Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, vehniksen ainakin voit käyttää loppuun. Macan jättäisin käyttämättä (kerta vaikuttaa hormonitoimintaan) ja greippikapseleista en usko olevan mitään hyötyä jos on jo raskaana (oviksen tienoilla varmaan käytit?) Gelee menee vähän oman harkinnan mukaan. Siitä ei kunnolla löydy tietoa, että sopiiko raskaanaolevalle eli itse en käyttäisi.

Miksi aamuun ja sun testiin on vielä niin pitkä aika? :D

Öitä kaikille!
 
Larissa: Kiitos vastauksesta no gelee pari tablettia jälel joten annan miehen syyä loppuu ja uutta ei tarvii siis tilata :p greippi söin kokoajan :D
Miks vehnästä kannattaa ottaa mitä se tekee sikiölle vai on vaa hyvä koska on E- vitamiiniä runsaasti? :)

No sanoppa muuta :o
 
Haikaranyytti, mitä ihmettä tuo greippitabletti on? Mistä niitä saa? Paljonko kustantavat? :o ikinä kuullut/törmännyt moisiin, mut nyt miekin tahdon kokeilla! :D
Iiks oottelen niin innolla siun aamuista testiäsi! :)
 
Haikaranyytti, nyt mäki nääääään! Jee! Viiva. Kva ku laitoit uuden kuvan avatusta testistä. Kyllä se plussalta näyttää.

Enu, mulla ei puhuttu mitään oviksen jälkeen alottamisesta vaan suoraan määrättiin kp15-> Alotin kyllä tän ja ekan kierron vasta kp16. Välissä yks kp15 aloitettu. Ja o-bongauksia en oo oikeestaan tehny. Ekassa primokierrossa en ees uskonu juuri mahiksiin ku ei kroppa ollu mitenkään valmis kesken kierron. Tokassa primonierrossa oli jo jotain toiveita. No eipä tärpänny. Tässä vikassa eli kolmannessa primokierrossa tuli eggwhite ja naamaan hormoninäpyt viikko sitten. Ovista en kuitenkaan tikuilla bongannu. Saa nyt nähä. Viikko on pitkä aika odottaa vastausta. Toivotaan sulle kans plussaa! +++++++++

Maggie kp 21/28?
 
Nennaa: nyt vastaan rehellisesti että en muista yhtää mistä ja paljon makso :(
Mutta esim. Luontaistuote kaupoista / netistä löytyy ja minun mielestä ajaa asiansa niku karpalo( ko ) se on mitä monet juo/ syö ovulaation aikaa :)
 
Heippa! Täällähän on fiilikset lentänyt puolelta toiselle viikonlopun aikana! :D lukaisin nopeeta kaikki läpi mut en nyt viitsi sen yksityiskohtaisemmin paneutua kuin:

Eilen oli synkkiä fiiliksiä. Oon samoissa syvissä vesissä itsekin uinut! Pahoittelut kp1:stä! Erityisesti pikkuminski :(

Ja Haikaranyytti, siellä se haamulainen näkyi! Toivottavasti on aamulla vahvistunut! :)

Mulla oli hullun kiva viikonloppu! Vatsa ihan kipeä kaikesta nauramisesta. On taas parannettu maailmaa. Mulle soitettiin pe sieltä naistenpolilta et oonko saanu jo lähetteen sinne verikokeisiin. Ne selitti et mitä siellä tehdään kun meen. Ei nyt vielä ainakaan muuta kuin aukkari. Pari kiloa ennen sinne menoa pitää saada painoa alas. Mulle jäi tosi hyvä fiilis ja sit kun tyttöjen kanssa viel viikonloppuna puhuttiin asiasta niin olo on hyvin toiveikas. Se aika tulee olemaan syys-lokakuussa.
 
Täältäkin varovaiset onnittelut Haikaranyytti!! :) Aamun testikuvaa odottelen minäkin, ei mitään taustailuja. :)
 
Tuntuuko teistä koskaan että elämän tarkoitus jotenkin puuttuu kun ei ole lasta? En ole näin syvällisesti tätä asiaa tuuminut aikaisemmin mutta nyt vkl jälkeen kun kävimme monessa kyläpaikassa jossa oli pieniä lapsia... Jotenkin se joku kumma valtavan tyhjä olo valtasi mielen. En jotenkin osaa elää itselleni, tuntuu että lapsi olisi se joka laittaisi asiat tärkeysjärjestykseen ja jotain...
 
Anannaa: kiitos , ei malttaisi nukkua :D

Sannuinen: mulle elämän tarkotus on lapset!!! Ollut jo pitkään ja ilman lapsia ei elämä minulle ole mtn... Joten uskon että elämäni tarkoitus on täällä olla ( tulevien lapsien takia ) ja toivon että niitä tulee :)

Tiedän tuon tyhjyyden tunteen :( Kummityttöni oli täällä vklp:na ja kuinka hiljaista ja haikeaa oli tytön lähdön jälkeen... Hän siis 4v, toi niin iloa <3
 
Sannuinen, ymmärrän että helposti ajatukset voi mennä noin että pitää sitä kasta elämän tarkoituksena. Mä itse olen koko aikuiselämäni yrittänyt elää niin että olisin tyytyväinen siihen. Oon yrittänyt löytää puolison jonka kanssa voin olla ja rakastaa kaikesta sydämestäni. Työn joka tyydyttää minun kunnianhimon. Ystäviä joiden kanssa on hauskaa. Arvomaailman, minkä takana voin seistä ja kokea olevan hyvä ihminen . minua pelottaa kaikki sellainen että jos pitäisi etsiä joku yksi tietty asia mikä täydellistä minun maailman. Oon ajatellut että ennen kaikkea pitää olla sinut itsensä kanssa ennen kuin kannattaa tavoitella muuta. Mutta kyllä se vauva - asia aina silloin tällöin vaan tuntuu niin suurelta vaikka kuinka yrittäisi ajatella että se ei ole niin iso asia kuitenkaan. Mutta loppu tuleman on:jos meille ei suoda vauvaa, mun sydän särkyy ja voi mennä kauan ennen kuin selviän siitä. Mutta en aio sen asian antaa pilata sitä mitä olen. Se olisi vain hyväksyttävä. kuitenkin, uskon että niin sinulle kuin minullekin se ennen pitkään annetaan vaikka odotus tuntuisikin loputtomalta :)
 
Takaisin
Top