Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Enu,sulla kans jännät paikat siellä!! varmaan viikon päästä testailen, ens viikonloppuna tulis kierto täyteen. Nii nyt muistin et sullakin oli noi primot! Toivottavasti ovat jotain hyvää tehneet sun keholle. Kuinka pitkä kierto sulla oli primojen kanssa? Ja tikuttelitko ovista? Mietin sitä, et jos sulla on ollu primokuurin aikana kanssa ovis kp 18 niin mitenköhän lääkitys on vaikuttanu, onkohan ovista silloin tullu tai oisko silloin aikaistunu tai jääny tulematta? Et voiko se tulla silloin jos syö primoja (tai teroja) Mua jänskättää kans ens kierto ku ois luomu ja ei mitään hajua normikierron pituudesta tai oviksen ajankohdasta.

Murkulle onnea oviksen metsästykseen! :)

Maggie kp 21/27-28(82?) Esikoinen toiveissa
 
Larissa, tälläinen haamu vasta siis tuli.
ImageUploadedByVau Foorumi1439740291.368309.jpg
 
Haikara, kyllä mäkin siinä testiviivan paikalla haalean pinkkiä näen! Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn, että viiva tärähtää kunnolla seuraavassa testissä vahvaksi, ja sä oot seuraavat 9 kk visusti paksuna :)

Meinaatko malttaa testaamisen kanssa aamuun vai koklaatko jo illalla? Jännittää sun puolesta!! :)
 
Kiitos kaikille pahoitteluista ❤ kyllä mä varmasti nousen (vain pudotakseni uudestaan) ;)

Mymmelisti meistä tuli siis kierto parit :D pahoittelut tädistä, mut nyt ota kädestä kii ni mennään ja kovaa ❤

Murkulle oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen tsemppiä ❤

Fiilikset on paskat, mutta en mä periksi anna! Maca tauko olkoon viikon :p

-PikkuMinski kp1/30 yk24-
 
Maggie, mulle sillon sanottiin et 6kk sisään tulee aika ja nyt vasta menny 3kk mut ei siitä varmaan haittaakaan ois soittaa ja kysyy. :)
Meinaatko testaa ens viikonloppuna vai aikasemmin?

Enu, millon testaat?? Jospa jospa se oliskin sinun vuoro? :)

Pikkuminski, niimpäs tulikin!!! :D no mennää yhessä tää kuukaus niin ei tarvii yksin mennä ;)
Kyllä varmaa yk40 viimestään sais olla mun kierto :D sulla olis sinne matkaa ni toivotaan ettei sun tarvi yli yk30 mennä!! <3

Mymmelisti kp1/30 yk37
 
Kiitos kaikille ihanat naiset ! <3
Pysyn nyt vähä sivummalla ku en halua pahottaa muiden mieltä haamullani ku muillakin on pitkä odotus ja nii monta kp 1:stä taas :(

Nessu: maltan aamuun, jos se haamu ni sit digiä kehiin tiistai aamulla :)


Haikaranyytti
Kp 28 yk 27 ja rv4+0 ?
 
Mutta Haikaranyytti, hehkuta vaan! Olen varma, että jokainen meistä täällä osaa iloita muiden ryhmän naisten plussista! Siihenhän tässä kaikki tähdätään, ja yhden onnistuminen tuo toivoa ja sisua kaikille - tai ainakin mulle! :D

Upee juttu, jos ja kun sun testitulos vain vahvistuu ja vahvistuu. Olet sen ansainnut! :)

Ps. Kerrothan ja näytäthän, kun teet seuraavan testin? Täällä halutaan elää tunnelmissa mukana :D

Pps. Erosiko tuo sun plussakierto muuten mitenkään erityisesti muista edellisistä kierroista? Oliko sulla jotain aputroppeja käytössä, miten tiuhaan teitte talletuksia, bongasitko oviksen...? :)
 
Haikaranyytti: tosta hammasjutusta..
Odotusaikana syljen koostumus muuttuu siten että se aiheuttaa kaikkee häikkää suussa.
Mulla ensimmäisten lasten odotusaikoina tulehtu viisaudenhampaat. Molempina raskausaikoina operaatio oli tulfhdus pois eka ja toisella kolmanneksella sitten hampaan poisto. Ne selitti että tollaset on turvallista tehdä 2/3 raskauskimmanneksella. Alussa ja lopussa vältellään, mut tehään jos pakko. Kolmannen lapsen aikana sain sitten neljä reikää.. Kannattaa mainita että on raskaana niin ne sitten siellä hammaslääkärissä jättää kuvaamatta ja muutenkin kohtelee sua silkkihansikkain :)
 
KreisiKät: Kiitos :-) No mulla ne ei vaivaa ni taidan kyllä perua ajan kun en halua että mikään vaarantaa tätä !
Tulehdusta ei ole se oli viime marraskuus ja siitä asti ollu va jonossa. Röntgenin ottivat sillo marraskuussa.

Haikaranyytti
 
Haikaranyytti, todellakin testikuvia kehiin vaan ropisemalla. Älä yhtään yritäkään vetäytyä siellä. :) :) :)

Ja tosta omasta testaamisestani mietin, et ku torstaina syön vikat primot ni kyl nyt ainakin kaks päivää ajattelin odotella. Aiemmin ollu siis vikan primon jälkeen 3 piinapäivää ja neljäntenä aamuna alkanu vuoto. Sunnuntaina tai maanantaina viikon päästä siis ehkä testiä kehiin. :) Jos te kahjot yllyttäjät ette saa mua aikasemmin testailemaan ;) Toivotaan todella että oireettomuus ois hyvä merkki. Tai enhän mä nyt ihan oireeton oo. Luulosairas ainakin! Hahhahahahahaa!
 
Haikaranyytti: nyt on sun hetki! Tottakai sä pysyt täällä haamuviivojen ja vahvistuvien viivojen kanssa! Nauti siitä ja jaa se meidän kanssa. Et saa ajatella taustailua nyt kun olet valokeilassa!
 
Haikaranyytti, höpönlöpö mitään himmailet, anna mennä vaan! :)
Mä olen muutenkin ollut sitä mieltä, että semmoista kuin vähän tai puoliksi ovuloida ei ole olemassakaan. Sun lääkäri on, kuten Murkun, puhunut ihan puuta heinää. Ja tosiaan eihän ne terot ovista tee mutta tasaavat kiertoa ja saattavat siten edesauttaa sitä ovista.

Täällä menkat edelleen kadoksissa. Mikä taas lie maailmankaikkeuden vittuilu.
 
Haikaranyytti, kyllähän siellö aivan selkeesti haamu näkyy! Nyt sormet ja varpaat ristiin ett aamulla (tai jo aiemmin) viiva on selkeä plussa ja muutaman kuukauden päästä tunnet jo plussan masussasi!❤

Murkku, tsemppiä kovasti oviksen metsästykseen! Miulla oli aiemmin myös ovislimoja viikon verran ennen h-hetkeä ;)
Hyödyntämään mars sieltä! :)

Sabetti, pahoittelut tädistä :( onneksi uudessa kierrossa on apuja ja selkeästi uusi ja parempi mahdollisuus plussaan! :)

Mymmelisti, voi vitsi kun täti sinne pyrähti, pahoittelut :( toivottavasti saat pian ajan leikkaukseen ja sittenhän tuleekin viimeistään plussa ja oot niiiin raskaana seuraavat 9kk! :)

Enulla jännät paikat! :)

Mimmu, mukavaa kun palasit lomalta meidän seuraksi :)

Niin missäköhän lucky on ja mitähän hänelle kuuluu? :o

Ja siis tosiaan tuo mitä plussasta puhuin, niin toivottavasti kenellekään useamman km kokeneelle ei tullut olo ett "olisin kateellinen" tai mitään sellaista teidän tilanteeseen.
Uskon todella hyvin, että jo toinen km peräjälkeen saa toivon katoamaan yhtä nopeasti kun ekan plussan monen vuoden odottelu, saati sitten vielä useampi km! :(
Mutta siitä huolimatta olisi todella mahtavaa saada edes yksi plussa, jotta saisi varmistuksen siitä ett on edes mahdollista raskautua.
Ymmärrän kyllä ettei helposti raskautuminen+km todellakaan ole iloinen asia, enkä sitä toivo kenellekään, mutta nyt tuntuu ett voisin näin pitkän yrityksen jälkeen jo kestää sen km, koska saisin toivoa perheentymisen suhteen jos joskus edes olisin ollut raskaana.
Toivottavasti ette pidä minua itsekkäänä kun ajattelen näin. Toivon vain ja ainoastaan sitä, ett jokainen meistä saisi pysyvän plussan❤
 
Haikaranyytti, oon täällä niin fiiliksissä sun haamulaisesta!!! :) <3 äläkä minnekään sivummalle siirry! Tuu aamulla heti laittamaan testikuvaa :) hehkuta nyt kunnolla sillä olet sen ansainnut!!! Mulla ainakin sydäntä lämmittää, kun joku meistä pidempään yrittäneistä saa iloita ja plussata ekaa kertaa :)

Murkku, hyvä alku tossa on! Ei ees älyttömästi tartte vahvistua niin on O-plussa ;)

Maggie, testaa mun kanssa perjantaina ;)

Nennaa, ymmärrän sun pointin ja olen samoilla linjoilla <3 Toivon, että pääsisit pian sen oman plussan saamaan :)

Napaa: Kehitän täällä vaan lisää "oireita". Nyt närästääkin vielä vaikka mua ei ikinä närästä :'D Miksi ihmisen pitää tulla ihan sekopääksi tässä vaiheessa kiertoa? Tulen NIIIIN tippumaan taas kovaa ja korkealta. :'D
 
Haikaranyytille ei nyt myönnetä mitään taustailuviisumia!! :D
Me ei todellakaan pahoiteta mieltämme kun joku pitkänmatkalainen plussaa, vaan saadaan siitä toivoa vaan omaa tilanteeseemme! :)
Nyt hehkutat onneasi kuule täysin rinnoin vaan! :)

Larissa, sie niin plussaaaaaat! :) närästystä ei voi keksiä ;)
 
Takaisin
Top