Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Katjushalle onnittelut hymynaamasta :) Olikos toi sellanen kaksoishormonitesti?

Pikkuminski :Heartred Aivan surettaa teidän puolesta. Iso halaus! Onneksi miehesi puhuu sinulle järkeä, ei mitään kiekuroita teille ;)

Beisla, ei mullekaan tullu mitään sivuoireita letroista. Clomeista tuli senkin edestä! Se mikä oli minusta jännä juttu, niin eka kierto ku söin letroja (1kpl/päivä) mulle tehtiin myös aukiolotutkimus kp10, siinä lekuri sanoi että ei näe yhtään johtofollikkelia joten nostetaan määrä 2kpl/päivä seuraavaan kiertoon. Siitä kierrosta tulin kuitenkin raskaaksi. Nyt keskenmenon jälkeen annostus nostettiin kuitenkin tuohon 2kpl/päivä vaikka selkeesti yhdelläkin tabletilla folli oli kasvanut. Viime kierto oli eka täys kierto km jälkeen ja söin tuota 2kpl/päivä ja tehtiin pari folliultraa kp12 ja 16, jälkimmäisessä näkyi 15mm johtofollikkeli. Kp24 verikokeella vielä varmistettiin että ovis oli tapahtunut. Nyt tässä kierrossa luulen (ja toivon) että ovis oli eilen, ku oli kp15. Mutta siis Beislalle hulluna tsemppiä folliultraan ja pyydä ihmeessä se progesteroniverikoe. Siitä näkee vasta varmasti että on ovuloinut.

Maggie, mullakaan ei oo kuivaa kautta ollenkaan :) Ja tulee yleensä parilla vessakäynnillä ihan todella venyvää limaa, sitten valkkari muuttuu taas vetiseksi, mutta on edelleen kirkasta.
 
Irvikissa jaan tuon tunteen ❤ välillä poden syyllisyyttä kun valitan, vaikka meillä on jo yksi :'( Meille vain olisi sopinut vielä kaksikin lisää ❤

Maca vaikuttaa ainakin haluihin :D Mä söin nyt ekan kierron noita ja miehellä on ne panox: et. Niissäkin on macaa ;)
Ja onhan tuo superfoodia :D

Ja ei meille Junttura kiekuraa tule :D
Nyt vaan leuka rintaan ja tätiä ottamaan vastaan :O
Jos ens kierto olisi meidän ❤
 
Ihanaa PikkuMinski, jos jatkatte vielä yrittämistä, toivottavasti se palkitaan pian!❤
Miullakin tulee toisinaan noita mietteitä, viimeksi n. viikko sitten juteltiin miehen kanssa ett jätetään yritys tauolle n. 10vuodeksi tämän vuoden päättyessä. Saas nähdä kuinka onnistuu tjottailu parin vuoden tjot/yrityksen päätteeksi :D

Irvikissa, pahoittelut tädistä, jos se sinne nyt pyrähti :(
 
Ensinkin Katsushalle onnittelut vilkkuhymynaamasta!! Jostain se on alotettava!:happy::happy:

Täällä on selkeesti hyvin purru toi kuppipropaganda :grin

Halimamille pakko sanoa lohdutukseksi lyhyeen kiertoon, että tästä kierrosta, josta raskauduin, niin odotin 20 päivän mittasta. Kirves oli hyvin syvällä kaivossa, kun ovis oli niin aikasin ja luteaalivaihe aina lyhyt(oli siis taukokierto lugeista tutkimusten takia). Mutta näin kävi. Ei siis varmasti oo optimaalinen noin lyhyt kierto, mutta ihmeitä tapahtuu.

PikkuMinski, onneksi se lopettamisen suunnittelu oli vaan hetkellinen mielenhäiriö! Ja ihana mies! Kyllä on varmasti kamalaa kuunnella pikkusen kyselyjä sisaruksesta :sad001

Beislalle isot tsempit nyt letrojen kanssa!!! Mahtavaa, ettei sivuvaikutuksia ole.

Irvikissa, pahoittelut kp 1 :sad001 Muista, että moniin lääkkeisiin laitetaan toi varotus, vaan koska ei oo tarpeeksi tutkimustuloksia. Meillä myös mies syö lääkettä, jota ei sais syödä kun yrittää lasta, vaikuttaa kuulemma siittiöihin jotenkin. Kun ton kuulin km jälkeen, olin ihan paskana. Kuitenkin teratologinen tietopalvelu sano lääkkeen olevan ihan ok, vaikka tosiaan pakkausselosteessa peloteltiin.

Tsemppiä muillekin kierron vaiheisiin :Heartred Joka päivä kuulumisia lueskelen. Miksi tän pitää olla niin vaikeeta???

Liisu rv 8+3
 
Hei te, jotka ootte jo onnistuneet raskautumaan pitkän yrityksen jälkeen, olis ihanaa, jos jaksaisitte valaa uskoa meihin muihin pitkänmatkalaisiin ja kertoisitte oman tarinanne.

Musta on jotenkin aina tsemppaavaa ja lohdullista kuulla niitä tarinoita, joissa taustalla on yli vuoden yritys, mutta sitten kuitenkin on jossain vaiheessa tärpännyt.

Olis myös kiva kuulla, millä tavalla tärppikierto erosi muista ja esim. millä hoidoilla raskaus saatiin alkuun? :)

T. Epätoivoinen ja vähän ärtynyt yrittäjä. Tein piruuttani ovistestin aamulla, ja se näytti plussaa (nyt kp 17). Viikko sitten lääkäri tosin sanoi, että tää mun eka ja vika clomikierto on raskautumistoiveen kannalta hukkakierto, koska mulla ei ollu kp 10 kuin neljän millin limis, kiitos Clomifen.

Seuraavaan kiertoon tuntuu olevan ikuisuus, ja vasta sitten pääsee douppaamaan itteään Letroilla.

On tää outoa. Oon yhtäaikaa epätoivoinen ja silti kahelin toiveikas. Eilenkin viuhuttelun jälkeen oli pakko jäädä makoilemaan jalat kohti kattoa ja tyyny takapuolen alla. Vaikka tiedän, ettei tällä kai tieteellisesti ratkaisevaa merkitys ole...
 
Hellurei ja hellät tunteet!

Joo eka kokeilukerta kaksoishormonitestillä ja hyvin tuntuu ainakin teknisesti toimivan. Kehon toiminnoista en vielä pysty sanomaan :)

Maca auttaa meillä ainakin sillä tavalla, että huvittaa useammin sekstailla :) Nuo aineet tuntuu kosteuttavan paikkoja ihan hyvin (maca, gelee royal, vehnänalkio- ja e-epa kapselit...)

Kuukuppi on ihan mainio, koska se toimii kaikkina päivinä, uimassa jne. ei tarvi monenlaisia vehkeitä hommata eikä naru jalkojen välissä laukata... (sori keski-ikäisen jutut)

Tsemppiä kaikille, onnea ja menestystä ...
 
Katjusha, upeaa ett se kaksoishormonitesti siulla toimii, toivottavasti pian saat pysyvän hymynaaman :)
Mie kans vihasin tamponin naru jalkojenvälissä käydä edes saunassa (mie siis vuodan aika reippaasti, eikä olisi ollut mitenkään mahdollista edes kylpypyyhe pepun alla käydä saunas ilman ett lauteet on punaset, koska viihdyn siellä aika hyvin ja aina rentoutuessa lorahtelee...) ja jotenkin tamponin naru sai "likasen" olon miulle, vaikka kuinka puunasin itteeni suihkussa, mut aina oli pakko mennä uudestaan jos märkä naru osui reiteen koska "yök" :D
Kuppi vaan on yksinkertasesti paras ostos aikoihin, oon aivan supertyytyväinen kun Larissa sai ylipuhuttua ja uskalsin ostaa! :)
 
Liisu, kiitos tsempistä!! Jospa munkin lyhyet kierrot kelpais vauvan tuloon pian..
Mulla oli lyhyissä kierroissa ovis kp11-12 et siinä mielessä ?luteaalivaihe? olis 12pv, mikä kai on riittävä...
Mä oon tehny kysymyslistaa tonne taysiin.. se on jo aika pitkä
Tarviikin lisätä kysymyslistaan eyokavalion vaikutus limakalvoon... Maggieko siitä puhu.. mulla siis laihdutus jatkuu aika tiukalla ruokavaliolla.
 
PikkuMinski <3 tiedän niin tunteen kun toinen kyselee sisaruksen perään.. Meillä tyttö jo yli 5 vee ja on monet kerrat kysynyt että miks meillä ei oo muita lapsia kun muilla on.. Siinä menee kyllä ajatukset sekaisin ja sanat juuttuu kurkkuun.. On jotenkin syyllinen olo itellä ku ei saa aikaiseksi raskautua.. Tunnen ainakin itseni niin epäkelvoksi/vialliseksi.. :(

Täällä kp 2 ja vuodan kyllä nyt tosi runsaasti.. Töissä kun tulee liikuttua asiakkaan luota toiseen niin yhdes vaiheessa tuntui että siteeseen vain valui ja valui ja toivot että side ei petä.. Onneks ei pettänyt!
 
Täysin off-topic tähän väliin :) Tultiin kotiin reissusta ja keräsin vähän satoa salaattia varten. Onneksi sentään saan jotain elämää luotua ja kasvatettua ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1439572890.118429.jpg


Larissa kp 19/27-33, dpo 7, yk 14
 
Nessu, arvioin ton sun viestin hauskaks ku oli musta osuva sananvalinta toi "kahelin toiveikas". Ei siis tykkäystä sille et kierto ehkä hukkakierto. Sille hali. Ja uskon et on siellä mahis kuitenkin.

Junttura, kun sulla oli ne venyvät limat ni luuletko että sillon oli ovis?

Ja tosta tamponin narusta ni itsekin kun oon joskus käyttäny ni sain vinkin et rullaa sen ulos tulevan narun rullalle sormen ympäri ja laittaa häppärien sisään piiloon. Paljon siistimpi tunne eikä näy eikä roiku.

On. Lievää tuntemusta alavatsalla/nivusissa. Oikeestaan taitaa olla samanlaista kuin viime kierrossa. Eli ei fiiliksiä mihinkään erityiseen. Tää on vika primokierto. Jännittää, mitä sen jälkeen jos ei tärppää. Ens viikolla haen purkin odottamaan. Se mahdollisen plussan näkyminen menee just samoille päiville ku purkin viemiseen varattu aika et on varmaan vaan vietävä se näyte... Sit jos tulee ne jatkotutkimukset ja pariskunta-aika ni mitä ne sit tekee?? Aukkari ehkä, ja yhteishaastattelu? Ärsyttää ku eivät osanneet kertoa yhtään mitä tuleman pitää ku yritin lähetteen kirjoittaneelta kysyä. Huoh. Odottavan aika on pitkä. Ja niin ku sanonta kuulu: Odottamista odottavan aika se vasta pitkä onkin!

Maggie kp 19/27-28(82?)
 
Maggie, aukkari varmaan on sulla edessä (jos et ehdi plussata). Onko sua ultrattu, että onko oviksen kanssa ongelmaa? Ovulaation induktio saattaa tulla kyseeseen esim clomeilla tai letroilla. Miehen simppojen tulokset tietty saatte ja se antaa suuntaa, että pitääkö lähteä varsinaisiin hoitoihin vai riittääkö kotikonstit edelleen jatkoon. Näin minä arvelisin, että homma etenee.

Täällä ei myöskään ole mitään poikkeavia oloja, samaa mitä aina kierron lopussa. Tissit ihan perhanan kipeät, koko ajan voisi syödä, jotain nipistelyitä alavatsassa yms eli peruskauraa. Poikkeuksellisesti nukuin tänään päikkärit, ihan vaan sammuin sohvalle :D mutta se johtui siitä, että ajoin 400km matkan yksin (koiran kanssa) kotiin, kun mies ajoi moottoripyörällä.

Larissa kp 29/27-33, dpo 7
 
Ok, kiitti Larissa! Suhun voi aina luottaa et vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä! :) :) :) Mun ovulaatiossa on varmasti ongelmaaaaaaaa... Ei oo ovista koskaan todettu, ei kotikonstein eikä ultraten. Ehkä se joskus on tullu kun on muutamat spontaanit menkat elämässä tullu. Toivo kuitenkin vähäinen. Mut on ultrattu sen yhden ainoan kerran jolloin todettiin pcos ja oli eka primokuuri käynnissä, kp 19 tjtn. Olis siis pitäny olla ovulaation jälkeinen tila mut kun kysyin ni ei kuulemma näkyny siihen viittaavaa puhjennutta tähden muotoista rakkulaa vaan hirmuinen kasa pieniä rakkuloita ringissä.

Ja uus termi mulle toi ovulaation induktio, tai siis nyt aukes kunnolla termin merkitys. Oonhan tosta aiheesta kuullu vaikka mitä mut joo, se on tod näk edessä.

Toivotaan että sun kiputissit enteilis hyvää. Mäkin simahdin tänään päikkäreille! En yleensä koskaan nuku päikkäreitä mut nyt vaa oli pakko. Mulla muuten tän kierron h-hetki pitäis olla kp 28-29 eli n.23. tai 24.8. koska alotin primot vasta kp 16. Milloin Larissa ajattelit ehkä testata? Oviksesta laskien?
 
Maggie, no niinpä tietysti sinnehän sen narun olisi helposti voinut piilottaa :'D noo parempi tajuta myöhään ku ei silloinkaan, kiitos vinkistä! :)

Larissa, ai teilläkin on moottoripyörätalous? :)
Me ollaan miehen kans innostuneita oltu lapsista asti, tällä hetkellä ei vain omaa pyörää ole, onneksi miun porukoilta saadaan aina lainata :)
 
Kyfi, voi olla geleen vaikutusta tai sitten vaan progesteronin :)

Maggie, kiitos :) yritän aina auttaa jos vaan yhtään osaan :) mie yritän venyttää testaamista viikon verran vielä eli dpo 13-14. Sitten on pakko testata, jotta tiedän jätänkö luget pois vai jatkanko niitä. Ketuttaa katella negoja ja työpäivälle en halua testiä pilaamaan mun aamua...

Nennaa, juu miehellä noita kaikennäköisiä härveleitä riittää :D
 
Maggie, mulle ainakin on tota ovulaation induktioo aiotaan ekana, eli ens viikolla saattaa tulla just clomiresepti käynniltä kotiinvietäväksi.. Taysissa ne ultraa kai tyyliin jokakerta ja sit vaa'alla pitää käydä... Me käydään miehen kans yhdessä tuolla, koen et mies on mun tukena vaikka jutut siellä koskee enemmän mua.. mies ite sano et haluaa tulla kuulemaan et koska pitää heilutella peittoo sit ahkerammin
Syksyllä -14 mulle tehtiin aukiolotutkimus, mutta siitä ei varmaa vastausta oo ku ei se neste pysynyt sisällä.. kaks lääkäriä yritti nähdä ilmakuplat mut ei, työnsivät jopa pallongin kohtuonteloon asti ja se ei tuntunu mukavalta..
 
Minski :Heartred toivottavasti positiivisuus palaa taas kun kierto etenee. Haleja sinne !

Irvikissa pahoittelut kp1:stä :sad001

Larissalla ihana kuva kasviksista, niin herkullisen näköisiä :) itse keräilin juuri viinimarjat pakkaseen, todella vähän tuli tänä vuonna. No saa sitten napsia c vitamiinia talven pimeydessä :)

Beisla kiva ettei letroista tullut sivuvaikutuksia :) plussatuulia sinne !

Kukalle myös pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :sad001

Katjusha onnea vilkkuhymiksestä ! Kohta se siinä jo pyysyy vilkkumatta :)

Täällä herätty aurinkoiseen viikonloppuun :) oli tuo eka työviikko loman jälkeen aika kamala, taas olis loman tarpeessa :laughing002 ensiviikolla onkin jännä päivä kun esikko lähtee kouluun, saas nähdä kuinka paljon kyyneleitä tulee portilla vuodatettua !
Mä lopettelen testauksen tähän ja jään odottelemaan mitä tuleman pitää, kauhistuttaa kun plussa tuli näin äkkiä. Kai sitä jotenkin varautuu pahimpaan , ettei pettymys olisi sitten niin kova jos pikkuinen ei taaskaan jaksa alkua pidemmälle. On tämä vaan välillä hurjaa tarpomista, en ole edes miehelleni kertonut, kun en halua taas innostaa turhaan :sad001

Muoks. Luget on käytössä

Anteeksi nyt pieni purkaus :oops:

Mukavaa viikonloppua ihanaiset ja plussatuulia roppakaupalla !!!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    644.2 KB · Katsottu: 162
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top