Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Joo mää etin kaikki vakipaikat missä ne yleensä on, siteiden, kortsujen, hygieniatuotteiden jne kanssa, mutta tuolla prismassa ne ei ollu. Kun taas yhessä toisessa prismassa ne löytyy dödöjen ym läheltä ja karkkihyllyä vastapäätä :grin Cittareista ne myös löytyy siteiden/karvojenpoistotuotteiden läheltä. Kiersin monta kertaa noi paikat mutta ei löytyny niistä, eli varmaan ne sit on siellä luontaistuotepuolella.
 
Viipsukka, sieltä siteiden luota miekin etin, kun oletin tottakai niiden siellä olevan, mutta eipäs ollutkaan :D
Onneksi täältä foorumilta löytyi vastaus siihenkin ja testit löytyivät seuraavalla kerralla!

Mami, mein prismassa pc-liuska 2kpl pakkaus maksoi muistaakseni 2,89€ eli on huomattavasti halvempi ku apteekissa, ainki meillä :)
 
nennaa, Joo täälläkin esim cittarissa on ton hintasia pc:n liuskat(2kpl) ja yks puikko alle 4€ siks sieltä niitä etinkin kun on halvempia ja sama testi kun toi apteekin oma. Noh, eipä kait se haittaa jos joskus maksaa sen reilun kympi kahesta hyvästä puikosta :)
 
Terve taas, nyt on reissailtu ja kaverin polttaritkin vietetty, jospa taas ehtisin paremmin foorumille. Hauskaa oli lukea kun muutkin saaneet kommentteja hyvistä tiedoista gynellä/lääkärissä. Mulle kävi klinikalla samoin; ensitarkastuksen päätteeksi lääkäri sanoi että meni kyllä puolet nopeammin kun tunnuitte olevan niin hyvin perillä jo asioista. Mutta en mä oliskaan halunnut yksityiselle mennä ihan h-moilasena, aika on siellä rahaa.

Nyt unohtuu joku varmasti kun on yli 10 sivua luettavaa, pahoittelut... Yöunet jäi vähiin, meni osittain pikaluvuksi.

Johan ovat Prismassa paikan keksineet testeille, enpä mäkään olis osannut etsiä! :p

Pahoittelut menkoista muurahainen, nennaa ja Sannuinen. :sad001

Nennaa voimia päätösten tekoon, rankkaa lopettaa yritys mutta rankkaa myös elää sen ympärillä niin pitkään. Toivon sydämestäni että lääkärillä ois sulle vastauksia.

Onnea paljon KresiKät! :wav Hauskaa kun muutkin on kokeillut kiipeilyä. Mäkin käyn talvella Boulderkeskuksissa, mutta enemmän köysillä.

Larissa, onnea hyvästä aukkarista ja siitä että luget oli muutenkin parantaneet kropan toimintaa. Ihana lääkäri sulla. :grin

Tyttötiikeri, tervetuloa mukaan! Oothan säkin saanut jo pitkään kuumeilla toista.

Tervetuloa muillekin uusille, pikaista plussaa! :greet025

Katjusha, voi kumpa sulle tulis kuitenkin ovulaatio nyt.

Viipsukka, suuret pahoittelut. :sad001

enu mahtavaa että kroppa toimii, nyt iso plussapuhallus! :)

pauliina eihän täällä aina ehdi olemaan, kiva kun ehdit taas moikkaamaan.

Maggie, o-plussatuulia!

Nessu, olipa masentavaa lukea että clomit oli tehneet lähinnä hallaa. Hyvä että oli ymmärtäväinen lääkäri kuitenkin. Toivottavasti letrot toimii paremmin, mäkin kävin juuri ostamassa oman pakettini. 100kpl (pienempää pakettia ei saanut) maksoi vajaa 11€.

mh johan teillä on tilanne, onneksi saitte puhuttua.

Liisu, tsemppiä ultraan! :)

Rosann, harmi jos meinaat jättää meidät, vaikka ymmärrän kyllä. :sad001

Minni, kumpa sun tunnot pitäis paikkansa ja jotain tapahtuis siellä! :)

Mymmelisti, onpa hauskaa että sulla on kaverikin foorumilla. :)
 
Kiitos kaikille tsempeistä, mutta kyllä tää tärppäämättömyyden tunne vaan piti paikkansa. Jotkut kun sanoo että "vaan tietää" kun on tärpännyt, niin mä jotenkin vaan tiesin noin viikko oviksen jälkeen että ei ole tärppi käynyt. Yhdessäkään aiemmassa yk:ssa ei ole ollut yhtä varma tunne, että turha odottaa plussaa.
Tiputtelu on alkanut nyt todella runsaana, kuitenkaan ei vielä voi sanoa menkoiksi. Mulla on joulukuusta asti tiputellut 1-3pv ennen menkkoja. Nyt alkoi pe iltana jo melko runsaana tiputtelu, tosin torstaina tuli jo ihan maailman haalein hailura, josta arvasin että nyt se alkaa kohta taas. Näin runsaasti ei kyllä ole yritysaikana tiputellut, ja vasta ti odotan menkkoja että saattaa mennä päivällä yli normiaika. Saa nähdä. Tässä kierrossa ekaa kertaa oli mukana geleet. Muistan että joku kirjoitti että geleet aiheutti tiputtelua, liekö mulla pahentanut tilannetta. Otin ovikseen asti 1 tai 2 tbl päivässä ja sen jälkeen 1, tosin tällä viikolla en enää kun reissuun lähdin. Onhan mulla vielä purkissa niitä jäljellä, mutta jos syön ne loppuun niin otan kyllä vaan ovikseen asti ja 1tbl päivässä.
Mulla on kuitenkin hyvä fiilis kun pääsen viimein ultraan jossa voisi jopa näkyä follikkeli, kun napsin letroja seuraavassa kierrossa. :) Huomattavan hyvä olo verrattuna siihen, että tiputtelu alkoi.
Kp30/31 (oletettu)
 
Eikun lahopää unohtaa, kyllähän mulla tuli kunnon tuhrua jo torstaina. Eli nyt jo kestänyt tiputtelu pidempään kuin yleensä. Toivon että johtuu vaan geleestä, eikä toistu ensi kierrossa.
 
Mä taas jatkan oviksen tikuttelua, mutta ei ainakaan vielä ole yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Toivottavasti vielä tummenisi selkeästi! :) alla kuva muutaman päivän tilanteesta!

Mä kävin gynellä epäsäännöllisten ja pitkien kiertojen takia ja saatiin hoitoihin heti lähete! Yritystä takana tuolloin oli ollut alle 6 kk! Tuntuu itsestä ainakin kivalta, että sieltä kautta voimme saada apua :) sitä ei kannata kenenkään jännittää! Todella mukavaa henkilökuntaa ollut! Meillä seuraava aika syyskuun puolella, joten sitä odotellessa! :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1439138857.943953.jpg

tässä vielä kuva testeistä :)
 
Mami91 täälläkin testit Prismassa on luontaistuote hyllyssä. Cittarissa taas loogisemmin kumien ja muiden hygienia tarvikkeiden luona.

Maggie taitaa ovis olla lähellä, noista ei mulla olisi vielä mikään plussa kuitenkaan. :)

Beislan tiputteluille Buuaukset! Se on tosi ärsyttävää. Mutta mukava kuulla että hyvin mielin odotat uutta kiertoa. :)
 
Beisla, no voi tiputtelu. :( Tsemppiä ens kiertoon!
Maggie, ainakin mun silmään näyttää, että ovis ois lähellä. :)
Kresikät, onnea ja tarrasukkia!

Täällä alkaa vuoto rauhoittuu, tulee vaan enää tuhrua. Toivottavasti on kohtu tyhjentynyt. Huomenna soitan sinne äippäpolille, en mä kyllä ehkäisyä ala käyttää, jos sieltä tuleekin kieltävä vastaus ja pyytävät lähetettä.
Oon tänään värittänyt tuota aikuisten värityskirjaa ja kyllä, siinä on stressit ihan minimissään, jotenkin sellainen huojentunut olo. :)
 
Nennaa, marjastaminen kannattaa!

Mymmelisti, mulle kans tulee aina pari päivää ennen menkkoja sellanen hullu masis fiilis ja raivo . Tosi outoa! Toivottavasti se muuttuu sulla iloon!

Maggie, onnea oviksen metsästykseen! Saatte antaa spermanäytteen kotona? Mikäli siis siihen joudutte? Mulle oli tosi vaikea paikka hyväksyä et joutuu mennä tutkimuksiin. Mies onneks otti aika neutraalisti. Mut eka se oli et en saa kertoa mun kavereille et se tutkitaan mut sit kun tulokset tuli niin se oli et kerro vaan niin ne ei epäile sitä :D mut pikku hiljaa mäkin kasvan tähän ajatukseen.

Irvikissa, kuulostaapa hurjalta sun kokemukset!

Beisla, harmitus tuhrulle :(

Me käytiin tänään poimimaan vadelmia, hullua kivillä kiipeilyä! Mut oon niin onnellinen kun saatiin niitä pakastimeen! Viikko sit kerättiin mustikoita. Keräämiseen meno 1h ja puhdistukseen 4h :D
En jaksa nyt selata ketjuja läpi, joten osaako joku sanoa lonkalta paljon foolihappoa saa syödä päivässä? Mä en näitä lisävippas konsteja oo kokeillut mut nyt kun ne tutkimukset lähenee niin ajattelin et voisin kokeilla ennen niitä. Et käyn huomenna kattoo onko tän pikkukaupungin luontaistuotekaupan hyllyillä sitä geleetä ja jos kokeilis ottaa mammavitskun rinnalle se foolihappo lisä. Greippimehua oon kattonu kaupoista mut ei oo mun silmään ottanut.
 
Ilpuri: Itse syön 800, ni paljo ei kuulema tarvia syödä ellei ole paljon km mutta ei pahitteeksikaan minun tilanteessa vaikka km ei olekkaan. 400 kyllä pärjää hyvin ja se on hyvä lukema. :-)

On: meillä 2 päivän tuparit takana ja ekan kerran oikeesti sain krapulan! :o
6h 15 kertaa oksensin huhuh!!!
Onneks en juo juuri koskaan ja tämän jälkee ei ihan heti tee mielikään :D
Mutta huomenna alkaa koulu ja sit alkaa keskittyminen siihen ja lapsentekoprojektiin taas :)

Haikaranyytti
Kp 22
 
Meillä kans vaihtu prismassa paikka. Koskahan tuo viimeksi oli ko etin niitä kissojen ja koirien kans sieltä missä ne on aina ollu eli siteiden yms kans. Luovutin ja tulin siihen tulokseen, että ihan kökkö kauppa ko niitä ei enää ole. Seuraavala kerrala kävin sitte hakemassa jotain vitamiinejä tms. ja kirosin sen kaupan taas alimpaan kuoppaan ko menneet paikkaa vaihtaan niile testeille :D

Testailin teile taas aamula negan vertailuun ;) Tätiä ootellessa.

mh- kp 30/30

Hei! Äly ja väläys, täällei muuten oo tuhrua näkyny :eek: Yleensä alkanu päivää tai kahta ennen. Menkkajomojakaan ei ainakaan pahemmin vielä ole. Ja joo, ottanu sen verran rennosti tämän kierron, että piti womanlogista tarkistaa kiertopäivä ja säikähtää sitä, että huomena niitten pitäis jo alkaa :grin
 

Liitteet

  • DSC_0009.JPG
    DSC_0009.JPG
    767.2 KB · Katsottu: 156
Mh-: tai sit ne ei ala ;)
Toivotaan et pysyy kaukana ja antaa sulle plussan :p
Heittääkö mun silmissä vai mikä toi haalean haalea viiva on? Viivaapaikkako? Näkeekö muut mitään?

Haikaranyytti kp 22
 
Mh: mikä testi toi on? Aineeski viivanpaikka? Kuvassa???

Ilpuri: joillekkin oli km jälkeen määrätty 1000 ja silleen. 800 on siinä femibion mammavitskussa jota on hyväks kehuttu. Mä syön minisun mama jossa 400 foolia ja sit päälle 500 foolia.

Viipsukka: meillä on kans niitä aikuisten värityskirjoja, niissä hermo lepää :) voimia jatkoon!

Beisla: <3 tiputtelut pois sieltä! Sulla tais olla sitä aiemminkin? Ootko pyytäny siihen apuja lääkärikäynneillä?

Maggie: onnea ovismetsälle!

Joku totesi minun olevan hedelmällistä sorttia kun on noin paljon lapsia ja raskauksia. Tärppi ei ole ollut ongelmana aiemmin, keväisten km jälkeen tämä on ensimmäinen plussa. Sen pysyvyydestä ei ole mitään takeita. Haluaisin uskoa siihen.

Toivottavasti kukaan ei oo loukkaantunu mun kirjottelusta tänne? Pahoittelen jos niin on käynyt.

Jään nyt taustalle, odottelemaan mitä tuleman pitää. Jos vielä mansikoita jostain sais...
 
Muokattu viimeksi:
One stepin 25mIU. Testiin tuli viivanpaikka selkeesti näkyviin ihan vitivalkosena ja siitä kohalta vähän niinkö kuopalla. Sen takia tuossa kuvasaki näkyy niinkö siinä mukamas jotain ois ko heittää varjon just sopivasti siihen.
 
Olen täällä hetken vaan taustaillut mutta jospas nyt taas palailis :)

Kresikätille onnea plussasta <3! Ja toivotaan että pieni pysyisi matkassa :)

Tervetuloa kaikille uusille, toivotaan ettei teidän täällä tarvitsis kauaa pyöriä <3

Pahoittelut ja Halaukset kaikille joilla on ollut vaikeaa <3

On kierto venähti sitten 43 päivän pituiseksi.. Mutta saapui se täti sieltä vihdoin. Nyt kp9/29? Pari viikkoa vielä miehen simppatutkimuseen ja sen jälkeen lähtee kunnolla tutkimukset käyntiin
 
Nopea kommaus reissusta:

Tervetuloa uudet!

Beisla, mulla tiputtelu paheni geleen kanssa :/ eli toivotaan että olisi vain sen aiheuttamaa eikä jatkuva juttu.

Haikaranyytti, onpas siellä ollut kaamea rapsa! :O onnea koulutielle! :)

Maggie ja Tytsyyy onnea oviksen metsästykseen! :)

Mh, hienoa ettei oo ollu tuhrua! :) mie näen sinun testissä haamun/viivanpaikan kyllä :O Muoks, jaa se olikin one step eli noi harmaat viivanpaikat niissä on vähän liiankin tuttuja...

Lumihiutale, pahoittelut menkoista :( mutta hyvä, että teillä tutkimukset etenee!

Larissa kp 25/27-33, dpo 3
 
Takaisin
Top