Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, kiitos tsempistä ja sielläkin päästään piiiinailemaan, teet sitten viikonloppuna plussatestin! :)

Haikaranyytti, saman miekin pelkään kokevani :( mutta eihän me lapsettomiksi jäädä, toivotaan niin kovin että lapsesta tulee vihdoin totta!❤
Kerrohan sitten tosiaan mitä pidit kirjoista, jos miekin hommaisin talveksi lukemista :)

Mymmelisti, jos et nyt ihan vielä viittis verenhukkaan kuolla ku kohta saat ajan leikkaukseen ja sitten saatte vauvan❤
Eiku oikeesti, tiedän myös mitä on kun tuntuu kuolevansa verenhukkaan ja on pahaolo pelkästään menkkojen takia, kamalaa isolla koolla! Tsemppiä niin kamalasti sinne❤

Tsemppiä kaikille niin tädin vierailun kestämiseen kuin myös oviksen bongailuun ja hyödyntämiseen sekä piinapäiviin!❤
 
PikkuMinski : sivulla 102/176
Osaan samaistua kanssa näihin tunteisiin mutta en tiedä nyt tuntuu että voi ku en ois koskaa alkanu lukemaan :( niin rankkaa ja nyt pelkään että minulle käy näin :( tuntuu oma lapsettomuus vasta tabletti hoidoilla pieniltä ku tällä alkiosiirrot epäonnistuu kokoajan, miten pahaoloa sillä on ku lääkettä pumpata ku hulluun :( ihan kauheaa!

Herää kysymys, Onko musta tähän kaikkeen jos tarve vaatii?
 
Musta ei ole ja tiedostan sen oikein kirkkaasti! Mulle jopa lääkehoidot tuntuu ylitsepääsemättömiltä... mä en kestä enempää toivoa ja näitä romahduksia :'(
 
PikkuMinski : mä kans luulen ettei ole :(
En tiedä...ei ois pitäny alkaa lukee ehkä tätä :D no pakko ne on nyt lukea loppuun ja muut kirjat ku tuli hankittua mut pelko perseessä eletään, pettymys takataskussa kokoajan...
 
..pöö tännekin! Mitä kuuluu naiset ihanaiset?:D ...ja heti alkuun anteeksi ja pahoittelut, että saavun näin raskaiden aiheiden keskelle "tälleen rallatellen"..Mutta musta oli vaan niin ihanaa (ja riipaisevaa) nähdä tuttuja nimiä tällä saitilla. Kiitos vain Mymmelisti kun vinkkasit minut oikeaan pinoon:)
..en ole kerennyt vielä plärätä sivuja taaksepäin ja lukea, mitä teidän elämäänne on kuulunut viimeiset puoli vuotta, oih ja voih, niin pitkään olen ollut täältä poissa. Mutta niin monet teistä "vanhoista, sen aikasista" ootte ollet mun mielessä tosi useasti...PikkuMinski, Murkku, Mimmu, Diku, Lume, DarkMimosa ... <3 ...mitäköhän teille kuuluu?
...tammikuisesta keskenmenosta on jo kulunut monta kuukautta..kauan aikaa...mutta aina välillä tuntuu, kuin Se olisi tapahtunut eilen.
..Nyt pienen nyytin kaipuu alkaa olla taas hallitsematon...ihan valtava! Olen yrittänyt viimeisen puoli vuotta puuhata kaikkea ihan muuta, opiskellut ymym. mutta silti...tulee aina Se tunne <3 :'( ..te tiedätte.
...yrityshän meillä alkoi jo 1,5v sitten...
Olo on ihan Öönä Aapisessa...Mutta ihana olla täällä taas:)
 
Tervetuloa takaisin ja joukkoon hulluun Tikku :) Täällä me tosiaan ollaan ja tahkotaan saman asian äärillä edelleen. Ihan turhan moni valitettavasti.
 
Tervetuloa tikku!

Luin tänään - ihmeet tapahtuvat muille kirjan nyt alusta loppuun!

Oon ni tunteissa nyt mutta itkin kirjan jälkeen miehen sylissä tunnin! :(
Mutta otan sanat suuhuni takaisin vaikka kirja oli TODELLA rankka niku huomaa reaktiosta en kadu sen lukemista mutta ei se antanut uutta tsemppi energiaakaan...

Nyt vasta tajuan mitä on lapsettomuus ja mitä voi olla edessä..
Ja luulin että kirja saa onnellisen lopun ja lapsettomuus loppuu vaan ei se loppunu, syli jää tyhjäks... Ehkä myös minulla ...:(


Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa takaisin tikku! Oletteko olleet nyt kokonaan tauolla? Kiva saada sut takaisin, vaikka parasta olisi ollut, jos olisit saanut siirtyä suoraan plussanneisiin! :) Mitä sulle muuten kuuluu?

Haikaranyytti, itse en varmaan pystyisi lukemaan tota kirjaa :( En pysty kattomaan sellaisia leffojakaan missä ei ole onnellista loppua :'D Saattaa jäädä paha mieli moneksi päiväksi kun oon niin herkkis :'D

Ihanaa tiistaita kaikille synkistä aiheista huolimatta!

Ketäs kaikkia meitä oli nyt kierron loppua elämässä? :)

Larissa kp 23/27-33, dpo 11, yk 14
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, ehkei sitten olekaan miun kirja laisinkaan.. Olisin myös odottanut onnellista loppua :(

Tikku, tervetuloa tänne! Ja pikaista plussaa! :)

Ihanan aurinkoista aamua kaikille! :)
 
Huomenta. Ja tervetuloa tikku! Jospa nyt plussa tulisi nopeasti ja pieni pysyisi loppuun asti!

Tuo haikaranyytin haamu rassaa vieläkin. Mikä ihme se oli! Älä muru heitä kirvestä kaivoon! Jos voisin halaisin sua oikein kovasti ja pitkään! Ihana että sun puiliso on siinä vierellä sun tukena ja yhdessä selviätte kyllä! Ei se ole mihinkään menossa! Eikös sulla ollut hoidot muuttumassa ihan näillä näppäimillä siihen suuntaan että se pysyvä plussa pärähtää piankin.

Ihanaa kun alkaa olemaan testipäivät lähellä monellakin! Niitä tikkuja on niin kiva tihrustaa :)

Ja Larissa: et varmasti odota loppuviikkoon testien kanssa! Mä vaikka käyn kaupasta sulle tikkuja ja lähetän jotta päästään jännäämään viivoja! En kestä odottaa!

On: tänään olis 5+0. Ensimmäinen km tuli 5+3... Kävin eilen digin kaupasta ja ensin ajattelin että odotan loppu viikkoon tarviiko kokeilla, mutta päädyin sitten siihen että luotan ovistikkuihin ja tänään pitäisi olla digissä 3+ jos hormoni nousee tasaisesti. Kävin viideltä veskissä joten testaan ysiltä.. Iik, tunnin päästä.. Koko eilisillan kuukletin kirotusta internetistä mitä kaikkee voi mennä pieleen ja mitä hermostoputken vajavainen sulkeutuminen aiheuttaa :,(
 
Muokattu viimeksi:
Kresikät, digin tulosta täällä ootellaan <3 mites vuodot? Jos digiin tulee 2-3, niin ei se mun mielestä pahalta kuulosta noilla viikoilla. Mutta ei mietitä etukäteen, kohtahan se nähdään!
 
Liisu: vuodot loppu n. Viikko sitten :) eikä sen jälkeen oo ollu muutakuin ärsyttävän vaaleenpunaviiruisen vessapaperin kanssa hötkyilyä :) en osta enää tuota :)

Mä pelkäänki sitä "ei raskaana" tai "raskaana 1-2" tulosta
 
Nenna ja Larissa: mie luulin että tässä on onnellinen loppu :( en osaa selittää mutta mietin kokoajan kirjan tapahtumia ja herkistelen... Pitää vähän aikaa sulatella ennen ku alotan uuden kirjan!

Taas kun ajattelee miksi en olisi lukenut tätä nyt tiedän paljon enemmän... Ja voi tämä sattua omalle kohdalle lukee kirjan tai ei...

KreisiKät: kiitos ihana siellä <3
No hoidot etenee pikkuhiljaa mutta tuon kirjan jälkeen en enää usko mihinkään hoitoon :( musta tuli aika kyyninen... Ennen kirjaa uskoin että saadaan jollai hoidolla varmasti enää en. Koko kirja on porautunut mieleeni :o
 
Haikaranyytti, pahoittelut minunkin puolesta - että elämä heittelee. Ymmärrän erittäin hyvin tunteitasi ja sisäistä myllerrystäsi.
Näissä hoitojutuissa onneksi lääkärit menee askel askeleelta ja itse jos malttaa pysyä käsillä olevassa hoidossa ja asiassa, niin siitä on apua. Mulla ei ollut juurikaan taustatietoa hoitoihin liittyen ja ihan hyvä niin. Sitten, kun asteittain ajauduimme rankempiin hoitoihin - niin ei ne nyt niin rankoilta tuntuneet mulla fyysisesti - se oli vain luonnollinen jatkumo, joka oli tarpeen. Rankkaa on odottaa verikoepäivää ja sitä plussaa. Mulla ei ennen tutkimuksia ja hoitoja ollut tapana testata, vaan kuukautiset tulivat aina ajallaan.
Tsemppiä kaikille, ystävät :)
Mulla vilkkuu nyt viidettä päivää, ja olo on kuin olisi lukuisia folleja purskahtamassa. No, tulis edes se yks ... Mahdollisuus lapsentekoon vielä vain tänään - joten pidän peukkuja
Kp 15 / 26-30 yk mones
 
Tervetuloa takaisin tikku! :)

Larissa täällä kans elellään oviksen jälkeistä aikaa. Nyt kp20 ja ehkäpä dpo4-5. Testailun kanssa oon aina aika maltillinen. Nyt ajattelin että jos pääsen tämän kuun viimeisille päiville niin siellä voisin testata...
 
Nyt ihan itkettää.. <3
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    166.7 KB · Katsottu: 175
Tervetuloa tikku! Ihana kuulla sinusta ❤ Oon ajatellut sua usein ❤

Missä Lucky? Entä Diku ja Lume? :O

Voi Haikaranyytti :'(
En haluais sanoa, mutta...
Mä varoitin siitä lopusta :/

Mä onneksi unohdin sen ja olin jo silloin päättänyt, että luomuna tai ei ollenkaan

Onnea kresikät ❤ pikkuiselle tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan ❤
 
Tervetuloa Tikku :) pääset varmasti taas äkkiä mukaan !

Onnea Kreisikät :) !!!!!

Haikarannyytti ja Minski :Heartred

Larissan testikuvia ootellessa ... :) Ja muidenkin jotka loppukiertoa jännäilee!
Plussatuulia nyt roppakaupalla !!!

Täällä esikoinen saateltu ensimmäiseen koulupäivään :) oli siinä äidillä roskia silmissä !!
Lupasin olla testaamatta, silti tänään oireettomuuteen kyllästyneenä ostin testin ja tein äsken. Lähes leffaviivat testiajalla:excited001 toivo nostaa päätään, mutta pelko varjostaa joka tuntia...

Ihanaa päivää vahvat naiset !!!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    741.1 KB · Katsottu: 140
Ihanaa Mariska!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!! Kyllä tämän murun saat syliin asti!!

Voi siellä pikku muru on ottanut ison askeleen!
 
Takaisin
Top