Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mariska ❤

Mä oon täällä flunssan kourissa ja ovis pitäs olla tällä viikolla... Jospa sitä jaksais talletella, niin vois mennä naisten polille ilman vuotoa ja käydä verikokeissa tarkistamassa hcg:n nousu, mutta saahan sitä unelmoida...
 
Kresikät, todella hienoa :) Ja hyvä kuulla että se vuotokin on loppunut. Pienelle paljon tarrasukkia että saat syliisi nyytin ensi keväänä.

Mariska, nyt on vahvat viivat, sulle kans tarrasukkia että saat keväällä pienen <3

Juntturalla on jännät paikat, pidän peukut pystyssä :)

Kp 5 ja vuoto alkaa pikkuhiljaa loppumaan. Lenkillä on käyty aamusella ja nyt istun aamukahvikierroksella II parvekkeella. Ihmismieli on mielenkiintoinen, mä olen jo Lindeksin nettikaupasta katsellut vauvanvaatteita vaikka en ole edes raskaana. Nyt täytyy vähän torpata itseäni.

Rattoisaa tiistaita kaikille!
 
Mariska ja kreisiKät <3 oon nii onnellinen teidän puolesta <3 jeee!! Vauvalimaa mukaan kummallekkin! Ihanaa että elokuu näyttää paljon valoisammalta kun täällä alkaa plussia näkymään ;)

On: kp 30 ja odotan pääsyä terveydenhoitajalle. ( taitaa kyllä niin olla ettei pääse ilman ajanvarausta )
Jos sais vähän tuntoja purettua . Viimeyönä tuli limaklönttejä pitkin yötä :o yök! Ja sama jatkuu... Nännejä särkee ja ei kestä edes hipaista...

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti, kuulostaa todella rankalta kirjalta. Mäkään en usko, että pystyisin lukemaan. Ehkä joskus...

Enu, pahoittelut menkoista, mutta hyvä jos kroppa alkaa taas toimia. Varmasti antaa paremmat edellytykset.

Maggie, johan sulla tosiaan piinaviikko! Kosteikko kuulostaa kyllä lupaavalta. Mitä ne sulta testaakaan seuraavaksi?

Mymmelisti, kuulostaa karseelta sun menkat. Mulla on eka päivä kans vähän samanlaista, tosin silti kestää viikon. Vikoina päivinä tulee vaan tiputtelua, huoh, miks ei voi tulla kerralla ulos? :rolleyes:

Liisu, no ei oo pitkä aika sulla lomaan, ja noin nätti sääkin! Tai ei ainakaan huonompi kuin kesä- ja heinäkuussa.

tikku, tervetuloa tänne. :greet025

KresiKät ja Mariska, onnea hienoista r-testituloksista, hurjasti tarrasukkia vielä teille! :)

Katjusha, toivottavasti tulis pian pysyvä hymynaama, harmi että sun miehellä on menoja. Mutta parempi liian aikainen tallettelu kuin liian myöhäinen.

Viipsukka, toivottavasti flunssa hellittää pian.

On. Mulla on aika rauhallinen mieli huomisesta ultrasta. Vaikka tietty harmi jos folli(t) ei ole kasvanut tarpeeksi, sitten tämä kierto menee varmaan hukkaan. Tai sit pyydän sen progesteroniverikokeen, jos tuo on tilanne, niin ehkä edes jotain selviää. Stressasin sitäkin että jos folleja on liikaa (toisessa ketjussa Kaakaolle kasvoi samalla annostuksella neljä!) mutta vaimo armas muistutti, että lääkäri sanoi jotain follien puhkomisesta jos niitä on liian monta. Eli kaipa tässä melko hyvät mahikset on että päästäis ainakin yrittämään.
Mulla on taas se suhtautuminen hoitoihin, että oon valmis kokeilemaan kaikki läpi. Viimeistään joulukuussa jos ei ole tärpännyt, kun tulee vuosi täyteen niin siirrytään IVF:ään. (Sitten voin alkaa tapella kela-korvauksista.) Mä haluan lapsen, ja jos lääketieteellä on keino auttaa mua, en aio luovuttaa ennen kuin keinot on kokeiltu edes. Ehkä tässä auttaa se, että oon jo vuosia tiennyt että ihan normaalilla tavalla ei lapset mulle tule. Ja ennen kuin tiedettiin löydetäänkö oma luovuttaja, oli klinikka varteenotettava vaihtoehto heti alkuun. Eikä siellä hirveää määrää inssejä suositella ennen IVF:ää, niin siihen mahdollisuuteen on ehtinyt jo totutella pitkään.
 
Pikakommaus ruokatauolla:

Ihanaa KresiKät!!!! <3 äläkä ala mulle mitään testejä lähettelemään :D malta viikonloppuun ;)

Hienot on viivat Mariska! :)

Onhan meitä loppukierron piinailijoita :)
 
Beisla tsemppiä ultraan! Toivottavasti saisit hyviä uutisia :)! Ja kuulostaa hyvältä että sulla on ainakin sisua yrittää, etkä luovuta
 
Mariska hienot on viivat! minkälaiset viivat oot saanu keskenmenneissä raskauksissa?

Beislalle tsemppiä huomiseen ultraan, löytykööt sieltä yks tai kaks ihannefollia! Ite ajattelen kans niin että oon valmis läpikäymään mitkä vaan hoidot jos niillä on mahdollista saaha se oma pikku tuhisija.
 
Itsekin digien kanssa pähkäilleenä:
jos tulee eteen digitestien kanssa pähkäilyä niin:
Pikku vinkistä purin digitestin tutkiakseni siellä olevia liuskoja (en aiemmin edes tajunnut että näin voi tehdä)

Netin uumenista löytyi myös viivoille selitykset! Informatiivista! Eli jos tulee "väärältä haiskahtava tulos" niin eikun pulikka säpäleiksi :)

Allaolevat kuvat on netistä jonkun purettua testin saatuaan ensin "ei raskaana"
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    118.5 KB · Katsottu: 134
  • image.jpg
    image.jpg
    69.3 KB · Katsottu: 141
KresiKät, onko sulla linkkiä sivuun mistä toi eka kuva on? En saa tietokoneella suurennettua kuvaa, ja teksti on aika pientä. Mutta mielenkiintoista! :)
 
KresiKät jee, mahtava digin tulos! :happy:

Mariska onnea leffaviivoista, nyt pysyy loppuu saakka. :joyful:

Beisla tsempit huomiseen ultraan! :)

Plussatuulia kaikille testailuihin!! :smiley-bounce012

ON: kasa testejä tilattu sekä foolihapot ja vitamiinit hommattu. Kunnon dropit tähän kiertoon. :p Meinasin tässä kierrossa plussata..:wink

enu kp2/31
 
Kukka^^: Toissapäivä sain tän haamun , eilen testasin klo 6 aamulla 25 herkkyydellä nega ja klo 15 jälkee 10 herkkyydellä nega. Perjantain seuraavaks kunnon apteekin oma et ehin peruttaa tiistain viisaudenhampaan poistoajan jos pn raskaana koska en aijo syyä kipulääkettä/ riskeerata kun hampaat ei o ennee vaivannu.
 
Haikaranyytti toi sun testi on kyllä outo :O siinä on ihan selvä viiva ja mun mielestä se on vaaleanpunainen :O

Laitappa palautetta sinne valmistajalle! :p

Toivottavasti plussaat perjantaina leffaviivoilla ❤
 
Kävin terveydenhoitajan juttusilla, kosketteli rinnat , imusolmukkeet kaikki läpi ku panikoin jo rintasyöpää kipujen takia :D
Sanoi että vaikuttaa alkuraskauden rinnoilta... Kireät ja tuntuu ku ois "nestettä" eli muhkeat :p laitto maanantaille tk:lle pissanäytteesee.

Voi ku ois jo mun vuoro <3 taas heräs pikkuriikkisen toivoa ku puhu jo kuinka siirryn äitiysneuvolan puolelle jos plussan :o

Mutta sitä edes hän ei osannut selittää miksi haamu/plussa ja sitten nega :o kuulema toistepäi on kuullu tai et ei näytä heti plussaa mut ei että tulee ekana positiivinen/ haamu ja sit nega...

PikkuMinski : en itsekkään voi ymmärtää tätä, ja maanantaille on ni pitkä aika ja myös perjantaille jos ite testaan sillo mut ei auta kun odottaa...

Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top