Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa mä en tiedä mikä dpo on menossa. En tikuttanu ovista ja tuntemukset oli jo joskus kp 12 korvilla, kun normisti nyt pitkään ollu kp 18. Nyt on siis kp 25

Kreisikät ois kyllä lääkäri saanu vähän toisenlailla suhtautua. Toivottavasti kaikki hyvin♥

Katjusha tää on kyllä sellainen urakka, ja varsinkin jos noin pitkälle täytyy jaksaa, että pakko kai se on koittaa huumoria repiä... mutta oikeesti! Oisko mahdollista toi kaksos juttu? :'D
 
Muokattu viimeksi:
Sabetti, olishan se todellinen taivaan ihme, mutta mikä jottei. En ole koskaan ollut omilla sukusoluilla raskaana, mutta en myöskään luonnonkierrossa kortisonilla (mikä minulla näyttäisi olevan implantaation ehto). Että jos sellainen ihme tapahtuu luonnonkierrossa, että oikeasti pukkaisin jonkun toimintakykyisen munasolun, joka suostuisi hedelmöittymään ja se selviäisi vielä kohtuun tapaamaan laboratoriosta tuotua kaksostaan, ja siellä päättäisivät yksissä tuumin tarttua ---- olishan se ihan järjettömän mahtavaa ;D
 
Beisla: onneks tää on nyt tänään vähän helpottanut kun oon ottanu rauhallisesti. Mut kyllä siinä tosiaan tarvii muutakin kun kipu lääkettä. Mun fyssari pitää kansalaisopiston kautta jotain pilates juttua ja pyysi mua sinne. Ajattelin mennä kunhan se alkaa. Ja sit ajattelin myös aloittaa uinnin tässä syksyllä. Katotaan mitä saan tehtyä, tai ennemminkin mitä ehdin :grin Suuret pahoittelut sulle kp1! Mulle on kans muutamia kertoja käyny tolleen et on tiennyt et ei oo tärpänny, tosi paljon helpompaa. Ja nyt viimeksi kun alkoi niin ne alkoi niin yllättäen et ei kerenny surra. Mutta valitettavasti niitäkin kertoja mahtuu kun on toiveet tosi korkeella ja sit pettyy pahasti. mut sulla kuitenkin on tulossa tosi mielenkiinonen kierto! Joten sitä kohti vain! :)

Hileinen: Hullun jännää!! Testat nyt heti huomenna!!:nailbiting:

Katjusha: Kyllä on hurja tuo teidän yritys aika! Varmaan juuri hyvä suhtautua vähän tolleen humoristisesti koko kuvioon, koska varmasti helpompi käsitellä sillain! Toivon niin todella että teillä tärppäisi! Voisitte sitten iltalehdessä repiä otsikoita ilman taustatietoja! :grin

Mulle tuli tänään kirje!!!! Hauskaa siinä oli se et mun olis ilmeisesti pitänyt olla tänä aamuna klo 8 antamassa verta TK:ssa!! Sit siihen oli kirjotettu KÄSIN RUOTSIKSI ohjeet. Mä menin heti ihan sekaisin ja soitin sinne ja olin et mitä hittoa te nyt meinaatte. Se vaan oli et joo, se poliklinikka on menny jo kiinni et hän ei nyt valitettavasti voi tästä vaihteesta mitään tehdä. Sit mua alko itkettää ja me käytiin tällänen keskustelu:

mä: " tuleeko tästä nyt joku sanktio maksu..?"
virkailija: "voin yhdistää sut laskutukseen et jos haluat..."
mä: "onhan tää nyt tosi törkeetä kun nimen omaan halusin toiseen kaupunkiin kun täällä vaan puhutan ruotsia tk:ssa ja sitäkin tosi huonosti ja mä oon suomenkielinen ja
tää on niin tärkeä asia et pitää saada palvelua omalla äidinkielellä!!!"
virkailija " mä on tosi pahoillani mutta olen tässä vaihteessa ja kello on jo nin myöhä että..
mä: " no mitä minun pitäisi tehdä (kyyneleiden nielemistä) kai minä sitten huomenna soitan sinne naistentautien poliklinikalle

ai että ylireagoinko?! :grin No sit lopetelimme sen puhelun ja
katsoin kirjettä. tosiaan käsin kirjoitettu teksti, kaikista sanoista en saanut selvää kun oli huono käsi ala, mut tajusin et multa pitää ottaa verta kp 22-24 ja et ei sais syödä sitä ennen 12 h. mut en silti tajua miks tuosa oli aika tällä päivälle, varsinkinn kun se oli kirjoitettu koko kirje viime perjantaina. outoa. Katoin myös nuo hormoonien merkoitykset mitä ne siinä ottaa ja kattoo, niin näytti olevan et keltarauhas hormoonia, kilpiraushas jotain, ja jotain 3 muuta. Eli oikealta kuulostaa.
Nyt kun tätä ajattelin, mun reakto tuntuu tosi koomiselta mutta jotenkin mua niin ärsyttää. Mun nimestä ei voi erehtyä et onko se suomen- vai ruotsinkielinen, joten olis ihan tosi jees et olis nuo ohjeet suomeksi. Tää tutkimuksiin meno on mulle jotenkin niin kovin iso asia ja vaikea kynnys ylittää niin ehkä tää siitä johtuu.Anteeksi posmennus :grin
 
Mh- viivanpaikalle vahvistumista!!

Minni2, jännät paikat!!!

Hileinen, jänskättää myös sun puolesta! :)

Beisla, pahoittelut kp1:stä. :( Hurrrrrjasti tsemppiä uuteen kiertoon.

Ilpuri, sen purkin voi käydä tekemässä paikan päällä tai kotona ja toimittaa tunnin sisällä varatulle vastaanottoajalle. Uskon, että on kivuttomampi kotona. :) Ja hyvä että löysit purkit ja vitskut. Mulla oli hankaluuksia löytää geleetä, oli loppu monesta paikasta. Mutta onpa ihme sählinkiä terveyskeskuksessa. Ei yhtään ylireagointia asiassa! :) On niin tärkeä ja arka aihe. Toivotaan että saat hoitoa oikealla kielellä pian!

KreisiKät, en ainakaan minä oo pahoittanu mieltä sun kirjoitteluista. Ja se olin minä, joka kehui sun olevan hedelmällistä sorttia. Mutta kumitin sen osion pois ku pelästyin että se loukkaa jotenkin, että vähättelisin jotenkin sun ryhmässä olemista tai jotain muuta, vaikka en missään nimessä sellaista tarkoittanut. :) Se oli siis puhdas kehu. :) Lueskelin pitkästä aikaa Raskaaksi 2015 ketjua ja siellä oli rajua keskustelua mielensä pahoittamisesta niin säikähdin, että munkin jutun vois vahingossa sellaiseksi tulkita. Onnea vielä plussasta! Ootan niin itsekin!! Hihiii miten jännää. :) Täällä on ainakin lääkkeet ja tallettelut ja preseedit kohdillaan :) Jos vielä se ovis löytyis!

Plussatuulia kaikille!! <3

On. Mun o-viivat ei vieläkään vahvistu! Mutta, ällövaroitus, aamulla tuli sellaset venyvät limat etten viittinykään tänään aloittaa primoluteja jos ne vaik estäis mahdollisen ovulaation, oon sitäkin kuullut ja täälläkin tais Larissa ainakin mainita. Yhden lisäpäivän siis annoin pliispliispliis ovulaatiolle ennen primokuuria. Jos se ei siis jo menny menojaan. Oon aika pihalla noista limoista mut oletin sen olevan hyvä merkki. :)

Maggie kp 15/27-28(82?) geleet, primot, foolihapot 400mg, preseed (pcos todettu) Esikoinen toiveissa
 
WP_20150810_001.jpg
Tässä tän päivän säälittävät o-viivat. Ollu tota samaa hailakkaa koko ajan.
 
Voi ei ilpuri :( ei ollenkaan kiva kokemus... Ihmeellistä toimintaa kyllä?

Kresikät en tiä miten maltan, mutta oman mielenterveyden takia ehkä :D

Hileiselläkin jännät paikat! ;)

Maggie ehkä et saanut vaan ovista tikkuun tai sitten se on vasta tuloillaan! Itellä on myöhänen ovis kun on pitkä kiertokin :)

On. Äh toiveet on heitetty melkein romukoppaan kun tänään alkoi kunnon menkkakivut :( varmaan ensi yönä aukee hanat! Kyllä vituttaa, ettei tälläkään kertaa onnistuttu mitä todennäköisemmin... Pelkään vaan ylikaiken lapsettomuutta, että hikoiluttaa pelkkä ajatuskin siitä!

Kp 35 dpo 13
 
Maggie, me saatiin kans antaa näyte kotona. Oli tosi paljon kivempi! Voi harmi kun ei nuo viivat vahvistu! Voihan olla vaan et ei tikutus osu oikean aikaan mutta luulisi kyllä. mones yk teillä nyt olikaan?

minni, monellahan saattaa olla menkkaoireita vaikka ois raskaana, älä vielä heitä mitään mihinkään ennen kuin vuoto alkaa! :)
 
Ilpuri joo niin on, mutta niin menkkafiilis ettei tosikaan. Miehellekkin tossa tiuskin, niin se heti kysy että olisikohan menkat tuloillaan :D
 
Beisla pahoittelut tädin saapumisesta :( mutta hyvä että ei ole tuntunut niin pahalta kuin aiemmin

Minni toivottavasti täti pysyisi nyt poissa!

Ilpuri onpas omituista toimintaa :o! Miten ne voi kuvitella että Perjantaina kirjoitettu kirje tavoittaa saajan ennen maanantai aamua..
 
Moi kaikille, oon taustaillut kp 1 jälkeen. Otti tällä kertaa niin koville, että parempi oli pitäytyä vähän kauempana. Lueskelin kyllä välillä juttujanne ja kävin tykkäilemässä.

Hurjamäärä tapahtumia, en puhelimella taida läheskään kaikkia muistaa.

Varovaisesti onnea kreisikätille plussasta. Sekä kaikille muille ovisplussista, muita r-plussia ei eikä muistaakseni ollut.

Pahoittelut tädeistä ja negoista :/ niin ärsyttävää ja joka kuukausittaista ainakin minun kohdalla.

On: kp17 menossa, tää kierto taitaa mennä vähän ohi, mies on reissussa juuri ja parhaat hetket talletteluun. Muutenkaan ei ole oiken tämän kuukauden aikana yrittäminen ollut mielessä. Elokuussa piti olla eka aika naistenpolille, jouduttiin siirtämään sitä melkein kuukaudella eteenpäin reissujen takia. No, sitä odotellessa jos tulisi lääkitystä/muuta apua meille. Odottavaisin mielin sitä kohti.
Pitää lukea tätä ketjua tarkasti niin olen yhtä tietoinen kaikesta lääkärissä kuin suurin osa teistä ;)

Jennie kp17/31-34 yk. 16
 
Haluan toivottaa tsempit teille, toivon niin kovasti että yrityksenne palkitaan!

Mä varasin gyneajan ensi viikolle kierukan laittoon. Elämä jatkuu. Meidän on tosiaan ihan hyvä näin. Saatan joskus tulla täällä pyörähtämään, mutta pääasiassa lopettelen foorumihommat.
 
Hyvää jatkoa Rosann! Oli kiva kun olit mukana. :)

Jennie, kyllä sieltä pohjalta aina vaan jaksaa nousta, lopulta, vaikka rankkaa onkin. Yleensä ketjun tuki jeesaa :)

Minni, pahoittelut kp1:stä! :( :( Ei ois tarvinnu tulla!!

Ilpuri, me ollaan alotettu varsinainen yritys 2014 joulukuussa mut sitä ennen ehdin kuumeilla vuoden pari ennen kuin sain miehen suostuteltua. :) Lisäks en oikein osaa noita yrityskertoja laskee, tai ne ei ehkä anna ihan todellista kuvaa ku ton pcos:n takia ei tullu alkuvuodesta menkkoja ku kerran pari puoleen vuoteen. Venynyt kierto se vasta raastava onkin kun luulee joka viikko olevansa raskaana ja joutuu joka rientoja ennen jännittämään ja pettymään, uudelleen ja uudelleen. Raskaustestejä kului... Ne joilla kierrot venyy osaa varmaan samastua tähän fiilikseen...

On. Tänään alotettu primokuuri. Aamun o-testi vähän eilistä vahvempi muttei läheskään tasavahva. En ymmärrä kun tolla lailla vaihtelee, välillä vaaleampi ja sitten taas himpun tummempi. Ja taas vaalee. Ja oon kokeillu aamu, ap, ip ja ilta. Ei auta!

Maggie kp 16/27-28(82?)
 
Voi, Minni! oon niin pahoillani sun puolesta :sad001

Rosann, Hyvä että saitten ratkaisun asiaan, vaikka se onkin varmasti vähän aikaa ottava, että tottuu ja sisäistää sen. Ihaninta nauttia siitä mitä on! Hyvää jatkoa! :rolleyes:

Maggie, ok! tiedän niin ton tunteen. Tässä kun meillä on tää 19. kierto menossa, niin vaikka ei olekkaan mitään ihna superpitkää ollut, mut ennen yritystä kierto oli aina 29 pv, tänä yritys aikana yhtän peräkkäistä ei ole ollut samoja ja kaikki on oleet välillä 29-39. Ja tuo 29 on ollut ehkä 2 kertaa :grin Ja kun katon kalenterista että mitkä on niitä 35, 36,37,38 tai 39 pv kiertoja, on ollut aina elämässä joku isompi stressin tuottaja vaikka tää aika stressaavaa onkin ollut. Suunnilleen oleva keskiarvo on sen 32 pv, mut vaihtelee ihan sikana! Mutta joka kerta ihan yhtä raastavaa! Ymmärrän kyllä!

soittelin tänään siitä läheteestä ja ne vaan sano että varaa aika kp23-25 verikokeeseen ja mä varasin, joten mä meen antaa verta 26.8. ja katotaan sit mitä ne jatkosta sanoo! :)

Ilpuri kp 8/n.32, yk 19
 
Takaisin
Top