rakastunut foorumiin" ;) kohta varmaan on statuksesta "naimisissa foorumin kanssa" :'D hyvä sotasuunnitelma sulla!

Enu jos noilla "aseilla" ei onnistu niin on kumma! :D

Mimmu, olipa törkeästi ja tahdittomasti sanottu sun kaverilta! Ärsyttää!!! :(

Ilpuri, hyvältä kuulostaa toi sun pitkään harkittu hankinta :) ja etköhän sillä saa houkuteltua plussankin tikkuun ;D

Nyytti, perjantaina testaan :)

Nessu, komppaan muita kaikissa vti:een liittyvissä ohjeissa. Toivottavasti saat avun jo huomenna ettei tartte kärvistellä!

Larissa kp 24/27-33, dpo 12
 
Jannskin kommenttiin vielä että toisissa paikoissa antavat puhelimen välityksellä reseptin. Toisissa paikoissa haluavat varmistaa tarkemmin, minkä sortin pöpö siellä on. Niitä on erilaisia ja niihin puree eri lääke. Jos reseptin saa ilman näytettä, se saattaa tepsiä jos arvaavat oikean pöpön. Muuten joudut popsimaan vielä uuden kuurin perään. Ja virtsatietulehdukset on erityisen tärkeä hoitaa pois jos on raskaana ettei tulehdus vahingoita pientä. Tsemppiä Nessu! Huomenna parempaan päin! Ne lääkkeet onneks auttaa melkeen heti, helpottaa usein jo samana päivänä. :)
 
Nessu, mä en viivyttelis yhtään. Itsellä meni neljässä tunnissa munuaiseen tulehdus. Hyvä ensiapu on karpalomehu, puolukka...

Katjusha, toivottavasti ovis ilmoittaa itsestään mahdollisimman pian.

Beisla, aivan ihania ultrauutisia ja luovuttajakin maisemissa. Täällä pidetään peukkuja, että nyt tulee plussa.

Mimmu, onpa ollu "kaveri". :(

On. Täällä on talleteltu, vkonloppuna pitäs olla ovis, jos menee kierron mukaan, mutta en luota oikein. Testin aattelin tehdä 6.9, jos ei oo vuoto alkanut.
 
Nyytti onnea ultrakuulumisista :) en oo vielä käynyt, perjantaina vasta! :) viime viikon ma näin pikkuisen neuvolassa ja silloin koko vastas niin et la olis 28.2 kun menkoista on se 27.2 :) pe näkee sit varsinaisen lasketun :)

Nessun oireet kuulostaa kyllä vti:ltä! Onko selkäkipu alaselkä kipua? Kauanko oireet on jatkunut? Onko kuumetta? Kumpa ei olisi kivunnut munuaisiin! alaselkäkivut ja korkea kuume (lähes 40 jopa) voi kertoa siitä mutta ilmeisesti ei vielä niin pahaa oo?

Kattikan tarina on surullinen mutta ihana huomata kuinka paljon olet ikäviä tapauksia saanut käännettyä positiivisiksi. Mahtavaa ♡

Brislalla hyvät folliultra uutiset! :)

Ilpuri plussaa selkeesti heti kun laite on kannettu liikkeeseen ;)

Siis onpas sulla enu ollut ihan hullut kierrot! :o mulla olis tossa ajassa jo hermot menny täysin! Oliko sulla esikon jälkeen joku hormoni ehkäisy?

Täälkä kiirettä pitänyt.. on ollut mukava putki kun 20pv aikana ollut 3vapaata. Ja nytkin 4 iltavuoroo purkeen! Mitään muuta ehdikkää :/ mä niin ootan mun PE-LA-SU vapaita!
 
susannne mulla oli esikon jälkeen käytössä cerazette-minipillerit. Ne vei multa vuodot pois kokonaan, joka oli tietysti kiva juttu silloin. Juuri noitten pillereitten takia, mun kroppa meni tosi sekasin. En aio kyllä enää ikinä mitään pillereitä syyä. Ja kyllä mulla on kuule monet kerrat hermot menny kropan toimimattomuuden takia, mutta haluan kyllä uskoa, et nyt se alkaa taas normaalisti toimimaan. Kuinkas sun alkuraskaus on muuten sujunut? :happy:

enu kp4/31
 
täällä pyörähti kp27/28-32 ja olot vaihtelee... rinnat aavistuksen aristaa mutta jotenkin vaan olo ettei oo tästäkään kierrosta tärpännyt ja sitten kuitenkin hetkellisiä "jospa sittenkin"..:smiley-angelic008mistä seuraakin että arvon käydäkö vai eikö ostamassa r-testiä..huoh ei oo heleppoo :laughing014
 
Kiitos kysymästä ihan hyvin on mennyt :) melko oireetonta. Pahoinvointikin vain pientä etomista nälkäisenä ja joistain hajuista. Doppleri on suuri pelastus. :)
 
Törkeästi omanapailen heti aamusta:

Taitaa olla se mun testaaminen aika turhaa huomiselle, mutta teen sen kuitenkin, jotta voin jättää luget pois ilman epäilyksiä. Yöllisellä vessareissulla tuli nimittäin ihan kirkasta verta paperiin, ei paljoa mutta kuitenkin. :( eli ei voi vielä menkoiksi sanoa, mutta eiköhän ne sieltä tule kun luget lopetan.

Larissa kp 25/27-33, dpo 13, yk 14
 
Muokattu viimeksi:
Larissa voi ei, olis nyt saanut pysyä täti poissa :(

Beisla kuulostaa lupaavalta, nyt peukkuja! :)

Nessu hui, nyt kiireenvilkkaa lääkäriin. Itselläni ollut munuaistulehdus ja olin monta viikkoa sairaalassa :( ja oli juurikin ihan kamalat alaselkäkivut ja paleli

Mitähän muuta piti sanoa, unohtu kyllä ihan. Mutta tsempit teille alkuraskauteen jotka sen kanssa jännitätte ja tsempit tädin kohdanneille ja oikein suuri plussa aalto kaikille <3
 
Mymmelisti oikein muistat meillä jäi kuukaudeksi pöydälle ja sitten soitettiin, että "lääkäri on unohtanut laittaa tän eteenpäin mitä tehdään?"

Beislalle piti sanoa että jes! :)

Toivottavasti larissa ei kuitenkaan.

Tsemppiä jokaiselle teille, toivottavasti saatte pian niitä plussia lisää tänne :)

Täällä oli eilen viiminen työpäivä. Nyt kesälomia ja sitten hetki työttömänä ja siitä mammalomalle.
 
Larissa höh :( olisi täti saanut kurvata muualle ! Tyhmää !!

Beislalle onnea hyvistä ultra tuloksista ! :) nyt kuullostaa niin lupaavalta, että alan jo nyt jännitellä sun loppukiertoa ! Plussaa sinne ! :)

Mimmulla ollut tosi tahditon kaveri :( en ymmärrä tuollaisia ihmisiä !

Kattikan tarinasta tuli tippalinssiin. Ihana silti huomata miten positiivisia siellä ollaan ! :)

Plussatuulosia naiset !

Täällä unettomat yöt jatkuu, nyt onneksi vähän paremmin sain levättyä eli vaikka unta ei ollut paljon ilmeisesti nukuin sikeästi. Kovasti kyllä jo viikonloppua odottelen. Eilen 10h työpäivä, joka verotti entisestään.
Esikon koulun aloitus sujuu hyvin :) olen siitä hurjan iloinen !

Mukavaa päivää ihanaiset !
 
Haikaranyytti, mietin kans tota sun rintarauhasongelmaa mut ei oo vastaavaa ollu. Ehkä uudelleen sinne terkkaan? Ja oliko niin et tissit kokonaan on niin ku paukamia/kumpareita täynnä vai nännit, joissa näkyy valkosia maitomaisia pisteitä? Mä jaksaisin vieläkin uskoa että siellä oli vähintään kiinnittymisyritys ja kroppa alko tuottaa siihen liittyviä valmisteluja. Jos siis ei kohta napsahda kahta viivaa niin ainakin oli toimintaa siihen suuntaan. Ja toivoa siis on tulevaisuudessakin. :) Erikoisen kipeet kyllä ilmeisesti sun boobsit! Tsemppiä ja toivotaan pian selvyyttä.

Larissa ei tuu nyt mitään kp1. Se on vaan sulla jotain hämyä! Tää on se sun kierto. Eikö täti muista sitä??

Kiitos ultrakuulumisista! Oispa niin ihanaa nähdä oma vauva siinä rakeisen harmaassa ultrakuvassa, vielä jonain päivänä! (Mä oon nähny ultrassa vaan monirakkulaisuutta.) Hyvää raskausaikaa plussanneille! :) Nauttikaa. :)

ON. Täällä olot vähän ku Kyfillä, kiikun kaakun. Olis muuten semi optimistinen mut ku se o-testi ei ollu plussa. Mahis kai silti?? Toivon ku oli ne limat oikeeseen aikaan. Sit lisäks tää tissien aristamisen vähyys ihmetyttää, ei oo semmosia ku Larissan mies sanoo et silarien kireyttä ja kiiltoa, ei ollenkaan. Alamahan tuntemuksetkaan ei oikein enää nosta päätään. Kosteikkokin vähän helpottanut. Lämpöjä en enää mittaillu, varsinkin jos noi lääkkeet sekottaa. Tänään ne vikat primot ja sit kolme päivää PIINAA, kamalaa piinaa. Jospa siellä olis... Vois olispa!

Maggie kp 25/28?
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos ihanat <3 katotaan mitä huomenna testi näyttää. Että on perseestä tällainen pelko persiissä oleminen! Sidekin piti laittaa varuilta ettei (Mymmelistin sanoin) Japanin lippu vilku töissä! Mur! :(

Haikaranyytti, mulla on aina jollain tavalla muhkuraiset tissit niin en osaa auttaa :D maggie osasi hyvin kommentoida!

Laittakaa Pepe ja Susanne joskus ultra- ja masukuvia meille! :) ihanan pitkällä ootte kumpikin <3 pepelle hyvää lomaa :) meinaa itku tulla tässä aamupalalla kun aattelen teitä ja miten hyvin asiat on teille lopulta menneet! :')

Mariska, ihanaa että ensikon koulu on lähtenyt sujumaan :) tsemppiä väsymyksen ja unettomuuden kanssa! Mulla on sellainen olo, että tämä pikkuinen on sinnikko! ;)

Maggie, mullakin on on-off silarit :D Välillä enemmän pinkeät ja kipeät, välillä vähemmän :D eli ei se mitään tarkoita ;) mie niin haluan sulle sen plussan!!!


Huoh, onneksi on vaan tämä päivä töitä ja pe-la vapaa. Tänään piristän itseäni leipomalla pizzaa :) närästys on jatkunut nyt lauantaista asti, ihan outoa mulle! Ikinä ei närästä ja nyt närästää monta päivää putkeen! Mutta ehkä tämäkin on joku vittumainen uusi pms-oire :( menkkafinnejä ei oo vielä naamassa näkynyt.

Larissa kp 24/27-33, dpo 13
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta! Mäkin isken omaa napaa tiskiin heti aamusta. Huono olo, vähän pöhnäinen ja kuumeinen. En oo kyllä lämpöjä mitannut, mutta posket helottaa ja samaan aikaan on kylmä. Pissailu on edelleen tuskallista ja inhottava tunne tuolla alaosastolla koko ajan, semmonen paine.

Mietin tässä just, kumpi olis järkevämpää, rahtautua tässä kuosissa töihin vai jäädä kotiin soittelemaan lekuriin...
 
Jäädä soittelemaan! Sulla on paha tulehdus ja lisäksi kuumetta. Olet kipeä, et voi mennä töihin.
 
Takaisin
Top