Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Päädyin tekemään vielä välitestin:rolleyes:

Nyt näkyy jo mun silmään ihan punaista väriäkin :) aamulla teen PC:n testin OneStepin kylkeen.

En nyt lataa kuvaa tänne etten tuki koko palstaa mun viivanpaikoilla (se on kyllä jo ladattuna plussa-vai-ei-keskusteluun:grin)

Voi mistä sais jäitä hattuun...
 
KresiKät, en malta oottaa aamua! Ehkä sulla on se tiputtelu kiinnittymisvuotoa?

Mh, hyvä että saitte asian puhuttua. :)

Kukka
, kurjaa jos on kierto mennyt harakoille ja alkaa vielä kehokin temppuilemaan :sad001 Mulle on toi tuhrun rasittavuus vähän liiankin tuttua.
 
Hei!

Mäkin voisin tänne liittyä. Eli yritystä 1/2015 asti! Meillä ei ennestään ole vielä lapsia.

Plussia ei ole vielä kuulunut ollenkaan vaikka niitä täällä niin kovin on toivottu. Pikku hiljaa alkaa turhauttamaan tämä testien teko.

Välillä sitä ajattelee, että miten tämä voikin olla näin vaikeata kun kaikki muut ympärillä tuntuvat onnistuvan niin helposti :(
 
Nyt mä sit itken et entä jos se onkin plussa.. Millon se on sit km ja millon menkat? Onko niikus ens tiistain jälkeen km, kun on menkat myöhässä ja jos täti tulee huomenna niin normi menkat?

Nyt lopetan sit tän vuodatuksen ja napailun :sad001

Muoks:
Larissa: verivuotoo on siis tosi paljon... Ei sellasta menkkaklönttiä, mutta useempi side päivässä ja jo dpo5 lähtien..

Nyt siis dpo11
 
Muokattu viimeksi:
Kyfi: tervetuloa! Toivottavasti plussa tulee pian! Tällä palstalla on kyllä ihan loistavia neuvoja ja eritoten tietoa! Itse olen imuroinut monelta eri käyttäjältä vinkkejä joita nyt hyödyntänyt. Mm. Foolihappoannostuksen nosto, miehelle kans hapot, vehnisöljy ja greippi. Myös kierto-ongelmiin löytyy vertaistukea ja todella hyviä neuvoja. Ei ole jäänyt yksin pähkäilemään kun terveyspalveluista kerrotaan että odotellaan nyt.

Varmaan tiedätkin, mutta nimimerkki kannattaa vaihtaa het alkuun jotta tunnistamme sinut helpommin :)
 
Tervetuloa kyfi! Ja vaihdahan itsellesi nimimerkki niin kuin KresiKätkin tuossa mainitsi :wink

KresiKät, tosi aikaisin alkaa sulla tuo vuoto :sad001 Mulla oli ihan samanlaista, eli dpo 5 alkoi ja kesti jonnekin dpo 8-12 asti jolloin alkoi menkat. Kai jos ehdit plussan saada testiin niin sitten se on varhainen km. :sad001
 
Muokattu viimeksi:
no nyt parissa kierrossa ollu siellä kp18 kieppeillä, tosin voi olla vielä km:n jäljiltä kierroissa häikkää. en kyllä muista missä vaiheessa oli ennen tuota keskenmennyttä :think005
 
Kreisikät kyllä minäkin nään sun testi viivassa vahvistumista! (Kävin kattoo plussa ai ei ketjusta) jännityksellä odotan sun pc testiä! :)

Kyfi tervetuloa! :)
 
Kiva tulla jakaan vähän asioita ja lukeen muiden kokemuksia :) eli mulla menossa kp 34 ja tänään vasta ovistikut näytti jonkilaista elon merkkiä! Joten ehkä ovulaatio siis tänään.

Ovulaatioita ei ole n.4 kk näkynyt, joten sitä ollaan kyllä odotettu ;) tiedätte varmaan tunteen :D

Ollaan päästy jo lapsettomuus klinikalle ja sieltä mulla on nyt käytössä diformin ja kilpirauhaslääke. Ohjeeksi sain myös laihduttaa ja nyt oon -5 kg saanut 6 vko pois :) eli jos nämä muutokset nyt olisi saaneet vihdoin ovulaation minulle!! Toivotaan!! :)
 
T
ImageUploadedByVau Foorumi1439056790.995004.jpg


Tältä siis tänään näytti ovistikut nuo kaksi vasenta :) oikealla vertailuksi aiemmalta päivältä.
 
Tytsyyy, mun mielestä toi ei vielä ole o-plussa, mutta vahvistumaan päin! O-plussaksi testin voi lukea, kun viivat on tasavahvat tai testiviiva vahvempi. Ja kun o-plussan saat niin ovis on siitä noin 24-48 h sisällä. Hieno painonpudotus! Ehkä se tosiaan auttaa sua ovuloimaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan, että tuo viiva nyt vain vahventuisi! :) alkaa jo pikkaisen muuten harmittaan tuo ovuloimattomuus kierrossa :(
 
Tytsyyy, no ihan varmasti! Mutta nyt näyttää hyvältä eli jospa ovuloit pian ja plussaat siitä sitten perin viikon päästä :wink
 
Lomalainen täältä huutelee taustalta pikaisesti kaikille: moi! :)

Pahoittelut negoista ja tädistä kaikille ne kohdanneille. Plussiakin täällä kaiketi oli sitten viime näkemän, tärppionnea tietysti kaikille toivon! :) :)

On. Tässä kierrossa en saanut ovista tikutettua. Limoja (ja haluja :D ) oli kp14-17 ja niiden ympärillä kyllä touhuttiinkin. Nyt menossa kp30 eikä vielä tuhrua! Viimeksi alkoi jo kp 24 ja aina ennenkin viimeistään kp 30. Joko on tulossa superpitkä kierto tai sit ollaan jännän äärellä. Oireita ei ole yhtikäs mitään, tai en anna itseni niitä nyt kehitellä... ettei pettyis taas. Nyt odotellaan ja kai viim viikon päästä testaan, kp 38 on pisin kierto mitä ikinä ollut. Viimeisen 10kk kierrot olleet maks 32 pvä. Jännittää!! :)

Hileinen kp30/31-38 yk12
 
Takaisin
Top