Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa Tytsy! Toivottavasti ovuloit nyt noin pitkän odotuksen jälkeen ja toivottavasti se tuottaa toivotun tuloksen :)
Hienosti oot kyllä saanu painoa putoamaan! Toivottavasti olisikin vain noin pienestä kiinni :)

Hileinen, iiiiks ei tuhrua sinne, vaan plussa! :)

Kyfi, miulta on kyllä mennyt aivan ohi tuo siun km :o vissiin plussasit silloin kun olin vielä kesätauolla?
Toivottavasti kiertosi tasaantuu ja ovis tulisi jo tuolla kp:lla :) tai mikä parempi; saisit nyt parinviikon päästä plussan! :)

Mymmelisti, olipa hyvä kun kysyit tuota taulukkoa kun miekin sitä mietin just joku päivä :D

Larissalle suuri kiitos taulukoiden kylvämisestä! :)

Kreisikät, unohdin sanoa aiemmin, mutta miekin olin silloin jotain näkevinäni testissäsi. Toivottavasti tulee kunnon leffaviivat ja ne saisi pysyä loppuun asti❤

Täällä ollut oikea häslinkipäivä, välissä olen käynyt lukemassa ja tykkäilemässä, mutta nyt varmasti jäi jollekin kommentoimatta, anteeksi :(
Voikun nää menkat loppuis pian, niin älyttömät halut olis aina just menkkojen aikaan :D
Kohta nukkumaan, kyllä silmät kiittää kun on aamusta asti ollut päiväpiilarit ja ne alkaa olemaan jo vähän kuivan tuntuset! :D
 
Plussa se on. Ilman viivalasejakin :)

Jeeeeee ja iiiks.

OneStepillä paljon haaleampi viiva vaikka olevinaan herkempi. Kyllä se on laatu mikä ratkaisee.

Tämä testi siis PregCheck 25ml, dpo12
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    369.6 KB · Katsottu: 178
joo, nennaa, maaliskuussa plussasin ja reilu 11vk "kerkesin" raskaana olla kun meni kesken, tosin gyne epäili että voinut jo aiemminkin kehitys loppua kun kohtu ei vastannut viikkoja, tiedä häntä kun ei ultriakaan kerennyt yhtään olemaan:rolleyes: joten tämän hetkinen "saldo" yli vuoden yrityksellä yksi keskenmennyt plussa:sorry:
hileisellä jännät paikat pikkuhiljaa:)
kp16/28-32 dpo 0
 
Onnea KresiKät!

Teillä on täällä niin kova tahti kirjotuksissa et on vaikee pysyä perässä. Etenkin kun itellä niin tylsä vaihe kierrossa kun vaan voi ootella et pääsis ovista tikuttamaan, niin ei edes oo oikein mitään kirjotettavaa. Mutta lueskelen kyllä ahkerasti teidän juttuja!

Muoks. Allekirjoitus unohtu
-Tyttötiikeri kp 9/30, yk1 (tjottaillen 12/14)-
 
Huomenta ihanat!

KresiKät, onnea! Ihan selkeä plussa!!! :)

Me lähdetään nyt reissuun niin en pääse teitä niin paljoa moikkaamaan ja kommentoimaan.

Nyt sitten niitä plussia ropisemaan! :)

Larissa kp 14/27-33, dpo 2, yk 14
 
Kiitosta vaan onnitteluista. Ei vielä kuitenkaan uskalla juhlia, voi tulla kipeetä :/ jospa nyt pääsis sen vitosviikon yli, sillon ne edelliset meni kesken :(

Vuoto on nyt niukempaa ja haju hävinnyt, kiitos Larissa!

Taustailen täällä, tykkäilemässä :) mihinkään laskettuaika ryhmiin en oo liitymässä enkä kellekkään kerro. Ehkä omalle miehelle uskaltaa kertoo jos par viikkoo pysyy papu kyydissä (hopes up)

Muoks. Ja mitään oireita ei ole, ei sitten mitään.
 
Muokattu viimeksi:
KresiKät, peukut ja varpaat on nyt pystyssä sulle että kaikki menisi hyvin! Ja hyvä, että vinkki auttoi :) kyllä tosta sun testistä huomasi, että sama vaan tehdä heti kunnon testillä, kun "herkempi" halpis antoi vaan haamun esiastetta tohon viivaan verrattuna!
 
Paneudun myöhemmin taas paremmin, lukenut olen kyllä. Nyt työputken keskeltä kresikätille ONNEA!! Ja tarrat ja liimat mukaan!
 
Hei kaikille, olen Irvikissa ja yritän saada iltatähteä. Mun raskaaksi tuleminen on aika epävarmaa (olen 36-vuotias ja ilmeisesti en ovuloi joka kierrolla) saati sitten raskaana pysyminen. Olen saanut yhteensä viisi keskenmenoa ja periaatteessa kun sen yhden lapsen sain, minulle vähän kuin ilmaistiin että siinä taitaa lapsiluku pysyä.
Kuitenkin, nyt on haaveissa edes yritys. Mihinkään lapsettomuushoitoihin en lähde, tulee jos on tullakseen.

Ovulaationi oli tuossa 10 päivää sitten ja ajattelin sen kunniaksi kastaa kohta tosi herkän RFSUn testin. Menkkojen pitäisi alkaa 11-13 päivä. Kiertoni voi siis olla 28-34 päivää.

Kiva tulla mukaan ja onnea kaikille yrittelijöille :)
 
Ihanaa, täällä ollaan niin iloisissa tunnelmissa että mukaan on päästävä!


Kreisikät tuhannesti onnea plussasta, siitä se lähtee. Kaikkea hyvää teille!

Mulla on nyt jatkunut vuoto vissiin tiistaista asti. En tiiä onko tämä kuukautiset vai mikä on. Lienee lähdettävä "tiedon alkulähteille" internetiin että millä lailla nämä hommat oikein menee.. Ei kipuja eikä kramppeja. Hedari on nyt päällä, mutta voi johtua lentsusta ja muutamasta saunajuomasta eilen..

Aurinkoista päivää!
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Kyllä mä käyn välillä kattomassa sitä tikkua että ei viiva oo hävinny :)

Irvikissa:tervetuloa! Toivottavasti plussa tulee pian! Nuo toistuvat keskenmenot on niin syvältä! Se itelläkin nyt varjostaa :/

Minni: ei sitten mitään oireita, yritin jopa eilen illalla keksiä sellaisia, mutta ei riittäny mielikuvitus :) jokos huomisaamuksi uskaltaudut?

Katjusha: epämääräinen vuoto on niin masentavaa, mäkin kävin internetin syöverit läpi ja totesin että tää palsta on paras informaation lähde :) toivottavasti vuoto loppuis ja tulis se ylläriluomuplussa :)
 
Huomenta naiset!

Kukka, toivottavasti sun kierto tasoittuu

Mh, pitikin aiemmin jo kommentoida tota tilannetta! Kyllä on hurja kuvio! Toivottavasti sä itse nyt sit oot sinut ton asian kanssa. Mutta taiston sanoa et kaikki on nyt ok :)

Hileinen, onpa jännää!!!! Toivon sydämestäni et nyt ois tärpänny!

Tytsy, voi kun sinunkin kiertosi normalisoituisi ja saisitte toivomanne käärön! Se vaan on niin inhottavaa odottaa! <3 tuo viel ei ole ovis plussa mut vahvistuu koko ajan :)

KreisiKät, siellähän se upea viiva on! Miljoonasti onnea ja halauksia! :) toivon todella et nyt pysyy pieni mukana!

Irvikissa. Tervetuloa! Minkä ikäinen se sinun esikoinen on? Onpa inhottava tilanne! :( toivottavasti nyt kuitenkin joku tarraisi kaikin voimin kiinni ja saisitte pienen!

Larissa. Mukavaa reissua :)

Ilpuri kp6/32, yk 19
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top