Ei tää voi olla näin vaikeeta!

ImageUploadedByVau Foorumi1439781029.603767.jpg



Huomenta!

Puhdas nega ei haamun haamua ja ei ois tarvinnu tulla eilenkään :( innostuin liikaa... Tiedä sit mikä sitä toista viivaa piirti hailakasti siihen.

Mä olisin va ni halunnu jo sen lapsen!!! :(

Mut mitäpä lapseton voisin odottaa... Ei ainakaa ihme plussaa kun miten olisin nyt yhtäkkiä alkanutkin folleja kasvattamaan/ovuloimaan!

Haikaranyytti
 
no voi höh haikaranyytti:sorry: siulle oisin kyllä toivonu kovasti jo plussaa... mutta olisko se voinu olla ns.kemiallinen, eli raskaus ois kuitenkin mahdollinen?
 
Kyfi ja minni: nii en tiedä :( nyt on nii kurja olo että enää en testaa vaan jään odottamaan tätiä! Sainpahan kokea nyt haamun vaikka mielummin olisin toivoni negaa koska kauheinta on että herää toivo ja tässä käy näin :o

Ja mitä kemialliseen tulee ni aika outoa jos haamu tulee herkkyys 25 testil ja alle vuorokausenpäästä sama testi ja herkkyys saatki puhtaan negan... En usko että hormooni voi niin nopeaa laskea :o
 
hmmm. no totta tuokin, paha mennä sanomaan miksi sitten tuon selvän haamun anto:think005

omanapailen nyt tähän eli kp 24/28-32 ja dpo 8 lauantaina pitäisi menkkojen siis alkaa. "oireita" kylkeen pistelyt, alakerta on kostea kun mikä, melkein sais phs käyttääo_O:grin ja välillä polttelee samalla tavalla niinkun enteilis menkkojen alkua..pientä toivon heräämistä juu, mutta toisaalta voi kai olla mahdollista että nuo geleet jotenkin voimistanut nyt tuota "oireilua" :rolleyes:
 
Haikaranyytti: voi ei! Mihin se haamu nyt hävisi?? Bongailehan vielä testiajan jälkeen (vaikkei sais). Joskus oon lukenu että toi hcg voi heitellä alussa. Ei vielä luovuteta! Se testi reagoi raskaushormooniin eikä sitä punasta tule ilman hcg-hormonia! *halaus* <3
 
Vähän on ollut kiireinen vkl, oon kyllä lukenut kaiken mutta en enään muista mitä piti kommentoida.. Mutta samanlaisia ajatuksia liikkuu mullakin päässä kuin teillä <3

Haikaranyytti voi ei :( <3 kyllä siinä ihan selvä haamu näkyi! Testaa nyt vielä muutaman päivän päästä uusiksi. Olisit niin ansainnut jo sen plussan <3
 
Haikaranyytti, onpas nyt ilkeää leikkiä siun kanssa tuolla tavalla :( olin jo aivan varma ett plussa tulee koska eilenkin tuli selkeä haamu..
Pahoittelut❤

Kyfi, voihan ne oireet ollakin geleen vahvistamia, mut toivottavasti enteilis plussaa! :)

Ilpurilla ollut mukava viikonloppu, ihanaa kun sait uutta toivoa! Ja kauniisti kirjoitettu teksti :)
 
Voi haikaranyytti <3 toivottavasti tuo vielä takaisin plussaksi muuttuisi!

Meritähti kp 15/35
Oviksen metsästys vois alkaa tällä viikolla! Tuskin vielä kiirettä on ku edellisissä kierrroissa ollu vasta kp 21 ovulaatio.

Tänää olis pitäny aloittaa ne terolutit, mut annanpa nyt niitten olla ku en oikee tiiä mitä ne hyödyttäis mua.
Ens kierrossa sitten...
 
Haikara, älä vielä luovuta. Onhan niitäkin tapauksia ollut, joissa r-testin tulos on seilannut moneen suuntaan, ja sitten kuitenkin lopulta on oltu raskaana.

Tuntuu kyllä pahalle sun puolesta, jos tuplaviivat ei tästä kierrosta kuitenkaan palaa - mutta toivotaan edelleen, että palaisivat.

Omaa napaa vähän väliin. Täällä minä koitin vielä eilen hyödyntää tod. näk. viimeisen yhtään hedelmällisen päivän, jos mulla edes moisia on, ja houkuttelin miehen peittojumppaan. Oltiin niin väsyneitä molemmat, että naurettiin vaan hepulissa eikä hommasta tullut mitään. No, yöunet olikin sit astetta makoisammat: näin unta, että sain kertoa miehelle, että oon raskaana.

Tätä tää on. Ylämäki, alamäki... :D Tsempit uuteen viikkoon kaikille ja erityisesti Haikaralle!
 
Pikaterkut reissusta! Kp 39 ja täti hukassa. Negan testasin aamusta. Ei oo tuhrua tai kipujakaan, tää vissii venähtää kunnolla tää kierto. Huoh :(
 
Sama täällä kp 43 eikä tietoakaan menkoista :( raskaustesti näyttää negaa ja ovulaatio testin toinen viiva koko ajan näyttää samalta! Alhaalla kuva! Eiks noi Oo negatiivisia?

ImageUploadedByVau Foorumi1439794009.076418.jpg
 
Mikä hitto tätä elokuuta oikein vaivaa, kun joka toisella on menkat kadoksissa ja joka toisella muuten vaan kiertohäiriöitä. Että pitää just tähän ketjuun vielä tämmöstä!

Haikara, me kaikki nähtiin eilen se viiva! Mä toivon sille vahvistumista mutta jos toisin käy niin väitän, että siellä on yrittänyt tapahtua jotain. Laiha lohtu toki, jos ei plussa tulekaan. Iso hali.

Täällä vihdoin viikko vikasta lugesta kp 1. Pääsee varaamaan ens maanantaille folliultran, kun alkaa 4/6 clomikierto.
 
Haikaranyytille pahoittelut negasta :( En voi käsittää tätä, sillä eilisessä testissä oli todella haamu! Ehkä se hcg ei vaan nouse tasaisesti. Toivotaan, että menkat jää tulematta!!! Jos jää niin testaatko parin päivän päästä uudestaan?

Hileiselle myös pahoittelut negasta :(

Mimmulle pahoittelut menkoista :( ihan totta, mikä tätä elokuuta vaivaa?!
 
Huh, johan oli kiireinen viikonloppu, kaikkea en edes ehtinyt lukea mutta nyt taas uudella innolla. :)

Irvikissa, pahoittelut menkoista. :sad001

Sabetti ja Irvikissa, ainakin kun esim. Buranassa on sama varoitus, farmaseutti sanoi että ei pitäis olla merkitystä jos syö muutamana päivänä kuussa. Jatkuvalla käytöllä voi vaikeuttaa. En tietty juuri tuosta lääkkeestä tiedä, mutta niin kuin joku taisi jo sanoa, voi soittaa teratologiseen tietopalveluun.
Sabeille vielä jes lugereseptistä! :) Pahoittelut kp1. :sad001

PikkuMinski, hyvä että mies jaksaa valaa suhun uskoa. Pahoittelut menkoista. :sad001

Junttura, hyvä kuulla että ilman sivuoireitakin voi vaikuttaa letrot. Mähän jo kerkesin pelätä, että onko ne saaneet mitään aikaseksi kun ei ole sivuoireita, vaikka eihän lääkkeistä varsinaisesti kuulu tulla sellasia. :grin

nennaa, kumpa siitä prolaktiinin seurannasta olis sulle hyötyä.

Larissa, onpa ihanan näköinen ruokakori! Meilläkin kirsikkatomaatit tuotaa jo kunnolla satoa, on herkkua! :) Ja sullahan päivät lähenee ennen testausta! :grin

Mariska, toivon niin että luget auttaa nyt pitämään pienen kyydissä! Ja sama täällä, mäkin mietin että mitä Luckylle kuuluu.

KresiKät huh, hyvä kuulla että vuoto on loppunut. Sullakin sais nyt pysyä kyydissä mukana, tsemppiä.

Kiitos tarinoistanne niemja ja vastavirrassa. :hug013

Haikaranyytti, oon tosi pahoillani. :sad001

Mymmelisti, pahoittelut tädistä. :sad001

Ilpuri jes, hienoa että sullakin asiat etenee. Tsemppiä aukkariin sulle. :)

Tsemppiä piinailijoille, Maggie ja enu ja Kyfi ainakin ja varmaan oli muitakin, mut sori kun 10 sivua tekstiä enkä kirjoittanut heti ylös niin en muista... mutta plussatuulia! :wav

Tsemppiä myös oviksen metsästäjille! :wav Itsekin liityn pian siihen kerhoon.
 
Mimmu pahoittelut menkoista. :sad001 Ihme elokuu tosiaan.

tytsyy, on noi mun mielestä negoja kaikki. Kuulostaa siltä että sulla on ehkä ollut ovuloimaton kierto, ja siksi menkat poissa. Kumpa tulis pian selvyys tilanteeseen.

Hileinen sulla myös, on tosi ärsyttävä tilanne kun kierto pitkittyy ilman syytä.

On. Vähän samoja fiiliksiä mulla lapsen odotuksen odotuksesta. Pienestä pitäen oon tiennyt että haluan lapsia. Nyt tuntuu että odotan että mun elämä alkaa, kun monen vuoden kuumeilun jälkeen pääsi edes yrittämään, mutta vieläkään ei tapahdu... Vaikka eihän se niin ole, on mun elämä ollut onnellista tähänkin asti ilman lapsia. Silti tuntuu että jotain puuttuu.
Me ollaan kerrottu muutamille meidän yrityksestä, mutta ne on kyllä suhtautuneet kivasti eikä koko ajan oo tullut "no joko nyt?" -tiedusteluja. Itse kyllä ajattelin, että joskus kun plussa tulee ja kerrotaan muille, varmaan haluan kertoa myös yrityksen kestosta. Ihan vaan että tulis enemmän tietoon myös näitä tapauksia.
Kp8/28-32, enää kaks päivää ennen ultraa!
 
Takaisin
Top