Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti nyt on jännät paikat!! Toivottavasti on tuleva plussa!! :happy:
Jos toi on perhosista tilattu niin niihin on itellä tullu tosi vahvoja viivanpaikkoja. Mutta ihan kun tossa sun testissä ois haaleesti punasta, toivotaan että on!
 
Apteekin raskaustesti ja tosiaa 2h virtsasta otin. Rinnat mulla on kosketus arat ei muuta.

Mutta ei toi voi olla plussa?? Mehän ollaa lapsettomia? En kestä, itken vaa :(

Ja lääkäri sano et terolutin avulla ei o mahollisuuksia ku se ei kasvata follei eikä tee ovulaatio vahvemmaks! Ja mähä ryyppäsin ihan sikana pariviikkoa sit eikä ees pupuiltu varmina päivinä :o

Tärisen vaa ... Ja outoa lukea että sanotaa mulle että jotain siinä on <3

Haikaranyytti kp 28
 
Haikaranyytti, aamulla uusiks!!! Toivotaan et tulee testiajalla selkeet viivat heti<3 otan sut kiinni parin kk päästä, ainakin toivon niin<3

Oltiin miehen kanssa pyörä retkellä ja siitä oli tarkotus mennä kauppaan ostaa testi, mut takasin päin kotii kun oltiin tulossa, mun takarenkaan kumi puhkes ja tunsin lirauksen.. No ei onneks oltu pitkällä.. Mentii suoraa kotii ja joo täti tuli samaa matkaa meille :(
Tavallaan oon tyytyväinen, koska jos nyt oisinkin saanut testiin kaksi viivaa oisin vaan pelänny km koko aika. Niin monta tarinaa oon lukenu siitä et kun kohtu on siivottu ei oo menny kun hetki ja raskaaksi tultu joten sinne mun matka vie<3 vielä kun saisin vaan sen ajan :)

Mymmelisti kp1/30 yk 37
 
PikkuMinskille voimahalaus!! Pahoittelut kp1:stä ja jaksamista. Älä vielä luovuta! Ei vielä ole sen aika.

Sabetti, pahoittelut kp1:stä sullekin. Harmi ettet ehtiny hankkia kuukuppia! Ens kiertoon (jos mukamas enää tarttet!) :)

Mymmelisti, hitsin kp1 sullakin. Mun toivo oli jo aika korkeella sun puolesta ku oli pitkällä kierto. Ei kiva! Ja pyöräkin temppuilee. Mut hophop nyt se leikkausaika. Ootko kysellyt vähään aikaan, ettei ne vaan oo unohtanu, ettet oo pudonnu miltään listalta pois?

Haikaranyytti, niiiiiiiin toivon sen kunnon plussaksi muuttuvan. Uutta testiä aamupissasta. Luulis näkyvän paremmin. :) Mä en valitettavasti tuosta kuvasta oikein kunnolla nähny mut moni muu näki! Ehkäpä siellä on pikkuinen tarttunut matkaan. :)

On. Kp 21/27-28 ja pientä tuntemusta edelleen alavatsassa ja kosteikko on aikamoinen. Tissit ei juuri arat vaik aiemmin on ollu aina melkeen kaks viikkoo nännit arat ennen menkkoja.
 
Mymmelisti: mä oon niin pahoillani kp1:stä :( voimia ystävä <3

Aamulla taidan testata uudestaan jos uskallan :o pelkään et toi haamu katoaa...

Saaha noita testejä lisää apteekista. Mutta entäs jos ei vahvistu? Millo sen pitää alkaa vahvistumaan ? Pitäiskö polille soittaa et on saanu haamun?


Haikaranyytti
 
Mymmelisti, pahoittelut kp 1 :( ei sen tädin sinne pitänyt löytää :( Tulisipa nyt pian se leikkausaika!

Haikaranyytti, Testaa aamulla uusiksi ja jos saat haamun niin soita polille että olet plussannut :) Kai viivan pitäisi 2-3 pv välein testatessa vahvistua, jos haamun saatuaan jatkaa testaamista..? Digi kehiin vaan sitten jos huomenna taas haamun saat!

Maggie, miten pitkään meinasit malttaa testaamisen kanssa? ;) jospa vähäoireisuus olisi hyvä merkki ;)

Larissa kp 21/27-34, dpo 9
 
Larissa: okei :) mä en o eläessäni digillä testannu. Mut testaan aamulla jos edelleen haamu haen iltapäivällä apteekista digin. Voiko digin testata kans huomenna vai kannattaako se siirtää sit tiistai aamuun?

Mietin myös ku ensviiko maanantain on viisaudenhampaan poisto ja joutuu syömää lääkettä sen jälkee ni pitäiskö perua aika ku ei ne o vaivannu pitkää aikaa? Et ei tulis km...
 
Sabetille oikein rentouttavaa reissua! :) pahoittelut kp1:stä.

PikkuMinski, olen todella pahoillani!!! :( :( kyllä olisi jo meidän aika... Nuole haavoja rauhassa ja palaa taas entistä vahvempana takaisin... <3

Haikaranyytin haamulle vahvistumisia toivottelen. :)

Mymmelistille myös pahoittelut.. :(

Aika monella on kierto samoilla päivillä nyt.

On: ihmettelin tossa, että kun oireet ja olot viittaisi jo ovikseen, teinpähän testin, ei ollu ovis vielä. Munanvalkuaista tulee aika hyvin ja oikeaa munasarjaa nippailee. Mutta testi oli nega. No ois se ollutkin aivan liian aikaisin mun kiertoihin verrattuna.

Kp jotain 11/35, yk 20
 
Haikaranyytti, en oo itsekään päässyt vielä ikinä digillä testaamaan :D tuolla ne oottaa kaapissa, että saisi ensin jonkun haamun liuskaan niin sitten voisi digin tuhlata. Jos saat huomenna plussan niin käytä digi samasta pissistä tai tiistaina-keskiviikona? Kysy samalla tota viisaudenhammas-asiaa jos soitat polille.

Murkku, saitko mitään viivaa O-testiin? Jospa siellä olisi ovis tulollaan kuitenkin :) mulla ainakin saattaa alkaa limat jo viikkoa ennen ovista!
 
Larissa: Aamulla teen normi testin joten en pääse digiä tekee samasta virtsasta joten se menee tiistai aamun sitten :) yritän vain nyt olla ajattelematta tätä kaikkea yritystä sen verra takana et ei meinaa uskoa todeks !

Huomenna 8 aikaa pissin tikkuu jos saan yöl unta :p

Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti kyllä siellä haamulainen kurkkii. Vahvistumista sille siis! :happy:

Murkku toivottavasti se ovis siellä tekee tuloaan. :) Jos kerran limat alkaa olla kohillaan, niin ei muuta kun hyödyntämään vaan. :wink

Mymmelisti hemmetin täti. :sad001 Olin niin varma, et oisit plussannu. Toivotaan, että saat pian sen ajan, niin sit on varmasti hyvät mahkut saada se plussa. :happy:

Sabetti sulle myös suuret pahoittelut sen täti-pirulaisen takia. :sad001 Mutta tää olkoon teidän kierto, kun saat ne lääkkeetkin loppukiertoon tueksi. :)

Maggie joskus oireettomuuskin voi olla hyvä juttu... :wink Koska testaat?

PikkuMinski olis kyllä ollu tosiaan jo teidän vuoro.. Pahoittelut menkoista. :mad:

Larissa tsemppiä työviikon alkamiseen. Loman jälkeen se eka viikko on aina vähän töks, töks. Jännityksellä oottelen sun perjantaista testiä. :nailbiting:

Muille myös pahoittelut joiden luokse se täti on taas saapunut. Kovasti tsemppiä kierron eri vaiheisiin ja onnea oviksen hyödyntämiseen.

Plussatuulia kaikille!:smiley-bounce016

ON: Mää oottelen tätiä saapuvaksi lähipäivinä. Pari negaa testannu perjantaina ja tänään. Toivottavasti tää eka oma luomukierto pysyy saman mittaisena, ku mitä primojen kanssa. Olin ainakin tunnistavinani oviksen kp18, mut satavarma en kyllä oo. Tietenki toivon että nuo negat muuttuis plussaks, mut saa nähä. :rolleyes:

enu kp30/??
 
Haikaranyytti, ihan varmasti voi sen takia olla vaan haamu! Siksi kannattaisi pidätellä ainakin 4 h tai mieluiten tehdä aamupissasta, jos menkat ei oo vielä myöhässä ;)

Enu, toivotaan että täti jää tulematta ja päräytät vielä plussan tikkuun ;)
 
Larissa, siis sellainen haamuviiva vaan tuli. Kyllä mulla se ovis sitten varmaan reilun viikon päästä on. Ihmettelin vaan kun tuntemukset oli nyt jo niin samalaiset. :D

Enu, hyödynnetty on ;) vaikka ei nyt ovista oliskaan. Voi kumpa se täti ei sinne tulisikaan tule moneen kuukauteen. :)
 
Larissa: Jep :)
No mä vaan testasin ja yllärinä tuli tämä ku vähä vaikee sanoa onko ne myöhäs ku ennen tosiaa oli se kp 34 kierto. Viime terolut omas kp 24 kierto ja nyt tässä toisessa terolut kierros haamu saatu kp 28 :D eli en ees tiiä paljo mun kierto on mut täs kierros alotin terolutin tarkoituksella vasta kp 17 et saan pidemmän kierron... Ka ovulaatio tuntemukset todella todella vahvana kp 14

Mä en ehtiny ees alottaa mun viittä lapsettomuus kirjaa mitkä tilasin :D
 
Takaisin
Top