Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oireettomuus huolettaa... Jotenkin kuvittelen, että kun raskaaksi tulee niin sen tietää heti jostain :D siksi se nega on paljon odotetumpi. Nyt en kyllä tiedä onko mulla rintalihakset kipeet vai rinnat jotenkin muuten. Kipu tuntuu lihaskivulta kosketuksessa ihan sivuilta kainalon vierestä?
 
Kreisikät, onnea mielettömän paljon!❤
Toivottavasti tää plussa pysyy loppuun asti, niin pääsee miehesikin shoppailemaan teille uuden isomman auton :)

Larissa, hauskaa reissua! :)

Irvikissa, tervetuloa ja pikaista plussaa!

Kyfi, niiin muuten olikin! Nytpäs muistankin kun plussasit. Mennyt vain ohi tuo km, kun olin silloin lomalla täältä enkä tän ketjun viestejä lukenut oikeastaan.
Olen pahoillani keskenmenosta :(
Toivottavasti seuraava pysyy loppuun asti mukana❤
 
Nennaa, oisko siitä et sillon ei saa ja siksi halut korkeella? :D

Tervetuloa uudet, harmi kun tänne löystitte:( pikaista plussaa teille + ja tietty muille :)

Kreiskät, toivotaan parasta! Pidän kaikki peukut ja varpaat pystyssä ja ristissä<3 oon aina välillä tehny pikalukuja ja siks menny ohi et mikä vuoto sulla on? Ymmärsin jossain viestissä et alakerran ph arvot, mut siis kk vai vv vuoto?

Kiitos larissa kun pidät tilastot tallessa! Jatkossa lupaan itsekkin säilyttää ja kerätä jos niitä löytyy :) en tiedä miks mut jotenki kaikki noi tilastot on mun mieleen, ehkä se et voi katella mihin prosenttiin ite kuuluu :)

Minni2, ++++ peukut pystyssä oottelen!!!

On. Eilen autoin tätä kaveria joka meni naimisiin, hän halus liittyä foorumille joten ohjasin raskaaksi 2015 ryhmään ;)
Jännä fiilis jos hänen kanssa voi ruveta puhumaan "foorumi kieltä" :D toivon ettei tarvi ainakaan tälle puolelle siirtyy :)
Ööö mitäs muuta mulle? Siskontyttö(12v) tulee tänään meille yöks! Mulla ei vaan oo mitään ideaa mitä tehtäis, kai ulos pakko mennä ku on niin kiva ilma. Mun tuurilla alkaa kohta sataa :D

Mymmelisti kp25/30 yk36

Tiistaita kauhulla odottaen, sillon yleensä alkaa hepuli/itkupotkuraivarit (kp27) oon jo niin oppinu et 3-4 päivää ennen menkkoja mieliala romahtaa täysin.
 
Mymmelisti: mulla on ollu ns. Tuhruvuotoo dpo5 alkaen (ja aiemmissakin kierroissa :( yks kierto ollu ettei mitään vuotoo. En tiedä voiko sitä kutsuu tuhruks kun se on ihan kirkasta verta :/ useempi siteellinen ollu, nyt larissan ohjeilla ph tabut alakertaan päivittäin niin hävis silakkamarkkinahaju ja vuoto niukentu. Ei mitään havaintoo mitä siellä tapahtuu. Edelliset km edeltävästi oli just dpo-jotain vuotoja kunnes kaikki tuli ulos. Saas nähdä onko foolihapoilla ja vehniksillä nyt auttavaa kättä :)
 
Uusille tervetuloa ja pikaista plussaa!!! :)

KresiKät, Hurrrjasti onnea ja super paljon liimaa ja tarroja pikkuiselle! :happy: :Heartred

Valitettavasti tiedän miltä susta tuntuu, kun ei uskalla iloita plussasta :sad001 Esikon kohdalla ei uskallettu iloita edes 12 viikon ultrankaan jälkeen, vaikka siellä oli kaikki mainiosti ja kohtu+sikiön asento kuin oppikirjasta, tosin siellä näkyi myös se toisen kyydissä olleen tyhjä pussi :sad001 Mutta uskon vahvasti että teillä on nyt pysyvä plussa ja kaikki menee hyvin! :)

PLUSSATUULIA+++++++++++++ :talk017 Nyt kaikki mukaan alkaneeseen plussa-aaltoon!!! :joyful:


Mami91 kp 23/26-29 dpo 8-9? yk 14
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :) :Heartpink

Kreisikät, en ole hirveästi täällä ketjuja selaillut mutta ymmärsin että olet raskaana ja pelkäät keskenmenoa koska sinulla on ollut keskenmeno? Mä pääsin toisen keskenmenon jälkeen yliopistollisen sairaalan ultraan joka viikko kun tulin raskaaksi. Eihän se keskenmenoa estänyt, mutta kun tulin raskaaksi josta ainoani sain, oli helpottavaa seurata kuinka sydän löi. Nyt tuo jössikkä on 14.

Tein sen RFSUn erittäin herkän raskaustestin. Negaahan se näytti. Ei ollut edes haamun haamua tai viivanpaikkaa mitä pohtia. En osaa edes pettyä, koska en mitään toivo.
 
Eilen käytiin Prismassa ja en löytäny sieltä mitään testejä :O No käytiin sit pojan kans siinä apteekissa, poika hurmas apteekin neidin ja sai tarran. Sieltä tarttu matkaan tuplapakkaus apteekin omia testejä, se apteekin neitokainen ihme kyllä kaupitteli kovasti myös niitä jopa 6 tai 4 päivää ennen menkkoja tehtäviä testejä, mutta päädyin apteekin omaan varmaan valintaan :grin Saa nähdä pääseekö niitä käyttään, itseni tuntien teen liian aikasin kaikki testit ja silti alkaa menkat ja menee rahat taas kankkulan kaivoon, minkäs teet kun on vähä testihullu :oops:
 
Irvikissa: joo. Mulla on ollu kaks peräkkäistä km. Meilläpäin otetaan kantaa vasta kolmen peräkkäisen jälkeen. Ei mitään yltria eikä seurantoja ennen sitä :(
Pöh negalle, mut noi rfsu:tkin on taidettu mainostaa huonoiksi, kuten itellä oli OneStepit. Halpoja ne on kuin saippua ja tyydyttää pahinta testausvimmaa :)

Toivottavasti sieltä plussa pärähtäisi piakkoin :)

Mami91: onneks testejä saa aina lisää kaupasta kun edelliset on tikutettu. Mä en löytäny kans meidän prismasta mitään testejä, mut pienestä k-kaupasta ostarilla sit löysin. Alle 3€ makso tuplapäki PC liuskoja. Ne on kuulemma samaa tavaraa kuin apteekin omat ja tolla hinnalla kärsii testata vaikka joka päivä :)
Millonkas aiot alottaa testailun ;)
 
KresiKät, Täällä kans vasta kolmannen km:n jälkeen aletaan seuraan uutta raskautta. Näin oli myös itellä esikon raskausaikana, mutta en kyllä sen tiimoilta saanu ylimääräsiä ultria :mad: Mulla vaan teki erikoislääkäri kaikki ultrat eikä hoitsut/kätilöt niinkuin normiraskauksissa. No pääsinpä sitten pariin ylimääräseen ultraan kun seurattiin kasvua koska oon ylipainonen, ne oletti koko ajan että tulee sokerivauva ja mulle radi, hähhää eipäs tullukkaan :grin Poika oli kyllä reilun kokonen muttei sokerivauva :)

Niinhän niitä saa onneks, tai sit voi tilata jos ei samassa apteekissa kehtaa rampata koko aikaa ostamassa :grin Määkin etin pc:n liukoja tai puikkoja, kun ne on samoja mitä apteekin testit mutta euron pari halvempia :) Yritän ootella että dpo ois 11, tosin nyt en oo varma noista dpo:ista, mutta ke on jo kp 26 jolloin mulla on viimeaikoina alkanu menkat että sillon varmaan testaan jos tarvii :)
 
Mymmelisti, eiköhän ne halut juurikin siitä johdu :D
Onneksi aamulla oli lähes puhdas kuppi ;)
Täällä ainakin aurinko vaan paistaa, eikun ulos puistoilemaan tai uimaan tai syömään jätskiä! :)

Mami, katsoitko prismassa sieltä luontaistuotteiden kohdalta testejä? Meillä ainakin on siellä, sipsien vieressä :D kiva siinä ootella ett kaverit saa valittua sipsinsä ett ite pääsee valitsemaan testit :D

Ahh täällä on niin ihana ilma! Päätin lähteä ensviikolla mustikkametsään, enpä vaan oikein tiedä minne menisin kun äiti ei ikinä ole ollut marjastaja-tyyppiä :)
 
Heip! onpa kiva lukea välillä koneelta näitä viestejä kun näkee noi lisäallekirjoitukset ja palaa mieleen kaikkien tarinat paremmin. Lisäks saa näitä ihania hymiöitä laitettua! :spamani

Tervtuloa Irvikissa ja Tytsyy! :welcome Tytsyy, tiedän hyvin tunteen, kun/jos ei ovuloi. En oo ikinä ovulaatiota tikuttanu tai tuntenu ja kierrotkin mitä lie. Tuskin juuri onnistanu. Kroppa toimii mulla ihan omiaan. Katotaan miten käy kun kolmas Primolut-kuuri on ohi parin viikon päästä. Ja voipi olla että gelee royaleillakin on jotain vaikututsta. Nyt neljäs-viides viikko niitä menossa.

Ja piti sanoa Tyttötiikerille että munkin mielestä olet todellakin tervetullut ryhmään, vaikka oliskin tjottailua ollu, ihan samoja fiiliksiä varmasti käyt läpi vaikka niin "tehokasta" yritystä ei oliskaan päällä. Kyllä se kp1 ottaa koville kuitenkin. :hug013Varsinkin kun sen toistuvasti kokee...:confused013 Pikaista plussaa!


Onnea KreisiKät!! Toivotaan että tämä sinnittelee seuraavat 9 kk!! :happy093.

Mymmelisti, toivotaan ettei tuu itkupotkuraivareita vaan ilon kiljahduksia! :blob6:blob7:blob5:blob1

Minni2, toivoa on, plussatuulia!!:love7


Pahoittelut negan testanneille. :hug013

Pitkää pinnaa piinailijoille :wav :excited001:excited001:excited001:excited001

Onnea oviksen metsästäjille! Itsellä tuntuu olevan vähän hukassa se taito. Laitan seuraavassa viestissä kuvan sarjasta. Ei oikein plussalta näytä. Kokeilin eri ajankohtina ja välillä parikin päivässä mutta ei oikein näytä vahvistuvan. Talletusten puutteesta ei ainakaan ole pulaa jos se sattumalta menikin tikutuksen ohi. :sex :sign19:sign17:sign17:sign19 Lisäks musta näyttää, että noi o-tikut ei pidä väriä hirveen pitkään jos niitä säästää vertailtavaksi. Ihan kuin ne haalistuis muutamassa päivässä. Eli ei noista ota selvää. Alin on kp11, toka ja kolmas alin on kp 12 eri kellonaikoihin, sit kp13 mikä on musta vaalein ja viimeiset kaks ylintä on kp 14 eli tänään ja tuoreimmat ja siks punaisimmat jos vertaa muihin. Osaako joku sanoa noista jotain?
Huomenna primot naamaan seuraavat 10 pv. Sit oiskin vuorossa simppapurkin vienti jos ei tärpänny. Jaiks! :clock:clock:clock

Maggie kp 14/27-28(82?) Esikoinen toiveissa.

(muoks.* Kännykällä kun yritin laittaa kuvaa niin väittää, että tiedosto on liian suuri, koneella onnistuin. Mikähän siinäkin mättää?)
muoksmuoks* piti vielä sanoa, että ainakin kasa näppyjä ryöpsähti naamaan, että ehkä joku hormonipiikki on ollut vaikkei tikuissa selkeesti näykään, ainakin elättelen toiveita!
 
Muokattu viimeksi:
WP_20150809_003.jpg
 
Kresikät, no kunpa neuvolantätisi osaisi olla ymmärtäväinen ja kysyisi sinua käymään useammin kuunteluttaan sikiön sydämenäänet kun ne alkaa kuulumaan. Toi on kyllä kurjaa, muistan kyllä mitä oli odottaa sitä keskenmenoa. Jokainen aamu meni tarkistamalla ensin pikkupöksyt että joko vuotaa :/
Mulla repeytyi kohtu toisessa keskenmenossa ja tuli sisäinen verenvuoto. Samasta kohtaa aukesi myös kun sitä ainoaani odotin, onneksi ei tapahtunut mitään. Mutta kun odotin kaksosia, se repeytynyt kohta aukesi uudestaan ja toinen kaksosista vuosi ensin siihen, tämä nähtiin ultrassa että toinen vielä sinnitteli mutta ei kauaa, leikkaushan ja tyhjennys oli seuraavana päivänä.

Mä oon kyllä varma, että nyt raskautesi kestää loppuun ja saat ihanan vauvan.

Prismassa tosiaan testit löytää luontaistuoteosastolta. Vähän halvempia kuin apteekista ostettuna.
Olen kokeillut noita OneStepin liuskoja enkä kyllä enää rahaani niihin uhraa. Kamalat testit, ensinnäkin viivanpaikka ja toisekseen, miten ihmeessä niin pienestä testistä mitään edes näkee.
Mutta siitä mulla ei ollut hajua että RFSUn testit on huonoja. Tämä nyt herätti mielenkiinnon että testaan huomenna, mutta jollain muulla testillä.
 
No eipä tullu mieleen että ne testit ois siellä :hilarious: Ja kierrettiin sipsihylly kun on tää painonpudotus käynnissä :grin No mutta kiitti tiedosta ja ens kerralla käyn sieltä sit ettiin niitä :):argue
 
Ja unohtui sanoa että Ilpurille kanssa tervetuloa! Meinaa unohtua kun on niin paljon tullu viestejä eikä heti ehdi vastata. Tunnistan itelläni kans ton tunteen että hoitoihin siirtyminen on jollain tapaa niiiiin iso askel ja vielä sen myöntäminen, ettei kroppa toimi niin ku pitäis eikä solut kohtaa toivotulla tavalla. Ite oon aika valmis noihin hoitoihin menemään kun haluan selvyyttä ja apuja niin paljon kuin mahdollista mutta tuntuu, ettei mies oo ihan yhtä halukas. Kyllä sen mitä ilmeisemmin saan suostuteltua mutta ei se kuitenkaan hihku riemusta... Voit varmaan arvata. Mutta hyvä vaan teille, että saatte hommat etenemään. Kunnon itkut väliin ja taas kohti uusia PLUSSAtuulia! Kyllä ne itkutkin välillä helpottaa.

Ja noista r-testeistä niin Tarjoustalossa ne oli sheivereiden ja vahaliuskojen vieressä.
 
Voi ihanaa! Onnea Kredikät! <3

Hileiselle plussatuulia! :)

Tervetuloa uusille :)

Täällä kp 21 muistaakseni.. Tänään tuli hyvin vähän rusehtavaa limaa.. Pyyhkiessä.. Painontunnetta tulee ilta kohden, aamuisin ollu ok olo. Istuessa pistelee alavatsaan.. Nää todennäköisesti alkaa enteilee menkkoja.. Noh minkäs teet.. :/

Mut ihanaa että täällä saa plussa uutisia lukea!! :)
 
Takaisin
Top