Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tulin päivittelemään kuulumiset. Menkat eivät ole vieläkään alkaneet. En tiedä johtuuko se yövalvomisista, alkavista menkoista (raskauteen en usko) mutta on ollut kaksisen kurja olo heti herättyäni. Tein aamusella testin, oikeastaan kaksikin.
Toinen pc.n testeistä oli jotenkin saanut osumaa, siinä oli kuoppia ja viiruja joihin jäi sekavia länttejä ja jouduin tekemään toisen. En sitten parhaalla tahdollakaan saa kuin harmaan viivan testiviivan pakeille. Eli taidan odotella että menkat alkavat. Alkaisi sitten nopeaan.

Tervetuloa halimamille ja hyvä että Kresikätillä tilanne on vakaa (eikä poliisi vienyt kuritushuoneelle).
 
Viipsukka, perseestä että joudut melkein kk vielä oottamaan :( Mutta nopeammin pääsit kuin minä ekalle käynneille! Mun piti oottaa ensin kk sitä kutsua ja 2 kk sitten vielä sitä aikaa. Mutta PEESTÄ, jos sattuu just silloin olemaan menkat :(

Irvikissa, teitkö edellisen testin eilen? Hcg ei välttämättä ehdi lisääntyä tarpeeksi yhden vrk aikana. Menee 2-3 vrk aina kun hcg määrä tuplaantuu. Eli älä vielä menetä toivoa, jos menkkojakaan ei näy!

Ps. Laita vielä kuvaa testistä meille tiirailtavaksi! Kuvan saat lisättyä suoraan koneelta siitä "lisää tiedosto" tms kohdasta. ;)
 
Mitäköhän tää nyt on.. Mulla oli tuhruttelua muutama päivä kunnes tänään sit alko kunnolla vuoto.. Eli jos tää päivä on kp 1 niin kierto jäi 24 päivään.. Ikinä ollu tämmöistä.. :/ Koittaako kroppa jotenkin säännöllistyä :D aikaisemmin ollu pitempiä kiertoja.. Ja heitelleet välillä paljonkin.. Noh uus kierto jälleen! Toisaalta ihan kiva ettei veny minnekään 60 päivään..

Mariska: hienoa että viivat vahvistunut! :)

Kresikät: sulla kävi hyvä tuuri poliisin kans!

Soma: kiva kuulla että kaikki hyvin :)

Tervetuloa uusille!
Ja tsemppiä meille kaikille :)
 
Tuossa on pari kuvaa. Mulla on käytössä vain kännykkäkamera joten aika sekavaa pikselimössöä tarjolla :D
Tosiaan, luonnossa näkyy heikosti harmaa viiva, hyvällä mielikuvituksella. Kuvissa ei edes sitäkään.

Odotellaan nyt vielä huomiseen, jos ei menkat ole silloin alkaneet, teen viimeisen testin. Tuo kolhiintunut pc-testi harmittaa. Nyt joutuu käymään vielä hakemaan testi varoiksi huomisaamulle.

Kiitos nyt toivon valamisesta. Ja on aika helpottavaa tuskailla tätä vertaisseurassa, voin kertoa ettei läheiset ja ystävät ymmärtäisi vauvakuumetta (oikeastaan lapsikuumetta) tälleen viittä vaille nelikymppisenä ja jo murkun äitinä :)
 

Liitteet

  • 13.testi2.jpg
    13.testi2.jpg
    3.8 KB · Katsottu: 155
  • 13.testi.jpg
    13.testi.jpg
    3.2 KB · Katsottu: 146
No mutta mutta Mariska, tuossahan näkyy toinen viiva!!! :) onnea ja tarrasukkia matkaan pikkuiselle!!!

Kresikätillä hieno tikkurivi! :)

Halimami, tervetuloa mukaan, toivottavasti et kauaa täällä joudu olemaan. :)

Aika pikakelauksella kerkesin nyt käymään läpi parin päivän jutut. Kiirettä pidellyt. :) tänään tarttui kaupasta ovistesti ja R-testi paketti mukaan, vaikka ei edes ollut aikomusta tehdä testejä... On tää niin sekavaa vaihetta taas...

Muurahainen kp 8/35, yk 20
 
Pikaisesti kommailen.

Mullakin ollu kuukuppi käytössä muutama vuos takaperin. Tykkäsin loppuvuotopäivinä, mutta alkumenkoissa runsaan vuodon takia se tyhjentäminen oli kuin teurastusta :) ainakin pönttö näytti siltä. Sit oli kädet veressä ym..
Meinaan ostaa taas uudestaan kunhan muistan :)

Aivan mielettömän söpöliini kisumirri haikaranyytillä. Aaaawww.. En kestä, pusipusi

Irvikissa: oliko sulla plussatesti välissä? Mä en nää kaikkia viestejä joten missasin sen mut olin lukenivani jotain. Ei pidä heittää kirvestä kaivoon :)

Mariskalla hienosti viivat vahvistunu!!!! Jeee!!!

On: soitin taas terkkaan. Jos menkat ei ala ennen rv 6 niin sitten voidaan harkita lääkäriaikaa jos vuotaa ja kipuilee vielä. Nyt on kuulemma vaan odotettava että pysyykö se vauvan alku sisällä vai ei. Jos on kohdun ulkoinen niin ei kuulemma näillä viikollla vielä tarvi ressaa. :sad001
Ihan yhtä tyhjän kanssa.

(Rv 4+2) olipas hassua kirjottaa tuo :nailbiting:
 
Siis apua! Kyl toi aika jäykkä on! Olis ehkä pitäny ottaa se toinen..

Sormissa ei oo tarpeeks voimaa pitää sitä kasassa :(
Meni varmaa 30min ennenku onnistuin ja sit sattu jo sormiin ja mietin miten saan sen pois :D
Käytin siis liukkaria vähän et sain sen paikoilleen ja sit en meinannu saada siitä kiinni kun piti ottaa pois. Lapussa luki ettei siitä tapista sais pelkästään vetää mut oli pakko et sain sen reilusti alemmas et sain kunnolla kiinni siitä. Menkkojen aikana en ehkä oo tarpeeks nopee laittaa sitä sisälle. Onks mä vaan tyrä vai kestikö muillakin oppia se? :D
 
Mymmelisti, ekalla kerralla sain sen ihan kätsysti sisään, mut pois otin sitä melkein 2tuntia!! :D :D luojan kiitos otin sen käyttöön vasta vikoilla vuotopäivillä, koska oisin ollu ihan pulassa jos oisin ekana päivänä väkertäny sitä niin kauan pois :'D
Nyt tosiaan kolmet menkat menty kupitellen, eikä enää mene aikaa juuri ollenkaan tyhjennyksessä, mut yön jälkeen joutuu hetken oleen seisaalleen ett se "tipahtaa" alas ja sen saa pois helposti :)
 
nennaa, oliks sulla se 1 koko? Mulla on koko 2 ja mua meinaan sattuu taitella tota tai kun sitä pitää pitää taitettuna ja siis puristaa kovaa, mut kai mä vielä joku päivä opin :D
nyt en jaksa enempää, mut jos vaikka huomenna taas uusiks.
sanoin jo miehellekki et jos en saa sitä pois niin saat auttaa kun on niin tuttu paikka sulle :D no nopeesti sen ulos sain ku vähän pinnistin ekaks :D
 
Aluks se tuntuu jäykältä! Mutta niitä taittelutekniikoitakin on useita :) käy kattoon luneten sivuilta:) niin ja kun on nää menkat oikeesti niin kyllä se sinne menee parin harjotuskerran jälkeen melko hyvin! Ja sitten poisottaessa ainakin ite vähänkuin ponnistaisi kakkaa niin se tulee alemmas ja samalla painan sen lyttyyn, jollon se paine laskee. Elä luovuta ;) niin ja mä otin sen kakkosen vaikka en oo synnyttäny, mutta menkoissa ei mulla pidä isoin tamppooni+side yhdistelmä niin tää on kätsy ja pitää tyhjentää vain kerran kaksi päivässä. Mulla on se väritön kun apteekissa ei muita ollu. Ostin siihen kuuluvan saippuan, jos sillä pysyis värjäymätkin poissa.
 
Muokattu viimeksi:
No niin toinen lomareissu tehty ja lueskeltu kuulumisia läpi :) en ihan vanhimpiin viesteihin viitti enää vastailla ku oli niin monta sivua uusia juttuja :)

Mariska :) :) :) kaksi viivaa testissä! Toivon todella että kyseessä on sitkeä sissi joka tarraa kunnolla kiinni. Olihan niin että saat tähän raskauteen jotain tukilääkitystä?

Kreisikat isot tsemppihalit sinne. Odottelu on ihan perseestä. Miehet on tavallaan aika ihania ku ei kanna huolta huomisesta! :)

Irvikissa aina on toivoa ennen menkkoja! Näin kans siinä sun ekassa testissä jotain...

halimamille tervetuloa, teilläkin pitkä yritystausta. Toivottavasti saatte pian pysyvän plussan! :)

Nessulla ihan hirmuiset juoksukilometrit :) Ja mullakaan clomit ei toiminut, letroilla saatu aikaan jo yksi raskaus (joka meni kesken) ja nyt kolmas letrokierto menossa.

junttura kp 15/30-34 En tee ovistestejä mutta eilen illalla/tänään aamulla semmoset kananmunalimat että täytyy olla oviksen ajankohta lähellä. Mies lähti tänään reissuun ja päiväpupuiltiinkin joten ajoitus saattoi ollakin kohdillaan :)
 
Mymmelisti: komppaan minniä :) kuppisivuilla on hyviä ohjeita :)
Mun piti mytistellä se kaksin kerroin ja sit "oikeessa paikassa" pläjäyttää auki. Se tekee jokin alipaineen tonne värkkiin, joten ei sitä kande lähtee repimään jos se on tiukassa.
Varovasti tasaa paineen painamalla kupin toista reunaa :)
Mulla meni aikaa oppia se "varovasti", tuntu et aluks joka kerran räjäytin sen käsille :)

Ai niin..
En muista joko toivotin halimamin tervetulleeksi! Toivottavasti plussa pärähtää pian! Ihan liian kauan olette koutuneet odottelemaan!
 
Mariska, Ihanaa! Paljon onnea plussasta! :joyful: Nyt kaikki liimat ja tarrat ja kiinnikkeet pikkuiselle että pysyy loppuun asti mukana! :love2
 
Moi!

Täällä taas vaan odotellaan, että mitä tapahtuu menkkoja ei näy missään kierto on jo joku kp 38!!!

Lopetin 3 kk terolutit viime menkkoihin ja nyt näköjään ei sitten ala uudet niin millään? Tänään tuntu töissä todella outoa juilimista alavatsassa :o hitsi kun tietäis aina mitä kaikki tarkoittaa...

Hienoa kun en enään tiedä yhtään koska pitäis alkaa ja koska vois olla ovulaatio :( ensi viikon lopulla lähetään reissuun, joten mun tuurilla ne alkaa juuri siellä sitten. Just kun olin ajatellut uida koko viikon :"(

Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille! :)
 
Mariskalle hyviä vointeja alkuraskauteen! :)

Meritähti, minusta sinun kierto kuulostaa oikein hienolta tuollaisenaan!

Irvikissa, on muuten harvinaisen ärsyttävää huomata saaneensa huonon kuoppaisen tai viiruisen testin -.- vaikkei nuo halpikset kalliita ole niin silti. Tsempit jotta täti pysyy loitolla ja saat kunnon viivan! :)

Haikaranyytti, hullu kissanainen täällä toteaa että taivas miten ihana :Heartblue:love7

Kreisikät ihan hurrrjasti tsemppiä tilanteeseesi!!

Kuukuppikeskusteluun, mulla on Lunette ykköskoko. Oon synnyttänyt alakautta yhden lapsen mutta vuotoni on niukkaa. Mulle tuon kupin käyttö on aika vaikeaa vielä näin vuodenkin käytön jälkeen, joskus repee hermot, mutta kun sen saa hyvin paikalleen niin on se kyl huippu. Oon mä miettinyt sopisiko jonku muun valmistajan kuppi mulle paremmin, mut ei huvita kokeilumielessä sijottaa semmosia summia jos ei sovi yhtään sen paremmin :)

Ja tänne rantautui tosiaan ilmiselvät menkat. Eli nyt kp2. Hmm ihmeellistä, kovat potentiaaliset raskausoireet jatkuu vielä. Eli viluttaa, nokka tukossa, kuumeinen olo ilman kuumetta, semmonen sumunen ihme olotila, huippaa. Vahvoja oireita ovat, ei mitään "kuvittelenkohan mä liioittelenkohan mä" osastoa. Mitä lie sitten on. Rinnat oli turvonnu ja aristi mutta se helpotti kun toi vuoto alko.

Stressin viivästyttämää ovulaatiota sivuten : Onko teillä muilla muuten tietoa tai aavistusta onko myöhäinen ovulaatio yhtä otollinen kuin puolivälissä kiertoa tuleva? Eli kun se oviksen jälkeinen vaihe (luteaaliko se oli?) on jokatapauksessa noin 14 päivää mutta kierto itsessään nelissäkymmenissä. Rupesin tätä miettimään kun jossain olevinaan luin jonkun bloggarin ajatuksen että myöhäinen ei olisikaan niin otollinen. Ei ole kukaan gyne tuollaista ikinä maininnut, toivotelleet vain innokasta vauvantekohommaa todettuaan myöhäisen ovulaation lähestyvän.
 
Kiirettä pitää kodin ja koulun kanssa. Koulu on alkanut tosi hyvin vaikka siellä suurinosa on itseäni 8 vuotta nuorempia. Pojallakin on tosi hyvin lähtenyt hoito rullaan, tietty kun se on tuttu paikka ja ihmiset. :)

Josko sitä viikonloppuna ehtisi muutakin kun tykkäilemään teidän viesteistä.

PLUSSATUULIA!!!!++++++++++++++ :talk017


Tähän(kään) alkavaan plussa-aaltoon en itse päässyt. Nyt kp 1 :sad001


Mami91 kp 1/26-29 ja yk 15
 
Nyt vasta tänne ehdin!

Mariska, hienon viivan sait! :) onnea vielä!

Meritähti, en tiiä meneekö tää jo ihan vanhoihin juttuihin . Mut mulle määrättiin viime kesänä clomit laittaa kierto normaaliksi! Söin yhden kierron mut en oikein siinä vaiheessa kokenut järkeväksi.

KreisiKät, mä kans tossa ajelin monta päivää vahingossa autolla josta ei oltu maksettu veroja :D maksoin ne tos kuitenkin kun oon lähössä reissuun huomenna. Olin unohtanut koko laskun :D kyllä on sulla stressaavaa tilanne, voimia siihen!

Beisla, toivottavasti siellä nyt kovasti kasvua tapahtuisi!

Haikaranyytti, voi ihana mikä on teille tullut!! <3

Junttura, toivottavasti tämä päivä tuottaa tulosta :)

Tytsyy, ootko sä testannut ollenkaan?

Pauliina. Mä voisin kuvitella et ehkä se munasolu ei ole niin hyvän laatuinen jos on myöhäistä en ovulaatio. Mut en tiiä.. Oletan vain näin :D

Pahoittelut kp1:sä! :(

Tuohon kuukuppi keskusteluun : minä oon harkinnut sitä. Mutta mä istun kaikki päivät satulatuolilla niin oon miettinyt et tuntuukohan se sit...? Ja sit miten te desinfioitte sitä?
 
Takaisin
Top