Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi Mariska! Paljon onnea :) Plussahan tuo on!

Haikaranyytti, jos maha ei ala tänään toimimaan, hae apteekista Laxokuulat. Niitä voi ottaa ihan 4 kpl. Jos maha ei ala toimimaan viidentenä päivänä niin suosittelen lääkärissä käyntiä.

Menkat eivät ole alkaneet vielä. Mutta yöllä tuli komea hormonifinni korvaan :/
Aurinkoista päivää kaikille, minä taidan mennä nukkumaan yötyön jälkeen.
 
Mariska: Paljon Onnea!!

Mä en nyt enää muista mitä piti kommailla kun vilkasin ton mariskan testikuvan :)

Tänään vuoto tuli takas... Pientä vielä, mutta yltyy.. Pelkään pahinta.. R-testissä leffaviivat.. Menkkakipuja.. Miks, voi miks... :smiley-angry017
 
Mariska, täällä nyt sormet ja varpaat ristissä että kaikki menee hyvin tällä kertaa :happy093.

Nii ja otama se kp1 takas eiliseltä :grin Siirrämmä tälle päivälle. Eilinen tuhru ei päässy ees siteeseen asti ja nyt alko sitte kunnon vuoto, mutta ihme, edelleenkään ei ees ota päähän.

Mie nyt menin sen verta sekasin kans tuosta plussasta, että kaikki muut kyllä haihtu :D
KresiKätille toivon parasta, että ois vaan jotain harmitonta.
 
Minni, pahoittelut :(
Mh, pahoittelut myös. :(

Voi Hileinen, onpa tosi ikäviä uutisia!! :(

Rosann... <3

Mariska, ONNEA!

Lumihiutale. Voi että mua pännii sun puolesta noi vauvautelut. :( Ikinä, ei ikinä, pidä arvostella eikä udella toisten ihmisten lasten"hankintaa" tai hankkimattomuutta. Ei koskaan ikinä milloinkaan. Me eilen miehen kanssa mietittiin että jos nyt posahtaisin (jostain hemmetin syystä...!?) raskaaksi ja mun äiti olisi vielä olemassa niin se varmasti sanoisi että oliko pakko just nyt kun olet pauliina palailemassa työelämään. Toisaalta yks kaveri joka on itsekin sanonut kuinka hänellä ''lapsia sikiää'', ehdotti että tehkäähän esikoiselle kaveri... Joopa.

Mä oon ite miettiny tota stressijuttua niin, että ihmiset on aina lisääntyneet, vaikka on ollu kuinka kovat ajat ja ihmiset kovilla. Vaikka tietty se stressi voi vaikuttaa niinkin ettei kehon kannata luoda uutta elämää jos tilanne ei ole otollinen, mut ei tuo näytä ihan yksiselitteisesti niinkään menevän. Harmi kun stressaamattomuus esim. sen suhteen että haluaisi raskautua, ei ole tahdosta kiinni.

Täällä valitettavasti vaikuttaisi päivä kääntyvän kiertopäivä ykköseksi. Mitä tähän nyt taas sanois, voihan harmi... :( Mahdollisia raskausoireita on ollut ja varovaisia toiveitakin, mutta onneksi en ole ehtinyt testailemaan enkä tässä kierrossa niin paljoa asiaa ajatellut, vasta parina viime päivänä enemmän. Ahkeraa toimintaa ovulaation aikaan kyllä oli jälleen, että taas tällä kierroksella enemmän ihmetyttää miksei tärppää. Katotaan mihin tilanne ja mieliala tän päivän aikana muuttuu. Nappasin jo särkkärin valmiiksi, en kaipaa niitä kipuja kurjuutta pahentamaan. Voisko tunteet kytkeä pois päältä. Ei jaksaisi taas jokakuista surua ja itkeskelyä ja... huokaus. Enkä halua käydä vessassa ja nähdä verta :D

Olen tänään sattuneesta syystä aika pessimistisellä tuulella. :D Kai tää tästä taas. :)

Mukavaa päivää!!
 
Mariska ihanaa <3 paljon paljon onnea! :") toivottavasti pieni tarras nyt lujasti kyytiin!

Mä nyt aattelin etten ainakaa ennen ovista ota teroluteja. Katotaa siis jos sais oviksen tikutettua ja sit mietin mitä teen noitte lääkkeiden kanssa.
Tänää oli jo selkeet viivat ovistestissä mut ei lähellä plussaa kuitenkaan. Toivossa on hyvä elää et ovis tulis ennen kp 20 ;)

Meritähti kp 10?/34
 
Mariska, onnea plussasta! :) kaikki tarrasukat ja vauvaliimat nyt sinne, ett tämä olisi sitkeä sissi ja pysyisi mukana loppuun asti❤

Pauliina, pahoittelut jos täti sinne eksyy :(

Meritähti, toivottavasti saat oviksen kiinni, ja vieläpä ajoissa niin pääsisit ne terot ottamaan! :)

Kreisikät, toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa, niinkuin ennen plussaakin, tsemppiä!❤

On; nyt on lääkärillä käyty ja kaikki muut arvot kuulemma oikein hyvät, mutta maidontuotantohormooni koholla. Sen arvon pitäisi olla alle 500 mut miulla on melkein 1000. Ei kuulemma pitäisi kuitenkaan raskautumiseen vaikuttaa onneksi.
Kilppari arvot on kuulemma ok, tsh2,9. Ei ole järkeä tehdä mitään sen suhteen.
Progesteron (vai mikä se nyt oli) oli sen verran koholla (oli siis todella hyvät arvot), ett todennäkösesti yritän ainki ovuloida :)
Lähete saatu naistenpolille, jossa tutkitaan miehen simpat ja miulta jotain lisää (ei oikein tarkasti osannut sanoa). Varotteli taas siitä ett jos en ovuloi kunnolla, niin niillä lääkkeillä saattaa herkästi tulla kaksoset. Oltiin vaan miehen kanssa ett "se on ihan okei", koska se ei todellakaan haittaisi :D ja miulla on muutenkin kai korkeampi riski monikkoraskauteen, kun suvussa on paljon kaksosia ja esim äiti on toinen kaksosista :)

Helpottavaa kuulla ett kaikki oli ok, vaikka vähän jäin sitä tsh-arvoa pohtimaan, mutta sehän selviää sitten syksyllä :) ja täällä vetää kuulemma gynenajat todella nopeasti, ja todennäkösesti päästään jo tuossa alkusyksystä sinne :)

Ahhh on niin ihanan levollinen ja raukea olo nyt! Jännä muuten ettei kommentoinut sanallakaan ultraa..? No ehkä siel oli kaikki ok sit kuitenkin vaikkei se ultraava lääkäri kaikkea kertonutkaan siellä.
 
Pahoittelut yleisesti kaikille negatiivista kokeneille :-(
Olikohan muita plussia?! Onnea niistä jos oli :) ♡


Täällä taas taustalla hengaillu...

Piha alkaa viimein olemaan valmis ❤ tänään vielä siirtonurmikko ja sit se olis niinku siinä :)

Voihan valeraskaus! Täällä siis TAAS sellainen! Oireet potenssiin sata :(
Tottakai toivo nousee, mutta usko on jo loppu...

-PikkuMinski kp25/30 yk23-
 
Haikaranyytti, toivottavasti maha alkaa toimia.

Ilpuri, eikö sullakin ole se verikoe jo tässä kuussa? Asiat tosiaan etenee. :)

Mariska onnea! :wav Nyt kilokaupalla tarrasukkia että pieni pysyy kyydissä.

KresiKät voi ei, kumpa olis harmitonta! :hug013

Pauliina, pahoittelut nyt jos tuli kp1. :sad001

Meritähti, toivottavasti saat oviksen kiinni. :)

nennaa, tosi hyvä että teilläkin asiat etenee, tilanne vaikuttaa ihan lupaavalta. :) Mahtavaa että jatkoakin seuraa jo pian. Outoa jos lääkäri ei kommentoinut ultraa, mutta varmasti olis sanonut jos siinä olis ollut jotain poikkeavaa.

PikkuMinski jospa ei oliskaan valeraskaus. :)

On. Huonosti nukuttu yö takana ja sata asiaa hoidettavana. Ainakin menkkakivut alkaa viimein laantua, ihan järkyt kivut ollu pari päivää. Yleensä ei näin pahat ole. Kp3/28-32
 
No voi hyvää päivää! Nyt kun tuota netin ihmeellistä maailmaa kaivelee, niin kyllähän tuo maitohormonin eli prolaktiinin liikaeritys saattaa aiheuttaa lapsettomuutta.
Oiskohan ett samaan aikaan ku kierrot viime vuoden lopulla alkoivat venymään ja muuttumaan epäsäännöllisemmiksi (aiemmin 1pv oli ehkä heittoa) ja alkoi väsymystä tulemaan, samoin päänsäryt (jotka oli aiemmin miulla suht harvinaisia) lisääntyivät huomattavasti ja tää aamupahoinvointi, voiko kaikki johtua vaan tosta prolaktiinista?
Luin jotain vanhoja keskusteluita, ett tyyliin heti ku oli saanu arvot laskemaan, oli plussannut.
Vaikka eihän miulla nyt kovin korkeat nuo arvot olekaan..

Onko kellään muulla kokemusta prolaktiinin liikaerityksestä? :)
 
Onnea Mariska, oi ihanaa!! :)

KreisiKät, toivotaan että on harmitonta! Tarrasukkia!

Pahoittelut Pauliina kp1:stä.

Meritähti, mulla vähän sama ton oviksen bongailun kanssa etten ois halunnu alottaa primoja ennen bongausta mut ei sitä tullu (tai oli ja meni mut en saanu tikkuun) ni en viittiny sit enempää venyttää kiertoa. Toivotaan sulle tärppionnea.

Beisla, ihanaa jos kipu helpottaa. Ens kiertoon uusia tuulia kun on lääkkeetkin. :)

Nennaa, hyvä kuitenkin että arvot kohtalaisen kunnossa :) En osaa noista arvoista sen enempää sanoa. :/ Älä menetä toivoa! :)

PikkuMinski, ehkä siellä joku hengaa mukana, super paljon toivoa!! :)

Plussatuulia kaikille!!!!!! :)

On. Tein tänään vielä aamun tokasta pissasta haaleistakin haaleimman o-testin eli en usko että se enää vahvistuu. Luotan siihen että viime loppuviikon naamanäppyryöpsähdys ja maanantain limat kertoi oviksen olleen. Tiedän tapauksen, jossa o-testi näytti negaa mutta raskaus alkoi kuitenkin siitä kierrosta. :) Elättelen toiveita.

Maggie kp 17/27-28(82?)
 
Mä jo mietin että miks ei täältä tuu ilmoituksia, niin oli lähteny toi tilaus tähti vahingossa pois! Oottehan te kerenneet lörpötellä vaikka kuin!

mh- sulla on kyllä ollu niin räikeä ovisplussa! Harmi ettei se tuottanut tulosta. :(

Hileiselle iso halaus! Meillä sanottiin simppatuloksista että se eteenpäin liikkuvien prosentti pitää suhteuttaa siihen siittiöiden määrään. Eli jos määrä on normaali, niin toi 2% pitäis riittää, kun yksihän siihen tarvitaan. ;) toivottavasti nämä 2% on sinnikkäitä ja saisivat poppakons teista lisä boostia♥

Mua kans raivostuttaa eniten sekoita ottaa rennosti "neuvo". Oikeesti, jos ei muuten oo tarpeeksi paska olo ja muutenkin syyttää itseään...

Nennaa mukava kuulla että levollinen olo! Tsemppiä tuleviin tutkimuksiin. :)

Täällä alkoi eilen tuttu tuhru. Olitko se Larissa sinä kun joskus öö kohta vuosi sitten otit "lohdutustatuounnin" ja sanoin että pitäis itselläkin lohduttaa itse silleen. Niin nyt on sen aika! :P
 
Kiitos Sabetti kauniista, kannustavista sanoistasi! <3 Hyvä etten jo taas itkenyt. On tämä vaan niin kova paikka nyt. Siittiöiden määrä (ja näytteen tilavuus) olivat ok, eli ehkä jokin yksi sinnikäs uimari vielä sieltä perille löytää... Sitä toivotaan! :)

Mua myös jännittää (ehkä turhaan...), kun nyt jo kp 34 eikä tuhrua tai tätiä. Eilen oli nega. Oviksesta ei mitään tietoa. Elättelen minimalistisia toiveita, että mitäs jos..... Ollaan su lähdössä reissuun, joten täti todellakin olisi nyt odotettu vieras, jos tänne nyt on tulossa.

Ja hei: Mariska!!! Varovaiset onnittelut! :) Piristit aamuani!

Hileinen kp34/31-38 yk12

Muoks. Kirjoitusvirhe :D
 
Muokattu viimeksi:
Hileinen tsemppiä ❤ Mulla oli mennyt ihan ohi sun viesti :(

Ei siihen tarvita kuin 1 vahva ja hyvä uimari ;)
Meillä miehellä kaikki muuten ok, mutta tilavuus vähäinen :/
Silti lääkärin mukaan ei haittaa! Tuo simppatutkimus pitäisi tehdä n.4 kertaa niin saataisiin keskiarvo ;)
 
Pikkuminski, meillä on lääkäriaika vasta tulossa.. neuvotellaan sitten kaikki käytössä olevat vaihtoehdot. Itse sairaanhoitajana toki osasin nämä labrat jne tulkita ennen sitäkin. Mutta yritys jatkuu :)
 
Mariska!!!!! Oliskohan nyt se syliin asti <3<3

Apharael, tämä oli hyvä tieto, minkä jaoit! Harvemmin tulee edes oikeesti mietittyä tollasia juttuja mut yllättävän yleisiä vaivoja :)
Hyvä et täällä paljon erilaisia ihmisiä eri puolilta niin voidaan jakaa viisautemme!!! :) kohta ei tarvii mennä enään lääkäriin! :D


Nennaa, hyvä että kaikki arvot oli hyviä! :) mikä lääke sulla on nyt käytössä? ..
Olitkin lisää tuolla puhunut et joku aiheuttaa lapsettomuutta. Onko tietoa kuinka sen arvon sitten saa alennettua tai mikä sitä pitää korkeella?

Pikkuminski, toivon koko sydämmestäni ettei olekkaan valeraskaus!!! <3

Beisla, menkkakivut on inhottavia! Harmi kun on sua jo kiusannut pidempään! Tänää sitte vähän aikasemmin nukkumaan ja otat paremmat unet :)

Hileinen, minski sano oikein! Ei tarvita kun se yks!! <3 toivoa on! :) sinkkiä ja foolihappoja miehelle myös! Ainiin ja mulle sanottiin sillon naistenklinikalla et D vitamiinia myös!!! :)

On. Käytiin siskontytön kans rannalla ja uimassa! Heitin muuten talviturkin vasta elokuussa :D heh! Grillattiin ja syötiin niin paljon ettei auttanu kun mennä hetkeks sohvalle lepää ja alettiin kattoo leffa ja vielä illalla mentii potkii palloo! Oli vähän yllättävän kivaa :) hassuu miten silläkin alko jo ylä-aste! :O se oli äsken viel ihan pikkunen rääpäle!! <3
Eilen miehen synttäreiden kunniaks käytii käppäilemässä suomenlinnassa ja syömässä keskustassa! :P
Maanantaina ja tiistaina ollu menkka kramppeja :(
Haikaranyytin kans sovittiin et poltetaan tädin punanen porsche ettei tuu kummallekkaan lauantaina kylään! :D

-Mymmelisti
Kp28/30 dpo~11? Yk 36
 
Takaisin
Top