Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti mitä ihmettä? Se eilinen viivahan punerti ja nyt muka nega? o_O Jospa sulla tosiaan hcg nousee hitaasti tai sitten siellä on joku ainakin hipaissut. Jospa se vielä kuitenkin plussaksi muuttuisi. Oisit kyllä niin sen jo ansainnut. :happy:

Mimmu pahoittelut menkoista, mutta parempaa onnea alkaneeseen kiertoon. :)

Unohdin eilen toivotella kaikki uudet tervetulleeksi! :greet025

ON: Tätiä ei toistaiseksi oo näkyny. Saa nähä kumpi tulee ensin täti vai plussa.. :rolleyes:

enu kp 31/??
 
Enu, nyt testaamaan niin se plussa tulee ;)

Haikaranyytin negaa täällä edelleen jaksan ihmetellä. Miten siihen eiliseen testiin voi tulla punertava viiva, jos muka ei ole raskaana?! Ja sehän oli vielä joku apteekista saatava testi! Mie niin toivon ja jaksan uskoa, että kunnon mojova plussa sieltä vielä Haikaranyytille tulee!

Muoks. Beislalle piti vielä sanomani, että tsempit ultraan! Peukut ja ukkovarpaatkin on pystyssä, että letroilla olisi ollut haluttu vaikutus!

Napaa: Täällä kaikennäköiset "oireet" jatkuu, mutta toitotan itselleni, että ne johtuu lugeista ;) närästys on kyllä jotain ihan uutta mulle. Kerroin miehelle, että miltä tuntuu kurkussa (sappea nousee) ja mies sanoi, että "sehän on närästystä" :D Mutta netin ihmeellisen maailman mukaan progesteroni voi aiheuttaa närästystäkin...

Larissa kp 22/27-33, dpo 10
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1439802525.728155.jpg

Tällä testasin.
Kiitos naiset kun myötäelätte tätä hetkeä <3 en voi usko tätä todeksi!
Miten voi tulla haamu 25 herkkyystestiin 2h pidätetystä virtsasta ja aamu oma oli rakossa ainakin sen 6h :o vaikka raskaushormooni nousisi hitaasti kai edes haamu ois tänääki tullu ... Nyt on takki niin tyhjänä että olen koko aamun testin jälkeen vaa sängyssä kääntänyt kylkeä :(

Musta tuntuu et must ei o enää testaamaan uudestaan eiköhän tänänen testi kertonu kaiken. Voiko terolut tehdä haamun ? Kun ekassa terolutkuurissa en testannut ku menkat tuli!

Ja mä ehdin eilen parille jo ilmotta, enää en ilmota!

Jätin polille soittopyynnön... Jos ne osais sanoa jtn vaikka tuskin :(

Haikaranyytti kp 29
 
Kyllä herätti hämmennystä minussakin se haikaranyytin tämän aamuinen testi. Eilen oli niin selkee haamu ja viel apteekin oma testi. Toivon edelleen että olisit raskaana ja hcg vaan heittelee näin alussa. Eli menkat pysykööt poissa ja päivä parin päästä uus testi ja kaks viivaa!
 
Muakin närästi viime kierrossa just vähän ennen negan testaamista. Olin kyllä ihan varma, että plussa tulee mutta olihan se pitänyt tietää.

Sain varattua folliultran kp 9:lle. Toivottavasti on just hyvä päivä.
 
Haikaranyytti, isot halit sinne <3 Terolut ei kyllä mitenkään voi virheellistä plussaa tehdä. Värillisiä haamuja ei tule testiin ellei ole raskaana! Oottele muutama päivä, jos ne menkat ilmaantuisi ja jos ei niin uutta testiä kehiin!!! Itse en uskaltaisi varmaan miehellekääb ekasta haamusta sanoa, saati muille... Toivottavasti polilta vastaavat!

Mimmu, hyvä tietää etten ole ainoa joka kehittelee närästyksenkin vielä uutena "oireena" itelleen vaikka ikinä ei oo ennen närästäny. Sullakin on luget niin voisiko johtua siitä? Just luin, että raskaana se on juuri progesteroni joka närästyksen aiheuttaa, joten luultavasti luge ois syynä... On se ny kumma kun lääkkeen lykkää alakertaan niin yläkerrassa nousee sappi kurkkuun :D
 
On kyllä ihan tosi kumma juttu tuo Haikaran testi. Mun käsityksen mukaan apteekin testit ei kyllä anna vääriä plussia. Ja terot ei myöskään voi antaa väärää plussaa.

Kyllä mä väitän, että siellä jotain tapahtuu.
 
Mimmua komppaan ja sanon että kyllä siellä on Haikaranyytti jotain tekeillä!!!

Mimmu, sullahan on yleensä aikainen ovis? Luulis että kp 9 on hyvä. Mulla oli se aukkarin ultra kp 9 ja ovis sitten kp 12 eli aika nappiin meni.
 
Voihan se hyvin olla Larissa, että keltsu on just se joka niitä "raskausoireita" tekee, kun tekee varmaan oikeassa raskaudessakin.

Mua vähän huvittaisi kokeilla yks kierto ilman lugeja, kun nytkin kesti niin kauan, että menkat lopulta alkoi. Jos mun oma keltsu oliskin alkanut toimimaan paremmin.
 
Onko sulla muuten Mimmu oireet vaihdelleet eri luge-kierroissa? Kun viime kierrossa mulla ei ollu juuri mitään sivuoireita ja nyt luge on järjestänyt mulle koko kavalkadin oloja riesaksi ja päätä sekoittamaan... Tämä närästys oli kyllä kaiken huippu! Mulla ei oo reseptiä jäljellä kuin 1-2 kiertoon ja sitten koitan josko omat keltsit riittäisi.
 
Kyllä taitaa ovis olla siellä Meritähti tulossa :) miksi et aloittaisi niitä teroja oviksen jälkeen? Niistä voisi olla apua kiinnittymisen :)

Haikaranyytti, no voihan paska! :( jos vielä testaat niin osta se ns. virallinen apteekin oma (paketti on valko-sini sävyinen ja siinä on joku päivänkakkara-kuvio) tai pc. Toi ei oo nimittäin sama testi toi YA-raskaustesti kuin apteekin oma.
 
Terolutit kannattaa aina alottaa oviksen jälkeen jos vaan saa oviksen kii näi sanottii mulle koska voi häiritä ovista mutta niku Larissa sano ni auttaa kiinnittymisessä :)
 
Larissa: mei yliopistollises ei ollu ku näitä ja clearblue... Mut jos käyn kurkkaa lähi apteekin antimia jokupäivä... Vaikka se on ni pien et siel jos on ees mtn :D joku ihme pikkuputiikki...


Mut enpä mie tiiä onko miu menkat edes viel myöhässä ku ku otin kp 27 vikan terolutin ni ei niiden heti kuuluis alkaa edes ( viimeeks alko seuraavana aamuna )

Tänää kp 29 dpo 15 ?
 
Muokattu viimeksi:
Oikeastaan oireet on Larissa olleen aina samat. Kun nutvoikein mietin. Senmoset normi raskausoireet mutta tää närästys oli kyllä ihan uusi.
 
Haikaranyytti, ok :D tämmöinen on se "virallinen" apteekin oma :D

ImageUploadedByVau Foorumi1439804468.680985.jpg


Älä nyt kuitenkaan menetä vielä täysin toivoa. Jos menkat ei ala niin uutta testiä vaan. Viimeisestä terosta noin 2-3 pv päästä useimmilla alkaa menkat jos ei oo raskaana.
 
Takaisin
Top