Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa halimami toivottavasti plussaat pian ❤ hienosti oot ollut polttamatta ja painoa pudottanut! Mulle tuli 8kg takasin kun lopetin puol vuotta sit

Larissa ei mullakaan kai oo koskaan ollu kuivaakautta, mut nyt tuntuu niinkun olis tavarat sisällä kokoajan :D

Testaan sunnuntaina jos tarvetta... tosin mulla on vaan tollanen rfsu:n kökkö liuska :O ja sunnuntainakin vasta kp29 kun kierto ollu sellasta 30-31 jopa nyt pari kertaa... aikasemmin oli 27-30

Nessu wau! Mä yritän juosta sen 20km viikossa :) 29 päivä olis midnightrun ;)
 
Mariska wau! ! Onnea kovasti ♡♡ Paljon tarrasukkia pienelle matkaan!

Haikaranyytti jos käytät Pegorionia juo paljon. Meille osaston lääkäri on sanonut, että jos joku käyttää vatsanpehmikkeitä on nestettä juotava reilusti. Ne kuivattaa jostain syystä. Ja jos et ole vielä saanut suolta kunnolla tyhjäksi kokeile sekoittaa 6 pussia Pegorionia 1,5 litraan vettä ja juo ne pois.

Kaikille kp1 kohdanneille pahoittelut ♡

Uusille tervetuloa! :)

Huutelen täältä omia kuulumisia. Pahoinvointia on ollut 24/7 ja tämä väsymys :inpain::sleep002. Tänään käytiin siellä lapsettomuus polilla ultrassa varmistamassa raskaus. Kaikki oli kunnossa, pienen syke näkyi vahvana ja viikoiksi lääkäri laski 7+2. Lääkäri oli todella ihana,naureskeli että hyvä kun se lähete tuli heidän puolelle, että piti vähän säikytellä kehoa saadaksemme plussa :) Koitan olla murehtimatta ja nauttia pahoinvoinnista yms, vaikka märehdin kaikkea ja ajattelen pahinta.
 
nennaa, toivottavasti saat selvyyden tuosta prolaktiinista. Mullakin oli ohje että ei rintojen koskettelua, outoa jos eivät kaikille muista sanoa. Mutta tulikin mieleeni, mä en koskaan saanut mun tuloksia, kun lääkäri sanoi että soittaa vaan jos on jotain poikkeavaa. Mut olishan se kiva tietää silti kun maksettu on! En muistanut kysyä kun oli soittoaika, mutta yritän muistaa ensi viikon ultran yhteydessä.

Maggie no eikun piinailemaan sitten. :)

Sabetti, I feel you. :sad001 Mua joskus masentaa tuhru enemmän kuin menkat. Sitä kerkeää jo pettyä kerran....
Mut jes tatuoinnille! Joko oot päättänyt kuvan?

Hileinen, plussapuhuri sulle vielä viikonlopulle! :wav

PikkuMinski joo meillekin sanoi lääkäri samaa, että yhden kerran simppatulos ei välttämättä kerro totuutta. Esim. että nyt koepakastuksen jälkeen liikkuvuus riitti vain ICSI:hin (mikroinjektioon), mutta jos joskus siihen joudutaan, on mahdollista että oliskin enemmän pakkasen jälkeen liikkuvia ja vois tehdä IVF:n. No, sen ajan murhe.

Mymmelisti kuulostaa mainiolta sopimukselta. Ja hyvä että sait viimein talviturkin heitettyä. :grin

KresiKät, voimia, kamala tunne varmasti kun edes terkkariin ei voi turvautua. Ei siellä pitäis kenenkään tuntea itseään hölmöksi, jos huolestuu tollasesta! :sad001

Irvikissa, jotain sun testissä ainakin näkyy, vahvistumista! :) En osaa sanoa onko nyt väriä vai vaan viivanpaikka.

Mariska, aamun testissä on varmasti jo hieno viiva. :grin

Ilpuri, stressi voi vaikuttaa ainakin ovulaation ajankohtaan, kuulostaa kyllä tosi rankalta sulla välillä. Mutta mitä oon lukenut hoidoissa käyvien blogeja, niin parissa eri blogissa on ollut että lääkärin mukaan stressin ei ole todettu vaikuttavan tärppiin. Sikiön kehitys on sitten asia erikseen, siihen voi ilmeisesti stressi vaikuttaa.

Nessu, vautsi mikä juoksumäärä, todella ihailtavaa! :) Toivottavasti letrot toimis sulla paremmin.

halimami, tervetuloa! Musta on kiva kun uudet jaksaa kirjoittaa pidemmän tekstin, niin on helpompi tutustua. :) Tosi ison työn oot tehny kun paino on tippunut ja tupakka jäänyt, hatunnosto siitä!

Soma ihana kuulla että kaikki on pienellä hyvin! Toivon että pahoinvointi helpottaa. :)

On. Oon kissavahtina vanhemmilla loppuviikon. Olihan huomionkipeä vanhus kun saavuin, naureskelin itsekseni että onko tämä nyt esimakua siitä kun on pieni lapsi: heti piti ruokaa saada kun päästiin sisään, ja sitten kun menin vessaan yksinäni (niin kuin tapana on :p) niin tämä istui oven ulkopuolella huutamassa että missä seura. :grin Eikä mikään muu kelvannut kuin olla sylissä seuraavat viis minuuttia vauva-asennossa maha kattoa kohti.
 
Beisla joo kyllä kuva on ollu tiedossa jo puolisentoista vuotta. :) sopivaa hetkeä vain odotellut, rahallisestikin, kun kyllähän siihen aina muutama roponen uppoaa. :)
Meidän koira on kans sellanen mammanpoika että seuraa vessaankin jos vaan pääsee. :P kissa saa siellä ainakin hellyyttä kun vauvakuumeinen hoitotäti. ;)
 
Voi Soma miten ihania kuulumisia! <3 hienoa kuulla, että syke on näkynyt :)

Noista ummetuslääkkeistä: Vettä kannattaa niiden kanssa juoda paljon, sillä ne tarvitsevat vettä (ottavat sen muuten kehosta/suolistosta, jos ei juo samalla ylimääräistä). Pelkästään veden juomisen + kuitujen lisäys voi auttaa lievempään ummetukseen. Tuli vaan mieleen :)

Beisla, ihana kissa-vanhus siellä! :)
 
Halimami, lämpimästi tervetuloa! Toivottavasti et täällä pitkään joudu olemaan :)
Mahtavaa kun esittelit noin hyvin itsesi, jää huomattavasti paremmin tulokas mieleen kun tietää muutakin kun vaan milloin yritys alkanut :)
Ja hatunnostot sekä savuttomuudelle että painonpudotukselle, aivan mahtavaa! :)
Tsemppiä sinne!

Beisla, ihana kisuvaari siellä huippuhyvässä hoidossa❤ mein pappa kans huutaa ain vessanoven takana ja nauttii olostaan lähinnä vain sylissä, nukkuukin aina miun päällä ;)

Voi ei kreisikät, eihän noin kuuluisi kenenkään joutua tuntemaan lääkäriinmenosta! :(
Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia sinne❤ toivotaan sormet ja varpaat ristissä ja pystyssä ett siellä pieni pysyisi mukana!

Suuri kiitos kaikille jotka tuohon prolaktiini-hommaan kommentoivat, eipä miulle kyllä sanottu laisinkaan ettei saisi tissejä kosketella :D eipä meillä kyllä muistaakseni sen enempää mitään läheisyyttä ollutkaan koko viikolla, kun mies otti töiden jälkeen aikalisää autojen tai pelien kanssa... Ei tainnut edes huomata ett miekin oon kotona ;P

Nyt on paljon rauhallisempi fiilis jo onneksi, kiitos ja anteeksi kun purin taas kaiken tänne :D
 
Kiitos kaikille! Mä yritän päästä juttuihin mukaan ja tätä foorumin käyttöä ja foorumikieltä vielä opettelen..
Mulla on nyt yk 24 menossa, kp18/25-31 (kierrot pysy vuoden tasan 28päiväsinä, mut nyt on 2 edellistä kiertoo ollu 25pv)
En usko että nyt tärppää kun oltiin mahdollisen ovulaation aikaan kyläilemässä ni ei päästy petipuuhiin
Mä toivon kans et kaikki saataisiin se pysyvä plussa mahdollisimman pian!!
 
Halimami, tervetuloa! Onnea painon pudotuksesta ja tupakan lopettamisesta! :) toivottavasti pian osuu onni kohdalle! :)

Soma, ihania uutisia!

Beisla, mä oon tutkinut tätä stressiasiaa koska olen itse järkeillyt et se ois se mun pääsyy kun en oo raskautunu. Tottakai on realistista olettaa myös et voi olla jotain fyysistä vikaa mutta en viel pidä niitä laskuissa. Mut mitä oon asiaa tutkinut, normaali yrityksen aikana stressillä voi olla tosi iso ja merkittävä osa että ei tule raskaaksi. Mut sit taas jos on hoidoissa stressillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä. En tiiä miksi ei, mut ehkä se on niin kohdistettu hoidoissa et ole niin väliä. Ja on sanomattakin selvää että mun pitää saada kuvioita vähän rauhoitettua joka tapauksessa. En halua stressivauvaa. Tää nyt vain ottaa hetken et kuviot rauhoittuu.
Ihanaa kissavahtimista sulla! Meidän koira kans seuraa mua aina vessaan. Tosin se ei odota ulkopuolella vaan avaa oven ja tulee sisälle :D mukavaa rapsuttelua!
 
Halimami: Tervetuloa mukaan minunkin puolestani! :)
Itse nostan hattua myös täältä kun otit itseä niskastakii pudotit sen 10kg ja lopetit sauhuttelun :-)
Toivotaan että matkasi täällä käy lyhyeksi!

On: mikä väsymys ollu jo viikon vois vaan nukkua ja nukkua ja nukkua :
Ja sitähän mä teenkin taas olin simahtanu :p

Haikaranyytti kp25
( to ja pe viel terolut tabl. )
Yk 27
 
Huomenta !

Soma, onnea ihanista ultrakuulumisista <3

Halimami tervetuloa joukkoon ! Upeaa miten olet lopettanut sauhuttelun ja pudottanut painoa ! :) nyt plussatuulia sinne kovasti !

Beislalla ihana hoidokki siellä <3 täällä myös ei mihinkään pääse yksin, kun kokoajan on varjo perässä :D

Nennaa hyvä että fiilikset jo paremmat <3 tänne saa aina purkaa oloja, eikä tarvitse pyydellä anteeksi, sitä varten myös täällä ollaan :)

Aamun apteekin oma toi aika selkeän tuloksen. :) nyt kyllä hurjasti jännittää. Töihin sais lähteä, voi olla ajatukset kyllä muualla...

Mukavaa päivää ihanat naiset !!
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    640.4 KB · Katsottu: 143
Mariska, on tuo ihan selkeää kauraa. Paljon onnea <3

Kresikät, mitä sinulle kuuluu? Olen kyllä ajatellut sinua koko yön ja toivonut että vuoto loppuisi ja pienellä olisi kaikki hyvin.

Menkat eivät ole alkaneet, tänään olisi se h-hetki. Melkein jännittää testata, eilisen jälkeen toiveet nousivat korkealle ja nyt jos testi onkin nega, tulen ryminällä alas. Jos eilisen testi olisi näyttänyt pelkkää blankoa, ei tuntuisi niin pahalle saada nyt nega. Tekisi mieli olla testaamatta ja pelkästään jännittää..
 
Halimami tervetuloa joukkoon :)!

Soma onnea hyvistä kuulumisista :)<3

Mariska wuhuu niin hienoa kyllä :)!!!!

Beisla joo meillä kans koira seuraa ihan joka paikkaan... Nytkin juon aamukahvia ja koira nukkuu sylissä :D
 
Onnea Mariska86!!! Paljon tsemppiä vointiin!! ☺

Tässähän on monella jännät päivät eessä. Plussatuulia!!

Mulla ei mitään tuntemuksia oo mihinkään suuntaan ja nyt ei ihan kauheesti harmittaskaa jos menkat alkaa. Innolla ootan Taysin poliaikaa ja sit koko ajan laihdutus jatkuu.. mitä enemmän kiloja saan pois ennen raskautta sen parempi, tarvii kyllä kysyä vaikuttaako tiukka ruokavalio joitojen onnistumiseen...
 
Ihan on selvät viivat Mariskalla! ;) onnea c
Vielä :)

Tervetuloa Halimami! Teilläki pitkä tie takana :/ toivottavasti plussa löytää tiensä teidän luokse pian!

Haikaranyytti, minkä vuoksi sull olikaan terolutit määrätty? Mulla olis resepti samaan tavaraan mut en ehkä haluis lähtee niitä napsimaan.
Mulla syynä oli kierron tasaaminen 28päivään. Ku nyt on 2 tai 3 kiertoa ollu 35pv vaikka oviksen oon niissä tikuttanu kp21. Eli tavallaan mul on epäsäännöllisen säännöllinen kierto?

Meritähti kp 11/35
 
Meritähti mulla kierto heitelly aina 30-38 välillä eikä koskaan oo määrätty mitään lääkkeitä tasaamaan sitä.. :O ja oviksen oon itekki tikuttanu kp 20-23, joka toinen kierto. Toinen munasarja ei mulla toimi ollenkaan.
 
Irvikissa näen kyllä selvän viivan! Toivottavasti vahvistuu! :)

Tervetuloa ja pikaista plussaa halimamille!

Soma ihanaa hyviä kuulumisia :)

Beisla meidän koira on aivan kopio ihmisvauvasta myös :D änkee vessaan, nukkuu vieressä ja loikoilee selällään sylkyssä ja tökkii jalkoihin jos ei saa huomioo :D katsoo koiranpentuilmeellä jos komentaa (ja saa aina kaiken anteeksi sillä :D)

Mariska ei auta kuin toivoa parasta <3

On. Huh hellittää nää menkka vaivat pikkuhiljaa :D ärtyneisyys ja itkut on itketty. LARISSA ostin kuukupin! :D tykkään! Ainoa joka pitää myös yöllä kuivana, eikä tarvi herätä lammikosta. Tyhmä minä kun en ole tajunnut aikasemmin. Otin isomman luneten kun vuodan niin rajusti. Ovistestit tilaukseen ja kohti plussia :)

Kp 3/35-38
 
Takaisin
Top