Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä vaan itken ku luen tei kauniita viestejä ! <3

Nessu : Elikkä yhdyntöjä meill oli kp 9, 10, 12, 13 ja 14 :)
No mä alotin sillo 3kk sit syömää näitä ja ( follia 800 mikrogrammaa / päivä. Ja oireena oli kp12-14 semmoset vasemman muniksen kivut että huhuh jopa pissaaminen tuntu muniksessa. Pistävää kipua aina ku teki jtn mis piti "pinnistää"
- no se kauhea ummetus tän kuningas alkoholi reissun jälkeen :D
( ja esim äiti kerto kärsivänsä ummetuksesta raskauden alussa...)
- Rinnat on kp 14 alkaen ollu kipeät mutta kp 24-28 niistä tuli ni kipeet et rintaliivien pito on tuskaa, ne on kunnon mollukat/täyteläiset ja ihan kokonaan kosketusarat.
- eilen saunassa ( tykkään saunoa ) mutta 3min ja heitti ni pahasti päässä että lähin pois :o
- en tiedä onko tämä oire mutta ekaa kertaa elämässäni ei hapottanu pyörällä 6km ajo yhtää vaikka vast viikko sit ajoin tämän tietyn matkan ja on kohtia missä hengästyy :D tämä siis eilen.

Kiukkunen oon ollu kp 27-28 ja tänää todella itkunen, pissahätä usein, hajut haistaa hyvin jo ennen haamua :D

Suurin osa kai oireita suurin osa eriäväisyyksiä muihin kertoihin verrattuna. Mutta jännää on se et ku luuli olevansa tän 27 yk aikana monesti raskaana ni oli etovaa oloa ja vaikkakin mitä mut nyt ei juuri ole mitään vaan päällimäisenä tää rintojen arkuus :)

Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Voi larissa <3 tuun laittaa aamulla kuvaa! :p

PikkuMinski: ai kauheeta nyt tuli oikosulku...plussasitko sä jo? Kauheeta ku tuntuu et ei muista mtn oon vielki aika shokissa :D
 
Voi larissa <3 tuun laittaa aamulla kuvaa! :p

PikkuMinski: ai kauheeta nyt tuli oikosulku...plussasitko sä jo? Kauheeta ku tuntuu et ei muista mtn oon vielki aika shokissa :D
 
To
ImageUploadedByVau Foorumi1439744838.145412.jpg


Tossa noi viellä miun :) maca on tos pussissa.


Apua nyt jos pääsee laittaa pian vauvahuonetta ku 3 viikkoo sit tähä kolmioo muutettiin...

Mies söi noista gelee royalea, vehnäalkioöljyä ja macaa. Lisänä sinkki+ Seleeni. Mut tämä kk meni aika "ottaa ku muistaa"
 
Oon ollut reissussa ja nyt pääsin lukemaan viestejä. Ärsyttävää kun ei ole kuin puhelin niin tälle se on vaikeampaa. Kamala määrä viestejä, yli 200. Olettepa naiset olleet aktiivisia ;)
Ihanaa kun oli tullut muutama tarina pidempään yrittäneiltä. Luo toivoa myös itselle.

Päälimmäisenä jäi vaan mieleen haikaranyytin haamu! Iik, En malta odottaa aamuun uutta testitulostasi. Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että viiva vahvistyisi.
 
Kukka: voi kiitos :) kuvaa huomenna! Ja jos mä oon tosissaa raskaana on se ihme! Ja teillä kaikilla on mahikset! <3 tai kyllä aika sontaa se lääkäri selittää puoliks ovuloinnista! Vaikka ihme on jos follit on kasvanu, ekaa kertaa viel irronnu ja viel kiinnittyny... En osaa uskoo viel tätä :( tuntuu et mua va joku kiusaa haamul!
 
Täällä on niin kova kirjoitustahti etten pysy enää mukana :D luen ja tykkäilen mut kommentointiin ei tunnu jäävän aikaa!

Mutta haikaranyytille varovaiset onnittelut <3 aivan ihanaa :)
Viiva siellä selkeesti näkyy mut kuvittelenko vaan vai onks se haamuviiva tosi reunassa?

Oon iha urpo mut voiks se viiva tulla mihi vaa :D esikoisesta ku testasin joskus aikoinaa sen plussan ni aika vierekkäin ne viivat oli.

Pahoittelut tätiin törmänneille :( puuuh.

Meritähti kp jotain ennen ovista :D
 
Meritähti, eri testimerkeillä vähän vaihtelee se viivan paikka ja leveys. Tossa Haikaranyytin testissä varmaan hämää toi testi-ikkuna, jonka takia näyttää niin kuin noi viivat olisi jotenkin kaukana toisistaan. Mutta vastauksena kysymykseen, ei ne viivat ihan mihin tahansa kohtaan voi tulla vaan niille on omat paikkansa :D onnea oviksen metsästykseen!
 
Itsehän en ole koskaan kahta viivaa saanut aikaiseksi kuin ovistesteihin, mutta kyllä tuo Haikaran tuplaviivasetti minusta oikealta ja lupaavalta näyttää. :) Tsemppiä huomiseen testaukseen, ja hyvät yöt koko jengille!
 
Maggie Primojen kanssa mulla kierto oli sen 31 päivää yleensä. Viis kiertoa niitä helmikuusta lähtien söin ja alotin ne aina pari päivää oviksen jälkeen. Tikutin kyllä välillä ovista ja pari kiertoa menin ihan mutu-tuntumalla. Ite oon ymmärtäny, et noi primot ja terot ois hyvä alottaa aina oviksen jälkeen vasta. Nyt tämä tän hetkinen kierto pääs hieman yllättämään, kun tosiaan heinäkuun kierto jäi vaan 19 päivän mittaiseksi. Odottelin silloin ovista saapuvaksi, mutta ihan ikiomat luomumenkat sieltä sit tulikin. Mullahan ei oma kierto ottanut käynnistyäkseen pillereitten lopettamisen jälkeen ja oon enemmän ku tyytyväinen, et nyt alko oma kierto toivon mukaan toimimaan. Esikoisen kohalla kävi samoin, et oman kierron käynnistymistä odottelin vuoden verran ja kun menkat säännöllisty, viidennestä kierrosta sillon plussasin. Tässä kierrossa en oikein ennättäny tuota ovista tikuttamaan, mutta oletan tosiaan sen olleen sillon kp18. Hyvin voi olla etten ees oo ovuloinu ja kierto voi venyä ties miten pitkäks. Kai tossa tänkin aamun testissä olis jotain näkyny jos ois näkyäkseen. Toivon todella, että plussaat tässä kierrossa! :happy:

Kiitos muillekin tsempeistä. Voitte olla varmoja, että mielelläni plussaisin, niinku kaikki muutkin täällä. Kuten tuossa aiemmin totesin, niin kyllä siinä tän aamun testissä varmaan jotain olis näkyny jos joku olis kiinni tarrannu. Katotaan kuinka ämmän käy. Muutama testi mulla vielä on tuolla jemmassa, et jos ei tätiä ala kuulumaan niin pakko niitä on sit tehä. :wink

enu kp30/??
 
Haikaranyytti, Eikai nyt mitää ihmeviivoi tohon testiin tulis ;)
Plussa se vaan on !
Mikä testi toi olikaan? :)

Oon niin iloinen tästä sun plussasta! Kivikkoinenkin tie on kulkemisen arvoinen!
 
Kiitos Minni2 :) jos muilla on tietoa laittakaapa tähän ;)

Meritähtiä90: no näköjään on jos tuo tosiaan on plussa :p
Yliopistollisen apteekin oma raskaustesti :) ennen olivat sinikorkillisia, en tiiä miks toi on vaaleanpunainen :D
 
Takaisin
Top