Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, mullakin kuukuppi käytössä ja oon ollu tosi tyytyväinen! Aluks oli vähän hankaluuksia saada se aukeamaan kunnolla sisällä ja se vähän vuosi. Ostin uuden joka oli jostain syystä jämäkämpi eikä mitään ongelmia. Ja se isompi on kans mulla, ku en aluks tienny ees et on pienempiä. :) Hyvä keksintö! Vaik uskon kyllä et monella voi olla hankaluuksia sen asentamiseen paikalleen, etenkin jos on jotenki kuivaa tms. Mut suosittelen kuiteski. :) Just toi et voi pitää koko päivän eikä ees melkeen muista et on menkat. (Paitsi jos kivut kertoo.)

Tervetuloa Halimami! Pikaista plussaa. :)

Mariska, hyvät viivat! Tarraa, liimaa ja superliimaa!!!!!

Irvikissa, joko testasit uuden? Näin kans jotain siinä edellisessä. :)

Tää on muuten sairaan koukuttava tää foorumi! Hyvä ku pystyy kotona leffaa kattomaan ja oottaa mainoskatkoja et pääsee lukemaan uudet viestit! Kertooko jotain ketjun tärkeydestä? Vai mun hulluudesta?? :) :) :)

Plussatuulia kaikille!!!

Maggie kp 18/27-28(82?) Käytössä gelee royal, foolihapot, primolutit, preseed. Todettu pcos. Primot kierron tasaamiseen ja oman hormonitoiminnan käyntiin potkaisemiseen. Ovis ehkä oli viikonlopun aikana mut ei tikkuun jäänyt. :/
 
Juu maggie kyllä ekalla kerralla pikkusen oli ongelmia ja vähänväliä ramppas vessassa ennenkun saatiin kupin kanssa luottamus sidottua :D Aluks se paine tuntu jotenkin alavattassa mutta ei enään ja sen antennin leikkasin sen veks kun tunsin sen tai jätin pienen niin nyt on oikein perfect! :)
 
Meritähti, minusta on outoa että sun kierto halutaan tasata 28 päivään. Jos ovuloi niin pitkä ja säännöllinen kierto pitäisi olla ok. Terolut on sitäpaitsi niin mietoa kamaa ettei niillä uuden kierron aloitus tai mun tapauksesa tiputtelun estäminen onnistu. Toki mulle se lääkäri sanoi myös sen, että myöhäisessä oviksessa munasolu saattaa olla "vanha" ja huonolaatuinen ja kohdun limis ei välttämättä ole enää priimaa kiinnittymiselle... Mutta onhan täällä niin monia esimerkkejä, että pidemmistä kierroista voi raskautua!

Onnea Mariska!!!! Kyllä nyt viimein saisi olla sinnikäs yksilö!!

Minni, jes! Mun kuppi-propagandan vaikutukset leviää :D mulle se ainakin on menkkojen pelastus töissä ja yöllä... Ps. Kannattaa tasata kupin paine laittamisen jälkeen niin se ei kiipeä älyttömän ylös ja tunnu paineen tunteena alavatsassa. Eli päästät kuppiin hieman ilmaa raottamalla reunaa.

Larissa kp 18/27-33, dpo 6
 
Haha kiitos Larissa, just mietinkin ett ainut ongelma miulla kuukupin kanssa kun se "karkaa" niin ylös, etten oo viittiny ees antennia katkasta ku sit se kuppi varmaan jäis tonne lopullisesti :D
Mut siis muuten se on uskomattoman kätevä! Menkkojakin odotellessa kun voi laittaa varuiks työpäivän ajaks, eikä tartte kokoaika käydä tarkistamassa ph-suojaa ;)
Ja siis muutenkin ku se tarttee muistaa vaan 2-4kertaa vuorokaudessa, ihan parasta! :)
 
Olitte kuulumisia kyselly :)

Kivut asettu menkkakivuiksi. Vuoto vaihtelee. Ei uutta siis.

Unohdin koko panikoinnin hetkeksi kun pääsin poliisisaattueessa katsastuskonttorille.. Mies unohtanut mun auton katsastuksen.. Se on aina huolehtimut näistä :) no onneks oli ymmärtäväinen konstaapeli vanhempi herra ja antoi armoa eikä napannu kilpiä pois. Oli onneks VAAN kolme päivää vanha leima. Huh :)

Muoks. Mä en nää kaikkia viestejä.. Prkl..
 
Kreisikät, huh siulla kävikin hyvä tuuri poliisin kanssa! :)
Miekään en ikinä muista milloin leimat on mein autoissa vaikka mie ne joudun viemään leimalle, ku mies on päivät töissä :D
Onneks se aina muistaa ne ja kattoo aina autot katsastuskuntoon ennen leimaa ja varaa ajatkin sinne ja mie vaan vien auton sinne :)
Pöh, kävitkö lääkärissä? Miusta siun kyllä kannttaisi käydä kun vuodat ja kipujakin on :(
 
nennaa, hyvä että sulla on jo parempi fiilis.

halimami ja muut uudet, tässä mahdollisesti hyödyllinen linkki salakielen selvitykseen: http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Vauvapalstaslangia/

Ilpuri okei, en tiennyt tota normiyrityksen ja hoitojen eroa stressin kannalta. Mutta olipa vaikutus mikä hyvänsä, toivon että saat sun elämästä stressiä vähemmälle. Hyvä sun koira kyllä, onneks tää kissa ei oo niin fiksu että osais avata oven. (Sitäkin oon nähnyt.)

Mariska, hieno viiva sulla! :wav Toivon niin kovasti että pieni pysyy tällä kertaa loppuun asti.

Irvikissa, tiedän niin tunteen. Tsemppiä testaukseen. :)

Minni, jes kuukupista! Mullakin on ollut monta vuotta, ihan huippu. Mä oon kans joutunut leikkaamaan antennin kokonaan pois, kun muuten se painoi.

Maggie, naureskelin sun foorumikoukulle. :grin Tänne jää kyllä niin kiinni.

KresiKät no hyvä, yleensä ne on varmaan katsastuksessa tyytyväisiä että auton kuitenkin tuo.

On. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia Letroista. Syön niitä siis pienimmällä annostuksella, yhden päivässä. Toivottavasti olis kuitenkin toivottu tulos ja folli jaksais kasvaa. Kp4/28-32
 
Ihanaa et taas puhuitte asiasta!!! Olin taas jo unohtanu ja la kurvaa täti kylään joten jos tänään pääsisin sen kuukupin ostoon!!!
Lunettea katoin mut siinä on 2eri kokoa, kumpikohan olis parempi? Varmaan toi normaaliin ja runsaaseen vuotoon..
Aika paljon on verkkokaupoissa ja apteekeissa, mut jospa löytäisin stokkalta, siellä joskus muistaakseni niitä nähny.

Mymmelisti kp 29/30 yk 36

Ps. Onnea ja liimaa ja kaikkea sellasta mariska<3
 
Mymmelisti, mulla oli ensin se Luneten pienempi. Se on hyvä aloittelijalle ja jos on niukka vuoto. Nyt kun ostin uuden niin otin sen isomman koon, joka on parempi kun on menkat runsastuneet. Se on vähän jäykempi ja ehkä hankalampi alkuun, mutta kyllä se kannattaa ottaa jos menkat on normaalit/runsaat. Nopeasti sitä oppii käyttämään, kunhan ei lannistu vaan harjoittelee :) täältä saa kysyä vinkkejä, jos on laittamisen tai poistamisen kanssa ongelmaa!

Ai niin ja itse ostin sen violetin, siinä ei ala värjäytyminen näkymään niin pahasti kuin kirkkaassa ;)
 
Okei, nyt on sitte paha :D ostaako koko 1 vai koko 2? Hmm.. Jotenki semmonen fiilis et kumpaa vaa päädyn menee väärin :D
Ehkä kumminki otan sen koko 2 ja opettelen! Samaa larissa katoin lunette cynthiaa!!
 
Mymmelisti, ota se isompi. Sun puheista olen saanut sen kuvan että ei sun vuoto ihan niukkaa ole. Kyllä sie opit sitä isompaakin nopsaa käyttämään, kun et voi sitten edes siihen pienempään verrata ;)

Niitä värillisiä on apteekeissa aika huonosti tarjolla :/

Ps. Entä jos ne menkat ei tule ;)
 
Larissa, totta! Taidan käydä suihkussa ja matkaa sitte vaikka itikseen shoppailee :P

Muoks. Ruohonjuurikin tais olla jälleenmyyjänä. Käyn kaikki kaupat läpi ja jos silti ei sitä ihanaa liilaa löydy niin eiköhän se pian värjäänny punaseks :D hah!
 
Mymmelisti, senkin takia sun kannattaa ottaa se isompi, koska se sopii synnyttäneelle paremmin. Eli vaikka plussa tulisi niin saisit sen myöhemmin käyttöön. ;)

Muoks. Mua naurattaa täällä, kun meillä on näemmä Mymmelistin kanssa kahdestaan keskustelut kahdessa ketjussa :'D
 
Mymmelisti, mie tilasin juurikin sen upean lilan apteekkiin, maksoi 36€ muistaakseni ja oli seuraavana päivänä odottamassa ;)
Toki se oli se pienempi, en tiiä onko niillä hintaeroa?
Jostain muusta kaupasta kysyin, niin toimitusaika olisi ollut n. viikko!!!
 
Mariska, onnea ja tarrasukkia pikkuiselle! :Heartred

Mä sain sinne naisten polille ajan. Vasta 8.9... Ja siihen aikaa tädin pitäs olla täällä taas kyläilemässä...
 
Takaisin
Top