Larissa
Tietävä tietäjä
Beisla, täällä jännätään sua. :) Monelta se aika oli? Toivottavasti siellä on kaikki priimaa! Itse kävin myös pesemässä matot sunnuntaina kun oli viimeinen päivä lomaa :) Ja oikeassa olet, silloin tällöin pari tippaa ruskeaa ei ole ollenkaan paha :) Ja kovasti mun mielialaa nostaa KresiKätin plussa vuodosta huolimatta! :)
Harmi Katjusha kun ei ole ovista vielä näkynyt :/ mutta ei teillä ainakaan ole talletteluista kiinni!
Minni, ihana sun mies! <3 kummasti nostaa mielialaa kierron alussa kun pääsee testejä hypistelemään :) preseed on kyllä mun mielestä ollut hyvä hankinta, nyt meillä siis toista kiertoa käytössä.
Harmi Katjusha kun ei ole ovista vielä näkynyt :/ mutta ei teillä ainakaan ole talletteluista kiinni!
Minni, ihana sun mies! <3 kummasti nostaa mielialaa kierron alussa kun pääsee testejä hypistelemään :) preseed on kyllä mun mielestä ollut hyvä hankinta, nyt meillä siis toista kiertoa käytössä.
Muokattu viimeksi:

Ehkäsy jätettiin pois 2/14, mutta menkkoja jouduin odottelemaan syyskuulle, ne tuli primojen avulla muutaman kerran loppuvuodesta. Tammikuu meni kokonaan ilman menkkoja ja helmikuussa kävin yksityisellä gynellä, joka määräs puoleks vuodeks primoja lisää. Ehin niitä käyttää neljä kiertoa ja yks kaks heinäkuussa kesken kierron alko menkat vaikka ovista oottelin. Ja uskon ja toivon, että tästä eteenpäin mennään nätisti oman kierron mukaan. Eli lyhyesti pitkä aika ollaan yritetty, mut toisaalta ei oo kovinkaan monta kiertoa ollu mahollisuuksia raskautua.