Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: Kiitos <3 no tälle ei mahda mitään mutta on kyllä ollu omituiset 2 päivää... Hetken luulee olevansa raskaana ja sitten ei ole :o aika inhoja noi haamut hyi!!

Toivon pian menkkojen alkavan että ei taas tule turhan pitkä kierto.

Haikaranyytti
Kp 29
Yk 27
 
Haikaranyytti pahoittelut negasta. Onpa outoa.. :bored:

ON: Sieltähän se armas täti saapui kesken työpäivän.. :confused: Mutta en oo oikeestaan pettynyt, koska tiesin siitä eilisestä negasta tätiä odotella. Positiivista tässä on nyt se, et mun kroppa tosiaan alkaa nyt taas toimimaan. :) Kierto oli sen 31 päivää, mitä se oli myös primojen kanssa sekä ennen esikon plussausta. Torstaina on palkkapäivä ja se on kuulkaas naiset sillälailla, et mää tilaan sellaisen satsin testejä sekä nyt tähän kiertoon foolihappoa, geleet ja vitamiinit. :happy: Katotaan auttaako. Nythän mulla on ollu käytössä vehnis ja greippimehu. Hyvällä mielellä siis eteenpäin! :joyful:

enu kp1/31
 
Haikaranyytti, toi on niiiin väärin. Ei sais ihmistä kiusata antamalla toivoa ja sitten viemällä sen pois. Tosi kurjaa. Voimia! Ehkä se sieltä vielä tulee kun kerran (ehkä) on kuitenkin ollut jotain yritystä? Toivotaan pikaista PYSYVÄÄ plussaa. :hug013:hug013:hug013



Ilpuri, on ihan parasta kun on vatsalihakset kipeenä NAURAMISESTA! :laughing021:laughing014:laughing005:laughing002:laughing001:laughing002:laughing021:laughing014 Se on ihanaa, niin rentouttavaa. Ja tietää että on hyvässä seurassa jos niin pääsee tapahtumaan. Ja tsemppiä jatkohoitoihin. Toivotaan, että niistä koituu pikaisesti plussa.



Kyfi, aika samat oireet itelläkin! Ja suht samoissa kiertopäivissä mennään, sä vähän edellä. Mua ei kyllä kylkeen pistä mutta sen sijaan pikkusen nenä tukossa toisinaan. EnPÄ elättele toiveita. Sulla kuulostaa kyl kans hyvältä. Ehkä se pieni siellä ilmoittelee itsestään? Mut toi kosteuden määrä on kyl ku mikäkin! Mietin kans et pitääkö ottaa vaihtoalkkarit mukaan töihin vai mitä tekis? smiley-chores003:smiley-chores011 Hahaahahah!



Meritähti, on kyl hankalaa noitten terojen kaa ku ei tiiä mitä pitäis tehä. Uskoisin et ku ovis on ni voi alottaa kun kehossahan luonnostaan oviksen jälkeen se puhennut rakkula alkaa erittää keltarauhashormonia. Ja niin ku Larissakin sano ni voi auttaa kiinnittymisessä, ikään kuin vahvistaa jos raskaus on alkanut. :dummy::dummy1::dummy::dummy1::dummy:



Nessu, noita raskausunia, ah! Ne tuntuu niin aidoilta monesti että en kestä! Sit aamulla pettyneenä herää.Ehkä vielä jonain päivänä for real! :dance011



Tytsyy, mulla samanlaista hailakkaa oli o-testit. Negaksi tulkittiin tai sitten ei vaan jääny tikkuun. Eihän kaikilla näy. Tai sit just se ovuloimaton kierto. :confused005:confused005



Mimmu, pahoittelut kp1, mut hyvä et ultra tulossa. Jospa siellä selviäis jotain mielenkiintoista! :wav



Beisla, tsemppiä ultraan! Jeeee. =) Ja todellakin ois varmaan syytä ihmisten kertoa lapsettomuudesta enemmänkin. Just toi ainakin onnistumisen jälkeen, et sit voi ollakin ihan mahdollista puhua vähän rauhallisemmin mielin ku on lapsi jo maailmassa. Mutta erittäin hyödyllinen keskustelunaihe olis kyllä. :Heartblue:Heartpink:Heartred



Larissalla hyvät oireet. Toi on aina niin jännää kun tulee jotain uusia oireita! Pian pääsetkin jo testaamaan. Mä en usko, että ite vielä perjantain testaan, ehkä la tai su jos ei kestä maanantaihin odottaa. Silloin pitäis alkaa edellisten kiertojen mukaan. :wav



Nennaa, toivotaan ettei kuppia tartte kiehauttaa lainkaan. Vink vink! :hug007 Ja aivan ihanaa kun oot pystyny puhumaan äitis kanssa. Mä en oo vielä uskaltanu avautua. Joillekin ystäville oon yrityksestä puhunu mut en vielä äitille. Olis kyllä mielenkiintoista tietää, miten niiden yritykset on menny aikanaan.



Enu, pahoittelut kp1:stä. Mut hyvät dropit ens kiertoon. Niillä niin tärppää! Ja on helpottavaa tietää kierron pituus. Voi vähän aavistella ja ajoittaa. :sex



ON. Noista greippimehuista oli puhetta ni mä en pysty niitä nauttimaan ku rupee hampaat vihlomaan! Joku kapseli ois varmaan mun vaihtis. Tai ehkä otan sen vehniksen käyttöön vielä geleen lisäks. Ja foolihappojen.

Rinnat on ollu oudon vähän arat. Oikeestaan saamaa pientä arkuttaa läpi kierron, ei vaihtelua. Ja alavatsassa pientä tuntemusta ja sit se kosteikko…! Huhhuh. No, ootellaan viikonloppuun. Purkin haku ois vuorossa tässä viikolla. Ens ma sen aika. Sama aika ku joko täti tai plussa. Jaiks mikä piinaviikonloppu tiedossa!

Maggie 22/28?
 
Muokattu viimeksi:
Mö kuolen varmaan verenhukkaan kohta.. :O ei ihme et menkat kestää sen 1-3päivää ku vuodan kaikki ulos samana päivänä.. Hohho! :/

-Mymmelisti
Kp2/30 yk37
 
Mymmelisti älä kuole! <3 mut ilkeää kyllä on töissä ku verta tulee ku saavista :S onko kipuja?

Maggie: kiitos kauniista sanoista! <3
Vielläkin ku tuijotan eilistä haamua en vain ymmärrä miten tässä näin kävi :o ku siinä on värillinen hailakka viiva...

En va haluis taas pitkää kiertoa joten sais täti tulla jos on tulossa !

Haikaranyytti kp29
 
Haikaranyytti, ei oo kipuja muuten ku kohdussa. Outoa, mut toisaalta kivut oli koko viime viikon nyt vaan kohtu kipee. Eli sattuukohan mua se endo siis? Oispa se leikkaus aika jo!! Mä en ees tiiä miltä tuntuu kun menkat ei satu, mulla ollu aina näin ja siks tuntuu ihan hullulta et joku päivä mua ei satu ja et kipu ei oo normaalii..
 
Mymmelisti: Mua ei normaalisti oo sattunu koskaa menkat mutta auta armias ku alko nä hormooni hoidot :(
Musta tuntuu et se on se endo :S
Voisitko mitenkää pommittaa niitä et saisit nopeemmin ajan? ;)
 
Apua! Miten fiksu tuo facebook voi olla, mulla on alkanut tulla lapsettomuusklinikoiden mainoksia etusivulle? Mistä se sen tietää :D hui
 
No niinpä! Mietin, että ottaako se tyyliin kun käy raskauskeijun tms sivuilla, koska se ehdottelee kaikkea muitakin "kiinnistuksenkohteita" esim kenkiä ym kun olen netistä tilannut :D
 
Pitkästä aikaa kirjan ääreen niin saa muuta mietittävää :)
ImageUploadedByVau Foorumi1439826022.833623.jpg


Viellä ois tän lisäks 4 lukematta :p
 
Haikaranyytti, ei tän näin pitänyt mennä :( pahoittelut. Pitäs lailla kieltää tollaset testit.

Larissa, mua ei ainakaan luget närästäny ;)

Meritähti, kyllä varmasti on ovis ennen kp 21! Nyt jo hyvännäkönen testi.

Nennaan rennolle fiilikselle peukku! Mahtavaa, jos kierto viimein asettuisi. Alle 30 päiväähän kuulostaa ihan ideaalilta!

Enu, jes kropan toiminnalle ja positiivisemmalle fiilikselle! Kaikki rohdot käyttöön :)

Maggielle kärsivällisyyttä piinailuun!

Mymmelisti, älä kuole :D aika kulkee niin hitaasti sitä leikkausaikaa odottaessa! Ai kolme kuukautta oot vasta oottanu! Tuntuu, että ollaan täällä yhessä odotettu sitä jo ikuisuus!

Minni, myös mun fb on täynnä lapsettomuusklinikoiden mainoksia!

Tänne kuuluu vaan töitä ja töitä. Pitäs olla kyllä aina iisi viikko ennen lomaa. Aivot jo lomafiiliksissä, vaikka hommaa vaikka kuinka. Neljä päivää ja 4 viikon loma <3
 
Liisu: Kiitos :-) no niin pitäisi :D
mutta ei mahda mitään, elämä on tällaista ainakin lapsettomana... Luin juuri lauseen kirjasta " keskenkasvuiset kakaratkin saavat lapsia, söivät parsakaalinsa tai ei "
" ihmiset tulivat umpikännissäkin raskaaksi, monet kofeiinia kovempiakin piristeitä nautittuaan"

^ nain se on...repesin niin mutta tottahan tuo :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1439827242.614964.jpg


Lukekaa!
Tätä mä usein pelkään jos jään katkeraksi lapsettomaksi ja katson vierestä kun ystävien lapset kasvaa ja niistä tulee äitejä ja isoäitejä!
 
Haikara, olipas kurjat nuo sun uudet tulokset :( Mutta niin kauan kuin ei ole menkkoja, on toivoa!

Noista kirjoista, mitä sä oot hommannut, kertoisitko, jos ovat hyviä ja lukemisen arvioisia. Mäkin voisin haluta lukaista jotain, mistä sais vähän extratsemppiä!
 
Voi Haikaranyytti :'( pahoittelut ❤ älä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon ihan vielä. It's not over until the fatlady sings ;)
 
Voi pikkuMinski oot ni ihana tsemppari! <3
Mulla semmonen sata sivua viellä omaa tekstiä jälellä sit on viel miehen ja lääkärin näkökulmaa vähä.
Mutta mitä tähän asti oon lukenu ni olo on outo, ihmeellinen... En olekkaan kauhea kun olen katkera, en ole epänormaali kun koen erilaisia tunteita, pelkään, olen riittämätön, pelkään mieheni lähtevän kun surkuttelen vain!
Tähän mennessä siis sanon Nessu että kannattaa lukea!! Mutta tulen kertomaan kun saan kirjoja päätökseen mitä tunteita ne herätti :)
 
Takaisin
Top