Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla, kovasti tsemppiä ultraan! Harmi ettei vaimo pääse mukaan :/ Me ollaan täällä hengessä mukana! Tuu sitten heti kertomaan tulokset!

Enu, sä niiiiiiin plussaat tässä kierrossa ;)

KresiKät, kiitti havainnollisista digi-kuvista :)

Haikaranyytti, ehdottomasti laita palautetta valmistajalle!! Jos menkkoja ei huomenna kuulu niin testaatko vielä? Olot kuulostaa kyllä raskaudelta!

Omaa napaa: Että voi pienestä ihminen olla iloinen :D Mun ruskea tuhru on ottanut hatkat, nyt tulee enää keltaista valkovuotoa!!! Eka kerta kun näin käy kierron lopussa, yleensä se tuhru jatkuu menkkoihin asti. Me so happy!!! Saisikin pysyä pois! Ja tietty toiveet nousee hiukkasen... Tota vaaleanruskeaa vuotoa kesti siis dpo 6-10. No, jos en plussaa saa niin on tämäkin jo voitto :D

Larissa kp 23/27-33, dpo 11
 
Larissa: Testaan perjantaina aamuvirtsasta.
Maanantaina menen tk:lle antamaan virtsanäytteen. Tietenkin poikkeus on se että jos vuoto alkaa en testaa kun vasta ehkä kuukauden päästä. Tuntui hyvältä puhua jonkun kanssa tästä :)

Oireita ole muutakun että rinnat on niiin niin kipeät ja nännejä ei saa edes hipaista.
( kun normaalisti keksin oireita vaikka mitä ) mutta tätä en edes minä osaa keksiä, se on joko terolut tai raskaus mikä rintani on tälläiseksi muuttanut )
 
Mymmelisti, joko pahin vuoto helpottanu? Mullakin on kipuja, varsinkin eka ja toka vuotopäivä. Ei varmaan tosin mitään maksimaalisia, mutta kouristuksia, jotka saa naaman mutruun ajoittain. Endo kyllä varmasti vahvistaa kipuja paljonkin! Toivotaan että helpottaa… ja että saat sen leikkausajan! Ja plussan :Heartbigred:Heartblue:Heartpink:Heartred


Minni2, mulla kans face on vähän turhankin älykäs. Tuputtaa kaikkia tuotteita, joita on joskus kattonu. Se ilmeisesti lukee jotain sivuhistoriaa. Pelottavaa! :spamani


Tervetuloa Tikku! Pikaista plussaa. On 1,5 vuotta kans pitkä aika teillä ollu ootella. Tsemppiä! :hug013



KreisiKätille litratolkulla superliimaa! :dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy::dummy1:



Katjusha, ovista kehiin ja hedelmöittymään. =) :sex (Helpommin sanottu ku tehty, tiedän.)



Voi Mariska, sulla on jo noin iso esikoinen. :wav Toivotaan viivojen vahvana pysymistä ja sitä samaa superliimaa sullekin kuin KreisiKätille.



Viipsukka, toivotaan että sun ennustus käy toteen ja pääset pullat uunissa seuraavaan lääkäriaikaan. :sign17:sign19



Beisla, kysyit tosta seuraavasta tutkimuksesta ni mä en tiedä kun eivät kertoneet lähetettä tehdessään vaikka kysyin. Täällä kun samasta asiasta huutelin ni vinkattiin, että aukkari ja lääkitystä ovulointiin. Niin se varmaan on. Nyt siis vuorossa simppapurkki maanantaina. Sen hain just valmiiks odottamaan. Jännittää, miten se sujuu…
Toivotaan todella, että sulla ois kypsyny siellä optimaalinen määrä munasoluja ja niistä/siitä alkaisi pian se toivottu ihme! Mä oon kanssa samoilla linjoilla, aika valmis menemään eteenpäin hoidoissa, jos ei kevyet konstit tuota tulosta. Toivotaan ettei tarvis. :talk017



Haikaranyytti, ihanaa, että pääsit terkkarille. Kuulostaa lupaavalta! Ehkä se pieni siellä sittenkin luuraa. :hug007



Larissa, jes sun tuhruttomuus! Aivan mahtavaa. Oiskohan siellä jotain poikkeavaa edellisiin kiertoihin, esim. pieni hedelmöittynyt munasolu?? :smiley-bounce016


Tsemppiä muillekin kierron eri vaihesiin! :smiley-bounce005


ON. Pieni kipupiste tuntuu toisinaan alavatsalla, himmeänä. Ei jatkuvaa kuitenkaan. Ei muuta uutta kosteikon lisäks. Toivo hetkellisesti hiipuu kun alan varautua pahimpaan. Välillä taas kuvittelee et ehkä sittenkin :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Se olis niin helpottavaa, ihanaa, onnellista ja vapauttavaa. Pois tästä piinan kierteestä (päästäkseen seuraavaan piinan kierteeseen!) Simppapurkki siis haettu tänään valmiiks maanantaita varten. Opettelin samalla reitin kohteeseen, että maanantaina sujuu ongelmitta tunnin sisällä näytteen antamisesta. Lupasin hoitaa purkin perille miehen puolesta, kun tiedän, ettei se oo ihan yhtä tohkeissaan tästä hommasta.:smiley-ashamed005 Voisin kuvitella, et se ois aika nolona kiikuttamassa :scared007 sitä purnukkaa. :laughing021

Mietin vaan, että JOS nyt sattuis jotain niin kummallista, että testaisin etuajassa ja JOS siellä jotain näkyis, ni kandeisko kuitenkin viedä näyte tulevaisuuden varalle kun se aikakin on kerta varattu? :schocked028


Maggie 23/28?
 
Haikaranyytti niin lupaavalta kyllä kuullostais, pidän peukkuja teidän puolesta <3 iitselläni ei ikinä ole rinnat ollut kipeät paitsi silloin kun olin raskaana (ja sain km) ja varsinkin nännit. Muuten ei oo koskaan sattunu. Toivottavasti sunkin kohdalla se johtuis raskaudesta <3

Maggie mun mielestä kannattaa viedä se ssimppanäyte joka tapauksessa. Ehkä ei kannata testata ennen sitä, koska omalla kohdalla ei mies kyllä suostuis antaa sitä näytettä jos olisinkin raskaana kun on sille ainakin niin iso asia..:D
 
Maggie, komppaan lumihiutaletta eli vie näyte ja tee (plussa)testi vasta sen jälkeen ;) eihän se mitään haittaa vaikka simpat varuilta tutkittaisiin jos plussa sattuisikin tulemaan. Kuulostaa kyllä lupaavalta! ;)

Haikaranyytti, testataan sitten yhdessä perjantaina :)

Täällä ajoittainen närästys jatkuu. Muita plussa- tai menkkaoloja ei sitten olekaan. Iloitsin liian aikaisin ja ruskea vuoto teki paluun :/ Toivottavasti poistuu taas :D
 
Muokattu viimeksi:
Beislalle onnea huomiselle!

Mä mietin Haikara pitkään kirjoitanko tätä etten vaan lisää sun tuskaa mutta päätin kuitenkin kertoa oman tarinani. Mä sain viime elokuussa dpo 13 illalla haalean plussan. Mulla itellä oli tunne ettei kaikki ole kunnossa, koska tuhru oli alkanut samana iltapäivänä. Seuraavana aamuna samainen herkkä testi näytti negaa mutta digi antoi vielä raskaana 1-2. Viikko siitä alkoi menkat. Eli km rv 4+5.

Mä edelleen väitän, että jotain siellä sulla tapahtuu ja pidän ehdottomasti peukkuja, että saat pysyvän plussan :)

Maggie, kyllä mäkin veisin näytteen vaikka aikainen haamulainen tulisikin.
 
Ihanat nuo Mariskan ja Kreisikätin tulokset <3 Onnea vielä ja sitä kuuluisaa vauvaliimaa!

Joku kyseli loppukiertolaisia. Täällä taitaa olla kp 21/28-30, mutten elättele mitään toiveita tähän kiertoon, kun lääkärin tuomio ultrassa alkukierrosta oli niin huono.

Kattellaan... :D Voi kun Haikara tekis pe tömäkän plussatestin!
 
Muokattu viimeksi:
Nessu, ajattelitko milloin testailla vai ootteletko menkkoja? Ois niin huippua, jos teille tulisikin yllärinä plussa! :D

Mies teki äsken diagnoosin, kun vaihdoin paitaa. Kuulemma on "pinkeät pallukat" :'D aina mulla on kierron lopussa tissit turvoksissa, mutta nyt nämä näyttää siltä kuin olisi silarit tai boob lift tehty, oikein iho kiiltää :D No joo, luget voi aiheuttaa tällaistakin, joten yritän pitää maltin päässä ;)

Larissa dpo 11
 
Ehkäpä Larissa nyt on vihdoin teidän vuoro saada plussa!
Kuulostaa kyllä lupaavalta, toivotaan että oireet johtuu raskaudesta eikä lugeista ;)

Täällä tänää ei ollu niin vahva viiva ovistestissä kun eilen eli äh en tiedä mitä odottaa :)

Meritähti kp 16/35
 
Haikaranyytille pidän täällä sormet ja varpaat ristissä plussauksen tiimoilta:)
ja liekö Larissallakin vihdoin plussa tulossa :wink kellehän muulle piti kommentoida...pää on ihan laho...:oops:
täällä edelleen on melkosen kosteena paikat koko ajan mutta eipä muita kummempia oireita, kp25/28-32 dpo9 jos ei tämän päivän yleis ketutusta ja järkyttävää väsymystä oteta lukuun mikä enteilis kyllä menkkoja saapuvaks:meh:
 
Larissa, oon niin pessimisti, että aikaisintaan kp 31 testaan, jos niin pitkäks venyis. :D

En ainakaan missään tapauksessa testaile negoja ns. normikierron puitteissa, koska niistä tulee joka kerta uskomattoman kurapaska fiilis.

Toivon kyllä, että uus kierto pyörähtäis käyntiin mahd. pian, niin pääsis ottamaan käyttöön Letrot ja muut mömmöt. Ois sitten taas ehkä jotain pientä tsäänssiä! :)

Meinasitko sä Larissa testailla tällä viikolla?
 
Meritähti, monesti O-testin viiva saattaa vaalentua välissä ennen O-plussaa eli älä luovuta! Toivottavasti ovis koittaa pian :)

Nessu, joo turhien negojen testaaminen on niin perseestä. :( Siksi testaankin vasta perjantaina dpo 14, kun on pakko, jotta tiedän miten menetellä lugen kanssa.

Kyfi, väsymys voi kuule olla myös raskausoire ;)
 
Mariska ja KreisiKät kyllä teidän testit näytti hyvältä! Toivottavasti molempien kohdalla tilanne pysyykin noin! Onnea vielä!

Beisla, tsemppiä ultraan!

Haikaranyytti, voi mikä ihana toivon pilkahdus sin terveydenhoitajalta! Niin sydämestäni toivon et olisi nyt sinun vuoro!

Larissa, syytäkin sun olla onnellinen! Toivottavasti tämä kierto päättyy sun kohdalla leffaviivoihin! :) hullun jännää!

Maggie, mä kans rahtasin mun miehen näytteen sillon labraan :D ne ei aina niin fiiliksissä ole tollasista

Ovis viikko! Oon tikutellut mut vielä näyttää haamu. Oletan et ovis on vasta la mut voi olla aiemminkin. Tiiä nyt tästä kierrosta :D lomat on ainakin lisääntynyt. Ja kauhee päänsärky tänään. Muuten hyvä fiilis! Toivottavasti tällä viikolla tänne tulee mielettömästi plussia!!

Ilpuri kp15 (kai)/n.32, yk19
 
Pikainen viesti ipanan nukuttamisen lomasta. Np-ultrassa käyty eilen ja kaikki oli hyvin. Vastasi paria päivää isompaa,kuin varhaisultrassa arvioitua ja LA:kun muuttui vähän ja on nyt 25.2.2016 jos murkku haluaa etusivulle jossain välissä päivittää.

Paaaaljon onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille ja tietty kaikille muillekin :)

Nyytti rv 12+5
 
Mimmu: Kiitos kun kerroit tarinasi :) ei se masentunu mua <3

Kiitos ihanat naiset te ootte uskomattoman ihania , tärkeitä ja korvaamattomia!

Larissa: Minä pien sinulle peukkuja perjantaille , itse tuhlasin sen oikean apteekin testin tänää ja puhdas nega se oli joten kyllä mä nyt uskon että raskaana täällä ei olla :(
Ja onhan mul viel tk aika maanantaina sinne pissitestii.
( menny jo liikaa rahaa tähän testaamiseen ja ittensä kiusaamisen tuijotellen tyhjää valkoista :( )

Odottelen siis menkkoja täällä ja kuumeinen teidän puolestanne!

Ehkä vuoroni on viellä joskus ellei minulle käy niinkuin kirjassa!

Haikaranyytti kp 30
 
Mariskalle ja Kreisikätille superisti onnea!!❤ tarrasukkia ja vauvaliimaa molemmille toooodella paljon jotta nämä kyytiläiset pysyisivät loppuun asti mukana! :)

Larissa, häädä tuhru pois! Tai oikeestaan, kun sehän on ruskeaa, niin eikös se voisi sitten parin päivän takaisesta kiinnittymisestä johtuvaa olla? ;)

Meritähti, ehkäpä tosiaan siulla on vain nyt notkahdus siinä ovistestissä ja kohta saatkin jo plussan siihen! :)

Kyfi, väsymyksen tahtoisin siun kohdalla pistää raskauden piikkiin ;)

Ilpuri, toivottavasti saat pian ovisplussan niin päästään pikemmin jännäämään! :)

Haikara, ihana terkka siulla oli! Toivottavasti tämä päättyisi vihdoin hyvin, niin et joutuisi enää miettimään sitä kirjan loppuakaan :)

Beisla, tsemppiä ultraan! Harmi kun vaimosi ei pääse mukaan, mutta pääsethän onneksi laittamaan heti viestillä lääkärin kommentit (ja tänne tietty myös!) :)

On; juttelin eilen yhden miun "entisen" todella hyvän ystäväni kanssa. Ennen oltiin aina yhdessä, mut kun lähdin pk-seudulle exän perässä nelisen vuotta sitten, jäi yhteydenpito vähemmälle valitettavasti eikä ole päässyt kunnolla korjaantunumaan kun palasin takaisin tänne kotikuntaani ja löysin nykyisen mieheni, vaikka silloin vielä juttelimme lähes päivittäin kuitenkin, muttemme ehtiny nähdä koskaan. Hän on tiennyt siis alusta asti mein vauvahaaveet jne, joten oli todella helpottavaa kertoa hänelle lapsettomuustutkimuksista. Niin kauan ollaan tunnettu, ett tietää heti jos joku painaa mieltä tai kaikki ei oo kunnossa pelkästään viestien/puhelun perusteella. Olipa ihanaa❤
 
Kiitos nenna <3 vaikka olen 99.9% varma että La huuhtikuu minusta ei tule tänävuonna...
Mutta sinun päiväsi kuulosti ihanalta :) ystävät on tärkeä tukiverkko! Itse kävin hesessä purkamassa tuntojani myös ystävälleni joten täälläkin on saanut puhua tänään paljon :)
 
Takaisin
Top