Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi huoh. Simppatestin tulokset... siittiöitä on, määrä ja tilavuus ok. Kuitenkin vain 2% liikkuu. Sillä ei pitkälle pötkitä. Ilman hoitoja tsäänssit minimaaliset.
 
Murkku, käytössä on olleet jo pari kk :) Eipä tässä nyt oikein muu auta kuin hetki tuumata, että mitäs hittoo nyt sitten.. niin meiän tuuria :( :(
 
Voi Hileinen :(!!! Sorry!

Mie hajoan, en kestä enää yhtään "rentoudutte vaan eikä muuta" raskautumisohjeita!!! Pitääkö mun pysyä foorumeilta vekka, kun oon näin pirun herkkä ;/?!

Kiitos ja anteeks
 
Tsemppiä Hileinen❤
Pepen miehellähän taisi olla geleet (2kapselia päivässä), sinkki ja homeopaattiset ainakin, jos en väärin muista?
Ja muistaakseni siellä taisi olla vain 1% kunnollisia...

Meilläkin ollut nyt käytössä miehellä sinkki (25mg), gelee(1kpl), foolihappo(800) plus omat möllerinsä. Eipä vaan vielä ainakaan ole auttanut. Tässä kierrossa tosin geleetä käskin ottamaan 2tabua.
Ite otan sinkin, geleet(ennen 1kpl, nyt 2kpl), foolihapon ja satunnaisesti möllerin ja magnesiumin.

Toivottavasti tuovat toivotun tuloksen meille kaikille..
 
Voi Hileinen! Mitä jos kokeilis hoitoja? Voihan olla, että tärppäis laakista! :) Aina on toivoa. Uskon siihen. Vaikka välillä on heikkoja hetkiä niin pakko yrittää nostaa pää pystyyn.

Katjusha, missäs näitä klassikko klisee-ohjeita on jaeltu? ;) Toi on kyl klassikoiden klassikko! :) Saakin vähän hermostua ja antaa sitten mennä tuulitunnelista läpi. :)
 
Maggie, meiän tapauksessa hoidot olis luultavasti suoraan joko ivf tai icsi. Lääkäriltä kyllä kysyn, onko mitään järkeä kokeilla ovulaation induktiota yhdistettynä inseminaatioon. Olisi ees vähän "kevyempi" hoito. Siinähän ne pesee siittiöt ja ehkä näin saadaan paremmat kaverit polskimaan. Mun AMH vaan viittaisi siihen, etten välttämättä reagoi hyvin noihin hormoneihin. Jotenkin raskaammat hoidot ei tunnu meidän ratkaisulta :/
 
Minni meillä mies aloitti geleet(2tbl/pv), sinkin, foolihapon ja homeopatiaa :) itse aloitin kierron kp 23 alkaen syömään geleä ja seuraavassa kierrossa tärppäsi. Ja nyt mennään rv 25+6 :)

Hileinen kannattaa tuplata gelet jos mies syö yhtä per pv!

Plussatuulia teille kaikille, jokainen teistä plussan ansaitsee <3
 
Voi Hileinen! Onpa epäreilua! :( nyt vain sit pohdintaa hoitoihin vai ei.

Katjusha, missä noin on sanottu? Se on niin ärsyttävää. Ja toinen hyvä mitä mun sisko ja äiti hokee :älä mieti koko asiaa! Öö. .. haluatko et kuristaa sut nyt vai heti? Jos ois olemassa se pilleri millä sais tän mielestä niin tasan ottaisin!

Mä oon niin vihainen. Kauhea romanilauma tuli mun liikkeelle ja mennessään vei kasan tuotteita! Argh!
 
Ilpuri, toi on niin rasittavaa kuulla "elä mieti asiaa", "rentoudutte vaan", "ei se tekemellä tule". Huoh, ihan niinku se noin vaan onnistuis! Helppohan se niiden on puhua, jotka raskautuvat Pyhästä Hengestä (anteeksi uskontoon viittaava vertaus), mutta kun kaikilla se ei vaan ole niin helppoa :(
Kamalaa! Todella ikävää kun rasisti ei saisi olla, mutta sitten jotkut kun tekevät tuollaisia temppuja, on hyvin vaikea pitää koko ihmisryhmästä... :( Tsemppiä poliisin ja vakuutusyhtiön kanssa!
Miulla siis on monesta kansallisuudesta ystäviä ja tiedän ettei kaikki venäläiset, eestiläiset, romanit ja muut vähemmistöläiset ole todellakaan tuollaisia ja on ikävä kuulla kuinka monien mielestä "kaikki ne on vaan röyhkeitä varkaita ja pummeja". Vaikka kyllähän sitä itekin tuntemattomia "sen stereotypian" ihmisryhmiä tulee vähän varottua.

Pepe, oih oot jo noin pitkällä! :) tuo siun tarinasi kyllä joka kerta antaa toivoa myös tänne❤ voikun kävisit useemminkin tällä puolen tsemppaamassa ja kertomassa kuulumisiasi, jottei tuo teidän ihme pääsisi unohtumaan vaikeina hetkinä :)
 
Ja arvatkaapa vaan kun jätin sen kannellisen mustikkakipon keittiönpöydälle, niin eiköhän kissapappa ollut sen tiputtanut ja kansi auennut ja kaikki mustikat lattialla. Papparainen vielä kiitollisna käynyt osan tallomassa valkeeseen lattiaan (joka ei enää ole ihan niin valkee).
Jokohan vois käydä nukkumaan ett pääsis tästä epäonnenpäivästä eroo ja huomista lääkärireissua jännittämään! :D
 
Nennaa. Joo siis rupesin just äsken miettimään et toivottavasti kukaan ei ottanu mun kirjoitusta rasistissesti :) kun siis nyt vaan satun tietää et ketkä vei tänään kamaa. pari kuukautta sit kans lähti vähän ajan sisällä hyllystä kamaa usealla satasella. Ja silloin ei käynyt romaneja. Joten kyllä se vaan niin on et kaikki osaa ketkä haluaa pölliä. Ärsyttää vaan hulluna ja on loukattu olo. Se on jotenkin eri jos pölliä Prismasta, tosi persoonatonta. Mut tietenkin väärin! Mut koska mä oon yksityisyrittäjä, se on sama ha täysin verrattavissa kun et ne veisi rahaa mun lompakosta.

Pepe, mä kävin just eilen ostaa geleetä ja kerroin mun miehelle sun tärpistä :) vitsi sä oot pitkällä! Hullun siistiä!!
 
Katjusha, oon ihan sama mieltä sun kanssa tuosta ohjeesta! Laskisin sen vähintään poppaskonstiksi, enkä edes paremmaksi niistä. :rolleyes: Ihan kuin pelkkä rentoutuminen ja asian unohtaminen (miten?!) saisi jonkun raskaaksi. Riittäähän niitä tarinoita, mutta totta kai niitä kerrotaan siksi että se on yllättävää. Valtaosa kuitenkin raskautuu juuri asiaa ajatellen ja mahdollisesti myös stressaten. Ug, olen puhunut.

Sabetti, sullahan on piinapäivät lopuillaan jos kerran ovistuntemukset tuli noin aikasin. Plussatuulia! :)

Viipsukka, mulla menee kyllä yli hilseen jos haluaisitte tutkimuksiin (muistanko oikein?) mutta ei pääse koska on joskus päivänä x saanut reseptin ehkäisyyn, ja nyt teidän pitäis muka ottaa se ja odottaa vielä pidempään? o_O Mikähän logiikka siellä on terkkarissa...

Ilpuri voi kamala, voin kuvitella että vaikea tehdä mitään siinä tilanteessa jos on niin paljon jengiä mitä vahtia. Kyllä vihaksi pistää vaikka saiskin korvaukset. :mad: Ja mitä ihme toimintaa teidänkin terveyskeskuksessa?! Kuka kuvittelee että samana päivänä saapuva kirje olis ok keino ilmoittaa ajasta, ja vielä väärällä kielellä? Et kyllä maksa mitään sanktioita. Ei musta ollut mitään ylireagointia. Hyvä että nyt sait kuitenkin ajan verikokeeseen.

Maggie, hyvä jos ainakin limat tuli, eihän kaikki saa o-testiin kunnon plussaa. Ja mullakin vahvuus vaihtelee ennen kunnon plussaa, ei se välttämättä nouse suoraan. Mäkin vastaan testin tekoon, oon yrittänyt pidättää pari-kolme tuntia, mutta niin että ei ole mikään hullu vessahätä eli juomista oon kyllä vähentänyt.

Minni voimia, varmasti vielä saatte oman nyytin. :hug013

Jennie, harmi jos menee tämän kierron ajoitukset pieleen. Onneksi on kuitenkin lääkäriaika tulossa.

Rosann, on ollut kiva tuntea sut, hyvää jatkoa elämään. :)

Mariska, viivanpaikalle vahvistumista!

mh, pahoittelut kp1:stä. :sad001

Hileinen, voimia teille. :sad001 Ei ihme että vetää matalaksi mielen. Ymmärrän hyvin että rankkaa olis siirtyä suoraan IVF:ään inssin sijaan, en mäkään vielä halunnut sille tielle. Itse olen tosin jo ennen yrityksen alkua päättänyt että kokeilen senkin oljenkorren jos sinne asti joudutaan. Mutta varmasti vaatii sulattelua, ja eihän sitä ole pakko nyt heti lopullisesti päättää.

Irvikissa, toivotaan että pääsisit kuitenkin testaamaan. :)

nennaa mulla sama, kavereita eri kansalaisuuksista ja uskontokunnista, mutta silti joskus itsekin sortuu ajattelemaan stereotyyppisesti.

On. Tänään siis söin ensimmäisen letron. Ei vielä mitään sivuvaikutuksia. Ultran sain varattua kp10, se olis ens viikon keskiviikko. Kp2/28-32
 
Päivän iskulauseesta ..

No ei reaalielämässä vaan ihan tutussa ketjussa luin. Ja tietenkin kertoja oli muutamassa kuukaudessa onnistunut rennolla otteella. Mun on niin vaikea käsittää, että ei oo ehkä osunut lähipiiriin ihmisiä vuosikymmeniin, kenellä nämä asiat ei oo rentoudesta kiinni. omissa kavereissa ja tutuissa on monia pariskuntia, jotka ovat monen vuoden lapsettomuuden jälleen menneet hoitoon ja useimmat saaneetkin lapsen. Enkä puhu Simpukka-kavereista vaan ihan meidän ystävistä.

Vaikka ei pitäisi välittää, niin suututtaa, että kuuluu niihin jotka tarvii kaiken avun ja voi silti jäädä tyhjä syli.
 
Meinasin myös mun äidin kanssa repiä verkkarini ku kerroin tilanteesta ja se juurikin kommentoi että monesti onnistuu ku lakkaa yrittämästä, ei meinannut millään tajuta että vaikka kuinka rentoudun se ei auta mua ovuloimaan...
 
Takaisin
Top