Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä oon testaillu noin Larissan mainitsemil apteekin testeil eikä ne oo huijannu ;)
Mut herranjestas, olisha tommonen pinkki raskaustesti paljon ihkumpi ku sininen :drunken_smilie

pitääki katella et mimmosel annostuksel + kuin pitkää teroja syötäis oviksen jälkee.. Millonkoha ne pitäis alottas? :o mul on resepti mut terot on viel apteekissa :violent001
 
Haikaranyytti, käväsipä mielessä jos tuo toinen testi onkin ollut "susi", eli ei olisikaan niin herkkä tai väriä olisi vähemmän, eikä siksi antanut edes haamua nyt? :o
Toivon niin totisesti ettei tuo eilinen haamu ollut turha, ett keksin täällä kaikkia mahdollisia syitä miksei tänään tullut haamua kun eilen se oli niin selkeä :D

Larissa, toivottavasti et joudu enskiertoon ollenkaan pähkäilemään niitä sivuoireita! :)

Beisla, hyvähän se vaan on kun ei sivuoireita ole ilmaantunut :) toivottavasti silti toimivat niinkuin pitääkin! :)

Mimmu, hyvä ett sait ajan hyvään kohtaan, täällä se ainki tuntuu olevan todella haasteellista. Miulla meinaan siirtyi 2kk päähän ultra, vaikka soitin ajanvaraukseen heti kun sain lähetteen kesäkuun alussa.

On; en tiiä yhtään mikä kp menossa, enkä halua vielä laskeakaan. Ovislimoja tuli viimeviikolla, eli veikkaisin ett ensviikolla lasken kp:t niin tiedän milloin laitan kupin kiehumaan! :) nyt otan vaan rennosti tän homman kanssa, tuntuu ett on turha hötkyillä :D
Kerroin äidilleni tänään meidän vauvahaaveista. Hän kertoi ett hänellä ensimmäinen raskaus oli alkanut ehkäsyn läpi, mut meni kesken aivan alussa. Minua sitten tekivätkin reippaasti yli vuoden päivät, mutta veljeni tulikin heti miun perään.
Antaa tuokin hiukan toivoa, koska meillä on takana nyt jo enemmän yrityskiertoja ku vanhemmillani, vaikka hekin ehtivät menemään jo lääkäriin asiasta. Toista kertaa ei sitten tarvinnutkaan mennä lääkäriin kun odottivat jo minnuu :)

Ainiin ja tajusinpas juuri, ett taitaa miun kierto vihdoin asettua ku pari kiertoa jo peräjälkeen ollut 28päiväsiä ja tämäkin ovis taisi aika ajoissa tulla eli eiköhän tämäkin kierto alle 30päiväseksi jää :)
 
Meritähti, itse aloittaisin terot 2-3 pv oviksen jälkeen. Yleisin annostus on 1 tbl päivässä ja se otetaan aina samaan aikaan. Etkö oo saanu ohjeistusta?
 
Larissa, mulle annettiin ohjeistukseksi kp15-25 syödä niitä... Et saatais kierto lyhenee ja säännöllistymään. mut en ajatellu et 34/34pv kierto olis viel niin pitkä et tarttis sitä lyhennellä.
Ja netistå ku lueskelin ni se lääke ilmeisesti voi estää ovulaation jos se tapahtuu kp15 jälkeen ja syö teroja..

Ja sit eiks haikaranyytillä terojen aikana tulluki se tosi lyhyt kierto? Ku jos mul on nyt suht säännöllinen ja suht normaalin pitunen kierto ni en haluis vetää sitä taaaas ihan sekaisin.

Mut toi ovulaation jälkeen terojen syönti vaikuttaa paljon fiksummalta!

Nennaa, ihana jos pystyt nyt ottaa vähä rennommin :) löysit itselles vertaistukea ihan lähipiiristä :) helpottaa varmasti kun pystyt puhumaan äitis kanssa tästä asiasta.

Meiän äiti keväällä jo vihjaili et kyllähän esikoisen pitäis sisarus saada ja lopulta sille sanoin että toivotaan kovasti toista mutta ei tule ni ei tule. Äiti sano et hekin oli kakkosta joutunu puolisen vuotta odottelee. Mut eipä oo enää multa mitää kyselly eli varmaa kovasti odottelis vaan vauvauutisia :D
 
Meritähti, juu muistin että sait ton ohjeistuksen että kp 15-24 pitäisi syödä, mutta eivätkö sanoneet annostusta? Jos olisin sinä niin aloittaisin oviksen jälkeen ja söisin 10 pv 1 tbl/pv :)
 
Terolut 10mg 1tabletti päivässä oli ohjeistus :)

Eli pitäiskö sit alottaa dpo 0 ja siitä jatkaa 10pv..
 
Haikarannyytti suuret pahoittelut negasta :sad001 haamun minäkin näin.

Beisla tsempit ultraan <3

Pahoittelut kp1:stä :sad001

Ja suunnattomat plussatuulet kaikille:talk017
 
Mietin et jos seuraavaks ostais 10 herkkyyden ja jos se jää negatiiviseksi ni sit en varmaankaan raskaana ole c taulukon mukaan pitäis olla 3-426 hcg...

Kiitos Mariska <3
 
Kiitos Larissa että jaksoit taas vähän venyttää rautalankaa mun kanssa ;) oon uuno näissä jutuissa!

Haikaranyytin testikuvia taas odotellessa ;)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1439811026.675496.jpg


Ylempi on 10 mIU/ml
Alempi on 25 mIU/ml

Jos herkempi on nega ni sit se on nega nimittäi jos eilen sain kuiteki 25 mIU/ml haamun.
 
No voi räkä, Haikaranyytti, mitä ihmettä. Siis sulla oli niin selkeä haamu eilen, siinähän oli väriä ja kaikkea. :eek:
Mitä jos kävisit hakemassa jonkin toisen testin, minusta noi Yliopiston testit ovat huonoja.

Meritähti, nyt peittoja heiluttelemaan :)

Hieman omanapailua: menkat ovat laantumaan päin ja samalla pettymys siitä ettei nyt vieläkään. Tilasin kauhean kasan testejä mammaksilta ja raskauskeijulta, ovulaatio ja raskaustestejä. Mun on pakko tikuttaa ovis, koska en pysty koskaan ennustamaan milloin se mahtaa olla.
Mutta vaikuttaa siltä, että vaikka ovulaatio ja hömptidömpti sattuisikin kohdalleen, se ei takaa että tähdet ovat oikeassa asennossa, tuuli puhalla koillisesta ja vuorovesi vaihdu. Vai mitä muuta hokkuspokkuskonstia sitä sitten tarviikaan.

Näine mietteine, ostin uudestaan Vehnänalkioöljyä, josko se auttaisi tähän pikku projektiin, sekä myös greippimehua (hyihyihyi).

Nyt vähän onnenkantamoista tähän ketjuun, että saataisiin plussia.

Ai vitsi, mä en tiennytkään että Apteekin raskaustestejä on noinkin herkkiä kuin 10.

Ps, milloin Haikaranyytti testaat uudestaan?
 
Irvikissa: samaa ihmettelen minäkin...
Ostin nämä juuri ja näillä mennään :) eivät ole samoja kun eilen ja tässä 10 herkkyys testis on oikee laitettu kuvaa et haamu on plussa :D

Haikaranyytti
 
Larissa hih, kiitos ukkovarpaista. :grin Ja uusi oire on uusi mahdollisuus! :wink

Mimmu, luulis olevan hyvä päivä. Mulle ainakin käskettiin varata folliultra kp9 tai 10, mut mieluummin liian aikasin kuin myöhään.

nenna, tosi hyvä että sait äidiltäs tukea. Varsinkin jos hänellä on myös ollut ongelmia raskautumisessa, mutta onnistunut kuitenkin lopulta. :)

Haikaranyytti, mä oon taas täällä foorumilla kuullut lähinnä pelkkää huonoa noista herkimmistä testeistä. Tosin en tiedä onko ollut apteekista ostettuja vai netistä tilattuja vain, mutta joskus ihmiset on saaneet niillä vielä negaa vaikka vähemmän herkkä on ollut selkeä plussa. Ei noista testeistä aina tiiä.

Irvikissa ootko kokeillut verigreippejä? Musta ne on paljon parempia kuin tavalliset. (tai verigreippimehua)
 
Beisla, en ole kokeillut verigreippejä, täytyykin seuraavaksi kokeilla löytyisikö Prismasta sellaisia. Greipin maku on minusta aivan järkyttävän kamala. Paljon kamalampi kuin vehnänalkioöljyn maku. Kiitos vinkistä!
 
Polilta sanovat vaan että : ne testit on joskus ni herkkiä että antaa väärää tulosta et terolut ei vaikuta/ anna positiivistä/haamua.

Ohjeena että viikonpäästä uus testi jos ei o siihe mennessä alkanu...

ImageUploadedByVau Foorumi1439813715.954968.jpg


Kyllä se on tämäkin pudas nega joten pitää niellä "tappio"... Ehkä jotain yritti tapahtua, ehkä testi oli viallinen... En tiedä, kukaan ei voi tietää. Nyt loppu testaaminen tältä erää. Kiitos kaikille tuesta ja toivon että en enää koskaa saa haamua jollei se oikeasti tarkoita raskautta :)
 
Haikaranyytti, milloin teet noi testit? Jännään täällä jo :D

Muoks. Höh olitkin jo tehnyt. Pahoittelut jo halit :(
 
Takaisin
Top