Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, miks ne ei ota verikoetta ö, mun mielestä se on paljon parempi kuin pissatesti, koska samoja testejä siellä labrassa käytetään kuin kotonakin.
 
Viipsukka: en tiedä kai se on säästö kysymys... Täällä eivät vain ota kovin herkästi :( viimeeks ennen ku selvis kysta ku meni kierto yli 40 sain melkein polvillani rukoilla verikoetta sairaalassa tipassa.

Haikaranyytti
 
Onnea Nyytti hyvistä ultrakuulumisista! :)

Haikaranyytti, höh negalle :sad001 Mutta komppaan viipsukkaa, että kumma kun eivät verikoetta ota sulta!

Nennaa, ihana kun sait korjailtua välejä ystävän kanssa! :) Kummasti helpottaa oloa, kun saa näistä asioista jollekulle puhua ihan livenä!
 
Hmm, äsken ihan huvikseni mittasin lämmön. En oo niitä siis koskaan kierron puitteissa testannu mut oli 37 C !!! Oonkohan tulossa kipeeksi vai mitä pirua? Voikohan primot nostaa lämpöä. Hitsi ku en aiemmin mittaillu... Joskus tais olla puhetta et ei noi lämmöt välttis hirveesti mitään kerro (kuvitelluista tai todellisista raskausoireista) mut ihmetyttää silti. On tietty ihan mahdollista et oikeesti sairastuu, niin ku Murkkuko se oli viime kierrossa. Mut kyllä kieltämättä pistää miettimään!

Maggie kp 23/28? Esikoinen toiveissa
 
Nyytti onnea hyvistä ultrakuulumisista! :joyful:

Larissa taitaa plussata perjantaina, ainakin hyvältä kuullostaa sun oireet.. :wink

Haikaranyytti pahoittelut negasta. Toivotaan, että sun outo tilanne selviäis pikimmiten. :confused:

Maggie hyvältä kuulostaa. Kääk! Säkin taidat kyllä nyt plussata.. :happy: En kyllä osaa sanoa nostaako primot lämpöjä. Etkä sä mitään kipeeks oo tulossa, siellä on vaan kyytiläinen tarrannu kiinni. :wink
 
Maggie, joo on vuoto jo helpottanu. Ekan ja tokan päivänä varmaan vuodan kaiken ulos. Tänää on ollu sellaset normaalit menkat, mut nyt illalla en oo taas enää vuotanu ja kp3. Sais kyllä leikkaus aika tulla jo! Joka päivä käyn postilaatikolla ja toiveet katossa :)
Ihana olet kun "uhraudut" miehen puolesta vimään näyte purkin !! :D jos testaat ajoissa ja plussaat niin älä vielä heti soita ja kerro tuloksesta. Vie näyte ja vasta joku viikon päästä soittele ;) ellei sulla oo joku aika tulossa tai pakko ilmottaa heti?


Larissa plussaa tästä kierrosta<3!! Ihan varmasti! Mulla on niin tunne!!! Millon testaat! Kaikki kuvat sitten meille tihrusteltavaksi!!! :)

Nyytti, mitä hittoa rv12? :O vastahan sä plussasit!? Mihin aika katoaa apua!? :)<3 joko sun äiti on leppynyt ja ilonen?


On. Oon ollu 2päivää töissä ja heti sain 8-9h uni velat.. Miksi en osaa mennä ajoissa nukkumaan? :( . Päikkärit tuli just nukuttua ja sain joku 3-4h univelkaa kuitattua ja olis taas aika mennä nukkumaan kun herätys taas huomenna 4.00, mut sitten onneks taas to ja pe vapaata! Jee! Joka päivä meen postiluukulle toivekkaana odottamaan leikkaus aikaa, mut ei vieläkään :(
Mua ärsyttää kun mies on usein väsyny. Haluisin pussailla ja halii mut yks laittaa silmät kii ja pään tyynyyn ja alkaa kun nukkumaan (jos ollaan makkarissa tai sohvalla.) ja mun mielestä se on tosi rasittavaa, ihan tunnelman tappaja! :( kysyin siltä yks päivä et onko se masentunu kun aina sitä väsyttää ja se vaan sanoo et ku on niin vanha, totesin siihen vaan et 80vuotiaana sua kaduttaa et sanot noin! (32v sanoo et väsyttää kun oon niin vanha ja blaa blaa). Varmaan pitäs patistaa se verikokeisiin jos sillä on kaikki arvot alhaalla niin vois vaikka alkaa syömään vähän terveellisemmin ja vitamiineja lisää. Niin ja mies on siis kesälomalla.. :D

Mymmelisti
Kp3/30 yk37
 
Maggie, primot voi nostaa lämpöjä, kun ne on synteettistä progesteronia. Mulla terot ja luget tekee samaa, siksi en lämpöjä paljoa loppukierrosta ainakaan päivällä mittaile. Mutta voihan se sulla johtua jostain muustakin ;)

Mymmelisti, tulisipa se sun leikkausaika jo!!!! Ja voi sun miestä :( onko hänellä millaiset elintavat? Ruokavaliolla ja liikkumisella voi kyllä vireystasoa korjata, jos vaan on terveys muuten ok. Kannattaa hänen tietty käydä labrassa esim. kilpparikokeet ja hemoglobiini tarkistuttamassa, jos niitä ei oo vähään aikaan otettu. Loma saattaa kyllä tehdä myös sen, että tekee mieli nukkua kun on mahis :D
 
Mymmelisti mulla katosi myös vuoto :O ja sama kp3
Kaks päivää tuli ja paljon, mutta tänään vain pari pisaraa ja ei enää edes pyyhkiessä :/ outoa!

-PikkuMinski kp3/30 yk24-
 
Mä olen pikkuMinski ja mymmelisti teille kateellisia mä vuodan ku mikäkin 5-7 päivää :( tuntuu aina että loppua ei näy ku hanat aukee...

Mymmelisti : ettei vain miehesi yritä ärsyttää sinua kun itse on lomalla ja sinä raadat töissä? ;)
Kannatan myös verikokeita jos siltä tuntuu itse panostin myös mieheni jokunen aika sit ku ei tehny muuta ku kävi töis ja nukku... Rupes ottaa aivoon. Kaikki labrat oli kunnossa joten käskin tehdä elämäntapa muutoksen ja sen hän teki :) tosin meillä tätä oli kestänyt jo 3 kk... En tiedä sitten mikä kausi miehellä silloin oli kun ei kuulema ole masentunut mutta väsyttää :o
 
Larissa, mies on aina väsyny kesät ja talvet.. Ehkä myös vähän laiska :D terveys on hyvä ja liikkuu huonosti ja syö epäterveellisesti. Niitä vois parantaa, mut ei siltä varmaa ikinä oo otettu noita arvoja.

Luulen et enimmikseen on siitä et syö huonosti, mut kun ei salaatti maistu kun se on kuullemma liian terveellistä :D
Pakotan sen syksyllä viimestää heräämään :P

Haikaranyytti, toivotaan ettei yritä ärsyttää :D

Pikkuminski, outoa! Mulla kans sama enää vaan tuhru jäljellä.. Pitää varmaa sanoo tädille et korjaa autonsa, ku ei tää oo kivaa. Kiva olla töissä kun pelkää et perseessä on japanin lippu.. Sit juoksee koko aika vessaan varmistelee.. Toivon et raskaana jää menkat kokonaan pois! Enkä oo yks niistä joka saa menkat raskaanaki :)

Mikä se selitys sille oli miten voi raskaanakin olla menkat?
 
Mymmelisti toivottavasti pääset pian leikkaukseen! Meillä kans mies on aina väsynyt,oon yrittänyt saada sitä syömään terveellisemmin ja liikkumaan mutta ei suostu, huoh...

On kp18/28? Maha on todella kipeä ja pinkeä kuin ilmapallo.. Kauhea riitakin miehen kanssa kun olen jatkuvasti niin pahalla päällä kun masentaa tää Tilanne ja mies ei koskaan vietä mun Kanssa aikaa vaan oon aina yksin kotona..
 
Nyytti onnea ultrakuulumisista ! :)

Larissa plussaa nyt ! :)

Olikos se Beislan ultra jo ? Päivissä olen sekaisin :D

Tasapuoliset tsempit oviksen metsästykseen, talletteluihin ja plussatuulia jokaiselle !!! :)

On. Tänään huvikseni pissin vielä vikan tikun, testiajalle testiviiva tummui kontrollia vahvemmaksi :o näin vahvoja viivoja en oo saanut kun melkein näissä km:ssä.
Km olleet viikoilla 6-7 , joista yksi huomattiin nt-ultrasassa.
Täällä ihan uutena juttuna unettomuus, sellaista ei oireena ole ennen ollutkaan ?!? Väsyttää kyllä, ja nukahdan hyvin, mutta kohta taas jo hereillä ja loppu yö menee pyöriessä. Päikkäreitäkään en pysty nukkumaan. Töihin pitäisi jaksaa ja kolmas valvottu yö takana :/

Mukavaa päivää ihanat naiset !
 
Mittasin aamulla just herättyäni uudelleen lämmön ja edelleen 37. Mutt niin kuin tietopankkimme Larissa aavisteli, voi toi keltarauhaslääkitys nostaa lämpöjä. Jäädään odottelemaan. Enää tää ja huominen kuuria jäljellä. Vika kuuri! Sit loppu se kokeilu. Mitähän tulee tilalle?

Mymmelisti, ei oo mitään aikaa tai muuta et ois pakko heti tuloksista soittaa. Vasta syyskuun lopulla seuraava varattu aika. Se ois sit se pariskuntakäynti. Piti vaan kuukautta ennen ottaa noi simppa-arvot että ovat käytettävissä siinä tapaamisessa.

Mariska, toi unettomuus vaivaa muakin usein silloin kun on jotain jännää tai erilaista elämässä. Sullakin nyt jännät paikat ja vaikka kuvittelee ettei ressais asioista ni alitajunta monesti ressaa ja siks unettomuus. Toivottavasti saat ens yönä ja jatkossa muutenkin kunnon unet. Kun tilanne rauhottuu ja varmistuu niin varmasti unenlaatukin paranee. :)

Täällä oli puhetta miehen väsymyksestä. Täällä usein havaittavissa samaa. Saattaa heilua lievän masiksen ja väsymyksen välimaastossa mut ei kuitenkaan ylly sietämättömäks. Varmaan just elämäntaparemppa auttais!

Maggie 24/28?
 
Lumihiutale, oisko oviksen jälkeistä turvotusta. Ja voi sun miestä kun ei sua tarpeeksi arvosta :(

Mariska, hyvältä kuulostaa mun korviin, jos siellä on tullu oikeen leffaviivat! :) josko nyt olisi se kerta, kun saatte pienen syliin asti <3

Maggie, plussa tulee tilalle ;) Ja jos ei tule tässä kierrossa niin saat varmaan letrot tai clomit, jos sulla oli oviksen kanssa epäselvyyttä. Onneksi teillä on se aika jo kk päästä varattuna!

Larissa kp 24/27-33, dpo 12
 
Hyvää päivää, leidit!

Ihanaa, että kuullaan vahvistuvista testeistä :) happy happy!! Olkoon tuulet myötäiset jatkossakin!

Mä oon tuota miestä tukenut vihersmoothiella aamuisin ja kannustanut vetämään vitskuja. Sille tuli ehkä siitä espanjalaisesta "panoxista" maha kipeeksi ja nyt se on kieltäytynyt mun rohdoistakin. No, olen yrittänyt kannustaa häntä vetämään ainakin beroccaa, koska siitä on kaikinpuolin hyötyä :) mä oon tehnyt aamun hedelmäsmoothien eka sen lasiin ja lisännyt omaani lisäjauheita (maca, viher, vehnänoras).

Meillä alkoi tämä seksielämä pitkälti uudelleen - kokonaisuutena - koska alkuvuosi meni hoidoissa ja toipuessa. Ollaan sovittu, että yritetään ainakin joka toinen päivä (eikä välissä ejakulaatiota) ja kyllähän se on näillä "mausteilla" alkanut meikäläisellekin maistua :) Ollaan puhuttu, että avioelämälle pitää säästää voimia ja on yhteinen päätös.

Ei vielä ovisplussaa täällä :)
Kp 16 / 26-30
 
KresiKät, kiitti linkistä, oli mielenkiintoista luettavaa.

enu jes, siinä on oikea asenne! :grin

Larissa, mäkin oon sitä mieltä että onhan ruskea tuhru sentään parempi kuin kirkas verinen. Jospa tää tosiaan on teidän kierto! Sun miehes arvio sun rinnoista kuulostaa ainakin hyvältä. :grin

Maggie, liityn kerhoon että kannattaa silti viedä näyte. Simppanäyte on kuitenkin helppo antaa eikä ole kallis tutkimuskaan. Onko teitä ohjeistettu pitämään näyte ruumiinlämpöisenä kuljetuksen ajan? Meillä jos inssiruiskua pitää kuljettaa, ollaan laitettu se rintaliivien sisään (minigrippussissa), mut purkki taitaa olla liian iso sinne. :grin
Jos ne ehdottaa sulle lääkettä ovulaation apuun, toivottavasti olis letrot eikä clomit kun clomit kerran voi ohentaa limakalvoa ja kertyy elimistöön. Tai voithan sä kysyä, jos clomeja haluavat määrätä, että miksi juuri ne eikä letrozole? Meinasin tehdä näin oman lääkärin kanssa, mutta sainkin suoraan letrot.

Ilpuri, toivottavasti ovis tulee tikkuun pian. Hyvä jos limat jo lupailee.

Nyytti, ihana kuulla että ultrassa oli kaikki hyvin! :)

nennaa, tosi hyvä että sulla on tollanen kaveri jolle voi kertoa kaiken.

Mymmelisti, voi sun miestä kun on niin väsynyt. Kyllä tosiaan jo ruokavalio voi tehdä paljon. En tiedä saisko salaatista mielenkiintoisempaa vaikka laittamalla jotain kastiketta tai tekemällä jotain pastasalaattia jossa on tuoreita vihanneksia mukana, tai jotain lihaa sinne sekaan... tai sit syö hedelmiä ja marjoja, onhan niissäkin hyvin vitamiineja.

lumihiutale, ei kyl kuulosta kivalta jos koko ajan saa olla yksin kotona. Vaikka saahan sitä omaakin aikaa olla, pitäis sitä sentään keksiä yhteistä tekemistä puolison kanssa.

Mariska joo tänään on, mut vasta iltapäivällä. Tosi hyvä että sun viiva edelleen vahvistuu! :)
Mulla käy joskus samaa, että jos on stressaavaa aikaa, herään yöllä ja sit en meinaa saada unta enää millään. Pari vuotta sitten huomasin, että jos herään keskellä yötä, mun kannattaa nousta ja puuhastella jotain rauhallista ehkä tunnin verran. Ei mitään tietokonetta tai telkkaria, vaan jotain muuta. Sit kun yritän uudestaan, uni tulee yleensä hyvin. Jos vaan makaan sängyssä ja yritän nukahtaa, siinä voi mennä puoli yötä.

Kiitos kaikille tsempistä, ihanaa kun jännäätte mun kanssa. :) Vielä muutama tunti pitäis odottaa, taidan käydä pesemässä matot niin aika menee hyvin.
 
EI VOI OLLA TOTTA! vastasin saakeli soikoon kaikille monen sivun takaa taktiikalla, että tallensin viestin aina ja luin eteenpäin (siis puhelimella) ja sitten menin painaan väärää nappulaa ja koko romaani katosi avaruuteen!!! :'( kerrankin olin ahkera kun oli aikaa ja tässä lopputulos...

No sitten teen ihan pikakommentoinnin.

Haikaranyytille tsemppiä tilanteeseen, ei ole kivaa tollanen epätietosuus!

Beislalle tsempit! Tuuhan kertoon heti kuulumiset!

Mymmelisti toivottavasti leikkausaika tulee pian ja höh miehellesi, inottavaa jos haluaa läheisyyttä eikä sitä heru :(

Mariskalla hienot viivat! Nyt toivotaan että pysyy masussa loppuun saakka!

Larissalle ja maggielle iso plussapuhuri <3

Ilpurille tsemppiä o:n metsästykseen! Talletelkaa huolella ;)

On. Joo hei mäkin vuodan 7 pv kun seula :D Mikään ei ole pitänyt sitä vuotoo ennen paitsi nyt tää viimekierrossa hommattu kuppi<3 ensimmäiset päivät joutu herään joka aamu lammikosta.
Täällä kierto korkattu, kun vihdoin sain vuodon tyrehtyyn :D Mies alkoi syömään geleetä ja sinkkilisää ja muistaa jokapäivä tablettinsa ja samalla muistuttelee jopa mua! Ihanan täysillä toinen alkaa oleen mukana tässä touhussa :) Kovasti kattelee isompaa asuntookin vähänväliä.
Tänään pitäisi tulla postissa testipaketti ja sitä preseed liukkaria!

Kp 9/36-38

Muoks! Luckystä huolissaan? Missä olet ja mitä kuuluu?
 
Takaisin
Top