Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku: voi itku; olin myös ihan varma että plussaat.

Mh-: tsemppiä sinne. Varmasti ristiriitaiset tunteet. (ja niin varmaan miehelläkin) Miten aiotte jatkaa?

Kaikille tsemppiä tasapuolisesti. Yritän alkaa ottaa etäisyyttä näille foorumeille kun kuitenkin kohta olen luovuttamassa. Itse luovuttaminen sinänsä ei tunnu kivalta, mutta meidän on perheenä ihan hyvä näin.
 
Larissa: kyllä tohtori, hain :) Ei vielä vaikutusta, verta valuu ja maalaismarkkinat tuoksuu...
Mulla on tupla päki PC:n 25ml liuskoja kaapin päällä, jos tulee tarvetta varmistella :)
Se eilinen tk-mamma laitto lähetteen r-pissitestiin. Jos ei täti kurvaa maanantaiaamuun mennessä niin käyn kiikuttamassa pissin sinnekin :)

Muoks: jopas on viivanpaikka!!! Ohhoh..
 
Harmi Rosann, jos aiot meidät jättää :sad001 Mielelläni olisin sut täällä pitänyt, olet ollut tärkeä tuki ja joukon vahvistus meille. Mulla ymmärrettävää toki on, että jossain vaiheessa pitää lähteä eteen päin.

KresiKät
, voisikohan kalamarkkinat ja tiputtelu olla samaa ongelmaa..? Toivottavasti joku ratkaisu löytyy kummallekin! Monillehan saattaa kierron lopussa tulla hiivaa/ ph-epätasapainoa, kun miehen tavaran ph on eri kuin naisen alakerran. Mulle tulee ainakin karmeaa kutinaa, jos en tee jonkinlaista pesua petipuuhien jälkeen. :mad: Ensin mietin, että heikkeneekö tsäänssit, jos peseytyy, mutta ei kai ne kummoisesti heikkene, kun suurin osa tavarasta on kuitenkin sisuksissa matkalla kohti munasolua :wink Sori taas tästä ällöosaston määrästä! :grin

Ps. Tässä on se mun kesäkuun roskishaamu/viivanpaikka One Stepeillä. Ylempi on dpo 9 ja alempi dpo 11.

kesäkuu_roskishaamu.jpg
 
Mä jostain luin että ei oo haittaa pesuista.. Se oli joku "10 legendaa vauvanteosta"-juttu. Mä käyn pesulla kans aina pupuilun jälkeen. Toi alakerta asia on tosiaan mystinen. Kun se vuoto olis varmas kohdun limakalvoo, koska se on ihan verta. Jos se on sen hajun lähde niin ei voi olla terveellista. Kokeilen nyt noita ph-suppoja, jos auttaa niin kertoohan sekin jo jotain. Viimeistään kun täti tulee niin tietää onko tarvetta sille ab-kuurille.
 
Junttura, toivottaavsti sun ovis olisikin vähän ajoissa täsä kierrossa ja simpat erityisen sitkeitä :rolleyes:

Tuohon kilppari keskusteluun.. enhän minä noista mitään ymmärrä mutta multa ne otettiin tossa kesän alussa, ja nyt rupesin kattomaan, tuo lukema tsh oli 3,86 (viitearvo onko se siis 0,40-4) ja tuo toinen t4v oli 13,4 (sen viitearvo 7.0-16.0, kirjotiin nämä nyt tähän siksi et voi ihmetellä, kaine viitearvot on kaikilla samat!) Katjusha oli laittanut et "tsh oli karannut 3,6:een". Mulle tk lääkäri sanoi että nuo pitäs kyllä olla ok:t! Mutta nyt kun tätä luin niin muljahti ikävästi vatsassa! Mä oon ollu koko vuoden ihan superväsynyt, mut oon ajatelut et se johtuu stressistä. joten pitäskö mun kuitenkin olla huolissaan?

Nyytti, mua ei ainakaan haittaa jos käyt täällä juttelemassa :) Thanks! :)

KreisiKät, pieni haamu siellä on, mut aika aikanen on sun testaus, odottele rauhassa muutamia päiviä ja testaa uudestaan, toivotavasti siellä on silmät häikäisevä viiva!

Ilpuri kp 5/n.32, yk 19
 
KresiKät, toivottavasti haamu muuttuis ihan kunnon plussaksi ;)

Larissa, mä lueskelin netistä vähä niistä teroluteista käyttökokemuksia ja just ajattelin et pitäis varmaan oviksen jälkeen niitä syödä, mut en sit tiiä monta päivää ja onko siitä edes hyötyä.. Ehkäpä annan niiden vaan olla? Tai sit missaan tän kierron oviksen ja yritän lyhentää kiertoa niiden avulla.. Vaikka parissa edellisessä kierrossa oon saanu selkeet ovisplussat n. Kp21... Hankala tilanne taas :D

Rosann, harmi jos juttelut jää tähän! :( mutta kaikkea hyvää teidän perheelle mikäli täältä päätät poistua :)

Nyytti, mun mielestä on ihan kiva et raskautuneetkin käy tääl meitä moikkaamassa! Siin iteki muistaa, et kyl se plussa viel joskus tulee jokaiselle :)

Meritähti kp6/35
 
Ilpuri, mulle ainakin klinikalla tohtori sano että kun lapsettomuudesta/sen hoitamisesta kyse, pyritään siihen että toi tsh olis alle 2. Itellä oli nyt heinäkuussa 2,9 ei vielä tehty sille mitään, mutta syyskuussa kontrolli ja jos noussut niin sitten vaatii toimenpiteitä...
 
Huikkaus nopeasti kilppareista. Tsh alle 4 on vielä viitearvojen sisällä mutta... Raskautta yrittävällä tsh:n tulisi olla lähellä 1. Mä en esim 4 arvolla ovuloi ollenkaan.

Tiedän, että Suomessa kilpparin hoito voi olla täyttä taistelua mutta mä luotan mun lääkäriin ihan täysillä ja, kun arvo saatiin laskemaan niin mä tulin raskaaksi.
 
Kp 1 :( :(

Kierto kesti 25pv eli lyheni kuten aikaisemminkin ylim hormonien kanssa. Dpo 11 alkoi kuukautiset. Liekö liian lyhyt loppupätkä.

No, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Eka inssi siis takana, seuraava välikierron jälkeen.
 
Kresikät kyllä haamulainen näkyy, mutta tosiaan noihin testeihin en välttämättä luottais. Edelleen ihmettelen tota larissan mun tulkinnalla olevaa plussaa :D Mä meinaan olla testaamatta kyllä tonne ensiviikon loppupuolelle :P negat on kovempia pettymyksiä kuin täti...

Sannuinen pahoittelut kp1 :/

Rosann kaikkea hyvää jatkoon jokatapauksessa <3 käyhän välillä silti täällä ilmottelemassa ittestäs :)

On. Samoilla päivillä mennään kresikätin kanssa siis dpo 11 kp 33. Jotenkin olo että jotain voisi tapahtua, mutta toisaalta pessimistinä ei kyllä tapahdu :D ei auta kuin odottaa. Eipä juuri muita oireita kun välillä pieniä menkkajomoja ja pientä tissikipua, mutta niistä ei voi mitään päätellä.
 
Pahoittelut Sannuinen tädistä :( tsemppiä uuteen kiertoon!

Rosann, ikävää jos jätät meidät, mutta ymmärrän toki. Onhan teilläkin jo taivalta takana yrityksen suhteen. Kaikkea hyvää teille jatkoon, jos et enää tänne jää❤

Mimmu, olipas hyvä kun taas muistutit tuosta tsh arvosta! Muistan kyllä ett puhuit siitä jo raskaaksi-ketjussa alkuvuonna, mut nyt se on miullakin (ymmärtääkseni) ajankohtainen asia muistaa :) eli suuri kiitos :)

Keskiviikolle siis sain lääkärinajan, jossa käydään ultran löydökset sekä labratulokset läpi :)
 
Sannuinen: pahoittelut kp1

Rosann: <3

Minni: voisit kyllä testata, voitaisiin vertailla viivanpaikkoja, no ei vainen :) mul on sellanen tuntu et plussaa tulee!
hurjan malttavainen olet, hatunnosto :)

Mä olen ollut niin keskittynyt tuohon tuhruvuotoon ja heittäny toiveet romukoppaan, etten tässä kierrossa muistanut kehitellä itelleni raskausoireita :)
 
Haha! Olis kyllä melkosen huippua jos plussa tulis! Sun haamulainen antaa kyllä jotain toivoa ainakin ;) hyvin sanottu ettei ole muistanut kehitellä raskausoireita haha:D se on vissiin melko yleistä näissä piireissä. Kattellaan sitten ensviikolla mihin päivään maltan jos täti ei kurvaa ensin. Jos laskee oviksesta niin tiistaina olisi kaksiviikkoa eli sillon saattais täti tulla.
 
Pahoittelut Sannuinen :( kyllä on sun loppukierto jäänyt liian lyhyeksi kiinnittymisen kannalta. Oliko sulla inssi vai muistanko väärin? Eikä lugeja tukena loppukiertoon? Niistä voisi olla sullekin apua.

Minni, sanos muuta tosta mun kesäkuun viivanpaikasta... Punaista väriä siinä ei ollut vaan se oli harmaa. Ja se katosi jonkin ajan päästä :O jos en olisi tuota kuvaa ottanut niin olisin kuvitellut seonneeni :D plussatuulia sinne! Sun testiä ootellaan ;)

Meritähti, sori nyt en millään muista että miksi sulle määrättiin terot? Vaikea päätös tosiaan että mitä niiden kanssa tekisi :D Jos ootat jonnekin kp 23-24 ja aloitat terot sitten? Tai jätät kokonaan käyttämättä :D

Nennaa, hyvä että siekin saat tuloksia :) eikö ne kertoneet heti ultrassa mitään? :O
 
Ninukki, minäpä varasin tänään soittoajan mun omalle gynelle, joka on yksityinen. Kunnallinen siis yleislääkäri laitto mut testeihin ja sano et kilpparitesti arvo on ok. Katotaan mitä gynekologi sanoo.

Sannuinen, pahoittelut! :'(

Minni, voi kun olisi tapahtunut!!

Nennaa, jännittävää odottaa keskiviikkoon! Toivottavasti uutiset hyviä ja tilanne etenee toivotulla tavalla!
 
Kresikät: haamua minäkin näen

Mh-: onpas tilanne huh.. Toivottavasti saatte asiat kuntoon kuitenkin <3

Sannuinen: pahoittelut!

Muillekin negoille pahoittelut.. Tsemppiä kaikille.. <3 Ite ollu töissä tiiviisti, nytkin menossa 14,5 tunnin työpäivä niin pikaiseen tulin kommentoimaan..

Omaa sen verta että kp 20 menossa.. Anoppi ollu kylässä niin makkari ollu hiljaisena pari päivää.. Tänään tuli wc:ssä pyyhittäessä ruskeahkoa vuotoa, ihan kuin valkkaria mutta rusehtavaa joukossa.. Mä en kestä jos tulee jotain tuhrua tai menkat alkaa.. En tykkää yhtään jos kroppa on sekasin.. :(
 
Takaisin
Top