Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kannattaa lähteä jos on sellainen olo! Kuuntelet vaan omia tuntemuksia ja vaikka esität vähän hysteeristä jos et muuten saa hoitoa!

Onko noi kaikki one steppejä? Vai onko toi ylin joku muu? Selkeästi on kuitenkin viivat vahvistunu!
 
No en malttanut tänään olla testaamatta. Onko Pregchecissä viivan paikkaa? Koska jotain siihen tuli, mutta en osaa sanoa onko viivanpaikka vai ei...
 
Kreisikät, voimia ja tsemppi halit sinne <3 vaadi vaan pääsyä näytille jos siltä tuntuu , se on sun oikeus päästä käymään !

Irvikissa, pc on aika luotettava mulla ollut, mutta nyttemmin olen joitakin viivanpaikkoja saanut jos myös kunnon negaa. Nyt lähti viivanpaikka vahvistumaan täällä, toivottavasti siellä myös !! Laita kuvaa niin me arvioidaan :D

Kiitos ihanat tsempeistä <3
Täällä epäuskoinen ja pelokas olo, on nuo neljä km tehnyt tehtävänsä ja olen jo tottunut olemaan vain kuusi viikkoa raskaana :( saas nähdä miten tämä tästä kehittyy, vai vahvistuuko viiva edes tuosta. Aamuksi olis apteekin oma kaapissa. :)

Nyt plussatuulia ja tsemppejä kaikille !!
 
Kresikät, ei ole todellista. Mene sinne ensiapuun ja pyydä että sinut ultrataan. Selkeet viivat sinulla on. Mikään ei ole kamalampaa kuin epävarmuus. Voi sua. Halaus.

Kiitos vastauksesta Mariska. Mulla ei ole aijaa-tiliä, varmaan pitäisi luoda. Tänne ei ilmeisesti voi laittaa kuvia koneelta suoraan :/ Jos tämä on nyt jokin viivanpaikka vain, aion pitää puhuttelun raskaus-jumalille. Tällainen peli on julmaa eikä vetele.

http://aijaa.com/FqxruC
 
Ensinnäkin, Suuret iloiset onnittelut Mariska!! :smiley-bounce005 Toivottavasti pieni pysyy kyydissä!

Kreisikät, voi ei :sad001 toivotavasti tuhruttelu loppusi ja tämä päättyisi onnellisesti! Voimia ja halauksia! :smiley-angelic003

Pauliina, varmasti tuo onkin totta että keho ei anna luoda uutta elämää kun ei ole sitä valmis vastaan ottamaan. Mut kun omalla kohdalla ajattelen, jotenkin vetää tosi surulliseksi. Mulla on ollut töistä ja muista kuvioista johtuvaa stressiä oikeestaan koko yritysaika, ei niinkään siitä että "oi miksi en tule raskaaksi" niin jotenkin tulee välillä sellanen fiilis et enkö mä vaan sit ole äidiksi sopiva ja et oonko mä nyt sit myyny itseni mun työunelmille. Kaikkee ei voi saada, niin onko se tämä mistä jään vaille. Mä niin tiiän sun negat fiilikset! :oops:

Nennaa, hyvä et sait tulokset! Mitenkähän kauan siinä menee et pääset sinne naisten polille? Älä liikaa ota stressiä siitä prolaktiini hommasta, kyllä ne lääkärit luulis tietävän mihin kannattaa tarttua

.Beisla, joo verikoe otetaan 27.8. Hyvä et sun menkkakivut helpottaa!

maggie, mä kans tiiän et useinkin tota tapahtuu et ovis ei välttis näy testissä mut tulee silti siitä kierrosta raskaaksi! Toiveikkuutta vain :)

sabetti: voihan tuhru! :mad: Kuvaa vain sit valitsemaan! :)

hileinen, niin toivon että sun menkat ei alkaisikaan!

Mulla on ollu tänään joku ihme masispäivä ja jatkuva etomis olo. En tiiä nyt et mistä johtuu kun yleensä tällänen fiilis on pari päivää ennen menkkoja, mut nythän ei oo viel ees ovisaikakaan! :eek: tiiä näistä..

Ilpuri kp9/n.32, yk19
 
Irvikissa, kuvan saa lisättyä suoraan koneelta, kun laittaa tekstin alta "lisää tiedosto" kohdasta. Ja kyllä sun testissä jotain näkyy! En saa selvää onko siinä väriä, mutta huomenna/ylihuomenna uusi testi?! Jännää! Toivottavasti vahvistuu! :)

Ilpuri, itse en myöskään jaksa uskoa että ns. normaalilla elämään kuuluvalla stressillä olisi raskautumiseen vaikutusta. Eihän muuten kukaan tulisi ikinä raskaaksi! Kummat olot sulla ollu vaikka on alkukierto :/ Olisi kyllä jo sinun aika plussata tässä kierrossa!
 
Kiitokset tsempeistä. Ootte ihania. Kyl mä meen lääkäriin jos en enää kestä, mut kokemuksen syvällä rintaäänellä en enää viittis mennä pyytelee sinne anteeks olemassa olooni.

On jotenkin niin yksinäinen olo. Ei voi puhuu kellekkään. Sit pitää normi arki pyörittää ja nieleksiä kun tippa tulee linssiin.

Ihana kun ootte täällä :Heartred
 
Kresikät täällä ollaan just tota varten ❤

Irvikissa mä sain just tollasen ja sit alko helvetilliset menkat... ikinä en oo turhaan pc:n testeihin saanut ja aika varmasti silloin jotain yritti tapahtua :/
Toivottavasti vahvistuu ❤

Oliko se kuivakausi ennen menkkoja? Mulla on nyt tavallista kosteampaa... :O

-PikkuMinski kp25 / 30 yk23 -
(Dpo mitä vain 6-13)
 
Larissa, mut kyllä sillä jotain vaikutusta ainakin mun kiertoo on. Sanonko työntekijän irti-kierto 39 pv. Lopetanko toisen toimipisteen-kierto 36 pv. Palkkaanko työntekijän kun oon 24/7 töissä?, -kierto 36 pv. Oon nyt antanut tarjouksen yhdelle tytölle töistä, toivon et se tarttis siihen niin se helpottaisi mun stressiä. Mut se miettii vielä. :)
 
Kreisikät, mikä tilanne? Aiemmassa kuvassahan sun viivarivi näytti upeelta! Toivottavasti kaikki on hyvin ja sä visusti raskaana! Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin vuodosta ja kivuista huolimatta. Joillainhan on alkuraskaudessa vuotoa, vaikka kaikki hyvin.

Mitähän muuta piti kirjoittaa. Äh, laho pää. Täällä kierron puoliväli menossa. Tähän kiertoon ei mitään toiveita ja pupuhommiakin ollut laiskanpuoleisesti lähinnä huvin vuoks. Kun clomien ansiosta mulla ei nyt kerta ole limiksiä käytännössä ollenkaan, turha yritellä. No, ens kierrossa sitten letroilla uutta matoa koukkuun.

Oon koittanut kääntää mielenkiintoa nyt muihin asioihin, treenaamiseen ja lenkkeilyyn. Viikottain on tullu sportattua keskimäärin 125 km, mistä oon ylpee. Hyvässä kunnossa pysyy ehkä mielikin vähän virkeämpänä, eikä tuu masisteltua vauvankaipuissaan liikaa.

Tsempit tasapuolisesti kaikille tähän viikkoon! :)
 
Ilpuri, niin voihan toki kova työstressi vaikuttaa kiertoon ja esim myöhästyttää ovista! Mutta tuo kuulostaa jo todella stressaavalta päättää irtisanomisista, palkkaamisesta ja toimimiseen sulkemisesta. Sellainen ns. perus-stressi (kiire töissä yms) mikä on normaalia ja elämää tuskin vaikuttaa raskautumiseen, sillä sitähän on kaikilla ja suurin osa kuitenkin onnistuu raskautumaan.

Pikkuminski, mulla "kuiva kausi" kestää vaan päivän oviksen jälkeen :D nytkin oli heti dpo 2 alkaen toooosi paljon sellaista valkoista ja venyvää valkkaria loristen. Eli ei oo kuivaa oviksen jälkeenkään ;)
 
Ilpuri, niin voihan toki kova työstressi vaikuttaa kiertoon ja esim myöhästyttää ovista! Mutta tuo kuulostaa jo todella stressaavalta päättää irtisanomisista, palkkaamisesta ja toimimiseen sulkemisesta. Sellainen ns. perus-stressi (kiire töissä yms) mikä on normaalia ja elämää tuskin vaikuttaa raskautumiseen, sillä sitähän on kaikilla ja suurin osa kuitenkin onnistuu raskautumaan.

Pikkuminski, mulla "kuiva kausi" kestää vaan päivän oviksen jälkeen :D nytkin oli heti dpo 2 alkaen toooosi paljon sellaista valkoista ja venyvää valkkaria loristen. Eli ei oo kuivaa oviksen jälkeenkään ;) milloin testaat?

KresiKät, pura vaan kaikki tunnot tänne meille! <3 ootko puhunu mitään miehellesi?

Nessu, ootpa ollu sporttinen! Wau! :) On niitäkin ihmeitä käynyt, että on tärpännyt clomi-kierrosta vaikka limis on ollut "huono". Eli pidä edes pieni toivon kipinä!
 
Moikka! Mä olisin pitkänlinjan vaivakuumeilija. Mä oon 26v ja mies 30v. Mulla on aikasemmasta suhteesta 8v tyttö, joten kai sekundäärisestä lapsettomuudesta mun kohdalla puhutaan.
Multa poistettiin hormonikierukka 8/13 ja siitä lähtien on vauvalla ollu täysi lupa tulla.
Taysin lapsettomuuspolilla käytiin ekan kerran syksyllä -14, mulla todettiin pco-tyyppiset munasarjat. Sillon tutkittiin myös miehen sperma joka on ok ja mulle tehtiin munatorvien aukiolotutkimus, joka tosin ei onnistunut, lääkärit vaan totes et eivät usko niiden olevan tukossa ku on toi tyttö. Antoivat hoitoihin pääsyyn pari ehtoa, piti laihduttaa ja saada bmi alle 35 (sillon mun bmi 35,4) ja tupakan poltto piti lopettaa.
Suutuin tosta painojutusta (huono itsetuntoko?? :) ) ja mielessäni haistatin paskat koko taysille.
Ilokseni huomasin ennen uutta vuotta olevani raskaana ja ilosta nautittiin muutama päivä kun sainkin varhaisen keskenmenon tammikuussa. Keskenmenosta seuras kohtutulehdus ja mieskin reagoi keskenmeno suruun somaattisesti sairastamalla eturauhastulehduksen.
Nyt on asiat ja mieli taas hoitoihin valmiita. Tupakan poltto loppunut 9kk sitten ja painoa tippunut jo 10kg (taysista vaativat 5-10kg pidotusta)
Nyt oliskin aika sit ekalle hoidon suunnittelukäynnille 20.8.
Mies ei oikein osaa puhua näistä vauvahaavejutuista ja siks oon tätä ketjua kauan jo seurannu. Täällä on mahtavia tyyppejä ja musta tosi kannustava ja tsemppaava ilmapiiri. Kaikki me kun tiietään miltä tuntuu kun menkat alkaa kerta toisensa jälkeen..
Mutta se minusta, toivottavasti pääsen tähän tukiryhmään mukaan, tukea kaipaankin..
Anteeksi pitkä sepustus..
 
Tervetuloa halimami! Täällä on kyllä hyvä tsemppihenki :) mun mieskään ei näistä asioista osaa jutella, joten täällä on kiva turista. Hieno suoritus tuo sauhuttelun lopetus ja painon pudotus! Ei voi muuta sanoa kuin että vau! :)
 
Halimami, hyvä esittely :) toivotaan, että asiat lähtee rullaamaan ja saisitte pian hyviä uutisia!

Myötätuulessa plussaa päin!

Kp 9?/26-30 yk lukemat kolminumeroiset
 
Kai se niin on et miehet kun ei koe fyysisesti kaikkia tuntemuskia, vuotoja, oloja ni ei ne oikeen voikkaan tajuta ja ehkä siks puhua.
Mäkin oon ihan ylpee itestäni, ja nyt voin hyvillä mielillä mennä taysiin.. Vauva motivoi yllättävän hyvin ku aikaa kuluu tarpeeksi.
 
Takaisin
Top