Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut kp1 Minni :(

Maggie toivottavasti se o-plussa pärähtää nyt vahvana :)

Joskus tuntuu että täällä on kaikilla malttia ja sit olen minä :laughing021 aamulla pissin tikkuun , kunnes heräsin ja tajusin että ovishan oli myöhemmin tässä kierrossa. No joku viivanpaikka siihen tuli, mutts se taitaa olla mulle aika yleistä. Huokaus :laughing002
No nyt töihin !

Ihanaa päivää ihanaiset <3

Mariska kp27/28-30 dpo 9
 
Kyllä se kuule naiset näin on, että täällä saapuu kp1 ihan ajallaan. Vuotoa alkaa oleen havaittavissa niin oli aikalailla semmonen "no olipa yllätys" fiilis :grin Eiköhän se masennuski vielä iske jossain vaiheessa, jotenki vaan tuntuu, ettei jaksa ees masentua menkoista ko ne nyt ei mitenkään enää yllätä.

Pahoittelut nyt muilleki uuden kierron taas alottaville. Vois nyt ees joku plussata!

Ja Maggie, miepä koitan jostain kaivaa sen kuvan niistä minun o-testeistä niin niistäki huomaa hyvin, että väliin oli jo melkein tasa vahvaa, sitte taas hailuraa ennen plussaa.
 
Nonnih, löytyhän se vielä.
 

Liitteet

  • wp_20150530_001-jpg-14932-jpg.17142.jpg
    wp_20150530_001-jpg-14932-jpg.17142.jpg
    698.8 KB · Katsottu: 114
Kiitos ihanaiset<3 kyllä tää on suoraansanottuna perseestä... Meillä pitäis olla kaikki mihin itse voi vaikuttaa kunnossa. Kumpikaan ei ole koskaan maistanut edes tupakkaa, normaalipainosia ja urheilullisia molemmat, syödään tosi terveellisesti, juodaan alkoholia ehkä kerran puoleen vuoteen... No eipä auta kun eteenpäin sano mummo lumessa... Tänään on lupa olla vittuuntunut, syödä suklaata ja itkupotkuraivota, mutta sitten on suunnattava taas kohti ovista ja yrittää nauttia siitä mitä on <3
 
Nega testattu, kp 33/31-38.

Ei menkkoja tai tuhruakaan. Taitaa tulla superpitkä kierto :/ Tänään saadaan myös simppanäytteen alustavat tulokset, saas nähä miten käy. Jos tulokset on huonoja, tuskin saan mtn lääkkeitäkään tueksi kun omatkin labrat "alakantissa". Ja rankempiin hoitoihin ei tässä kohtaa lähdetä. Että muuten veetuttaa, jos tuomio todella on et ilman hoitoja ei raskauduta.
 
Hileiselle tsemppiä ja Minnille pahoittelut.

Tänään menkkojen pitäisi alkaa lyhyemmän kierron mukaan. Nyt alkaa todellinen jännitysnäytelmä. En kyllä usko että tärppi on käynyt, koska ei ole sellainen olo. Lämpöjen mittaaminenkaan ei kannata koska tämän viikon teen yötöitä ja eikös se sekoita sitä lämmön mittaamista?

No, pidän kaikille peukut ja varpaat pystyssä. Plussia, tärppejä ja onnea matkaan :)
 
Minni, taisi olla! Pepen mies taisi ottaa käyttöön muitakin "poppaskonsteja" eli kysy pepeltä, että mitä kannattaisi hankkia :) Gelee, foolihappo ja sinkki ainakin.
 
Hileinen, pahoittelut negasta. Mutta toivoa on!! :)

Minni, tsemppiä. <3

Mh- hitsin kp1!!! Mut kiitti tosta kuvasta. Onpa räväkkä plussa! En ees tienny et se voi noin kirkuva olla. :) Mä kyllä toisaalta toivon et mun ovis meni jo koska tulevan reissun takia jää muuten hyödyntämättä! Ja primotkin alotettu jo.

Maggie kp16/27-28 dpo iso kyssäri?????
 
Mh- vielä kysymys, että mihin aikaan otit noi o-testit ja monta tuntia rakkoaikaa ja vältitkö jotenki juomasta tms.?
 
Aamupäivälä yleensä siinä kahentoista pintaan. Vähän riippu mihin aikaan heräs, mutta tällä periaattella, että ko aamukahvit oli saanu juotua ja sen johosta juostua vessassa pariin otteeseen niin koitin piettää vähintäänki sen tunnin sitten ennen testaamista.
 
Kiitos! Olette korvaamattomia :)

Muoks. Mikä on miehelle sinkki suositus? Oon tainnu kysyä aikasemminkin, mutten saanut selkeää vastausta :D nyt sen monivitskuissa on 15mg?
 
Rosann: Hyvä jatkoa täältäkin teille :)

On: mulla ekaa kertaa elämässä 2 päivää ummetusta on tää tuskaa ku ei pegorion tai mikään auta :o ei o ennen tämmöstä ollut...
Ensin oksennan ku hullu ja siihen perään saan ummetuksen ...:( mä ku luulin et tyhjenin sen 15 kerran aikana!

Haikaranyytti kp 23
 
Takaisin
Top