Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heippa Ilpuri,
Mulle tehtiin kohdunulkoisen raskauden yhteydessä laparoskopia eli tähystysleikkaus. Yksi "läpimenoaukoista" oli napa ja sieltä sisältä olivat ottaneet kuvia myös. Epikriisissä oli luonnehdinta lisääntymiselimistä. Kohtuun eivät menneet kurkkimaan. Pienten haavojen kanssa kyllä pärjäsi, mutta muutaman päivän kesti laskehtia se hiilidioksidikaasu, millä ne pumppasi alavatsaan paremman näkyvyyden. Pahempia kipuja ei muutoin ollut, vaikka mulla jopa poistettiin munajohdin. Sairausloma oli mulle hyvä lähinnä henkisistä kärsimyksistä. Viikon päästä vielä ei voinut käyttää vyötäröltä "sopivia" vaatteita.
 
Olenkin ollut pitkään täältä poissa. Olin lomareissulla netin ulottumattomissa joten aikalailla olen pudonnut kelkasta. Mutta eiköhän tässä pian taas ja jutuista kiinni. :) kaikkia viestejä en lukenut, onko tullut uusia plussia? :)

mh- ihan kamala juttu että joudut tämmöisen yrityshistorian kanssa vielä kohtaamaan uskottomuutta mieheltä! Voimia ja tsemppiä! ♥ miten mies reagoi kiinni jäämiseen?

Nessu pahoittelut ♥

Larissalle plussa tuulia ovikseen! ;)

Murkulle olisi saanut todellakin jo plussa pärähtää. ♥

Jatkuu...
 
Muokattu viimeksi:
Ilpuri muistankin sinut raskaaksi ryhmästä ennen kun jäin sieltä pois. Mukava lukea sinun kuulumisia, harmi tietenkin että joudut tänne siirtymään. :(

Toi laparoskopia kuullostaa pelottavalta! Ittee on jännittänyt jo se aukkari, kun se varmaan syys-lokakuussa seuraavana vuorossa. :s

Tässä kierrossa en tikuttanu ovista, joten ei Kauheesti hajua mikä dpo on nyt. Menkkoja odottelen ensi viikolle tai viimestään maanantaille.
 
Katjusha, tuota vähän ajattelinkin. Ja tuo oli just se sana, en vaan muistanu. Kuulostaa vähän pelottavalta mutta kiitos tiedoistasi . Kesti se operaatio ajallisesti kauan?
 
Sabetti. Mä muistan kans sut :) toivottavasti menkkasi ei alkaisikaan :) ois niin hienoa kun sais jotenkin vaan unohdettua kaikki päivät laskemiset. Mutta välillä on hyvä just pitää tollasia tikuttomia kierto ja niin sit saa oltua vähän rennommin. Ainakin mä :)
 
Minäkin tulin lomalta tänne väliin huutelemaan... Pikaluin kaikkien kirjoitukset läpi...

Murkulle olisin niiiiin toivonut tärppiä. Harmittaa sun puolesta...

Ilpurille tervetuloa tälle puolelle!

Muille en muista mitä piti kommentoida...

Pikainen omanapailu röyhkeästi vain tähän väliin. Kävin tarkistuttamassa kilppariarvot, kun nostin lääkitystä omavaltaisesti. Söin ennen joka toinen päivä puolikkaan ja joka toinen päivä kokonaisen tabletin. Ja nostin määrän kokonaiseen tablettiin joka päivä silloin kun plussasin. Keskenmenon jälkeen jatkoin tuon yhden tabletin syöntiä päivittäin. Eli nyt kolmisen kuukautta syönyt isomaa annosta ja arvot oli nyt t4v 17 ja ths 1,1. (noin puoli vuotta sitte t4v oli 15 ja tsh 2,3) Eli mitä nyt oon näistä arvoista lukenut niin nyt pitäisi olla raskauttakin silmällä pitäen arvot kohdallaan.

Letrot napsittu tähänkin kiertoon, mutta mies lähtee viikon reissuun jo kp15, joten toivo ei oo kovin korkeella tän kierron suhteen. Pakko kellistää se vielä viime hetkillä ennen ku lähtee :) Mulla kun on ovis yleensä kp17-20.

Junttura kp 9 / 30-34
 
Ilpuri, ikävä puoli tuossa kaasun käytössä on se, että se vaatii nukutuksen, koska keho ei rentoudu valveilla siihen "laajentamiseen". Mulla tehtiin päivystyksenä, kun johdin oli jo puhjennut. Menin leikkaussaliin klo 21:00 ja heräsin 23:30.
 
Ilpuri tervetuloa tälle puolelle, mitäs kirjoittelen tuohon etusivun listaan sinun kohdalle? :)

Niin ja hei kiitos teille kaikille! <3
Ekan kerran pitkään aikaan ei edes harmita hirveästi. Tosin en ole asiaa edes kerennyt miettimään. Jos olisi nyt aikaa enemmän miettiä, varmasti kaivaisin itselleni kuopan ja märehtisin siellä. Eli onneksi ei ole aikaa. :) tai sitten mä kusetan jo itseäni, ettei harmita hirveästi?!?

Muurahainen kp 2/35, yk 20
 
Katjusha, nukutus hirvittää kahta kauheemmin :D mut eiköhän siitä selvitä

Muurahainen, niin joo se etusivu :) yritystä 01/14,esikoinen toiveissa
Ja pahoittelut sun eilisestä kp1!
 
Junttura, hyvät arvot sulla!

Mulla on nyt heitellyt ja nyt käytössä 0,125 mg/pvä. Toukokuussa ths oli karannut 3,6:een vaikka piti olla ihan ok. Olin välillä ottanut runsaasti chlorellaa, ja se stimuloi kilpparia kai (ehkä sotki tuloksia liian hyväksi viime syksynä). No, 25% nostettiin annosta ja kun plussa tulee niin heti lisää 25%.
 
Heipat kaikille ihanille <3
Oon taustaillu ja lueskellu,monasti iltaisin väsyneenä kuten nyttenkin,niin kommentointi jäänyt.
Suoraan sanottuna ollu usein ihan sanaton olokin. Ihan liikaa on pettymyksiä ja pitkiä pitkiä odotuksia, enkä oikein tunnu löytävän sanoja lohduttaa... Haluaisin,mutta pelottaa että aiheutanko jo raskautuneena jollekkin pahaa mieltä,vaikka aikeet olisivat kuinka hyvät. Ymmärrättekö?
Olen siis läsnä,luen ja tuen täältä taustalta <3

Larissalle ihanaa kesälomaa ja wuhuu aukkarin ja oviksen takia :)
Ilpuri,hienoa et miehen simppasissa ei ollu vikaa! Kovasti tsemppiä (taas) uuteen kiertoon!

Samoin kaikille muille,jaksuja ja onnea uusiin kiertoihin,odotan niin niin kovasti plussia tältä palstalta:)
 
pitää minunkin välillä täältä taustalta ilmotella itsestä, eli minäkin päivittäin lueskelen ja "arvioin" viestejä kun ei tule kommentoitua :oops::grin
mh:llako siellä oli melkonen tilanne..o_O joka tapauksessa tsemppiä, ja itsekään en ehkä ihan niin raivoissani olisi jos mies kyseessä mutta en tiedä...vaikee paikka:rolleyes:
täällä ollaan menossa kp15/28-32 ja kosteet on paikat, tikuttanu en ole nyt ovista kun yks enää jäljellä, ehkä tänään tai huomenna vois katsoa pois jos ei nyt muuten mahakrampeilla ilmottele ennen sitä:)
 
Huomenta :) oliko noilla one Stepeillä mainetta roskishaamuista? Mutta oliko niillä tullu viivanpaikkoja testiajalla? Anyone? Siis raskaustesteistä puhun :)

Mulla tuli tänään haamujen isoäitiviiva. Ihan testiajalla.
Olisko, voi olisko... Ja sitten entä jos on? Pysyykö montako päivää? Jopa viikon :'/

No jatkan tikuttelua, vuoto on niukempaa, mutta edelleen läsnä.

Kp23/26-27, dpo11, yk6
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    621.7 KB · Katsottu: 145
Muokattu viimeksi:
Kreisikät, mulla oli kerran kokeillessani jonkinlainen viivanpaikka tuossa testityypissä, mutta se nyt oli vain yksi käyttäjäkokemus.

Voi että, elämä tuntuu olevan yhtä odottamista - ei oikein pysty elämään hetkessä. Onhan tämä sellainen elämänkoulu :) Odottaminen on tuskaista, ja potee huonoa omaatuntoa ettei nauti matkasta!
 
KresiKät, onko toi Raskauskeijun one steppejä? Itse olen saanut niillä 25mlU/ml testeillä useampia selkeitä viivanpaikkoja/roskishaamuja. Voin laittaa kuvaakin, kunhan jossain vaiheessa olen koneella. Ja raakaana en ole ollut :/ Ikinä en enää niitä testejä tilaa... Mutta ihan kuin sinun testissä olisi värillinen haamu! Mikä kp/dpo sulla on?

Kyfi ja Nyytti, kiva kuulla teistäkin! :) kerro vaan Nyytti kuulumisia! :)

Täällä taisi eilen olla ovis ja hyödynnelty on ;) Puuhattiin dpo -6, -5, -2 ja 1. Aukkari oli kylläkin dpo -4 niin en tiiä menikö noi 2 kertaa ennen sitä hukkaan... Mutta näillä mennään! :) Loma on todellakin meillä ollut se panox :D

Larissa kp 13/27-33, dpo 1
 
Larissa: Raskauskeijulta en oo tilannu, mut eiköhän noikin samasta lafkasta tule :)

OneStep 10ml testejä. Mulla on vertailun vuoksi kp6 nega testi (joo ällöö) tallessa jotta nään siinä mikä on se nega-viivanpaikka :) mut sekin tuli joskus myöhemmin vasta. Muuten noi on ollu ihan ok testivimmantyydyttäjiä :) toivoo ei ne oikein voi luoda kun sitä ei oo. Tärppejähän on ollu ja tarina kertoo kuinka niissä on nyt käyny :/

Ihanaa lomaa! Tää on teidän kierto, mä niin tiedän sen!

Katjusha: puit ajatukset sanoiksi, niin totta..

Murkku: no mustakin on jotain. Mä jatkan testailua kunnes täti saapuu. Onpahan jotain aamupuuhaa :)

En voi oikein kysyä mielipidettä mieheltä kun se alkaa heti kattelee isompaa autoo ja sitten murtuu ihan kokonaan kun menkat alkaa tai raskaus keskeytyy :/

Joten lisää tikkuja luvassa. Olispa hauska saada sellanen "ovistikkurivistö" raskaustesteistä näytille, tietty ilman sitä viivan vaalenemista tummumisen jälkeen.
 
KresiKät kuulemma juuri nuo herkemmät antaa virheellisiä haamuja vielä herkemmin. Mutta onhan se viihdyttävää testailla kun ei ota liian vakavasti :) Laita tänne vaan niitä testikuvia! Niitä on kiva tihrustaa :) niin mikä kp/dpo sulla on nyt?
 
Sitten siellä voi olla ihan oikeakin haamun esiaste :wink ps. Haitko niitä ph-tasapainojuttuja ja jos hait niin ovatko auttaneet?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top