Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lomilta palattu, tekstiä tullut ihan tosi hurja määrä. En millään pysty kommentoimaan enään vanhoja juttuja, joten hyppään tästä suorilta mukaan.

Nennaa, mä ymmärrän sun ajatuksen km:stä ja plussasta oikein hyvin. Ekan km:n jälkeen mäkin osasin ajatella, että nyt ainakin pystyy raskautumaan. Toisen km:n ja pitkän yrittämisen jälkeen ajatus on kuitenkin vähän muuttunut.

Maggie, kuin kirjottaisit ajatukset suoraan mun päästä. Niin tuttuja tunteita.

PikkuMinskille ison iso halaus ja pahoittelut menkoista! Perässä tullaan, yk 21 just alkamassa :(
 
Larissa, mun mielestä ovis oli 1.8 ja vasta 2.8 sain ;D
1.8 oli ne häät ja sillon oltiin yö hotellissa 31.7-1.8 joten ovis meni ohi ja vasta darra aamuna päästiin hommiin :P

Kp32/30 ja dpo15?
 
Ja siis oon tän loman eläny aika epäterveellisesti.. Sidukka on maistunu ja roskaruoka. En usko et oon raskaana ja jos oisin se menis kesken ihan varmasti :(
Mä tarviin sen leikkauksen ennen raskautta.
 
Mymmelistille pikatsemppi. Oviksesta muutama(3-4) pv olin laivalla ja siideri maistui. Oletettu dpo 10 testasin negan ja vietettiin miehen kanssa aikaistettua juhannusta (lapset tuli jussiksi) alkoholin kera, ja tässä sitä ollaan. Rv 12+1 ja kaikki toistaiseksi hyvin ♡

On ollut niin paljon töitä täs viimiset 2-3vk niin en ole paljon kerennyt kuin lukemaan ja tykkäilemään :( mä niiiin odotan mun 4vk päästä alkavaa lomaa!
 
Tässä se ny on... Mitäpä muuta olisin voinu odottaa ja turhaan taas toivoin... :( ei mulla muuta meen nyt itkemään ja manaan itteni alimpaan helvettiin !
ImageUploadedByVau Foorumi1439723261.734736.jpg


Haikaranyytti
Yk 27 ( ikuisesti lapseton )
 
Haikaranyytti isot pahoittelut negasta♥

Pikkuminskille halauksia♥

Mymmelisti plussatuulia :) Jänskättää sun puolesta! Saisit testata jo tänä iltana, kun huomen aamuna en pääse tänne heti kyttäämään kun lähdetään reissuun. ;)

Täällä kp 1. Tiputteli viispäivää ennakkoon, niin toivottavasti ei vuoda pitkään, ettei koko reissu mene siteiden ja tampoonien pitävyyttä ressatessa. Ois pitäny liittyä teidän kuppiklubiin. :D

Taas uutta intoa yritykseen kun saa ne luget ens kiertoon. :)
 
Sabetti, pahoittelut menkoista :( mutta onneksi sulla on nyt luget uuteen kiertoon! :) minkälaista se sun tiputtelu on? Ihan verta vai ruskeaa?
 
Larissa Ruskeaa tuhrua enimmäkseen, välillä jopa vähän hyytymien oloista mukana...

Paljo noi luget muuten maksaa? 200 mg tabletteja tais olla 4x15 määrätty, saako 15 paketeissa? Eli yhden kierron napit kerrallaan?
 
Sabetti, paketti 200mg maksaa noin 15€. Mikä annostus ja ohjeistus sulla on? Mulla menee noita 200g kapseleita 1 kpl 2 kertaa päivässä alakertaan. Eli jos esim 10 pv käyttää kierron lopussa niin noita menee 20 kpl/kierto.

Mulla on nyt ollut vaaleanruskeaa (meikkivoiteen väristä) valkovuotoa lugeista huolimatta viime ja tässä kierrossa :/ Siksi en jaksa olla kovin toiveikas tämänkään kierron suhteen :( Mutta toisaalta ei tämä ole mitenkään niin kauheaa mitä ennen lugeja, kun silloin tuli kirkasta verta ja ihan lorahduksina! Ja gynen mukaan progesteroni voi itsessään aiheuttaa tiputtelua :O mainitaan pakkausselosteessakin sivuoireena! Kuulemma joillakin ärsyttää kohdunsuuta, joka sitten vuotaa. Eli katellaan. KresiKätin plussaus vuodosta huolimatta kyllä lohduttaa :)

Vietän täällä viimeistä lomapäivää. Kävin pesemässä matot ja mies oli sillä välin kuurannut kämpän <3
 
Paljon on naiset taas kirjotellu :)

Niin paljon töitä ja kaikkea menoa ja tohinaa, etten ole yhtään kerennyt lukemaan.

Mutta kuitenkin! Pahoittelut kp1 ja negoista! Aina yhtä repivää saada jompikumpi! :(
Josko tämä auringonpaiste pikkusen tois piristystä jonkun jos toisenkin päiviin! Ainakin itseäni on auttanut jaksamaan paremmin. Pelkään mitä tapahtuu tälläselle kaamosmasentujalle kun syksy tulee (ja täti kuitenkin)...vaivun varmaan totaalisesti maanrakoon :D

No, mutta touhujen seassa oon päässyt tätimasiksesta ja ihan hyvillä mielin kohti uutta mahdollisuutta. Jotenkin vaan on sellanen kutina, ettei meille(kkään) suoda sitä pientä ihan tosta noin vain. Saapi nähdä mitä tulevan pitää! Näillä mennään mitä on annettu :)

PLUUUSSATUULIA ihanaisille <3

Kp 6/36-38
 
Ohjeistusta en tarkemmin ole vielä saanut kun en ole puhunut sen lääkärin kanssa, mutta omakannassa luki että kp 18 alkaen yksi tabletti illalla. Jos luteaalivaiheen ajan syö, niin mulla riittää kyllä se 15 aina yhteen kiertoon. Jospa se vaikka huomenna soittaisi se lekuri :) edullisiahan nuo ovat onneksi. :) kiitos infosta Larissa!
 
Sabetti, Mulle oli ohjeistus, että 2-3 pv ovulaatiosta kun kierron pituus vaihtelee. Mutta etköhän huomenna saa tarkemmat ohjeet :) Ja eihän nuo onneksi tosiaan kalliita ole!

Minni, hyvä että sielläkin on päästy täti-masiksesta :) Itse tässä mietin samaa, että miten sitä kestää syksyn ja talven masikset tällaisen kesän jälkeen... Jos pääsisi vauvamahaa kasvattelemaan niin se piristäisi kyllä kummasti syksyn pimeydessä :D
 
Naiset rakkaat auttakaa mua! <3
Mä en o eläessäni saanu haamuja vaa iha puhtaita negoja. Testin tein 2h virtsasta mut mikä on toi alkava viiva joka ehkä hieman punertaa jos oikee tarkkaa kattoo? :D vai näenkö omia? Tuli testiajan sisällä...

Haikaranyytti kp 28
 
Pikaiset kommentit viinimarjapuskasta :)

Pahoittelut tädeistä ja negoista ne kohdanneille <3

Haikaranyytti: viiva siinä on! Mä en tiedä tosta testistä mut tossa on ihan väriäkin! Aamupissistä uus! Ihanaa!
 
Takaisin
Top